quote:
Laatste keer dat ik haar aansprak op d'r reisje naar Maastricht kreeg ik dat naar m'n hoofd toe geworpen i.i.g. Dus bedoel maarquote:
Ja ik dus ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.
was het niet zo dat verzorgenden een essentieel beroep hebben en dus moeten werken zolang ze geen klachten hebben??quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.
Kap eens met dat NSB gedrag man.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja ik dus ook.
Denk dat als die baas er achter komt dat ze nu in Turkije zit dat ze meteen d'r baas kwijt is.
Echt, volgens mij pompen Aliens iets in het water, de mensheid wordt gekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was eergisteren weer een rel en plunderingen omdat iemand met een scooter op de vlucht sloeg voor de politie die hem aanhielden omdat hij op het voetpad reed.
Politie hun schuld dat hij in zijn vlucht zichzelf doodreed tegen een auto, ze hadden het recht niet om hem aan te houden.
De redenen ook, geen logica in te vinden.
Ze is er nu niet ik vind het lullig om erover door te gaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik haar aansprak op d'r reisje naar Maastricht kreeg ik dat naar m'n hoofd toe geworpen i.i.g. Dus bedoel maar
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt, volgens mij pompen Aliens iets in het water, de mensheid wordt gek
Alles blijft staan hoor. Er vliegen vast al wat DM"s in de rondtequote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze is er nu niet ik vind het lullig om erover door te gaan.
Maar ik vind het niet ok, heel triest eigenlijk.
Ze heeft een essentieel beroep, maar dus ook een voorbeeldfunctie, daarom is't zo hypocriet. Boos worden op anderen als ze geen afstand houden en als ze bij elkaar komen, maar wel naar Maastricht en naar Turkije. Leeft een beetje in haar eigen bubbeltje. Als jij iets doet kan dat écht niet en word er met een vinger gewezen. Maar als zij iets doet dan word er net gedaan alsof je gek bent.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
was het niet zo dat verzorgenden een essentieel beroep hebben en dus moeten werken zolang ze geen klachten hebben??
Ik bedoel meer om het erover te hebben nu ze er zelf niet is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles blijft staan hoor. Er vliegen vast al wat DM"s in de rondte
Dat moet je wel doen anders kom je er niet in, maar dat maakt voor de mail niet uit, die link moet er wel in staanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ok, moet Teams nog installeren, kan het daaraan liggen
Ik was al nuts.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ze heeft een essentieel beroep, maar dus ook een voorbeeldfunctie, daarom is't zo hypocriet. Boos worden op anderen als ze geen afstand houden en als ze bij elkaar komen, maar wel naar Maastricht en naar Turkije. Leeft een beetje in haar eigen bubbeltje. Als jij iets doet kan dat écht niet en word er met een vinger gewezen. Maar als zij iets doet dan word er net gedaan alsof je gek bent.
Hoe is dit NSB gedrag? Het is toch zo? Ik zal nooit iemand verklikken of iets kuts bij iemand flikken. Maar het is FOK! en ik weet van vroeger dat er mensen wél lopen te kloten, bij mij met het UWV, bij iemand anders met zijn baas, bij iemand anders op school... Het is gewoon niet handig om dit soort shit te delen online als je zo'n voorbeeldfunctie hebt. Er zijn gekken die er misbruik van maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kap eens met dat NSB gedrag man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |