Nu wil ik ook zo'n jas.quote:
@cambuurquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:51 schreef Coco het volgende:
Een 2-0 voorsprong die niet standhoudt.
@:Ajax
@:AZ
Rashford heeft er zin in.quote:
En ze spelen daar ook allemaal 0-0 @JohanDerksenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Italiaans voetbal is niveau eredivisie geworden. Juventus verliest thuis kansloos van het matigste Barcelona in jaren, Atalanta speelt thuis met moeite gelijk tegen Ajax, Napoli verloor van AZ, Lazio staat gelijk tegen een flutclub uit België.
Idee was goed, maar zeer slechte pass.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fati is een lieve jongen
Maar dit moet je zelf maken
Zou iemand echt nog naar zijn analyses luisterenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze spelen daar ook allemaal 0-0 @:JohanDerksen
Blind kan niet verdedigenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou iemand echt nog naar zijn analyses luisteren
Gisteren vooraf even en toen haalde hij dit pareltje weer naar boven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou iemand echt nog naar zijn analyses luisteren
Ik kijk sinds twee jaar geleden de CL eigenlijk alleen nog maar via Ziggoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blind kan niet verdedigen
~Johan Derksen, 27 oktober 2020
Bedoel je dat Barcelona heel slecht is? Absoluut.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Juventus is echt ranzig slecht @:bianconeri
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:52 schreef Zipportal het volgende:
Heeft iemand die getekende Jeroen Grueter in commentaarhok over Messi?
Insert: Sytse.
Maar Youri Mulder en Jan van Halst als analisten zijn ook gewoon kut.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk sinds twee jaar geleden de CL eigenlijk alleen nog maar via Ziggo
Als ik jouw post zo zie heb ik daar geen spijt van
Honderd goals maken in een seizoenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren vooraf even en toen haalde hij dit pareltje weer naar boven.
Na de wedstrijd had ik er geen zin in.
Allemaal catenaccioquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze spelen daar ook allemaal 0-0 @:JohanDerksen
Ik wist dat je heel veel dingen niet kon maar lezen valt daar kennelijk ook al onderquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bedoel je dat Barcelona heel slecht is? Absoluut.
Ja Van Basten is uiteindelijk ook maar een klein kindquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Youri Mulder en Jan van Halst als analisten zijn ook gewoon kut.
Ik mis Louis daar.
Juve verliest kansloos?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Italiaans voetbal is niveau eredivisie geworden. Juventus verliest thuis kansloos van het matigste Barcelona in jaren, Atalanta speelt thuis met moeite gelijk tegen Ajax, Napoli verloor van AZ, Lazio staat gelijk tegen een flutclub uit België.
TR geplaatst wegens deze mention trouwensquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Juventus is echt ranzig slecht @:bianconeri
Die zijn allebei echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Youri Mulder en Jan van Halst als analisten zijn ook gewoon kut.
Ik mis Louis daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |