Bijna een half miljoen doden worden dan verwacht in Fra.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer we op het punt komen dat de bevolking het niet meer pikt.
We moeten massaal ophouden met lockdowns want het heeft echt geen ene nut. Beter door de zure appel heen bijten.
Dat blijft mij ook verbazen dat er geen fatsoenlijke plan tot er zicht op (g)een vaccin is en wat daarna het plan is als dat niet of wel komt met hoe dat voor wie effectief is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat de regering Het Vaccin als de enige mogelijke uitweg uit alle beperkende maatregelen ziet.
Hahaha. Geen enkele doomsday corona voorspelling is tot nu toe uitgekomen. Miljoenen doden, miljoenen ziekenhuisopnamen in een land. Het is allemaal wel eens voorbij gekomen dus dit kunnen we ook met een flinke korrel zout nemen.quote:
Is dat extra bovenop de reguliere hoeveelheid van om en nabij 550.000 per jaar ?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Bijna een half miljoen doden worden dan verwacht in Fra.
Ik vind dat nogal een hoeveelheid mensen.
Er waren al flinke protesten en orthodoxe Joden pikten het al niet meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer we op het punt komen dat de bevolking het niet meer pikt.
We moeten massaal ophouden met lockdowns want het heeft echt geen ene nut. Beter door de zure appel heen bijten.
10 miljoen lees ik net in de telegraaf.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:47 schreef Kyran het volgende:
Door de zure appel heenbijten? Heb je enig idee hoeveel doden het kan opleveren?
Mja. De hele dag roepen dat de regering niks doet, maar als voorspellingen over het aantal advertenties in de krant niet uitkomen, dan is dat opeens dankzij de regering.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:47 schreef Kyran het volgende:
Door de zure appel heenbijten? Heb je enig idee hoeveel doden het kan opleveren?
Doodleuk roepen dat voorspellingen van vele doden niet uitkomen. Ja, omdat iedereen en alles maatregelen heeft getroffen
Ik denk dat het sterftecijfer behoorlijk rap omhoog schiet wanneer de ziekenhuizen vol liggen. Nu kunnen mensen nog aan de beademing.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hahaha. Geen enkele doomsday corona voorspelling is tot nu toe uitgekomen. Miljoenen doden, miljoenen ziekenhuisopnamen in een land. Het is allemaal wel eens voorbij gekomen dus dit kunnen we ook met een flinke korrel zout nemen.
"au moins 400.000 morts supplémentaires" zegt Macron.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Is dat extra bovenop de reguliere hoeveelheid van om en nabij 550.000 per jaar ?
bron: statistica
Dat kun je simpelweg niet zomaar zeggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:47 schreef Kyran het volgende:
Doodleuk roepen dat voorspellingen van vele doden niet uitkomen. Ja, omdat iedereen en alles maatregelen heeft getroffen
De regering doet zeker wel wat. Dat iemand er kritiek op heeft wil niet zeggen dat ze niks doen. In mijn ogen kunnen zij het beter aanpakken, misschien pakken ze het volgens jou wel weer goed aan, een ander kan misschien vinden dat ze inderdaad niks doen, een ander dat ze teveel doen. Welkom op een forum, waar discussies gevoerd worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja. De hele dag roepen dat de regering niks doet, maar als voorspellingen over het aantal advertenties in de krant niet uitkomen, dan is dat opeens dankzij de regering.
Er lijkt een soort tweespalt te zijn voor mensen die elkaars gevoel niet meer erkennen. Beide kampen zijn hier aanwezig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep, mensen zijn het duidelijk spuugzat.
Minstens 400.000 doden. Bovenop de normale doden. Minstens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat kun je simpelweg niet zomaar zeggen.
Het zal wel hoger liggen maar beter roepen lui als Macron dat soort cijfers niet, want het is natuurlijk wel voor een groot deel maar gewoon een getal noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik denk dat het sterftecijfer behoorlijk rap omhoog schiet wanneer de ziekenhuizen vol liggen. Nu kunnen mensen nog aan de beademing.
Zelfde met een hoop niet coronapatienten die dan niet terecht kunnen.
Macron dikt het wellicht aan maar zou wel veel hoger komen te liggen.
Ja ik roep ook wel eens wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Minstens 400.000 doden. Bovenop de normale doden. Minstens.
Dat zegt ie. Die Macron.
Tijdens WOII waren er ongeveer 550.000 doden in Frankrijk, even ter vergelijking of hoe ernstig het eigenlijk is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Minstens 400.000 doden. Bovenop de normale doden. Minstens.
Dat zegt ie. Die Macron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |