Zomdan gisterenn eind van de middag nog over de 500quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nog +/- 180 posts en dan heb ik vakantie.
geweldig hoe dat werkt hequote:
Met een beetje hulp kan het snel gaan natuurlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zomdan gisterenn eind van de middag nog over de 500
Bestaat vast wel een geneesmiddeltje tegen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Spiderman is having me for diner tonight
Te laat. Al in de krant gelezenquote:
Hoe kan je daar nu hulp bij krijgen. Je moet toch zelf posten?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met een beetje hulp kan het snel gaan natuurlijk
godverquote:
Beetje vroeg om daar nu al een mening over te hebbenquote:
quote:
mooi dan ben ik dus niet de enigequote:
reageren op posts van anderen maakt het leuker en dus makkelijkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nu hulp bij krijgen. Je moet toch zelf posten?
O, wat is loosquote:
Snapte ik. Maarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet nice dat het gebeurd is natuurlijk!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh een baaldag, maar komt wel weer goed
Deze zie ik nu pasquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even wakker worden. Hoeveel posts moet je nog?
Ach dat zal sowieso niet ophouden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snapte ik. Maaromdat het gebeurd is weer
Geeft niet. Ben gewend om hier genegeerd te worden 😛quote:
ik hoop hetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Samen komen we deze dag wel door
Trieste wereld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat zal sowieso niet ophouden.
Meer islam --> meer incidenten.
Meer incidenten --> structureel probleem.
Structureel probleem --> wij zijn het probleem.
Niet door mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft niet. Ben gewend om hier genegeerd te worden 😛
quote:
Helaas is dat wel hoe het werktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat zal sowieso niet ophouden.
Meer islam --> meer incidenten.
Meer incidenten --> structureel probleem.
Structureel probleem --> wij zijn het probleem.
Jouw bespieden vraagt ook meer geheugen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:23 schreef m1st1g het volgende:
Wat is die laatste update van Firefox slecht. Cpu is 3 x zo hoog en geheugen +/- 25% hoger.
Waarom wil je mij bespieden ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jouw bespieden vraagt ook meer geheugen.
Waarom bespiedt een gemiddelde hacker iemand?quote:
Niet voor wat er op mijn laptop staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom bespiedt een gemiddelde hacker iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |