Doet het botje ook schoonmaken?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Echt
Ik zou ook wel een botje willen
Dat dan weer niet...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet het botje ook schoonmaken?
Dan kun je beter een vrouw versierenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet het botje ook schoonmaken?
Of een man die van schoon houdt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je beter een vrouw versieren
ZIet er niet verkeerd uit, wist niet eens dat je kon laten bezorgen daarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.bakkerbart.nl/mini-tarwe-bartje
Dat kan ook, maar ik vraag me af of je diegene dan nog een man mag noemen....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of een man die van schoon houdt.
Tuurlijk wel. Wat een genderstereotypering weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik vraag me af of je diegene dan nog een man mag noemen....
Heb het gewoon opgehaaldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er niet verkeerd uit, wist niet eens dat je kon laten bezorgen daar
Heb ik ook niet gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:53 schreef Dotteke het volgende:
4 euro voor een broodje, dat vind ik dus echt zonde geld
ZIet er lekker uit die broodjes, maar om zo te bestellen te duur wat mij betreftquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb het gewoon opgehaald![]()
Bezorgen doen ze niet overal denk ik. Maar kan je wel checken op de site
Ik zat even op die site te kijken. WIj bestellen tijdens vergaderen ook wel eens wat, dacht misschien een keer van die broodjes, maar mij te duurquote:
Gewoon de broodjes los kopen en zelf beleggenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat even op die site te kijken. WIj bestellen tijdens vergaderen ook wel eens wat, dacht misschien een keer van die broodjes, maar mij te duur
Heb jij een meldplicht bij Dannyquote:
Als ik ooit weer in de stad kom zal ik er eens een paar meenemenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon de broodjes los kopen en zelf beleggen
Je kan ze ook in de diepvries doenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik ooit weer in de stad kom zal ik er eens een paar meenemen
Nee hoor. Was om jullie te layem weten dat ik moest overstappenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een meldplicht bij Danny
Heb ze liever vers, gewoon brood gaat wel in de vriezer maar die broodjes vind ik nooit zoquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan ze ook in de diepvries doen
Waar ben je dan geweest of ga je heen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hoor. Was om jullie te layem weten dat ik moest overstappen
Kijken naar een demonstratie in Rotterdam waar anderhalve paarde kop wasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar ben je dan geweest of ga je heen?
Ben even in rotterdam geweest. Kijken bij een aangekondigde demo en kfc wezen halen. Nu op Utrecht cs. Straks terug naar huis.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar ben je dan geweest of ga je heen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken naar een demonstratie in Rotterdam waar anderhalve paarde kop was
Ow, dat had ik dan even gemistquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben even in rotterdam geweest. Kijken bij een aangekondigde demo en kfc wezen halen. Nu op Utrecht cs. Straks terug naar huis.
Je kan ook niet alles wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat had ik dan even gemist
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat had ik dan even gemist
Indrukwekkende demonstratie!quote:
Ik alleen als ik quote of mentions heb.quote:
Bang iets te missenquote:
Ja he? Ik was zo van slag dat ik op de vlucht ben geslagenquote:
Ik zit hier zelfs nog een beetje na te beven na het zien van de beeldenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja he? Ik was zo van slag dat ik op de vlucht ben geslagen
Die lees ik ook terug, of ik moet nu zoals nu hier zitten en als ik dan even wat ga doen laat ik dit staan en begin ik wel terug te lezen waar hij staat. Maar is er een nieuwe topic die lees ik dan weer niet dan ga ik gelijk naar de laatste paginaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik alleen als ik quote of mentions heb.
Van het lachen zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit hier zelfs nog een beetje na te beven na het zien van de beelden![]()
Ga je vaker kijken bij demonstraties? Is dat vanwege je werk wat je voor FP doet of persoonlijke interesse?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben even in rotterdam geweest. Kijken bij een aangekondigde demo en kfc wezen halen. Nu op Utrecht cs. Straks terug naar huis.
Eigenlijk meer van het horen van lange fransquote:
Vaker, voor de FP iddquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ga je vaker kijken bij demonstraties? Is dat vanwege je werk wat je voor FP doet of persoonlijke interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |