Dat is DLCquote:Op donderdag 10 december 2020 21:40 schreef wuuht het volgende:
Ik las dat je 2 piemols kon nemen. Nou, die keuze heb ik niet hoor
Natuurlijk heb ik het al uitgepakt! Idd om te glunderenquote:Op donderdag 10 december 2020 21:39 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik heb de collectors edition zojuist uitgepaktMocht je hem nog niet gezien hebben, je gaat niet teleurgesteld worden
Is wel een van de mooiste special editions die ik ooit gekocht heb denk ik. Veel aandacht aan besteed.
3/3, niet verkeerd!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
Fipo voor crunch, delays en boze trannies
Toch vreemd dat mensen met veel betere hardware het nauwelijks vloeibaar op het scherm krijgen qua fps.quote:Op vrijdag 11 december 2020 00:58 schreef wuuht het volgende:
Uurtje of 2 gespeeld. Performance is idd niet geweldig. Ik heb dan een 2080 Ti en dan is het inderdaad wel te doen op slechts 1080p. Qua bugs alleen 2 gekke animatie dingetjes. Zag tijdens een autorit een NPC bevroren stil staan in een rennende positie en toen Jackie aan het eten was bleven zijn chopsticks in de lucht hangen.
Dat RDR2 en TLOU2 er beter uitzien is geen schandequote:Op vrijdag 11 december 2020 09:43 schreef Nielsch het volgende:
GTA V, RDR 2, TLOU 2, Mafia 2 DE zagen er stuk voor stuk beter uit dan deze bagger. Hoe ze dit op deze manier hebben durven marketen en uitbrengen is eigenlijk gewoon schandalig. Ik snap; kerst komt eraan en geld moet nu eenmaal ook wel eens gaan binnen komen, maar dit is gewoon zwaar ondermaats.
En dan ook die marketing-leugens omtrent wat je in de wereld kan doen en zien, hou op hoor. Zo'n uitspraak dat maar liefst 10.000 NPC's hun eigen routine en leven leiden in Night City. Slaat echt nergens op. Verreweg de meeste NPC's zitten of staan gewoon statisch op hun plek en als je met ze wil praten zeggen ze allemaal 'fuck off'.
Precies. Dan geef ik het ook nog een kans, met die next gen patch volgend jaar. Voor nu maar snel geretourneerd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:36 schreef Amee het volgende:
Maar ik ben ook niet serieus aan het spelen nog. Wacht wel op de PS5
Geretourneerd? Wat zonde! Van mij blijft gewoon, heb de collectors edition en die wil ik wel houden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Precies. Dan geef ik het ook nog een kans, met die next gen patch volgend jaar. Voor nu maar snel geretourneerd.
Tja ik speel het op Xbox One. Het ziet er niet uit, dat is niet gek ook, maar toch. Heb het idee dat ik een game uit 2008 speel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Geretourneerd? Wat zonde! Van mij blijft gewoon, heb de collectors edition en die wil ik wel houden.
Ik vind de bugs tot nu toe meevallen, al ben ik ook maar gewoon snel door het spel gegaan.
Dat zit bij je character creation, dus als je dat niet tot in detail hebt gedaan heb je het wellicht gemist.quote:Op vrijdag 11 december 2020 01:14 schreef Amee het volgende:
Penis editten? Ik ben nog niet zover dat ik die optie ben tegengekomen. Maar ik weet nu al wel wat ik ga nemen. Net zo overdreven als vrouwenborsten in sommige spellen
Ik speel hem op een Series X in quality mode en had hetzelfde. Een paar keer ondertitels door elkaar, 1 of 2 keer dat het beeld even een paar seconden stopte.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:26 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Nou ik heb een uurtje of 3 gespeeld en eigenlijk geen problemen gehad. 1x stopte het beeld voor 4 seconden tijdens zo'n cutscene in een auto, en 1x ging er iets fout met de ondertiteling waardoor er een paar zinnen door elkaar stonden.
Maar geen crashes of wat dan ook.
Xbox one x
Nee, ik ben gewoon snel doorheen gewalst om te kijken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zit bij je character creation, dus als je dat niet tot in detail hebt gedaan heb je het wellicht gemist.
Zelf gisteravond even twee uurtjes gespeeld, prima vermaakt en geen bugs (op pc).
Mensen die consoles kopen verdienen het ook om gestraft te worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Achterbaks dat CD Projekt Red alleen de PC versie heeft laten reviewen![]()
Op social media staat het bomvol met gezeik en gezeur. En terecht, want het draait op de consoles gewoon niet.
Ook als je in gesprek bent en je kiest niet snel genoeg een antwoord; gelijk gezeik dat je iets terug moet zeggen. Zwaar irritant.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:28 schreef NoCigar het volgende:
Ik had overigens wel verwacht dat je partner tijdens gevechten niet op totaal willekeurige momenten allerlei belachelijke kreten begint te slaken waar je na twee keer al genoeg van hebt. Dat was zes jaar geleden normaal en toen al erg, erg irritant.
Lol watquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen die consoles kopen verdienen het ook om gestraft te worden.
Inderdaad lol wat.quote:
Oh sorry ik ben geen 16jarige neckbeardmaagd dus dit gaat een beetje langs me heen. Ik heb een pc en eem console en het leven is mooi.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/PC_Master_Race
Je lijkt een beetje gefrustreerd. Maar goed, dat is misschien meer iets voor R&P.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh sorry ik ben geen 16jarige neckbeardmaagd dus dit gaat een beetje langs me heen. Ik heb een pc en eem console en het leven is mooi.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat je daar meer tevreden over bent dan het spel zelf geeft natuurlijk aan wat voor kut spel het is.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:39 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik heb de collectors edition zojuist uitgepaktMocht je hem nog niet gezien hebben, je gaat niet teleurgesteld worden
Is wel een van de mooiste special editions die ik ooit gekocht heb denk ik. Veel aandacht aan besteed.
woestquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:40 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dat je daar meer tevreden over bent dan het spel zelf geeft natuurlijk aan wat voor kut spel het is.
Bijna, misschien zo even en anders vanmiddag. Er komt steeds wat tussendoor (ontbijten bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben je ook al bezig met de game scrummie?
haha, welk platform ga je spelen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna, misschien zo even en anders vanmiddag. Er komt steeds wat tussendoor (ontbijten bijvoorbeeld).
PS5. Jij PC toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha, welk platform ga je spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |