quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. En overal op de grond lege wijnflessen. De kamer vergeven van de alcohollucht.
Volgens mij had DJMO meer aan een voetmassage...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee als ik dat gewild had dan had ik je rug wel komen wassen
Nee hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:25 schreef maily het volgende:
Het gaat hier te snel om grappen te maken
ik had geen plekje overgeslagen danquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij had DJMO meer aan een voetmassage...
Ja, soms ligt me een lollig bedoelde opmerking op de lippen... Maar sommige dingen kun je beter niet zeggen...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:25 schreef maily het volgende:
Het gaat hier te snel om grappen te maken
Had gekund. Ik was vergeten de deur op slot te draaienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:24 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee als ik dat gewild had dan had ik je rug wel komen wassen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, soms ligt me een lollig bedoelde opmerking op de lippen... Maar sommige dingen kun je beter niet zeggen...
Dat heb ik heel vaak dan tik ik lees en denk nee doe maar nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, soms ligt me een lollig bedoelde opmerking op de lippen... Maar sommige dingen kun je beter niet zeggen...
daar gaat het toch juist omquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen al hierom plant DJMO zeer binnenkort al een nieuwe wandelroute. Nu voor de 100km natuurlijk...quote:
Exact dit inderdaad. En dan alle tekst weer backspacen...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik heel vaak dan tik ik lees en denk nee doe maar niet
Ik had gewoon netjes aangeklopt en vragen of je hulp nodig had.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had gekund. Ik was vergeten de deur op slot te draaien
Langs welke users allemaal?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen al hierom plant DJMO zeer binnenkort al een nieuwe wandelroute. Nu voor de 100km natuurlijk...
Ze was aan het dansen toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:27 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik had gewoon netjes aangeklopt en vragen of je hulp nodig had.
Ik klik op,selecteer alles en dan op knip gaat wat sneller.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Exact dit inderdaad. En dan alle tekst weer backspacen...
ja in cikels zodat ze drie keer hier kan douchenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen al hierom plant DJMO zeer binnenkort al een nieuwe wandelroute. Nu voor de 100km natuurlijk...
Hey vriend.quote:
En weer een punt weggegevenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Exact dit inderdaad. En dan alle tekst weer backspacen...
Lekkuhhhhquote:
De douche open laat in de hoop dat....... 🤭quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:28 schreef Rob het volgende:
[..]
ja in cikels zodat ze drie keer hier kan douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
hehehehe.. DJMO is welkom hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De douche open laat in de hoop dat....... 🤭
Dat is wel een signaal afgeven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeepje laten vallenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?quote:
Ja en Rob blijft blind 😆quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel een signaal afgeven.
Volgens mij wel.quote:
Ja glij m der inquote:
Hoe duidelijk moet hij nog zijnquote:
Dat is man eigen,kunnen we niks aan doen.quote:
Dat recht is je bij deze tijdelijk ontnomen.quote:
Die was wel,erg he 🤭quote:
Goedemorgen vriendquote:
Wie zwijgt stemt toequote:
Zo jammer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is man eigen,kunnen we niks aan doen.
Hier staan geregeld wel heftiger dingen. Niemand verschiet meer van kleur.quote:
ik mag niet praten met volle mondquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat recht is je bij deze tijdelijk ontnomen.
Oh dat weet ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkuhhhh
Morguh Engine. Hijg ik in je nek?
Das ook weer waar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier staan geregeld wel heftiger dingen. Niemand verschiet meer van kleur.
What has been said cannot be unsaid.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jij dacht niet "eh toch maar niet posten" ?
Nee ik dacht ik schuif hem er gewoon inquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:34 schreef maily het volgende:
[..]
Jij dacht niet "eh toch maar niet posten" ?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik dacht ik schuif hem er gewoon in
😮quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die post hequote:
O dat... ik dacht al...quote:
Het ging over de post he.quote:
Ja, gelukkig maar. Ga ik weer verder met mijn kopje koffie. ☕quote:
Ik heb niets om ergens in te schuiven schatquote:
beetje creatief denkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niets om ergens in te schuiven schat
Gezellig, ik doe mee ☕️quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar. Ga ik weer verder met mijn kopje koffie. ☕
😮quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niets om ergens in te schuiven schat
ik was drie seconden sneller !!!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:37 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na vijf uur lopen smaakt senseo anders ook prima hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:38 schreef Rob het volgende:
[..]
tsja je hebt ook een beter koffieapparaat
Kan natuurlijk wel een stukje chocolade naar binnen schuiven (in mijn mond)quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:37 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Koffie drinken 🤭quote:
Nou, zo vroeg al aan de choco? Moet hier zelfs nog beginnen aan het ontbijt. Zit alleen nog maar met een koffiemok hier...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel een stukje chocolade naar binnen schuiven (in mijn mond)
Net te snel nu te traagquote:
2 zielen, 1 gedachtequote:
Ik zeg ook kan..... ik heb het niet eens in huisquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, zo vroeg al aan de choco? Moet hier zelfs nog beginnen aan het ontbijt. Zit alleen nog maar met een koffiemok hier...
Lastig voor een man die dubbele signalen lijkt mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:41 schreef maily het volgende:
[..]
Niet gauw goed ... dat belooft wat
Ja Mario.quote:
Wij mannen houden van duidelijke signalen. Het moet simpel zijn. Subtiele aanwijzingen zien we niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig voor een man die dubbele signalen lijkt mij
preciesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mannen houden van duidelijke signalen. Het moet simpel zijn. Subtiele aanwijzingen zien we niet.
Ninja jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:44 schreef Rob het volgende:
voor je het weet heb je een klacht wegen ongewenste intimiteiten
Daar stond eerst iets anders...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:44 schreef Rob het volgende:
Mooie ninja-edit. Ik ben gesteriliseerd, dus ongewenst zwanger kan ik niet meer rakenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:44 schreef Rob het volgende:
Dat zie ik nu duidelijk gebeuren bij @Rob. Zo leer je toch nog iets in DTSquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mannen houden van duidelijke signalen. Het moet simpel zijn. Subtiele aanwijzingen zien we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |