Het artikel zegt wel wat anders dan de titel. Het fixte een game breaking bug maar verving het met een andere, waar een workaround voor lijkt te zijn. Dit is wel spijkers op laag water zoekenquote:Op maandag 25 januari 2021 10:54 schreef 2dope het volgende:
Cyberpunk 2077's Latest Patch Reportedly Added A Game-Breaking Bug
Lol het zit ze ook niet mee hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Isane op 17-02-2021 08:52:01 ]
Heb alle paden en eindes van de DLC inmiddels gezien (inclusief het nieuwe einde). Behoorlijke verschillen in de laatste missie van de DLC maakt het ook de moeite waard om hem 2x te spelen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:34 schreef MaximumRush het volgende:
Kick!
Meer mensen die het weer opgepakt hebben sinds de laatste update? Bij release mee begonnen en nooit uitgespeeld. Heb het nu weer opgepakt en zit er weer helemaal in. Zo had de game moeten zijn vanaf het begin.
Ik kan dit bevestigen, gisteren mijn PS4 copy (de play disc) in de PS5 gestopt en ik kon gratis de PS5-versie 'kopen' via de PSN storequote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb nog een fysieke PS4 copy liggen maar wil binnenkort een PS5 gaan aanschaffen. Ik begreep dat ik m'n versie gratis kan upgraden naar de PS5 editie. Denk dat ik deze dan wel weer ga spelen.
Ik moet de dlc ook nog spelen tzt.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:00 schreef jogy het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen met de DLC met een nieuw poppetje maar wat is handig? Meteen in de DLC springen zodra deze beschikbaar komt of eerst het oorspronkelijke verhaal spelen en beetje aan het eind pas de DLC oppakken?
Bedoel je met de DLC dan Phantom Liberty of mis ik iets?quote:Op maandag 26 februari 2024 21:00 schreef jogy het volgende:
Ik ben eindelijk begonnen met de DLC met een nieuw poppetje maar wat is handig? Meteen in de DLC springen zodra deze beschikbaar komt of eerst het oorspronkelijke verhaal spelen en beetje aan het eind pas de DLC oppakken?
Ja, die.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bedoel je met de DLC dan Phantom Liberty of mis ik iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |