abonnement Unibet Coolblue
pi_195907491


Cyberpunk 2077 is an upcoming action role-playing video game developed and published by CD Projekt. It is scheduled to be released for Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Stadia, Xbox One, and Xbox Series X/S.


https://www.cyberpunk.net/nl/en/
Wiki (NL)
Wiki (ENG)

Genre: Actie en avontuur in een open wereld
Release: 10/12/2020
pi_195907871
Fipo voor crunch, delays en boze trannies
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_195909236
Uitgesteld dus weer wachten. Maar ach, al 8 jaar gewacht dus dat kan er nog wel bij.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 december 2020 @ 01:26:20 #4
269689 crew  Viv
pi_196648136
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:04 schreef Amee het volgende:
Uitgesteld dus weer wachten. Maar ach, al 8 jaar gewacht dus dat kan er nog wel bij.
Het is nú verschenen, zag ik net in een persbericht! *O*

Op voorraad bij bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_31.32.ProductTitle
pi_196648329
Als je de Xbox op nieuw Zeeland deed zetten kon je al om 12 uur in de middag spelen. Dat heb ik dus gedaan. En 3 uur later heb watch dogs maar opgestart :')

Cyberpunk draait voor geen meter op de Xbox one X. Overal heb je pop up, 30 frames wordt zeker niet gehaald en dan nog eens gewoon bugs, heel veel bugs. Verder ziet het er ook erg matig uit


In deze trailer lijkt de Xbox one X versie er ontzettend goed uit te zien. Kan je vertellen dat het dus absoluut niet zo is. Natuurlijk is dit een game die het beste zal draaien op de dikste pc’s maar dit is gewoon treurig.

Het doet mij nogal denken aan Mafia 3. Mooie trailers vervolgens een compleet waardeloze launch. Moet wel zeggen dat ze die na 125 patches prima voor elkaar gekregen hebben.

Maar goed verder over cyberpunk. Als je een Xbox one of X hebt of een ps4/pro zou ik dit niet kopen. Of ze moeten nog met een dikke patch komen maar verwacht er weinig van.

Spel is in 3 uur tijd ook 4 keer compleet vast gelopen en heeft ook last van korte freezes die 4 a 5 seconde duren.

Speel dit spel over tijdje wel op de nieuw Xbox series x als dan ook die grote update voor die consoles er is.

[ Bericht 0% gewijzigd door SoldMayor op 10-12-2020 02:03:32 ]
  donderdag 10 december 2020 @ 02:03:44 #6
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196648351
Kun je dus nagaan hoe het moet draaien op de standaard PS4 en One... Die hadden ze van mij niet uit hoeven brengen hoor, dit is gewoon geen last-gen titel. Ik snap dat je die installed base mee wil pakken, maar zo doe je toch een beetje afbreuk aan je spel met zo'n halfgare versie (en dat dus naast alle bugs waar Cyberpunk momenteel nog mee te kampen heeft).

Had er dan gewoon een grote sticker opgeplakt met "Pro / X only".
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 10 december 2020 @ 02:12:42 #7
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196648387
^


Tering. :X

Nou, kom maar op met die Switch port dan. :+
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196648430
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 02:12 schreef Kriegel het volgende:
^


Tering. :X

Nou, kom maar op met die Switch port dan. :+
Ja en dat is dus allemaal intro dus van missie naar missie. Op het moment dat je vrij wordt gelaten en dus de stad kunt gaan verkennen wordt het pas echt treurig.

Wanneer je in een auto zit en voor je kijkt vervolgens kijk je even naar achter en weer terug naar voren en ineens spawnen er auto’s voor je neus of verdwijnen juist.

Of ik stond ergens op een brug en keek denk 100 meter ver weg en dan zie je ook ineens auto’s uit het niets tevoorschijn komen.

En dan heb ik het nog niet over de drukte gehad in de stad. Ik denk dat als je 10 npc tegelijk ergens ziet lopen dat het echt veel is. Het voelt allemaal zo kaal aan. Dus wat je in sommige reviews leest van levendige stad dit en dat nou vergeet het maar.

Ze hadden dit spel beter nog 2 jaar kunnen uitstellen.
pi_196648444
Trouwens in het begin kan je tussen 3 lifepaths kiezen.

Elk heeft zijn eigen begin van de game dat is wel tot gedaan.
  donderdag 10 december 2020 @ 02:46:11 #10
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196648447
Ah ja, dat vermoeden had ik inderdaad wel ja, dat het nog erger zou gaan worden buiten de gescripte/indoor stukken om.

Maar ja, One S, wat wil je ook. Dat ding stelde aan het begin al weinig voor.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196648454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 02:46 schreef Kriegel het volgende:
Ah ja, dat vermoeden had ik inderdaad wel ja, dat het nog erger zou gaan worden buiten de gescripte/indoor stukken om.

Maar ja, One S, wat wil je ook. Dat ding stelde aan het begin al weinig voor.
Ja klopt die generatie is eigenlijk 6/7 jaar oud. Mensen die op een Xbox series x of ps5 spelen, die spelen nu op een versie die ook voor de oude generatie Xbox one en ps4 zijn. Maar die consoles zijn natuurlijk stuk sterker dus alles loopt er wat beter op.
  donderdag 10 december 2020 @ 02:54:59 #12
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196648457
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 02:52 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja klopt die generatie is eigenlijk 6/7 jaar oud. Mensen die op een Xbox series x of ps5 spelen, die spelen nu op een versie die ook voor de oude generatie Xbox one en ps4 zijn. Maar die console zijn natuurlijk stuk sterker dus alles loopt er wat beter op.
Oh ja, dat is waar ook. In die zin klopte het niet helemaal wat ik net zei, maar even goed is dit geen last-gen titel omdat ze gewoon zoveel grafische toeters en bellen hebben toegevoegd in de loop der tijd.

Ik bedoel, kijk naar de PC-versie, zeker met ray-tracing aan is dat echt van een ander niveau dan wat de PS4 en Xbone redelijkerwijs konden.

quote:
Ja klopt die generatie is eigenlijk 6/7 jaar oud.
En toentertijd al niet erg indrukwekkend door die Jaguar CPU.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196648474
Shit... op High haal ik net aan de 30 fps op mijn 3440x1440 scherm met een GTX 1080, en dat is in het begin bij een beetje indoor rondlopen zonder actie, CPU load ~35% dus het is echt de GPU die het moeilijk heeft... nu heb ik spijt dat ik niet gewoon een RTX 3080 heb gepreordered :')
pi_196648475
Inmiddels is de game in zowat heel de wereld speelbaar en inmiddels loopt Reddit ook vol met mensen die allemaal het zelfde melden.

Als een ander bedrijf (Ubisoft of EA ofzo) dit had uitgebracht in deze staat dan was de game totaal de grond in gestampt. En waren er allemaal dikke onvoldoendes geweest. Het is ook nogal apart dat alle recensies tot nu allemaal van de pc waren. Niemand had nog de console versie. Nu weten we wel waarom. :')
pi_196649469
Krijg 'm vandaag binnen.

Zin in, maar van 't weekend maar even spelen. Hopelijk komt mijn Hue sync box ook binnen voor die tijd.
  donderdag 10 december 2020 @ 09:50:05 #17
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196650330

Vond deze van SkillUp wel een uitstekende recensie eigenlijk. 99% spoilerloos, behandelt alleen PC want op consoles zat nog steeds een embargo.

Tl;dw:

• Geweldige map met de juiste grootte en veel complexe verticale gelaagdheid

• Fenomenale soundtrack en algemene sfeer, de stad leeft, domweg rondlopen kan uren boeien

• Grafisch bizar (op high-end hardware)

• Prima characters, behalve de main, beetje gemaakt stoere sukkel die geen silent protag is zodat je een avatar hebt, maar ook weer geen echt karakter zoals Geralt (of Adam Jensen zo je wilt, om bij hetzelfde thema te blijven).

• Keanu Reeves is geen geboren hufter en komt daardoor niet 100% uit de verf

• Sidequests sterker dan main quest, ze lopen soms wel het halve spel mee dus absoluut niet skippen

• Gunplay is opvallend goed

• Stealth en hack mechanics voelen wat ongebalanceerd omdat Run and Gun meestal effectiever is

• Stealth iets te makkelijk door nogal blinde AI

• Auto's besturen nog niet helemaal lekker. Verkeers-AI kan opvallend genoeg niet met blokkades omgaan, dat breekt soms je immersie.

BUGS, teveel, storend en trekken je uit de hele beleving, heel soms missie-brekend

• Het RPG-gedeelte wordt momenteel nogal verneukt door problemen met de balans van allerlei onderdelen en voelt daardoor niet substantieel. Denk aan dit soort dingen:

- Je krijgt te weinig punten om ooit ver te komen in een skilltree tenzij je gigantisch min-maxed (en de skills heb je gevoelsmatig niet echt nodig want simpel knallen werkt zo goed, zijn ook niet heel boeiend).
- Shit is breed genomen te duur waardoor je zelden iets kan kopen.
- Crafting werkt niet omdat je de materialen vaak pas vindt tegen de tijd dat ze al overklast zijn door iets beters.
- Je wapens upgraden is zinloos omdat je constant drops krijgt met betere spullen, en het vooral minimale stat upgrades zijn in plaats van dat je een wapen echt betekenisvol naar je hand kan zetten gedurende uren, wat looter-shooter achtig voelt.

Voor nu is het daardoor eigenlijk beter om alle verwachtingen op dit gebied overboord te zetten en het gewoon als een soort GTA te behandelen.

Voordeel: bovenstaande kutzooi is grotendeels te redden met eenvoudige rebalancing (en misschien wat uitgebreidere aanpassingen) in patches. De bugs natuurlijk ook.

Advies: Spel met hele sterke kwaliteiten en momenteel ook sterke tekortkomingen. Hetgeen dát werkt is zo goed dat het alsnog een aanrader is, maar de game is ronduit ongepolijst en bovenstaande mechanieken zijn niet genoeg getest.

Speel het als je echt niet meer kunt wachten, maar als het kan, wacht dan een half jaartje om de game voor het eerst te ervaren zoals ie waarschijnlijk op papier bedoeld was. Over een jaar spelen we wellicht een totaal andere Cyberpunk, zo'n Definitive Edition achtig iets, CD Projekt Red een beetje kennende.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 10-12-2020 10:27:17 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196650557
Twijfel nog om 'm te halen voor ps4 slim. Als de game soepel speelt is het voor mij prima.
Moeten zij weten
pi_196650719
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Twijfel nog om 'm te halen voor ps4 slim. Als de game soepel speelt is het voor mij prima.
Vergeet het maar, zelfs op de ps4 heeft het moeite.

Even iets anders het is gek dat de game zich afpeelt in 2077 maar toch gebruik maakt van ouderwetse vervuilende autos, ze mengen het heden met de toekomst. :P :P :P
speak only if it improves the silence.
pi_196650776
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Twijfel nog om 'm te halen voor ps4 slim. Als de game soepel speelt is het voor mij prima.
Hier per Sony systeem wat informatie: https://www.pushsquare.co(...)_ps5_ps4_pro_and_ps4
  donderdag 10 december 2020 @ 10:38:15 #21
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196650844
quote:
3s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:30 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Vergeet het maar, zelfs op de ps4 heeft het moeite.

Even iets anders het is gek dat de game zich afpeelt in 2077 maar toch gebruik maakt van ouderwetse vervuilende autos, ze mengen het heden met de toekomst. :P :P :P
Cyberpunk (als fictiegenre) is dan ook niet alleen maar futurisme, er zit altijd wat dystopisch bij met veel oude troep door het hypermoderne gemengd. :Y) :Y
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196651734
https://www.neogaf.com/th(...)-now.1580747/page-48

Wat een shitshow.... CDPR heeft de current gen console versies nooit getoond en nu is duidelijk waarom....
Ik wilde hem gaan halen vanochtend, maar ik laat hem links liggen.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_196651742
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 03:10 schreef Fleischmeister het volgende:
Shit... op High haal ik net aan de 30 fps op mijn 3440x1440 scherm met een GTX 1080, en dat is in het begin bij een beetje indoor rondlopen zonder actie, CPU load ~35% dus het is echt de GPU die het moeilijk heeft... nu heb ik spijt dat ik niet gewoon een RTX 3080 heb gepreordered :')
Denken dat je met je 1080 dit op 4k kan spelen. :')

1080p - 60+fps ultra met dlss op balance, prachtig.
Met mn lullige rtx 2060.

Wel wat visuele foutjes, npc's in de lucht of items die niet geloot kunnen worden etc.
pi_196651885
Het komt allemaal wel goed, maar ze hadden gewoon op next gen moeten focussen.
Maarja, userbase en zo.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196652007
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Denken dat je met je 1080 dit op 4k kan spelen. :')

1080p - 60+fps ultra met dlss op balance, prachtig.
Met mn lullige rtx 2060.

Wel wat visuele foutjes, npc's in de lucht of items die niet geloot kunnen worden etc.
Goed om te lezen. Ben niet thuis maar heb de gamelaptop mee ook met een RTX 2060 dus nu aan het binnenharken. Ben benieuwd. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_196652258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:51 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Goed om te lezen. Ben niet thuis maar heb de gamelaptop mee ook met een RTX 2060 dus nu aan het binnenharken. Ben benieuwd. :)
Ze hebben behoorlijk wat settings die je kan afstellen, ik heb het domweg ingesteld op basis van recommended met een rtx 2060, wat eigenlijk ultra + dlss automatic + RT medium zou moeten zijn. (<-- deze hele reeks valt dan onder het graphics menu onder de presets RT medium setting, scheelt een hoop afstellen)

However, zet in vredesnaam depth of field uit, gewoon helemaal uit.
Anders ziet alles er als een rare gruizige warboel uit.
Zet je dat uit? Word alles opeens mooi scherp zoals het in de trailers er ook uit ziet.

Ook heeft Raytracing nul meerwaarde, misschien op RT ultra? Maar als ik het uit zet en alleen DLSS gebruik op balance en dan de rest op ultra, super mooi.

Je ziet nog genoeg reflecteren, van de neon lichten tot iemand die een mobiel vasthoud en de gloed van het scherm op het lichaam valt.
Heel realistisch en dat is allemaal zonder RT.
pi_196652349
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ze hebben behoorlijk wat settings die je kan afstellen, ik heb het domweg ingesteld op basis van recommended met een rtx 2060, wat eigenlijk ultra + dlss automatic + RT medium zou moeten zijn. (<-- deze hele reeks valt dan onder het graphics menu onder de presets RT medium setting, scheelt een hoop afstellen)

However, zet in vredesnaam depth of field uit, gewoon helemaal uit.
Anders ziet alles er als een rare gruizige warboel uit.
Zet je dat uit? Word alles opeens mooi scherp zoals het in de trailers er ook uit ziet.

Ook heeft Raytracing nul meerwaarde, misschien op RT ultra? Maar als ik het uit zet en alleen DLSS gebruik op balance en dan de rest op ultra, super mooi.

Je ziet nog genoeg reflecteren, van de neon lichten tot iemand die een mobiel vasthoud en de gloed van het scherm op het lichaam valt.
Heel realistisch en dat is allemaal zonder RT.
tnx ^O^
Ich hock in meinem Bonker
pi_196652418
De day 1 patch zat er dus al gewoon in bij de consoles. Dan houd het dus voorlopig op. Ga we weer verder met Valhalla. Die game ziet er godver zo dik uit amper bugs en dit stukje stront zit er vol mee.

En ik had zo graag willen spelen want door alle bugs heen de waardeloze graphics zie je dat dit een hele dikke game is. Alleen niet te spelen. :'(
  donderdag 10 december 2020 @ 12:18:51 #29
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196652469
Dus keuze uit een boutspel dat goed draait of een goede game (met problemen) die kut draait. Lekker dan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 10 december 2020 @ 12:24:43 #30
15600 BB-King
Long live the King!
pi_196652578
Maakt het nog uit of je karakter een grote of kleine piemel heeft?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_196652642
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:24 schreef BB-King het volgende:
Maakt het nog uit of je karakter een grote of kleine piemel heeft?
Alleen wanneer je een zwart personage maakt met kleine piemel dan heb je kans dat black life matters begint te rellen!
pi_196653533
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:33 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik wilde hem gaan halen vanochtend, maar ik laat hem links liggen.
Ik ook. Ik wacht wel tot ik een PS5 / Xbox Series X kan bemachtigen...
Moeten zij weten
pi_196653672
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ze hebben behoorlijk wat settings die je kan afstellen, ik heb het domweg ingesteld op basis van recommended met een rtx 2060, wat eigenlijk ultra + dlss automatic + RT medium zou moeten zijn. (<-- deze hele reeks valt dan onder het graphics menu onder de presets RT medium setting, scheelt een hoop afstellen)

However, zet in vredesnaam depth of field uit, gewoon helemaal uit.
Anders ziet alles er als een rare gruizige warboel uit.
Zet je dat uit? Word alles opeens mooi scherp zoals het in de trailers er ook uit ziet.

Ook heeft Raytracing nul meerwaarde, misschien op RT ultra? Maar als ik het uit zet en alleen DLSS gebruik op balance en dan de rest op ultra, super mooi.

Je ziet nog genoeg reflecteren, van de neon lichten tot iemand die een mobiel vasthoud en de gloed van het scherm op het lichaam valt.
Heel realistisch en dat is allemaal zonder RT.
Precies zoals je zei 60+FPS.

Prima te spelen zo. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_196653831

Ai, ai, ai.......

PS4 base idem.

Godver wat ben ik teleurgesteld...

Als ze die fps nou eens stabiel krijgen op 30, dan vind ik het nog te doen, maar DIT... Hell no.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_196654369
Nou die haal ik wel eens een keer als ik een ps5 haal. En dat gaat nog wel even duren weinig motivatie voor momenteel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 10 december 2020 @ 14:22:50 #36
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_196654584
Ik wacht tot ik mijn hardware kan upgraden, wat toch nog wel even gaat duren met die verkrijgbaarheid van kaarten (tegen een niet-achterlijke prijs) momenteel. Hoewel m'n R9 Fury het op zich nog redelijk moet kunnen bolwerken met 1080p en niet te hoge textures. De combinatie met de CPU gaat me echter nekken denk ik (i5 3570 :D ).

Scheelt dat ik de hype totaal aan me voorbij heb laten gaan. Komt mooi uit nu, dat scheelt een hoop frustratie met bugs en zo. Speel 'm volgend jaar wel een keer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 10-12-2020 16:45:14 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_196654779
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Denken dat je met je 1080 dit op 4k kan spelen. :')

1080p - 60+fps ultra met dlss op balance, prachtig.
Met mn lullige rtx 2060.

Wel wat visuele foutjes, npc's in de lucht of items die niet geloot kunnen worden etc.
3440x1440 is gelukkig dan ook nog lang geen 4K.
Er lijkt iets mis met de performance van de game, Reddit staat er ook vol mee: https://www.reddit.com/r/(...)ame_looksruns_on_pc/

Mensen die alles op low zetten en dan nog steeds geen 60 fps halen op 1440p met een GTX 1080 bij een beetje indoor rondlopen, laat staan als je in de stad rondloopt... terwijl dat ondenkbaar is bij andere games.
Het lijkt i.i.g. heel slecht geoptimaliseerd, als je een last- of current gen kaart moet hebben om überhaupt stabiel 60 fps te halen op 1440p in welke setting dan ook, dan klopt er iets niet.
pi_196654839
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:31 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]

3440x1440 is gelukkig dan ook nog lang geen 4K.
Er lijkt iets mis met de performance van de game, Reddit staat er ook vol mee: https://www.reddit.com/r/(...)ame_looksruns_on_pc/

Mensen die alles op low zetten en dat nog steeds geen 60 fps halen op 1440p met een GTX 1080 bij een beetje indoor rondlopen, laat staan als je in de stad rondloopt... terwijl dat ondenkbaar is bij andere games.
Het lijkt i.i.g. heel slecht geoptimaliseerd, als je een last- of current gen kaart moet hebben om überhaupt stabiel 60 fps te halen op 1440p in welke setting dan ook, dan klopt er iets niet.
Dat komt omdat er iets mis is met de drivers voor met name de 1080(ti) en 30 series gpu's, zo lees ik op nvidia maar ook reddit.
Ikzelf nul problemen op 1080p.

Sterker nog, met DLSS op balance is het bijna alsof de GPU niets doet, als ik gewoon op het hoofdmenu pauzeer idled de gpu op 32c, hou even in gedachte dat normaal het 30c is na een cold boot.

Als ik even speel en dan gauw save en op desktop kijk wat de temperaturen zijn, zit het op 40c.

Het is echt bizar wat DLSS 2.0 kan doen doordat de gpu domweg minder hoeft te doen.
pi_196655857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 01:26 schreef Viv het volgende:

[..]

Het is nú verschenen, zag ik net in een persbericht! *O*

Op voorraad bij bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_31.32.ProductTitle
Ik heb al vorig jaar ofzo de Collectors Edition gepre-ordered en is net binnen gekomen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 15:22:16 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 december 2020 @ 15:22:42 #40
269689 crew  Viv
pi_196655874
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:21 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik heb al vorig jaar ofzo de Collectors Edition gepre-ordered en is net binnen gekomen :P
Aha, veel plezier! *O*

Of niet, als ik sommige reacties hierboven mag geloven. :D
pi_196655923
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef Viv het volgende:

[..]

Aha, veel plezier! *O*

Of niet, als ik sommige reacties hierboven mag geloven. :D
Ik heb de reacties hier niet gelezen, alleen IGN even op YouTube gezien over bugs. Maar we zullen zien!

En bedankt!
pi_196656431
Hoe kan ik in m'n appartement kleding in m'n inventory aantrekken? Bij GTA was dat gewoon duidelijk. Hier is 't echt soms: wat moet ik doen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_196657087
Speel het op een 970 kaart.

Heb er 3 uurtjes opzitten. Vermaak me er prima mee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_196658375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:47 schreef Nielsch het volgende:
Hoe kan ik in m'n appartement kleding in m'n inventory aantrekken? Bij GTA was dat gewoon duidelijk. Hier is 't echt soms: wat moet ik doen?
Bedoel je als een soort preview achtig iets? Kan het me even niet voor de geest halen.

Maar kleding wisselen doe je puur in je inventory.
pi_196658534
Hoe speelt het op de one x?
pi_196658794
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Hoe speelt het op de one x?
Kijk mijn berichten op de eerste pagina maar.
pi_196658860
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:09 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Kijk mijn berichten op de eerste pagina maar.
Dat heb ik gelezen, maar ik hoor verschillende verhalen. Ondertussen heb ik geïnstalleerd en ben m'n penis aan het editten. Dat gaat allemaal nog uitstekend in ieder geval.
  donderdag 10 december 2020 @ 21:22:36 #48
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_196662635
Heb m gehaald voor de Xbox one (preorder) maar twijfel zwaar of ik hem nu wel wil spelen of liever ff 6 maanden wacht op een definitive edition (of next-gen). Had enorm zin in deze game maar wil wel de beste ervaring haha :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 10 december 2020 @ 21:33:50 #49
269689 crew  Viv
pi_196662963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:13 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ondertussen heb ik geïnstalleerd en ben m'n penis aan het editten.
Wat voor spel is dit eigenlijk. :o
pi_196663145
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:25 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik heb de reacties hier niet gelezen, alleen IGN even op YouTube gezien over bugs. Maar we zullen zien!

En bedankt!
Ik heb de collectors edition zojuist uitgepakt :9~ Mocht je hem nog niet gezien hebben, je gaat niet teleurgesteld worden *)
Is wel een van de mooiste special editions die ik ooit gekocht heb denk ik. Veel aandacht aan besteed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')