Geef mini een kus van mamaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:56 schreef DrainBamage het volgende:
Mogguh![]()
Bijna tijd om Mini naar school te brengen
Morguh DB ☕️quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:56 schreef DrainBamage het volgende:
Mogguh![]()
Goedemorgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:56 schreef DrainBamage het volgende:
Mogguh![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:59 schreef Rob het volgende:
Mensen een fijne dag allemaal..
Werk roept..
Werk ze Rob.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:59 schreef Rob het volgende:
Werk roept..
Mooi tempo,was gisteren ook al zo rond deze tijd.quote:
Werkse. Rob 🖐🏻quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:59 schreef Rob het volgende:
Werk roept..
'k zal je missenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:59 schreef Rob het volgende:
Werk roept..
quote:
quote:
Done!quote:
En boven al reuze gezelligquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi tempo,was gisteren ook al zo rond deze tijd.
Dat zeker.quote:
hihiquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klojo,ik schrik dan elke keer.
Het kan welquote:
Heb jij 538 opstaan?quote:
Nee zit nog steeds niet achter de laptop helaas. Heb al weken dus de radio niet aan gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij 538 opstaan?
Ik heb net even geluisterd,maar vind Q toch iets leuker geloof ik.
Soul heeft mijn telefoon gepikt omdat de hare weer eens stuk is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zit nog steeds niet achter de laptop helaas. Heb al weken dus de radio niet aan gehad
Hoe doet ze dat toch steeds.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft mijn telefoon gepikt omdat de hare weer eens stuk is.
Ze gebruikt ze wel heel intensief.Die van mij is bijna een jaar oud en nog bijna als nieuw.quote:
Ik heb de mijne nu ruim twee jaar, gebruik 'm ook zeer intensief. Eet ze ze op ofzo?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt ze wel heel intensief.Die van mij is bijna een jaar oud en nog bijna als nieuw.
Waarom koopt ze geen ipad of laptop dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt ze wel heel intensief.Die van mij is bijna een jaar oud en nog bijna als nieuw.
Ze heeft een Ipad en een PC.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom koopt ze geen ipad of laptop dan?
De mooiste was een nieuwe Samsung binnen 2 dagen in een emmer water laten vallen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nu ruim twee jaar, gebruik 'm ook zeer intensief. Eet ze ze op ofzo?
Heb je er ook nog eentje voor mij. De mijne besluit net dat de helft van m'n scherm een sneeuwstorm isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft mijn telefoon gepikt omdat de hare weer eens stuk is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mooiste was een nieuwe Samsung binnen 2 dagen in een emmer water laten vallen.
Oke. Gebruikt ze die niet dan?quote:
niet verzekerd? Heb eigenlijk nog nooit een nieuwe gekocht. Krijg altijd de afdankertjes van mijn dochterquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mooiste was een nieuwe Samsung binnen 2 dagen in een emmer water laten vallen.
Ach ja.Ik ben zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je er ook nog eentje voor mij. De mijne besluit net dat de helft van m'n scherm een sneeuwstorm is
Morguh M1st1g ☕️quote:
Even in een emmertje rijst leggenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Chef.quote:
Heeft niet geholpen.quote:
Morning slaapkopquote:
Hey Sinterklaas, als je dan toch bezig bent 🤪quote:
quote:
Dat is zondequote:
Even wakker worden. Hoeveel posts moet je nog?quote:
driequote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even wakker worden. Hoeveel posts moet je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |