Omlopen; wandelen is voor jou toch geen probleem!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef DJMO het volgende:
Twijfels...
A) gewoon op noord uitstappen en omlopen om het station naar huis...
B) blijven zitten tot Schagen, teruggaan en aan de goede kant van het station uitstappen en naar huis lopen
C) op alkmaar cs de bus naar huis nemen
D) door reizen en Rob gaan verwennen met iets lekker aan etenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef DJMO het volgende:
Twijfels...
A) gewoon op noord uitstappen en omlopen om het station naar huis...
B) blijven zitten tot Schagen, teruggaan en aan de goede kant van het station uitstappen en naar huis lopen
C) op alkmaar cs de bus naar huis nemen
Dat heeft nu een andere naam.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bfi bestaat toch niet meer nu?
[..]
Haha, nee plek 5 ga ik voor
Gewoon stabilisatiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
10 mille waarvan een deel van gisteren is.
Gisteren was iets van 8100 of zo, met een deel ontbrekende cijfers?
Dat zou betekenen dat we met een flinke crash bezig zijn.
Is zelfde uitgever.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
10.280 zegt de stentor Gelderlander noemde een lager aantal
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Omlopen; wandelen is voor jou toch geen probleem!
Ja daarom ook zo raarquote:
Betere optie inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
D) door reizen en Rob gaan verwennen met iets lekker aan eten![]()
Ik kies voor D
Dan zou ik weer terug moeten naar uitgeest en daar overstappen. Ben heiloo al voorbij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kies voor D
Tijd zat tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik weer terug moeten naar uitgeest en daar overstappen. Ben heiloo al voorbij.
Ik ben in een luie bui vandaagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Omlopen; wandelen is voor jou toch geen probleem!
Rob is toch nog aan het werk,koop je in Uitgeest een leuk setje om de verrassing compleet te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik weer terug moeten naar uitgeest en daar overstappen. Ben heiloo al voorbij.
Dat maakt nu ook niet meer uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nog eens goede ideeënquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob is toch nog aan het werk,koop je in Uitgeest een leuk setje om de verrassing compleet te maken.
En toen stikte ik bijna in een slok bier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob is toch nog aan het werk,koop je in Uitgeest een leuk setje om de verrassing compleet te maken.
helaas geen tijd voorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kies voor D
Zo dan alweer aan het bier gisteren geen wijntje gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
En toen stikte ik bijna in een slok bier.
Tijd kan je daarvoor wel vrij makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:42 schreef Rob het volgende:
[..]
helaas geen tijd voor
en weer door met werk
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:42 schreef Rob het volgende:
[..]
helaas geen tijd voor
en weer door met werk
Een onderbroek voor over die blote bips?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht regel wat leuks voor hem, is het nog niet goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |