Beestquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
@:fetx
@:lenny_Leonard
@:Muskusboktor57
Ook een goedemorgen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:30 schreef onlogisch het volgende:
Wat een walgelijke user is @:Frozen-assassin toch. Beticht mij ervan een troll te zijn.
Lekker bezig maat. User fetX en ik zijn trots op je.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
Waarom is de poes geschoren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de collectie: Foto's die niet zijn wat het lijkt #2 nr: 42
[ afbeelding ]
(de linkse is een kalkoen, de rechtse een kat)
Dat is een partijtje goede users die je een mention geeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Zo.
Ik dacht dat je even liet zien wat je vanavond in je oven gaat stoppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de collectie: Foto's die niet zijn wat het lijkt #2 nr: 42
[ afbeelding ]
(de linkse is een kalkoen, de rechtse een kat)
KraamGod.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kale poes is hygiënischer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom is de poes geschoren?
@Charrellquote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een kale poes is hygiënischer.
Gefeliciteerd. Kan je mij een keer een note sturen? Ik krijg ze nooit. @Generationalpha stuurt wel eens een TR maar dan helpen jullie die arme kerel niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |