Na vijf uur lopen smaakt senseo anders ook prima hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:38 schreef Rob het volgende:
[..]
tsja je hebt ook een beter koffieapparaat
Kan natuurlijk wel een stukje chocolade naar binnen schuiven (in mijn mond)quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:37 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Koffie drinken 🤭quote:
Nou, zo vroeg al aan de choco? Moet hier zelfs nog beginnen aan het ontbijt. Zit alleen nog maar met een koffiemok hier...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel een stukje chocolade naar binnen schuiven (in mijn mond)
Net te snel nu te traagquote:
2 zielen, 1 gedachtequote:
Ik zeg ook kan..... ik heb het niet eens in huisquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, zo vroeg al aan de choco? Moet hier zelfs nog beginnen aan het ontbijt. Zit alleen nog maar met een koffiemok hier...
Lastig voor een man die dubbele signalen lijkt mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:41 schreef maily het volgende:
[..]
Niet gauw goed ... dat belooft wat
Ja Mario.quote:
Wij mannen houden van duidelijke signalen. Het moet simpel zijn. Subtiele aanwijzingen zien we niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig voor een man die dubbele signalen lijkt mij
preciesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mannen houden van duidelijke signalen. Het moet simpel zijn. Subtiele aanwijzingen zien we niet.
Ninja jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:44 schreef Rob het volgende:
voor je het weet heb je een klacht wegen ongewenste intimiteiten
Daar stond eerst iets anders...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:44 schreef Rob het volgende:
Mooie ninja-edit. Ik ben gesteriliseerd, dus ongewenst zwanger kan ik niet meer rakenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:44 schreef Rob het volgende:
Dat zie ik nu duidelijk gebeuren bij @Rob. Zo leer je toch nog iets in DTSquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mannen houden van duidelijke signalen. Het moet simpel zijn. Subtiele aanwijzingen zien we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |