Dit is wer een hint 🤭quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooie ninja-edit. Ik ben gesteriliseerd, dus ongewenst zwanger kan ik niet meer raken
#metooquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mooie ninja-edit. Ik ben gesteriliseerd, dus ongewenst zwanger kan ik niet meer raken
Jij zegt het, ik dacht het.quote:
* DJMO stikt in koffiequote:
Signalen zat de afgelopen dagen 😉quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het.
Dat had Rob al eens gezegd ja.quote:
Was dat wel in de koffie?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat had Rob al eens gezegd ja.
Kijk, dit is weer zo moment dat ik iets niet post. Selecteer alles en knip was datquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hij gesteriliseerd is ja, maar door het ongewenst zwanger stukje zag ik hem als arnold schwarzegger voor mequote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Julie snappen het spel niet. Niemand wordt geblokkiert und ich krege keine punktquote:
Zo zoquote:
Dat geloof ik gelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:47 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij is het toch nog wel romig
Ah, dat bedoel je. Nee, zover zat ik niet na te denken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hij gesteriliseerd is ja, maar door het ongewenst zwanger stukje zag ik hem als arnold schwarzegger voor me
even gewachtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Julie snappen het spel niet. Niemand wordt geblokkiert und ich krege keine punkt
Ik las je post iets anders.quote:
Foei tochquote:
Spraakverwarring. Het is nog vroeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |