GTA V, RDR 2, TLOU 2, Mafia 2 DE zagen er stuk voor stuk beter uit dan deze bagger. Hoe ze dit op deze manier hebben durven marketen en uitbrengen is eigenlijk gewoon schandalig. Ik snap; kerst komt eraan en geld moet nu eenmaal ook wel eens gaan binnen komen, maar dit is gewoon zwaar ondermaats.
En dan ook die marketing-leugens omtrent wat je in de wereld kan doen en zien, hou op hoor. Zo'n uitspraak dat maar liefst 10.000 NPC's hun eigen routine en leven leiden in Night City. Slaat echt nergens op. Verreweg de meeste NPC's zitten of staan gewoon statisch op hun plek en als je met ze wil praten zeggen ze allemaal 'fuck off'.
Dat je continu kan kiezen uit allerlei missies is leuk bedacht, maar ik vind het zwaar irritant. Ben je net op weg voor missie A, wordt je weer gebeld door iemand die wil dat je iets anders gaat doen. En ineens zit je in missie B. Of toch niet, want als je weer een stukje van 't pad afgaat kom je weer op een andere missie. Het is gewoon veel te afleidend en onduidelijk wat je precies moet doen. Ben je met missie B bezig, heb je niet genoeg geld om iets te doen... moet je weer je weg naar missie A zien te vinden. Of naar missies C, D of E.
Dat deze game gewoon al bugs geeft als je in de spiegel kijkt, slaat echt nergens op. Zie je ineens een kale paspop zonder je haar of kleding. Hoe dan? Kijk dat het in een drukke stad met tig NPC's en auto's ff mis gaat is nog tot daar aan toe, maar gewoon in een fucking spiegel kijken en je evenbeeld zien krijgen deze Poolse prutsers al niet goed.
Ik baal er echt van dat ik 'm in de winkel ben gaan halen ipv online want dan had ik m nog terug kunnen sturen. Enige troost is dat ik van m'n werkgever een VVV-bon had gekregen waarmee ik dit spel heb gehaald, dus heb er geen "eigen" geld tegenaan hoeven gooien. Maar dan nog had ik van die 60 euro beter 60 stenen beeldjes op de rommelmarkt kunnen kopen om er vervolgens keihard op te gaan stampen. Dan had ik tenminste nog iets leuks gedaan.
Zelfs een simpele achtervolgingsmissie waarbij ik als bijrijder moest schieten op een auto werkte niet. Het beeld stond eerst even stil en vervolgens kon ik mijn gun niet meer pakken waardoor ik ook niet kon schieten. Het busje bleef vervolgens gewoon voor ons rijden zonder dat er iets gebeurde. Ik kon er niet op schieten en toch ging het busje uiteindelijk kapot alsof ik de bestuurder door z'n hoofd had geschoten. Okee...
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2020 09:53:51 ]