SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wel truckreiniging gedaan,deden we er 40 op een dag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik deed alleen luxe auto'squote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wel truckreiniging gedaan,deden we er 40 op een dag.![]()
Dat is nogal wat zeg. Hier een vrachtwagen wasstraatquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wel truckreiniging gedaan,deden we er 40 op een dag.![]()
En ik zit maar te wachten en te wachten en denk Ferrous gaat ff lekker laat maar gaan
Verdorie niet gezien dat topic vol wastot ik wat wilde tikken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ff wat fruit er in proppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:35 schreef Dotteke het volgende:
En ik zit maar te wachten en te wachten en denk Ferrous gaat ff lekker laat maar gaan
Heb ik ook vaak last van
![]()
![]()
Haha die dot, wel lief❤️quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:35 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Schuitema en BFI,deden we met 3 man.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat is nogal wat zeg. Hier een vrachtwagen wasstraat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht gun Ferrous een paar puntjes op naar de 4de plaatsquote:
Nog geen behoefte gehad om er naar te kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:34 schreef Justin_Case het volgende:
Gunstige besmettingcijfers vandaag.![]()
Twijfels...
A) gewoon op noord uitstappen en omlopen om het station naar huis...
B) blijven zitten tot Schagen, teruggaan en aan de goede kant van het station uitstappen en naar huis lopen
C) op alkmaar cs de bus naar huis nemenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
10 mille waarvan een deel van gisteren is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:34 schreef Justin_Case het volgende:
Gunstige besmettingcijfers vandaag.
Gisteren was iets van 8100 of zo, met een deel ontbrekende cijfers?
Dat zou betekenen dat we met een flinke crash bezig zijn.![]()
Hoeft ook niet tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nog geen behoefte gehad om er naar te kijkenZonder wrijving geen glans![]()
te erg voor woorden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef DJMO het volgende:
Twijfels...
B) blijven zitten tot Schagen, teruggaan en aan de goede kant van het station uitstappen en naar huis lopen
C) op alkmaar cs de bus naar huis nemen![]()
10.280 zegt de stentor Gelderlander noemde een lager aantalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nog geen behoefte gehad om er naar te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bfi bestaat toch niet meer nu?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schuitema en BFI,deden we met 3 man.Haha, nee plek 5 ga ik voorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht gun Ferrous een paar puntjes op naar de 4de plaats![]()
Omlopen; wandelen is voor jou toch geen probleem!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef DJMO het volgende:
Twijfels...
![]()
D) door reizen en Rob gaan verwennen met iets lekker aan etenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef DJMO het volgende:
Twijfels...
Ik kies voor DWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heeft nu een andere naam.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bfi bestaat toch niet meer nu?
[..]
Haha, nee plek 5 ga ik voor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon stabilisatiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
10 mille waarvan een deel van gisteren is.
Gisteren was iets van 8100 of zo, met een deel ontbrekende cijfers?
Dat zou betekenen dat we met een flinke crash bezig zijn.
Zonder wrijving geen glans![]()
Is zelfde uitgever.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
10.280 zegt de stentor Gelderlander noemde een lager aantal![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Omlopen; wandelen is voor jou toch geen probleem!![]()
![]()
Ja daarom ook zo raarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Betere optie inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
D) door reizen en Rob gaan verwennen met iets lekker aan eten![]()
Ik kies voor D![]()
Dan zou ik weer terug moeten naar uitgeest en daar overstappen. Ben heiloo al voorbij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kies voor DIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tijd zat tochquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik weer terug moeten naar uitgeest en daar overstappen. Ben heiloo al voorbij.
Ik ben in een luie bui vandaagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Omlopen; wandelen is voor jou toch geen probleem!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Rob is toch nog aan het werk,koop je in Uitgeest een leuk setje om de verrassing compleet te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik weer terug moeten naar uitgeest en daar overstappen. Ben heiloo al voorbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat maakt nu ook niet meer uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik weer terug moeten naar uitgeest en daar overstappen. Ben heiloo al voorbij.
Ik zeg doen.![]()
Kijk dat zijn nog eens goede ideeënquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob is toch nog aan het werk,koop je in Uitgeest een leuk setje om de verrassing compleet te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En toen stikte ik bijna in een slok bier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob is toch nog aan het werk,koop je in Uitgeest een leuk setje om de verrassing compleet te maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
helaas geen tijd voorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kies voor D
en weer door met werk![]()
![]()
Zo dan alweer aan het bier gisteren geen wijntje gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
En toen stikte ik bijna in een slok bier.
Tijd kan je daarvoor wel vrij makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:42 schreef Rob het volgende:
[..]
helaas geen tijd voor
en weer door met werk![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:42 schreef Rob het volgende:
[..]
helaas geen tijd voor
en weer door met werk
Wow,een afwijzing.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een onderbroek voor over die blote bips?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob is toch nog aan het werk,koop je in Uitgeest een leuk setje om de verrassing compleet te maken.![]()
![]()
Dacht regel wat leuks voor hem, is het nog niet goedquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: