abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195903630
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195903633
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man krijgt gewoon een blowjob onder de kerstboom. Die we dit jaar voor het eerst samen opzetten omdat we voor het eerst thuis zijn en niet in de UK. Daar heb ik wel vet veel zin in moet ik zeggen, mn eigen huis weer eens in kerststemming met een echte boom. Ik heb sinds ik met de man ben geloof ik geen echte boom gezien :'(
Misschien krijgt hij er wel een kunstwerkje bij... misschien ook niet :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:32:34 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195903661
quote:
De man krijgt gewoon een blowjob onder de kerstboom. Die we dit jaar voor het eerst samen opzetten omdat we voor het eerst thuis zijn en niet in de UK. Daar heb ik wel vet veel zin in moet ik zeggen, mn eigen huis weer eens in kerststemming met een echte boom. Ik heb sinds ik met de man ben geloof ik geen echte boom gezien :'(
Ik ben normaal juist altijd van de kerstversiering enzo. En ben vaak ook echt vroeg.
Heb er nu nog helemaal geen zin in, zelfs nog geen neiging gehad nieuwe kerstdingetjes te kopen. ;(
pi_195903664
Playmobil was trouwens mijn lievelings speelgoed als kind O+ O+ Ik wilde altijd playmobil. En boeken. En dan kreeg ik een stomme pop of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:33:22 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195903676
Wij hadden een playmobil draaimolen/zweefmolen, supercool!
pi_195903691
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:30 schreef Isabeau het volgende:

Oh leuk dat er nu een boek mede van jouw hand is! Ik wist niet dat je daar mee bezig was. Tevreden over het eindresultaat?
Ik ben 1 van de 40 auteurs van dat boek met mijn verhaal over mijn vader.
Bijna helemaal tevreden. Mijn allerlaatste correcties zijn er niet meer in verwerkt, maar als je dat niet weet is het verder prima.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195903742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef golfer het volgende:

Bijna helemaal tevreden. Mijn allerlaatste correcties zijn er niet meer in verwerkt, maar als je dat niet weet is het verder prima.
Was het moeilijk om het goed op te schrijven? Het is wel een prachtig eerbetoon natuurlijk, dat zijn herinnering niet alleen in zijn familie voort leeft, maar ook in boekvorm.
pi_195903756
Ik kreeg dus schoolspullen pyjamaas voor sinterklaas doorgaans. En kerst was gewoon nog "onzin" toen ik opgroeide :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195903808
Mijn man kreeg vroeger dan ook pyjama’s en kleding voor Sinterklaas. En ik kreeg zakken vol speelgoed. Dat was het voordeel van maar 2 kleinkinderen en zoveel ooms en tantes *)

Maar dat maakt dus dat ik zelf kleding niets voor Sinterklaas vind. En dus daar ook al speelgoed voor koop. *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195903882
quote:
Ik heb deze post 3x moeten lezen :')

/bakvis
pi_195903890
quote:

[..]

Had ik gemist, maar mooi! :)
pi_195903903
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Playmobil was trouwens mijn lievelings speelgoed als kind O+ O+ Ik wilde altijd playmobil. En boeken. En dan kreeg ik een stomme pop of zo.
nou zo'n kind heb ik dus ook :)

gelukkig vind mama (en de oma's) playmobil ook erg leuk.

en via een date ooit.. op een playmobilbeurs terecht gekomen... dat bleek superleuk dus <3
(coole date, onwijs leuke vent ook.. maar qua afstand een drama... dus dat werd hem niet)
dus dat gaan we zeker weer doen als het weer kan.
pi_195903925
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ben normaal juist altijd van de kerstversiering enzo. En ben vaak ook echt vroeg.
Heb er nu nog helemaal geen zin in, zelfs nog geen neiging gehad nieuwe kerstdingetjes te kopen. ;(
Wij gingen de afgelopen paar jaar naar een kerstshow hier in de buurt, was ook superleuk met het zoontje van zus, maar dat slaan we maar over dit jaar. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:47:59 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195904008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wij gingen de afgelopen paar jaar naar een kerstshow hier in de buurt, was ook superleuk met het zoontje van zus, maar dat slaan we maar over dit jaar. ;(
Ja waarschijnlijk omdat die dingen nu niet kunnen weinig kerstzin.
Ging je naar die grote waar al die bejaarden met bussen heen worden gebracht uit het hele land? De naam even kwijt maar daar ook 2x geweest toen ik nog in het westen woonde, die is leuk!

Hier heb je in Duiven een grote, vorig jaar geweest. Heel mooi maar ga nu echt niet.
pi_195904012
Deel van de playmobil beursen is vaak ingericht met enorme diorama’s...

Kan degene die ik zocht niet vinden...
maar oa dit dus.

zulke taferelen bevinden zich ook nog weleens op mijn woonkamervloer <3
pi_195904015
quote:

[..]

Voelt het goed om het verhaal van je vader en broer eens te hebben vastgelegd in een boek?
pi_195904017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk omdat die dingen nu niet kunnen weinig kerstzin.
Ging je naar die grote waar al die bejaarden met bussen heen worden gebracht uit het hele land? De naam even kwijt maar daar ook 2x geweest toen ik nog in het westen woonde, die is leuk!

Hier heb je in Duiven een grote, vorig jaar geweest. Heel mooi maar ga nu echt niet.
De Boet? Maar daar gaan wij dus heen ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195904022
Ik wilde dit jaar niet eens een boom neerzetten maar daar is meneer het niet mee eens. Dus hij heeft nog wat te doen :')

En kerstballen heb ik genoeg. Wil er eentje kopen van Fred van Leer met Dag Schaaaaaat voor de jongste die groot fan is van drag queen Holland ofzo.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:48:46 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195904023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef Isabeau het volgende:

Was het moeilijk om het goed op te schrijven? Het is wel een prachtig eerbetoon natuurlijk, dat zijn herinnering niet alleen in zijn familie voort leeft, maar ook in boekvorm.
Wij (de initiatiefnemer en de auteurs) zijn er vanaf eind vorig jaar mee bezig geweest. De bedoeling was het boek eerder en 'feestelijk' te laten verschijnen (ivm 75 jaar bevrijding), maar ook daarbij heeft de Covid-19 roet in het eten gegooid.
Ik heb met het schrijven van het verhaal niet al te vele moeite gehad en ben inderdaad blij dat het verhaal nu bewaard is gebleven voor de nieuwere generatie(s).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195904089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg dus schoolspullen pyjamaas voor sinterklaas doorgaans. En kerst was gewoon nog "onzin" toen ik opgroeide :D
hier speelgoed EN een pyjama en pantoffels.

doe ik dus bij dochterlief ook...
en dus wel een pyjama die ze anders niet zo snel zou krijgen.

StarWars onesie was nog wel de meest succesvolle :)
terwijl lik die normaal dus wel te duur zou vinden :)
pi_195904159
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hier speelgoed EN een pyjama en pantoffels.

doe ik dus bij dochterlief ook...
en dus wel een pyjama die ze anders niet zo snel zou krijgen.

StarWars onesie was nog wel de meest succesvolle :)
terwijl lik die normaal dus wel te duur zou vinden :)
Jaa eerlijk is eerlijk hoor, speelgoed ook wel. Maar het wisselde nog wel eens van jaar tot jaar O+

Mn moeder begon dus ook gewoon op 6 december al weer om de stapel voor volgend jaar aan te leggen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:55:33 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195904173
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De Boet? Maar daar gaan wij dus heen ja. :Y
Ja! die is leuk, met die kerststal enzo :D
pi_195904214
Ik vind sokken en pyjama's ook wel bij Sinterklaas passen eigenlijk. Ik kreeg ook altijd alle kleine rommeltjes die mijn moeder van werk-beurzen meenam. Van die klap armbandjes en promo-dingen. :D
pi_195904246
Lijst van man gekregen. Staat op een pond chocolade van die dure chocoladewinkel hier :D
pi_195904288
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jaa eerlijk is eerlijk hoor, speelgoed ook wel. Maar het wisselde nog wel eens van jaar tot jaar O+

Mn moeder begon dus ook gewoon op 6 december al weer om de stapel voor volgend jaar aan te leggen.
Pfoe.. zo’n “held” ben ik niet hoor.
Dochter is in September eerst jarig.. en dan ergens november ga ik eens op kadootjesjachf.
Ben voor mijn doen al vroeg :)
pi_195904305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja! die is leuk, met die kerststal enzo :D
Ja. *O* En die lading kitsch overal. *O*

Grappig genoeg heb ik verder echt weinig met kerstdecoratie, maar lampjeskitsch moet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:03:12 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195904340
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja. *O* En die lading kitsch overal. *O*

Grappig genoeg heb ik verder echt weinig met kerstdecoratie, maar lampjeskitsch moet. :+
Ik hou echt van de kitsch in de boom en veeeel lampjes ja. :D
pi_195904375
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik hou echt van de kitsch in de boom en veeeel lampjes ja. :D
Geen boom. _O- Kerel heeft echt een bloedhekel aan kerst, dus ik "beperk" me tot eigenlijk alles behalve een boom. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195904469
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb gisteren al toffe gebaksbordjes besteld voor een vriendin. Hopelijk zijn ze in het echt ook mooi. O+ Weet eigenlijk niet of ik dit jaar veel cadeaus met Kerstmis ga doen. Beetje afhankelijk van of we eigenlijk wel mensen gaan zien met Kerstmis. :')

[ afbeelding ]
Bellenblaasglazuur O+
Mijn oma heeft een eigen pottenbakoven en die heeft een tijd geleden een vaas gemaakt met dat erop, had ze op een workshop geleerd. :)
pi_195904536
Wellicht kom ik zo op een makkelijke manier onder feestdagen-met-familie uit zo. Da's dan wel weer een lichtpuntje O-)
Sinterklaas met mijn familie aan vaderskant is iig afgelast, we zouden met 20+ mensen zijn dus dat kan echt niet, en de tantes zien het niet zitten om te videobellen.
Oma's verjaardag heb ik mooi met oma, tante en nichtje gevierd ipv met mijn ouders en broer (want oma mag toch max 3 mensen op bezoek :D ^O^ ).
pi_195904612
Kerstboom O+ Elk jaar en ik ben er niet onder weg te slaan ~:)

Ik weet weer waarom ik niet van boodschappen thuisbezorgen houd. Nu zit ik met kipfilet... zonder het verspakket waarmee ik kip Siam kon maken. Gelukkig had ik nog wat andere zaken meebesteld en kan ik de planning omgooien. Doe ik liever in de supermarkt, met alles bij de hand.

Volle dag vandaag. Vanmorgen een paar uur ziekte vervangen in de zorg, nu voor andere werkgever aan het werk, omdat dit mijn vaste werkdag is. Gelukkig kan ik de gemiste uren meteen compenseren, want vanavond nog online training met die club :7 Dan is thuiswerken toch wel erg fijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195904634
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef Tele6 het volgende:
Wellicht kom ik zo op een makkelijke manier onder feestdagen-met-familie uit zo. Da's dan wel weer een lichtpuntje O-)
Sinterklaas met mijn familie aan vaderskant is iig afgelast, we zouden met 20+ mensen zijn dus dat kan echt niet, en de tantes zien het niet zitten om te videobellen.
Oma's verjaardag heb ik mooi met oma, tante en nichtje gevierd ipv met mijn ouders en broer (want oma mag toch max 3 mensen op bezoek :D ^O^ ).
Geluk bij een ongeluk dus ^O^

Ik ben benieuwd wat familie wil. Weinig zin om met zijn allen bij elkaar te kruipen eigenlijk. Maar als ik als enige niet zou willen ben ik vást ingewikkeld.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195904655
En tevens kregen we een afwezigheidsmelding van onze manager. Vaag algemeen bericht over ziekte. En zijn agenda is de rest van het jaar geblokt.... Dus maar eens iemand aan het jasje trekken die hopelijk iets meer weet.
pi_195904694
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet van boodschappen thuisbezorgen houd. Nu zit ik met kipfilet... zonder het verspakket waarmee ik kip Siam kon maken. Gelukkig had ik nog wat andere zaken meebesteld en kan ik de planning omgooien. Doe ik liever in de supermarkt, met alles bij de hand.
Zo irritant, ja. :D Ik weet nog dat ik de webcare bij Jumbo deed. En dat mensen dat het hoofdingrediënt voor hun kerstdiner mistte. En dan kreeg je puur dat geld teruggestort. Maar eigenlijk zijn al je andere producten daardoor ook overbodig en valt alles gewoon in het water. :') Vond ik altijd erg lullig nieuws om te delen.
pi_195904713
ondertussen vond ik de categorie "Ideologieën & doctrines" op Amazon

wellicht snuffel ik daar wel wat voor de vent...

anders kan ik doorsnuffelen op psychologie en boeken over meer fysieke zaken.
veel interesses... dat is handig
maar keuzes... pfoe :)

vorig jaar kocht ik uiteindelijk deze: https://www.amazon.nl/Lif(...)id=1603891123&sr=8-1

werd zeer gewaardeerd.. maar ik heb hem denk 6x gepakt en teruggelegd...
nog de rest van de kanootjes gekocht.. en daarna nog een uur staan draaien of ik hem nou zou kopen of niet :)
pi_195904723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo irritant, ja. :D Ik weet nog dat ik de webcare bij Jumbo deed. En dat mensen dat het hoofdingrediënt voor hun kerstdiner mistte. En dan kreeg je puur dat geld teruggestort. Maar eigenlijk zijn al je andere producten daardoor ook overbodig en valt alles gewoon in het water. :') Vond ik altijd erg lullig nieuws om te delen.
Gut ja... dat is echt niet leuk :D Werden mensen erg boos of konden ze het begrijpen?
pi_195904799
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gut ja... dat is echt niet leuk :D Werden mensen erg boos of konden ze het begrijpen?
Nee, op erg veel begrip hoef je niet te rekenen. Maar dat snapte ik ook wel. Gelukkig deed ik alleen webcare, ik hoefde geen schreeuwende mensen aan de telefoon op te hangen.
pi_195904987
Nog 8 biertjes in voorraad en dan zijn we uitverkocht *O*
Het is zo snel gegaan dat we ze zelfs niet meer bij winkels hebben kunnen aanbieden.

Iedereen die al gereserveerd heeft , krijgt ze natuurlijk nog netjes thuis bezorgd.
pi_195905153
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:32 schreef Sarabi het volgende:
Het is zo snel gegaan dat we ze zelfs niet meer bij winkels hebben kunnen aanbieden.

Iedereen die al gereserveerd heeft , krijgt ze natuurlijk nog netjes thuis bezorgd.
hmm mag ik er dan ook 2 :)

volgens mij stond ik er nog niet officieel op
pi_195905203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hmm mag ik er dan ook 2 :)

volgens mij stond ik er nog niet officieel op
Ik had je al op de lijst O+
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 oktober 2020 @ 14:58:35 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195905532
1 kijker was een professor op de universiteit (geld als water) met een dikke bak. Die was geinteresseerd, had al een tijd vlakbij gewoond in een huurflat om de hoek.

De ander was een alleenstaande moeder met 2 kinderen die het niet zag zitten dat ze de zolder moest schilderen (is wel geschilderd, maar beetje geel)
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:59:28 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195905547
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:32 schreef Sarabi het volgende:

*O*

Volgende batch al geplanned?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195905579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

*O*

Volgende batch al geplanned?
Nog niet geplanned want moet echt een grotere oplage worden :+ dus moeten we opzoek naar een andere plek waar we kunnen brouwen.
Maar we zijn er dus wel al mee bezig.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:01:55 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195905596
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Kreator het volgende:
1 kijker was een professor op de universiteit (geld als water) met een dikke bak. Die was geinteresseerd, had al een tijd vlakbij gewoond in een huurflat om de hoek.

De ander was een alleenstaande moeder met 2 kinderen die het niet zag zitten dat ze de zolder moest schilderen (is wel geschilderd, maar beetje geel)
Godsamme dat laatste _O-
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:05:15 #45
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195905667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Godsamme dat laatste _O-
Als ik 2,5 ton uit moet geven in Enschede verwacht ik wel een geschilderde zolder.
pi_195905749
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Kreator het volgende:

Dan maar hopen dat de professor een bod doet :+
pi_195905932
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:58 schreef Tally het volgende:
Lijst van man gekregen. Staat op een pond chocolade van die dure chocoladewinkel hier :D
Goed cadeau wel 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195906009
Nou de DHL stond voor de deur hoor. *O* Met een pakket voor m'n vriend.. Mijn pakket blijkt ineens toch vertraagd te zijn. :') Nu aan het twijfelen of ik het spul dan maar in de winkel ga halen, maar dan moet ik voor dit pakket retourkosten betalen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:23:12 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195906022
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:05 schreef Anthraxx het volgende:

Als ik 2,5 ton uit moet geven in Enschede verwacht ik wel een geschilderde zolder.
Zo is dat! :Y
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195906062
Mooi @golfer, dat boek. Hoe zijn ze bij jou uitgekomen? Uit zoveel duizenden die ook een verhaal te vertellen hebben.

Was net even bij intratuin, de rekken voor de kerstbomen staan er al, de bomen zelf nog niet :D
Even gekeken naar de kerstversiering, maar er was niets waarvan ik dacht “oh, dat wil ik” (heb wel eens alles nieuw gekocht, best wel een prijzige actie)

Kerst en Oud en Nieuw zal hier wel rustig worden, prima. Neem wel vrij maar moet nog zien vanaf wanneer
We have far more in common than that which devides us..
pi_195906292
Ik werk met de kerst, helemaal prima.
pi_195906327
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk met de kerst, helemaal prima.
+1

Maar normaal staat dat het familiediner niet in de weg.
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 oktober 2020 @ 15:47:40 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195906470
Ik zou de zolder gratis geschilderd hebben. Maar ik vermoed dat ze een reden zocht om niet enthousiast te worden en het gewoon niet kon betalen.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:51:03 #54
13783 Anthraxx
pi_195906518
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:47 schreef Kreator het volgende:
Ik zou de zolder gratis geschilderd hebben. Maar ik vermoed dat ze een reden zocht om niet enthousiast te worden en het gewoon niet kon betalen.
Zo klonk het wel.
pi_195906524
Voor diegene die van plan zijn of waren naar de Efteling te gaan.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 15:54:23 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195906573
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooi @:Golfer, dat boek. Hoe zijn ze bij jou uitgekomen? Uit zoveel duizenden die ook een verhaal te vertellen hebben.

De initiatiefnemers hadden eind vorig jaar een oproep gedaan in de Benjamin, het blad van het JMW, waar ik abonnee van ben.
En zoveel duizenden (Joodse) verzetsstrijders waren er helaas ook niet (meer) om het verhaal te laten publiceren.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195906599
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Tally het volgende:
Voor diegene die van plan zijn of waren naar de Efteling te gaan.
[ afbeelding ]
Ik zie echt niet in hoe dat méér mensen zou besmetten. Je bent al met een x aantal mensen op een bepaalde plek, of je er een patatje eet of niet verandert die situatie niet. En wat is het verschil tussen zitten op een bankje om je boterhammen te eten of zitten op dat bankje om een broodje van de Efteling te eten :?
pi_195906612
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie echt niet in hoe dat méér mensen zou besmetten. Je bent al met een x aantal mensen op een bepaalde plek, of je er een patatje eet of niet verandert die situatie niet. En wat is het verschil tussen zitten op een bankje om je boterhammen te eten of zitten op dat bankje om een broodje van de Efteling te eten :?
Hoeveel correct gescociaal distancieerde rijen zie jij nog?
pi_195906677
quote:
Het zorgt er wel voor dat mensen eerder op dezelfde plekken samenkomen. Normale horeca mag ook niet aan afhaal doen en de mensen het ter plekke op laten eten. Ik zou het eigenlijk wel eerlijk vinden als ze dat gelijk trekken.
pi_195906692
quote:

[..]

Tja. Ik zie net deze melding. "grappig" genoeg hebben we het er net over gehad. Maar als het helpt om de besmettingen te temmen okay. Jammer is wel dat 1/3 tot 1/4 van de omzet is van de Efteling. Ik weet niet hoe ze zich staande moeten houden zonder deze inkomen. Mij scheelt het in ieder geval veel geld :P Alleen wel meer geregel }:|
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:01:06 #61
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195906697
quote:

[..]

Ik las laatst ergens dat pretparken en dierentuinen ook werden gebruikt om nog 'op een terrasje' te kunnen zitten want dat schijnt daar dus nog te mogen.

Zelf geen idee, maar weet wel dat in mei toen horeca nog dicht was dat ook was. Ik ging toen naar de Apenheul en daar mocht je buiten gewoon op de terrasjes eten. Moest je bestellen via een app en zelf ophalen aan de kassa. Alleen toen gingen nog niet veel mensen erheen.
pi_195906718
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het zorgt er wel voor dat mensen eerder op dezelfde plekken samenkomen. Normale horeca mag ook niet aan afhaal doen en de mensen het ter plekke op laten eten. Ik zou het eigenlijk wel eerlijk vinden als ze dat gelijk trekken.
De plekken waar je het meteen kon opeten waren al dicht. Het Station bijvoorbeeld. Een rijtje winkels met in het midden stoeltjes en tafeltjes. Je kon nu alleen nog maar buiten eten op een bankje. Het was nu alleen nog maar afhaal.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:03:27 #63
63722 z80
I fink you freaky
pi_195906739
quote:

[..]

Zowel het RIVM als RKI (Duitse RIVM) zijn na onderzoek tot de conclusie gekomen dat de restaurants geen tot minimale bijdrage leveren aan de verspreiding van corona. Maar wel moet alles dicht volgens verschillende regeringen.
Ben wel benieuwd wat er hier in Duitsland allemaal dicht moet. De regering wil alles dicht. De deelstaten een stuk minder.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:08:57 #64
63722 z80
I fink you freaky
pi_195906840
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet? Is er een verbod om binnen een bepaalde cirkel rond het afhaal loket te eten?
Hebben we wel in Duitsland gehad. IJsje halen en pas 50 meter verder mocht je er pas aan beginnen.
pi_195906851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:03 schreef z80 het volgende:

Zowel het RIVM als RKI (Duitse RIVM) zijn na onderzoek tot de conclusie gekomen dat de restaurants geen tot minimale bijdrage leveren aan de verspreiding van corona. Maar wel moet alles dicht volgens verschillende regeringen.
Ben wel benieuwd wat er hier in Duitsland allemaal dicht moet. De regering wil alles dicht. De deelstaten een stuk minder.
Ik vind het ook niet zo heel logisch. Het rivm liet steeds statistieken zien met tussen de 4 en 5% totale besmettingen in de horeca en ik denk dat café's daar een grotere rol speelden dan de meeste restaurants. Maar ja, ze willen toch iets doen om het allemaal in te dammen. Dan maar horeca dicht. Ik vraag me alleen af of dat niet juist die druppel op een gloeiende plaat is.
pi_195906892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo heel logisch. Het rivm liet steeds statistieken zien met tussen de 4 en 5% totale besmettingen in de horeca en ik denk dat café's daar een grotere rol speelden dan de meeste restaurants. Maar ja, ze willen toch iets doen om het allemaal in te dammen. Dan maar horeca dicht. Ik vraag me alleen af of dat niet juist die druppel op een gloeiende plaat is.
Ja, ik vind het ook raar. Qua afstand houden kun je beter een restaurant met zitplaatsen open houden dan een afhaal, waarbij je minder controle hebt over de rij of de plek waar het afgehaalde genuttigd wordt.
En als je in een restaurant gaat eten heb je minder reisbewegingen omdat een restaurant (denk ik) veel minder klanten een diner kan serveren aan eigen tafels en een stuk meer klanten een diner kan laten afhalen.
pi_195906935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:08 schreef z80 het volgende:
Niet? Is er een verbod om binnen een bepaalde cirkel rond het afhaal loket te eten?
Hebben we wel in Duitsland gehad. IJsje halen en pas 50 meter verder mocht je er pas aan beginnen.
Ik heb geen idee hoe het precies zit. Maar dit staat op de website: Uiteraard moet er bij afhalen worden voldaan aan de basisregels. Bijvoorbeeld 1,5 meter afstand houden. Het is aan de horecagelegenheid om te bekijken op welke wijze hier invulling aan wordt gegeven. Ter plekke iets eten of drinken is niet toegestaan.
pi_195906939
Afgelopen dagen veel door dorpen heen gereden en daar zag ik toch vaak groepjes mensen buiten bij de snackbar staan
pi_195906941
Tevens blijken beide managers nu ziek te zijn. En moet ik nog even een lichtplan regelen voor mijn overleg vanavond... want een kitten heeft mijn hanglamp gemold :|W
pi_195906974
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Afgelopen dagen veel door dorpen heen gereden en daar zag ik toch vaak groepjes mensen buiten bij de snackbar staan
Hier op zaterdagavond overal groepjes jongeren in het centrum. En ik denk als mensen niet uit kunnen, ze gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Naast elkaar op de bank ipv 1.5 m afstand aan een tafel.
pi_195907009
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier op zaterdagavond overal groepjes jongeren in het centrum. En ik denk als mensen niet uit kunnen, ze gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Naast elkaar op de bank ipv 1.5 m afstand aan een tafel.
Dat idee heb ik dus ook. We sluiten de horeca dus gaan we op visite bij anderen dan zie je natuurlijk helemaal niet hoeveel mensen er op één zitten.
pi_195907017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het precies zit. Maar dit staat op de website: Uiteraard moet er bij afhalen worden voldaan aan de basisregels. Bijvoorbeeld 1,5 meter afstand houden. Het is aan de horecagelegenheid om te bekijken op welke wijze hier invulling aan wordt gegeven. Ter plekke iets eten of drinken is niet toegestaan.
Lastige is dat het niet duidelijk is waar dat stopt.
Als je zaak het max aan klanten binnen heeft, ben je er als ondernemer dan ook verantwoordelijk voor dat de wachters buiten de zaak afstand houden? En tot hoever gaat die verantwoordelijkheid, als je paaltjes en hekjes en afstandsstrepen op de stoep hebt staan, maar klanten zich er niet aan houden?. Los van het feit dat iedere afhaal idioot ook gewoon zijn of haar gezonde verstand kan gebruiken natuurlijk.

Ik was deze week even in de stad: ‘ah, de terrassen zijn weg, ja, winter :Y ‘ En dan twee seconden later de realisatie dat die zaken gewoon DICHT zijn nu :o
pi_195907050
Nou mijn kinderen zijn heel druk aan het plakken en knippen voor een verlanglijstje maar ik vind het allemaal maar niets :')
Komen met dingen aan waarvan ik denk WAT MOET JE ER MEEEEE?
De oudste heeft een hele vloggers studio bij elkaar geplakt. En de jongste allemaal babypoppentroep.
Groot succes dus :')
pi_195907110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:17 schreef Tally het volgende:
Nou mijn kinderen zijn heel druk aan het plakken en knippen voor een verlanglijstje maar ik vind het allemaal maar niets :')
Komen met dingen aan waarvan ik denk WAT MOET JE ER MEEEEE?
De oudste heeft een hele vloggers studio bij elkaar geplakt. En de jongste allemaal babypoppentroep.
Groot succes dus :')
Maar goed dat jij niet hoeft te beslissen maar het aan de Sint kunt overlaten O-)
pi_195907125
quote:

Luisteren!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195907128
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar goed dat jij niet hoeft te beslissen maar het aan de Sint kunt overlaten O-)
Ja maar daar geloven ze eigenlijk al niet meer in. En toch vinden ze december spannend.
We hebben het verteld omdat de oudste niet meer sliep :') Als zwarte piet zomaar binnen kan lopen dan kan elke boef dat!!
pi_195907180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja maar daar geloven ze eigenlijk al niet meer in. En toch vinden ze december spannend.
We hebben het verteld omdat de oudste niet meer sliep :') Als zwarte piet zomaar binnen kan lopen dan kan elke boef dat!!
Acherrum! Dan kun je het maar beter vertellen ja.

Ik werd elke ochtend, na het zetten der schoen, door mijn broer als levend schild de woonkamer ingeduwd. _O- :')
pi_195907212
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Acherrum! Dan kun je het maar beter vertellen ja.

Ik werd elke ochtend, na het zetten der schoen, door mijn broer als levend schild de woonkamer ingeduwd. _O- :')
:D Ja dat deed ze hier bij haar jongere zusje.
pi_195907284
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:24 schreef Tally het volgende:

[..]

:D Ja dat deed ze hier bij haar jongere zusje.
Typisch older sibling ding dus _O-
Ik had mijn misbruik niet eens in de gaten want schoen en snoep en misschien brief van De Sint :D
pi_195907285
Ik was ook doodsbang voor zwarte piet :o Dat snoep en die cadeautjes waren wel leuk natuurlijk, maar eh, liever geen zwarte piet die dat gaf. Sinterklaas was prima.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:30:19 #81
63722 z80
I fink you freaky
pi_195907332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier in Duitsland is een registratie plicht, moet er afstand gehouden worden en mag het mondkapje enkel af als je aan tafel zit. Vorige week kwam er vanuit de NRW dat er nog geen enkele keer de lijst is opgevraagd ivm een besmetting.
pi_195907379
Ze vind ze allebei prima. Zijn beide niet bang voor ze. Op schoot geen probleem. Feestje vieren geen probleem. Maar schoen zetten was een drama met de oudste. Want hoe moest hij binnen komen en wie konden er dan nog meer binnen komen. En zomaar als we sliepen. Dat kind ging op bed wakker blijven en zodra ze iets hoorde beneden gilde ze het hele huis bij elkaar. Dat begon al halverwege november want het was bijna zo ver tot ver na Oud en Nieuw want misschien was er nog een zwarte piet achtergebleven. Dus toen iemand in de klas het verklapt had heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:38:38 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195907535
quote:
:D
Hoe kom je daar nou weer aan?
Trouwens het navolgende liedje op youtube mag er ook zijn:
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195907587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik las laatst ergens dat pretparken en dierentuinen ook werden gebruikt om nog 'op een terrasje' te kunnen zitten want dat schijnt daar dus nog te mogen.

Zelf geen idee, maar weet wel dat in mei toen horeca nog dicht was dat ook was. Ik ging toen naar de Apenheul en daar mocht je buiten gewoon op de terrasjes eten. Moest je bestellen via een app en zelf ophalen aan de kassa. Alleen toen gingen nog niet veel mensen erheen.
prijzig terrasje.. even naar de Efteling om op het terras te kunnen zitten
dat is leuk als je een abonnement hebt... of geld te veel..
maar ik denk dat het merendeel van de mensen... dat toch wat overkill vind
pi_195907628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:20 schreef Tally het volgende:

[..]

herkenbaar wel ja

want als zwarte piet binnen kan komen... tja

maar de kadootjes blijven leuk en vorig jaar is ze voor het eerst mee geweest kadootjes shoppen
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:43:56 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195907644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

prijzig terrasje.. even naar de Efteling om op het terras te kunnen zitten
dat is leuk als je een abonnement hebt... of geld te veel..
maar ik denk dat het merendeel van de mensen... dat toch wat overkill vind
Het is natuurlijk in combinatie met dat het zowat het enige uitje nog is stervensdruk.
Net als alle populaire musea continue volzitten. Alles wat nog kan wordt compleet volgeboekt.
pi_195907646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

herkenbaar wel ja

want als zwarte piet binnen kan komen... tja

maar de kadootjes blijven leuk en vorig jaar is ze voor het eerst mee geweest kadootjes shoppen
Ik koop wel cadeautjes. En we vieren het nog wel met familie (want zo vaak zie je elkaar nu ook weer niet) behalve dit jaar dus :+
pi_195907665
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het is natuurlijk in combinatie met dat het zowat het enige uitje nog is stervensdruk.
Net als alle populaire musea continue volzitten. Alles wat nog kan wordt compleet volgeboekt.
Mijn man heeft de afgelopen weken heel veel musea bezocht. Op maandag zijn ze vaak gesloten dus gaat hij op dinsdagochtend voor hij naar zijn werk gaat (iets met ontspanning voorgeschreven door de arbo) en op zaterdag. Vroeg in de ochtend dan is het lekker rustig.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:45:53 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195907680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn man heeft de afgelopen weken heel veel musea bezocht. Op maandag zijn ze vaak gesloten dus gaat hij op dinsdagochtend voor hij naar zijn werk gaat (iets met ontspanning voorgeschreven door de arbo) en op zaterdag. Vroeg in de ochtend dan is het lekker rustig.
Vroeg wil niemand *O*
Net als in de stad, mocht je iets nodig hebben moet je dan gaan.
pi_195907710
quote:
11s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef golfer het volgende:

[..]

:D
Hoe kom je daar nou weer aan?
Trouwens het navolgende liedje op youtube mag er ook zijn:
Ik heb de cd :+
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195907739
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nou net bleek al dat het doordeweeks heel zo druk niet was in de efteling vorige week.. dus dat zal dan wel meevallen.
pi_195907751
Nou toeval bestaat niet heb ik het idee inmiddels maar ik krijg net een mailtje van van der Valk :+
Die laten dus restaurants in de buurt in hun keuken koken voor hun gasten.
pi_195907782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou net bleek al dat het doordeweeks heel zo druk niet was in de efteling vorige week.. dus dat zal dan wel meevallen.
Mensen vinden het gek dat het niet druk is maar wel lange wachtrijen zijn voor bepaalde attracties. Maar das toch niet heel gek. Ze kunnen nu niet meer elk karretje gebruiken of vol proppen dus moet je langer wachten. Mooie is wel dat je nu wel leuk op de foto kan met alleen je gezin in de Fata Morgana of Symbolica :+
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:51:40 #94
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195907804
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja ok maar dan kan er ook bijna niemand. Maar in de weekenden en vorige week in de vakantie was dat heel anders.
Zodra mensen vrij zijn willen ze dingen doen. Net als alle parkeerplaatsen bij de bossen weer vol waren en iedereen daar in een treintje achter elkaar aanliep. Mensen blijven gewoon niet meer thuis.
pi_195907809
En ik ben er nog steeds niet achter waarom ik nou ook al weer de laptop had gepakt vanmorgen :')
pi_195907814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik koop wel cadeautjes. En we vieren het nog wel met familie (want zo vaak zie je elkaar nu ook weer niet) behalve dit jaar dus :+
Ik vind het zelf ook leuk. :)

Dus wij vieren het ook gewoon. En dan normaal altijd bij opa en oma want die vinden het minstens net zo leuk.

Nu maar even zien wat het word.
pi_195907818
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:51 schreef Tally het volgende:
En ik ben er nog steeds niet achter waarom ik nou ook al weer de laptop had gepakt vanmorgen :')
Dan was het vast niet belangrijk.

Hoop ik voor js :)
pi_195907827
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja ok maar dan kan er ook bijna niemand. Maar in de weekenden en vorige week in de vakantie was dat heel anders.
Zodra mensen vrij zijn willen ze dingen doen. Net als alle parkeerplaatsen bij de bossen weer vol waren en iedereen daar in een treintje achter elkaar aanliep. Mensen blijven gewoon niet meer thuis.
Wat stom is en dus moeten de regels strakker.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:53:25 #99
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195907845
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:49 schreef Tally het volgende:
Nou toeval bestaat niet heb ik het idee inmiddels maar ik krijg net een mailtje van van der Valk :+
Die laten dus restaurants in de buurt in hun keuken koken voor hun gasten.
Oeh dat is tof, want hun eigen eten is niet bepaald bijzonder. Zie nog niks op de site.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:54:13 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195907862
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Zeker stom! maar was vorige lock down natuurlijk ook een probleem.
Bossen en strand waren toen ook overvol door alle mensen die nog wanhopig een uitje zochten
pi_195907866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Blijven ze dan wel thuis?

Zonder handhaving... vraag ik me dat dus af.
Probleem is alleen dat handhaven nu ook al niet lukt.

Ik wil niet heel somber overkomen... maar ik ie het somber in.
pi_195907891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oeh dat is tof, want hun eigen eten is niet bepaald bijzonder. Zie nog niks op de site.
https://www.valkvoordeel.(...)38b9bad7d1887983e3b9

woensdag 28 oktober 2020 @ 16:56:10 #103
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195907899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja precies, die handhaving.
Al die kut mensen die nu illegale feestjes houden gewoon naar huis blijven sturen met een waarschuwing. :')
pi_195907906
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Is ook. Maar nu is alles dringend advies. Dat werkt natuurlijk niet he.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 16:56:52 #105
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195907910
quote:
Thanks! heel tof. Leuke restaurants ook. Helaas niet echt in de buurt voor 1 nachtje.
pi_195907953
Ik ben mijn worst kwijt ;(
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 oktober 2020 @ 17:03:11 #107
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195908035
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:59 schreef Tally het volgende:
Ik ben mijn worst kwijt ;(
Ik heb nog wel een halve salami.
pi_195908051
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een halve salami.
Daar kunnen we niet met zn 4 van eten ;(
pi_195908165
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 16:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja precies, die handhaving.
Al die kut mensen die nu illegale feestjes houden gewoon naar huis blijven sturen met een waarschuwing. :')
Oh, ik heb ook wel gehoord van 6 tieners rond een radio op een pleintje; allemaal een boete. Maar dat haalt het nieuws niet.
pi_195908255
Verder lijkt me mensen thuis opsluiten echt rampzalig voor veel mensen. Met name de mensen die geen groot huis hebben, wel veel buren, her en der kinderen, her en der een niet heel gelukkig huwelijk, wat korte lontjes, wat kwetsbare psyches..
Nee, ik kan daar geen voorstander van zijn.

Uiteraard zit ik hier in het midden van het niks; knappe jongen die me gaat verhinderen om buiten te komen.
Zo ziet mijn wereld er uit.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 17:16:01 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195908334
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:12 schreef sigme het volgende:
Verder lijkt me mensen thuis opsluiten echt rampzalig voor veel mensen. Met name de mensen die geen groot huis hebben, wel veel buren, her en der kinderen, her en der een niet heel gelukkig huwelijk, wat korte lontjes, wat kwetsbare psyches..

Uiteraard zit ik hier in het midden van het niks; knappe jongen die me gaat verhinderen om buiten te komen.
Ja ik koop binnenkort een camper en kom bij je in de tuin staan hoor :+
pi_195908348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja ik koop binnenkort een camper en kom bij je in de tuin staan hoor :+
Is dat nit onhandig qua forenzen?
  woensdag 28 oktober 2020 @ 17:16:27 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195908351
Tevens staat hier de coqauvin op :9
Thuiswerken is zo lastig niet.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 17:16:55 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195908360
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is dat nit onhandig qua forenzen?
Ik werk nu ook gewoon thuis.. wat k. Doet is wat lastiger :+
  woensdag 28 oktober 2020 @ 17:18:12 #115
63722 z80
I fink you freaky
pi_195908383
quote:

Dat heb ik ook als ik 10 minuten loop. Midden tussen de landerijen. Andere kant op is het bos. Een stukje verder de dijk. Ruimte zat hier.

Zo richting sportschool zo lang het nog kan. Het lijkt er op dat Berlijn zijn wil doordrukt met een noodtoestand af te kondigen.
pi_195908581
Ik lees net dat de Efteling een uitzondering heeft gekregen van de veiligheidsregio. Dus de afhaalpunten mogen open blijven.
pi_195908652
Wat heerlijk Sigme die ruimte om je heen!

Hier geen kerstboom, ik ben allergisch voor kerstbomen _O- . En de kunstboom plus versiering is met ex mee, want ik heb ook niet echt iets met kerst verder, en de katten gebruiken de kerstboom graag als alternatief klimparadijs.

Misschien dat ik wel wat lampjes over de kast hang voor de gezelligheid ofzo.

Ik was in augustus in de dierentuin in Amersfoort en daar was het behoorlijk goed geregeld, éénrichting route door het park heen en bijna iedereen hield zich goed aan de 1.5 meter. Al zal dat vast ook per dag verschillen.
pi_195908792
quote:

Dat is dan ook heel rot voor die mensen -O-

Mijn wereld ziet er ook prima uit qua omgeving gelukkig.
En we hebben een ruim huis met zijn 2tjes.
Als ik er echt even 'uit' wil in deze lockdown qua horeca/museum/iets anders/vakantieding, hebben we hier genoeg wandelingen in de omgeving die ik kan doen.
Heb er ook al 2 uitgezocht waar ik nog nooit geweest ben O+
Dus bij een beetje goed weer heb ik wel een doel om mijn hoofd leeg te kunnen maken.
Mensen spreek ik genoeg op het werk, moet daar ook altijd van afkicken, dus de weldadige rust van ons eigen rusthuis is heerlijk :D
pi_195908928
Ik vermaak me ook wel prima. Klein huis, maar de man heeft een muziekruimte. En geen kinderen dus dat scheelt de wereld *O*
pi_195908996
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vermaak me ook wel prima. Klein huis, maar de man heeft een muziekruimte. En geen kinderen dus dat scheelt de wereld *O*
Heb jij dat tube'je nou al beluisterd?
pi_195909012
quote:
5s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:49 schreef sigme het volgende:

Ikke wel :D :9
pi_195909021
Verder was het een zware middag met 4 jonge mensen met een slecht nieuws gesprek. :r :(
Verdomme.
pi_195909145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:50 schreef Blues het volgende:
Verder was het een zware middag met 4 jonge mensen met een slecht nieuws gesprek. :r :(
Verdomme.
:*

Ik hoop dat de gesprekken een beetje goed gingen, dat het slecht nieuws is is erg genoeg, als het dan ook nog een slecht gesprek is is het erger dan nodig.
pi_195909315
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:58 schreef sigme het volgende:

[..]

:*

Ik hoop dat de gesprekken een beetje goed gingen, dat het slecht nieuws is is erg genoeg, als het dan ook nog een slecht gesprek is is het erger dan nodig.
Nou 1 gesprek was een drama 4.0 door verschillende redenen.. ik zie haar morgen nog een keer. Rest ging voor zover t kan wel ok.
pi_195909340
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:39 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat is dan ook heel rot voor die mensen -O-

Mijn wereld ziet er ook prima uit qua omgeving gelukkig.
En we hebben een ruim huis met zijn 2tjes.
Als ik er echt even 'uit' wil in deze lockdown qua horeca/museum/iets anders/vakantieding, hebben we hier genoeg wandelingen in de omgeving die ik kan doen.
Heb er ook al 2 uitgezocht waar ik nog nooit geweest ben O+
Dus bij een beetje goed weer heb ik wel een doel om mijn hoofd leeg te kunnen maken.
Mensen spreek ik genoeg op het werk, moet daar ook altijd van afkicken, dus de weldadige rust van ons eigen rusthuis is heerlijk :D
Herkenbaar :Y En wat akelig van de slechtnieuwsgesprekken -O- :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195909376
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:08 schreef Blues het volgende:

[..]

Nou 1 gesprek was een drama 4.0 door verschillende redenen.. ik zie haar morgen nog een keer. Rest ging voor zover t kan wel ok.
Succes gewenst dan voor morgen, dat het dan maar mag lukken om het slechte nieuws goed te bespreken.
pi_195909393
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y En wat akelig van de slechtnieuwsgesprekken -O- :*
Het was wat veel in 1 middag en allemaal jong. Dat is dan net ff teveel om t snel kwijt te kunnen raken.
pi_195909404
En soms mot ik t ff kwijt. :s)
pi_195909452
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vermaak me ook wel prima. Klein huis, maar de man heeft een muziekruimte.
Wat speelt ie allemaal *O*
pi_195909480
Begrijp ik heel goed, zoiets komt gewoon soms heel erg binnen. Alleen maar goed denk ik om dat bij jezelf op te merken en ook af en toe je hart over te luchten. Doen wij in ons team ook :Y Ik had vandaag mijn eerste supervisie-afpraak bij een instituut wat alleen maar oncologische zorg doet. Heftig wel, om alleen maar die zorg te leveren.
pi_195909537
@Blues, zo moeilijk dat, zal je vast nog wel even meenemen.

Hier ook een fijn huis in mijn uppie, geloof dat ik het nu wel te klein zou vinden wanneer er een meneer voor vast in zou trekken die ook thuis zou werken. Terwijl het prima kan wanneer je hier samen tegelijk zou gaan wonen, maar dit is nu zo mijn ruimte.

En erop uit kan ook goed, dichtbij zijn de parken en verderop de Posbank, maar daar kan je over de hoofden lopen momenteel. Vandaag met alle regen dan weer niet maar dan fiets ik er ook niet heen.

Terug van fysiofitness, volgende week zal waarschijnlijk niet lukken, want dan moet ik naar de oogarts en krijg van die vervelende druppeltjes
pi_195909670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:17 schreef Clubsoda het volgende:
Begrijp ik heel goed, zoiets komt gewoon soms heel erg binnen. Alleen maar goed denk ik om dat bij jezelf op te merken en ook af en toe je hart over te luchten. Doen wij in ons team ook :Y Ik had vandaag mijn eerste supervisie-afpraak bij een instituut wat alleen maar oncologische zorg doet. Heftig wel, om alleen maar die zorg te leveren.
Zeker.
Gelukkig hebben wij 10 internisten en 1 arts ass met verschillende aandachtsgebieden zodat het niet alleen onco is.
Op woensdag draaien toevallig 3 vd 4 oncologen poli ;)
pi_195909733
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues, zo moeilijk dat, zal je vast nog wel even meenemen.

Hier ook een fijn huis in mijn uppie, geloof dat ik het nu wel te klein zou vinden wanneer er een meneer voor vast in zou trekken die ook thuis zou werken. Terwijl het prima kan wanneer je hier samen tegelijk zou gaan wonen, maar dit is nu zo mijn ruimte.

En erop uit kan ook goed, dichtbij zijn de parken en verderop de Posbank, maar daar kan je over de hoofden lopen momenteel. Vandaag met alle regen dan weer niet maar dan fiets ik er ook niet heen.

Terug van fysiofitness, volgende week zal waarschijnlijk niet lukken, want dan moet ik naar de oogarts en krijg van die vervelende druppeltjes
Ik ga vrijdag een wandeling doen in Elswout. Heb me voorgenomen ook met regen :D 2 vliegen in 1 klap: ik zet g af bij zijn vrijwilligerswerk en heb dan meteen de auto. Dat scheelt ^O^
pi_195909775
quote:
5s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja! Ik kende hem al. Moest weer giebelen *O*
pi_195909796
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat speelt ie allemaal *O*
Wat niet. Alles wel een beetje. Vooral dingen met snaren.
pi_195909810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

^) |:)
pi_195909838
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

You lucky girl :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 oktober 2020 @ 18:35:43 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195909850
Sterkte Bloes :)

Vakantie *O*
Fijn om een drukke periode even achter me te laten. Morgen lekker aan de wandel. Van Werkhoven naar die ene Wijk bij Duurstede. Langs de Kromme Rijn.

Qua kerst nog geen idee. Ik ga Mentimeter iig een kerstquiz voor de collega's in elkaar draaien. :Y) . Thuis nog geen idee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195909856
quote:
2s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:33 schreef Blues het volgende:

[..]

^) |:)
Het scheelt dat hij fucking oud is en in een soort kelly family is opgegroeid, dus hij speelt al fucking lang en is gewoon goed. Ook als hij dingen thuis zit te oefenen is het niet irritant ofzo. Kan me voorstellen dat wanneer je samenwoont met een beginnend muzikant het... anders... is.
pi_195909867
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

You lucky girl :9
Die vingers Cat. De controle. De snelheid. Hmhm. Yafeelme.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 18:37:00 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195909873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

Het scheelt dat hij fucking oud is
Wat noem jij fucking oud?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195909901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die vingers Cat. De controle. De snelheid. Hmhm. Yafeelme.
Prrrrrr O+
pi_195909919
quote:
11s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat noem jij fucking oud?
Laten we zeggen dat hij al ruim 40 jaar speelt :D
  woensdag 28 oktober 2020 @ 18:44:02 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195910007
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

Laten we zeggen dat hij al ruim 40 jaar speelt :D
Als ie al op z'n 4e begonnen is dan is ie nu nog piepjong. :+
Poef.....gone! Šgolfer
pi_195910061
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Als ie al op z'n 4e begonnen is dan is ie nu nog piepjong. :+
Uhu.
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 oktober 2020 @ 18:51:58 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195910802
Pfoe, heftig @Blues . Succes morgen weer! Kan me voorstellen dat het even wat veel was voor één dag.

Bij Topdokters (prachtig programma) was ook een arts die meedeed uit het prinses Maxima centrum voor kinderoncologie, en een teamgenootje van me werkt daar als pedagogisch medewerker. Het lijkt me ontzettend mooi en dankbaar werk, maar pfoe, ik zou dat emotioneel echt niet kunnen. Ook de reden dat ik in het onderzoek beland ben en geen klinische psychologie ben gaan doen overigens. Zou heel graag willen dat ik het zou kunnen, maar dat moet ik mezelf niet aan willen doen.
pi_195910901
Kinderoncologie lijkt me ook echt intens ingewikkeld. Gelukkig werk ik met volwassenen ;)
pi_195911024
In vrolijker nieuws, ik heb de afgelopen dagen dit gemaakt:

Vraag me niet wie er bedacht heeft om een kip-formaat helm te maken inclusief schuimrubber aan de binnenkant en een sluitclipje bij de kin. _O-
Kennelijk was er genoeg behoefte aan dat ze het konden verkopen op AliExpress. :P
pi_195911048
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:46 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vraag me niet wie er bedacht heeft om een kip-formaat helm te maken inclusief schuimrubber aan de binnenkant en een sluitclipje bij de kin. _O-
Kennelijk was er genoeg behoefte aan dat ze het konden verkopen op AliExpress. :P
Je kip is cute! :D

Is dat helmpje niet een of ander valkeniershelmpje? Gebruikt bij de valkenjacht?
pi_195911244
Spulletjes gepakt, nog wel even naar beneden sjouwen.
Nu eerst eten, afwas en vuilnis wegbrengen. En dan gaan we weer naar NL. In elk geval tot en met 11 november.

Vandaag was gelukkig wel leuk. Was dus waarschijnlijk het laatste (en eigenlijk eerste 'echte' ) practicum van dit semester. Maar de spieren heb ik nu weer aardig in m'n kop zitten. O+
  woensdag 28 oktober 2020 @ 19:59:05 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195911307
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef Candaasje het volgende:
Spulletjes gepakt, nog wel even naar beneden sjouwen.
Nu eerst eten, afwas en vuilnis wegbrengen. En dan gaan we weer naar NL. In elk geval tot en met 11 november.

Vandaag was gelukkig wel leuk. Was dus waarschijnlijk het laatste (en eigenlijk eerste 'echte' ) practicum van dit semester. Maar de spieren heb ik nu weer aardig in m'n kop zitten. O+
Jij had het laatst over het Vega assortiment van jumbo en toen dacht ik: waar heb je het over ze hebben super veel.
Maar nu snap ik het. Alles wordt eigen merk en de falafel is goor ;(
pi_195911357
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jij had het laatst over het Vega assortiment van jumbo en toen dacht ik: waar heb je het over ze hebben super veel.
Ja klopt, de gerookte tofu van eigen merk is ook geen succes, en mijn vriend klaagde ook al over de falafel ja.
Eerst hadden ze alles van Vivera, maar dat is dus aan het verdwijnen. ;(
pi_195911578
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat gaaf! Nou snap ik ook eindelijk wat je bedoelde met een kip voor je helm. Ik dacht dat jij een helm voor jezelf had gekregen en dat daar een kip op moest a la Bezorgbeer. Ik vond het al buitengewoon curieus :D
Spoilers!
pi_195911664
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat een geinig ding, die vleugeltjes zijn zo leuk
pi_195911802
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je kip is cute! :D

Is dat helmpje niet een of ander valkeniershelmpje? Gebruikt bij de valkenjacht?
Dankje :)

Ik denk niet dat het dat is. Zo'n kap blijkt een huif te heten en is om de ogen te bedekken zodat de valk stilzit tijdens vervoer:
pi_195911865
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Whahaha wat grappig, die helm _O-
pi_195911870
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

De falafel ziet er ook gewoon goor uit :Y
Ik had de naturel tempeh nu, die is prima. Maar wel bewerkelijk.
Ik vind het wel jammer dat Jumbo ineens zoveel falend vegaspul heeft, hun eigen merk was voor deze verandering wel gewoon prima.

@Candaasje ik kan me niet herinneren dat ze Vivera hadden, voor deze verandering was het ook eigen merk alleen dan duidelijk andere inhoud. Misschien wel door Vivera gemaakt, maar met een Jumbo-verpakking? Ik weet het niet.
Vivera koop ik altijd bij de Coop, maar dat verschilt een beetje per regio waar je het kan krijgen. Ik vind Vivera goed spul. :9
pi_195911884
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 19:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Pfoe, heftig @:Blues . Succes morgen weer! Kan me voorstellen dat het even wat veel was voor één dag.

Bij Topdokters (prachtig programma) was ook een arts die meedeed uit het prinses Maxima centrum voor kinderoncologie, en een teamgenootje van me werkt daar als pedagogisch medewerker. Het lijkt me ontzettend mooi en dankbaar werk, maar pfoe, ik zou dat emotioneel echt niet kunnen. Ook de reden dat ik in het onderzoek beland ben en geen klinische psychologie ben gaan doen overigens. Zou heel graag willen dat ik het zou kunnen, maar dat moet ik mezelf niet aan willen doen.
Mooi programma is dat ja.
Is ook heftig kinderonco :{
pi_195911907
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat gaaf! Nou snap ik ook eindelijk wat je bedoelde met een kip voor je helm. Ik dacht dat jij een helm voor jezelf had gekregen en dat daar een kip op moest a la Bezorgbeer. Ik vond het al buitengewoon curieus :D
Dat zou nog curieuzer zijn geweest ja :D

Maar nee dus. Ik wilde een kip haken voor de kip-formaat helm, en ik heb er een hele tijd tegenaan zitten te hikken omdat ik geen patroon had dat ik kon volgen, maar ik moest :o zelf nadenken :o :P
pi_195911916
Wat een lekker kippetje, Tele 👍🏼 Doe je dat op basis van een patroon?
# noobvraag.
Alleen mis ik de bedoeling van het helmpje. B-)

Er stond halloween soep op het menu.
Gehaktballetje formaat pingpongbal gedraaid, rauwe spaghetti erdoor gestoken en 10 min gekookt in bouillon: voilā : spinnetjes in de pompoen-wortelsoep. :Y)

🤪
pi_195911918
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O_

Ik zet het ticket naar 'Af!'
pi_195911935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat een geinig ding, die vleugeltjes zijn zo leuk
Dank je! Die vleugeltjes waren het moeilijkst om te ontwerpen, want ik maak eigenlijk nooit grote platte dingen, maar altijd ronde opgevulde vormen. Ik wilde de vleugels niet uit een ronde vorm maken (platduwen en dan heb je alsnog iets plats) want dan zouden ze te dik worden. (als je snapt wat ik bedoel). Dus ze moesten uit één laag haakwerk bestaan -- heen en weer haken in plaats van in het rond.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 20:26:20 #164
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195911939
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

De falafel ziet er ook gewoon goor uit :Y
Ik had de naturel tempeh nu, die is prima. Maar wel bewerkelijk.
Ik vind het wel jammer dat Jumbo ineens zoveel falend vegaspul heeft, hun eigen merk was voor deze verandering wel gewoon prima.

@:Candaasje ik kan me niet herinneren dat ze Vivera hadden, voor deze verandering was het ook eigen merk alleen dan duidelijk andere inhoud. Misschien wel door Vivera gemaakt, maar met een Jumbo-verpakking? Ik weet het niet.
Vivera koop ik altijd bij de Coop, maar dat verschilt een beetje per regio waar je het kan krijgen. Ik vind Vivera goed spul. :9
Ze hadden hier voorheen wel meer merken. O.a. mazaa falafel :9 en ook vivera.
pi_195911986
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:
Wat een lekker kippetje, Tele 👍🏼 Doe je dat op basis van een patroon?
# noobvraag.
Alleen mis ik de bedoeling van het helmpje. B-)

Er stond halloween soep op het menu.
Gehaktballetje formaat pingpongbal gedraaid, rauwe spaghetti erdoor gestoken en 10 min gekookt in bouillon: voilā : spinnetjes in de pompoen-wortelsoep. :Y)

🤪
Ik had geen patroon, dus ik heb zelf wat bij elkaar geīmproviseerd. Wel uitgeschreven wat ik heb gedaan, zodat ik het eventueel nog een keer kan doen... als ik nog een keer een kippenhelm krijg... ja. :D
Ik haak al jaren beestjes, dus dit soort vormen gaan redelijk vanzelf. Alleen de vleugels vereisten wat denkwerk, de rest bestaat vooral uit bollen, kegels, slierten en halve cirkels ;)

Ik heb ook geen idee waar het helmpje voor is. AliExpress schijnt wel meer totaal nutteloze producten te verkopen.

@Anthraxx en @sigme hoeveel moeite zou het kosten om een echte kip een helm op te zetten? Het lijkt mij een kwelling voor mens en kip.
pi_195912001
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:25 schreef sigme het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]
_O_ heb je die nou helemaal zitten maken? :o
pi_195912078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O_ heb je die nou helemaal zitten maken? :o
Nou nee, die had ik vorige keer gemaakt, toen ik een bord voor jou had gemaakt met 'dingen om te doen'. Daar stond deze gewoon op, met alles wat je nu ziet. Ik hoefde nu alleen maar de onderdelen af te vinken en 'm naar Af te moven.

PS: achteraf mentions toevoegen aan een post mentiont niet, dat weet je?
Ik ga eens nadenken over een gehelmde kip. Ik denk dat de kippen van @Anthraxx er weer heel anders in staan.
pi_195912098
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou nee, die had ik vorige keer gemaakt, toen ik een bord voor jou had gemaakt met 'dingen om te doen'. Daar stond deze gewoon op, met alles wat je nu ziet. Ik hoefde nu alleen maar de onderdelen af te vinken en 'm naar Af te moven.

Ik ga eens nadenken over een gehelmde kip. Ik denk dat de kippen van @:Anthraxx er weer heel anders in staan.
Oh ja tuurlijk, die had je destijds gemaakt toen je me dit aanraadde. :Y

Ik dacht dat ik de mentions meteen had toegevoegd. Hmmm. :s)
  woensdag 28 oktober 2020 @ 20:45:25 #169
13783 Anthraxx
pi_195912324
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ga eens nadenken over een gehelmde kip. Ik denk dat de kippen van @:Anthraxx er weer heel anders in staan.
Die van ons hebben een pluim, dus de helm wordt een uitdaging :P

Anna was nieuwsgierig. Maar je gebruikt het om pikken te voorkomen bij hennen. Ofzo. Maar ze is het nooit tegengekomen.

Onze eerste tien hanen zijn geslacht en liggen in de vriezer :).
  woensdag 28 oktober 2020 @ 20:50:01 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_195912407
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Helmpje is voor een badeend. Deze kan je als motor/brommerrijder op het stuur zetten. Zie je in Azie vrij veel.

Edit
zoiets

[ Bericht 21% gewijzigd door z80 op 28-10-2020 20:55:25 ]
pi_195912551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:50 schreef z80 het volgende:

[..]

Helmpje is voor een badeend. Deze kan je als motor/brommerrijder op het stuur zetten. Zie je in Azie vrij veel.

Edit
zoiets
Oh, dat is echt precies zoals het helmpje dat ik heb! Materiaal oogt hetzelfde, sluiting oogt hetzelfde. :Y
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 oktober 2020 @ 21:01:01 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195913096
En uitverkocht *O*
pi_195913309
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Sarabi het volgende:
En uitverkocht *O*
Yeahhh
  woensdag 28 oktober 2020 @ 21:37:57 #175
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195913453
quote:
En uitverkocht *O*
Zo hé! Super tof.
pi_195913554
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 20:25 schreef sigme het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]
O+
pi_195913607
quote:
En uitverkocht *O*
Well done!!
pi_195913770
Mede dankzij jullie *O*
Sowieso diegene die besteld hebben maar ook de mensen die maanden geleden enthousiast over mijn droom waren.
pi_195914596
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 21:52 schreef Sarabi het volgende:
Mede dankzij jullie *O*
Sowieso diegene die besteld hebben maar ook de mensen die maanden geleden enthousiast over mijn droom waren.
Ik vind het echt enorm leuk om te zien hoe het jullie vergaat O+
Spoilers!
pi_195914873
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind het echt enorm leuk om te zien hoe het jullie vergaat O+
Dat is leuk om te horen :)

Nu weer de volgende stappen zetten. Nieuwe brouwerijen aanschrijven die grotere oplagen kunnen brouwen.
pi_195915391
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is leuk om te horen :)

Nu weer de volgende stappen zetten. Nieuwe brouwerijen aanschrijven die grotere oplagen kunnen brouwen.
Willen jullie dan hetzelfde bier brouwen of een andere? Of gewoon allebei natuurlijk.
Spoilers!
pi_195915515
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Willen jullie dan hetzelfde bier brouwen of een andere? Of gewoon allebei natuurlijk.
Eerst een andere :) maar deze moet zeker terug komen
Helaas hebben we geen budget voor 2 tegelijkertijd.
pi_195915701
Whaha..toen ik een 12 jarig kaatje was, was ik helemaal weg van Bolland en Bolland en met name van Rob...nu zijn de heren op NPO1 (niet om een leuke reden)
pi_195917069
Moggeh. Brooddeegkneedgroetjes!

Gezellig in de straat wel: zo te horen zijn zowel de buurdreumes aan de ene kant als de licht dementerende buurvrouw aan de andere kant ook al luidkeels uit bed..

Zo alweer dag drie van week twee 'hard'loopopbouwdingesje. Overmorgen voor het eerst in het schema al wel helemaal drie minuten achtereen rennen :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_195917083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gaaf hoor, zo snel door je voorraad heen dat je al een brouwerij met grotere capaciteit wilt hebben! :D *applausje* O+
pi_195917099
Bij rondje fietsen door de wijk hier gisteren overigens de conclusie kunnen trekken dat ons huis dit jaar echt het enige is met wat voor (subtiele) Halloweenversiering.
dan ook. Het nam hier de afgelopen paar herfsten elk jaar weer meer toe, met echt vele tientallen gedecoreerde huizen afgelopen keer. Nu hebben mensen er duidelijk geen zin in zo zonder georganiseerd trick-or-treat-evenementje voor de koters en men heeft zo in deze tijden vast wel wat anders aan het hoofd. Hartstikke begrijpelijk natuurlijk, maar nu is het wel net alsof er precies één maffe Addams Family in de wijk woont :') >:)
pi_195917108
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:D _O_

En LOL @ het verlossende antwoord van @z80 oO<
pi_195917113
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 18:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Het was wat veel in 1 middag en allemaal jong. Dat is dan net ff teveel om t snel kwijt te kunnen raken.
Pfff, dat is ook niet niks zeg! *kroel*

Zulks is verspreid over maximaal 1 zo'n gesprek per maand al matig, maar alles op één dag moest niet mogen joh :*
pi_195917130
Poging tot niet stiekem een koekje eten. Ze zijn té leuk geworden! En lekker! :9

Maar gauw naar buiten dus :W
  Moderator donderdag 29 oktober 2020 @ 06:35:27 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195917498
Mogguh
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 29 oktober 2020 @ 06:57:40 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195917630
Morguh!

Vandaag lange vergaderdag -O-

Zeg mini, waar gaan die koekjes nu heen dan? :o
pi_195917674
Koffie.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195917777
Mogge!

Lekker gerend, @minilot? Waarom ben je rennerij aan het opbouwen?
Wat een hilarische koekjes :D
pi_195917975
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 04:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Gaaf hoor, zo snel door je voorraad heen dat je al een brouwerij met grotere capaciteit wilt hebben! :D *applausje* O+
De capaciteit is nog steeds klein hoor :)
We zijn gewoon heel mini begonnen.
pi_195918033
Verdien je daar nu ook iets aan, nu alles verkocht is. Of valt dat nog tegen?
pi_195918045
Op mijn vrije dag werken :o :+
Morgen vrij, dus dan wel meteen 3 dagen vrij O+

quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 04:51 schreef minilot het volgende:
Bij rondje fietsen door de wijk hier gisteren overigens de conclusie kunnen trekken dat ons huis dit jaar echt het enige is met wat voor (subtiele) Halloweenversiering.
dan ook. Het nam hier de afgelopen paar herfsten elk jaar weer meer toe, met echt vele tientallen gedecoreerde huizen afgelopen keer. Nu hebben mensen er duidelijk geen zin in zo zonder georganiseerd trick-or-treat-evenementje voor de koters en men heeft zo in deze tijden vast wel wat anders aan het hoofd. Hartstikke begrijpelijk natuurlijk, maar nu is het wel net alsof er precies één maffe Addams Family in de wijk woont :') >:)
Weten ze dat ook weer :B
pi_195918055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 07:48 schreef Myraela het volgende:
Verdien je daar nu ook iets aan, nu alles verkocht is. Of valt dat nog tegen?
Hier helemaal niets, zelfs niet nu crowdfunding het meeste betaald heeft.
Daarom moeten we ook groter :)
Maar goed dat wisten we op zich, maar we wilden eerst zien of mensen interesse zouden hebben.

En zelfs als we nu groter gaan verdien je er nog niet veel aan hoor.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:07:29 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195918175
Het is eigenlijk bijna jammer dat je nu alle biertjes verkocht hebt onder vrienden ,familie en kennissen.. nu weet je nog niet echt hoe het gaat met winkelverkoop... :{

Nouja, volgende stap dan maar!!
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:08:44 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195918185
Ah mčn.. 7 vergaderingen vandaag op de planning... :o :'(
Thuiswerkend... 8)7

Ik moet vanmiddag ook maar een rondje gaan rennen dan ^O^
pi_195918189
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:07 schreef Barreltje het volgende:
Het is eigenlijk bijna jammer dat je nu alle biertjes verkocht hebt onder vrienden ,familie en kennissen.. nu weet je nog niet echt hoe het gaat met winkelverkoop... :{

Bedoel je de donateurs?
Want verder zijn de kopers maar weinig bekenden van ons.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:10:31 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195918197
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bedoel je de donateurs?
Want verder zijn de kopers maar weinig bekenden van ons.
Oh? Waar komen de kopers vandaan?
Ik neem aan fok.. (dat noem ik dan toch een soort van bekenden)

Zijn er veel mensen waarmee je totaal geen link hebt dan?
pi_195918229
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh? Waar komen de kopers vandaan?
Ik neem aan fok.. (dat noem ik dan toch een soort van bekenden)

Zijn er veel mensen waarmee je totaal geen link hebt dan?
Instagram vooral.
En tja totaal geen link dat is lastig want als je vind dat op Fok kennissen zijn ookal zijn het mensen waar ik nog nooit mee gepraat heb, dan zijn die op het zakelijke insta ook kennissen.

Ik zou zeggen dat 15% vrienden en familie en SCers waren, dus waar ik een band mee voel :D

De rest had ik voor dit geen 10 woorden meegewisseld.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:14:51 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195918244
Iemand bij mij om de hoek! *O*
Gelukkig geen Fok!ker :D

Hoewel er een Fok!er nog dichterbij woont _O-
pi_195918248
Vrienden en familie hebben sowieso weinig besteld hahaha, de SCers hier wel O+
pi_195918311
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 07:50 schreef Sarabi het volgende:
Hier helemaal niets, zelfs niet nu crowdfunding het meeste betaald heeft.
Daarom moeten we ook groter :)
Maar goed dat wisten we op zich, maar we wilden eerst zien of mensen interesse zouden hebben.

En zelfs als we nu groter gaan verdien je er nog niet veel aan hoor.
Verdien je ook de donaties niet terug? Alsin, maak je er uiteindelijk gewoon verlies op?
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:20:44 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195918320
Godsamme zeg, vriendje krijgt alweer een leuk thuis pakketje van de baas :(

Wij kregen echt 1x tulpen rond de Pasen en in de zomer een pakketje met badhanddoek enzo. (terwijl je niet op vakantie kon ;( )
pi_195918323
Sorry als het asociaal is te vragen hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
pi_195918354
@minilot kwijl.. :9
@Sarabi aah wat gaaf dat ze uitverkocht zijn!

Voor de bier liefhebbers een vraag. Ik heb van mijn buurman allerlei spullen voor de katten gekregen omdat hij geen katten meer heeft, waaronder ook een goede krabpaal en zo, waar hij niks voor wilde hebben. Dus ik wilde hem dan een speciaalbier pakketje geven als dank. Ik weet alleen totaal zijn smaak niet, behalve dat hij sowieso van ipa houdt en van in whiskyvaten gerijpte biertjes. Ik drink zelf niet dus nul verstand. Ik zoek een mixpakketje met wat verschillende biertjes, iets van brouwerijen in Utrecht is leuk, maar misschien juist ook iets niet uit Utrecht want die kent hij denk ik wel. En iets wat ik ergens omgeving Utrecht (of evt Amsterdam) kan ophalen of online kan bestellen. Iemand tips voor sites/brouwerijen/specifieke mixpakketten? Prijs zo'n 30 euro of zo.
pi_195918357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:20 schreef gcjoel het volgende:

Wij kregen echt 1x tulpen rond de Pasen en in de zomer een pakketje met badhanddoek enzo. (terwijl je niet op vakantie kon ;( )
Ik ben benieuwd of ze hier iets rond de feestdagen gaan doen. Alleen in het begin een keer een chocoladereep en een klein pakketje met een zakje thee en een telefoonhoudertje ontvangen. :D Maar hoeft van mij ook niet zo nodig nog meer zooi binnen te komen.
pi_195918379
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:23 schreef vlindertje89 het volgende:
@:minilot kwijl.. :9
@:Sarabi aah wat gaaf dat ze uitverkocht zijn!

Voor de bier liefhebbers een vraag. Ik heb van mijn buurman allerlei spullen voor de katten gekregen omdat hij geen katten meer heeft, waaronder ook een goede krabpaal en zo, waar hij niks voor wilde hebben. Dus ik wilde hem dan een speciaalbier pakketje geven als dank. Ik weet alleen totaal zijn smaak niet, behalve dat hij sowieso van ipa houdt en van in whiskyvaten gerijpte biertjes. Ik drink zelf niet dus nul verstand. Ik zoek een mixpakketje met wat verschillende biertjes, iets van brouwerijen in Utrecht is leuk, maar misschien juist ook iets niet uit Utrecht want die kent hij denk ik wel. En iets wat ik ergens omgeving Utrecht (of evt Amsterdam) kan ophalen of online kan bestellen. Iemand tips voor sites/brouwerijen/specifieke mixpakketten? Prijs zo'n 30 euro of zo.
Misschien is zoiets wel leuk: https://www.hopt.nl/bierp(...)ment-bieres-ipa.html
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:26:20 #211
13783 Anthraxx
pi_195918392
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze hier iets rond de feestdagen gaan doen. Alleen in het begin een keer een chocoladereep en een klein pakketje met een zakje thee en een telefoonhoudertje ontvangen. :D Maar hoeft van mij ook niet zo nodig nog meer zooi binnen te komen.
Apart dat het zo verschilt. Ik kreeg vorige week nog een VVV-bon van een best wel aardig bedrag (Marijn kan er iig weer wat speelgoed mee kopen). Eigenlijk lijkt er elke 1.5 maand wel iets binnen te komen. VVV-Bon, Dopper, Pathe Thuis tegoed voor een film, chocolade, bloemen, kaarten.
pi_195918449
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:20 schreef Myraela het volgende:
Sorry als het asociaal is te vragen hoor. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Nee hoor, geeft niet :)

We houden een heel klein bodempje over voor de volgende batch. Denk rond de 200.
pi_195918463
quote:
@:minilot kwijl.. :9
@:Sarabi aah wat gaaf dat ze uitverkocht zijn!

Jopen had een mooi pakket met grijpte biertjes maar denk dat die iets duurder was.
pi_195918467
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
Apart dat het zo verschilt. Ik kreeg vorige week nog een VVV-bon van een best wel aardig bedrag (Marijn kan er iig weer wat speelgoed mee kopen). Eigenlijk lijkt er elke 1.5 maand wel iets binnen te komen. VVV-Bon, Dopper, Pathe Thuis tegoed voor een film, chocolade, bloemen, kaarten.
Achja, zou ik eigenlijk ook wel een beetje overdreven vinden. Ondanks het werk voor mij en een aantal collega's wel een stuk drukker is geworden, zijn er ook zat mensen op de directie waarvoor er niet zoveel anders is behalve dat ze nu vanuit huis werken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:33:15 #215
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195918470
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn vriendje kreeg echt allemaal lekkers: Brownies, donuts, zomer borrel pakket, biertjes met gezonde peulvruchten snackjes, nu weer een borrel pakket. Oh en nog een doos mondkapjes en handgel voor het praktische. Volgens mij vergeet ik nog dingen, maar goed. Veel en lekker dus :D
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:37:16 #216
13783 Anthraxx
pi_195918500
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Achja, zou ik eigenlijk ook wel een beetje overdreven vinden. Ondanks het werk voor mij en een aantal collega's wel een stuk drukker is geworden, zijn er ook zat mensen op de directie waarvoor er niet zoveel anders is behalve dat ze nu vanuit huis werken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart. Dat is inderdaad geen bonus.

Bij ons wordt overwerk, met toestemming, gewoon als TVT geregistreerd. Dus daarom ben ik nu heel December vrij (anders vallen ze weg).

Ik weet niet waarom wij al die zooi wel krijgen. Ik zit wel in een kritisch project (eerst Corona gerelateerd, nu bezig met inkomstenbelasting gerelateerd). Daarnaast is onze organisatie wel vrij belangrijk voor de mensen die thuis werken, anders werkt er helemaal niets meer (voor niemand) :+. Ik ben er wel blij mee overigens. Vind het wel een fijn idee dat er iemand toch nog aan je denkt.
pi_195918502
De donateurs waren trouwens ook niet allemaal bekenden. 3 mensen reageren niet op hun mail en hebben we ook echt geen idee wie het zijn -O- dus lastig om de bedankjes te brengen. Nog maar een paar keer mailen, meer kunnen we niet.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:37:36 #218
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195918505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

SPOILER
Dat is wel echt een sigaar uit eigen doos! :o

Ik hoef ook niet iedere maand iets maar wij horen wel heel weinig vanuit management/directie.
Alleen maar dingen als: we stellen de beoordelingsgesprekken uit want in februari weten we meer over onze financiële situatie rondom corona. :') Ok Henk je kan ook gewoon zeggen dat we niet moeten rekenen op verhoging.
pi_195918512
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:07 schreef Barreltje het volgende:

Ik schaar mij niet onder familie vriend of kennis, ik ben maar een fokker.
Maar als deze voor ietsiepietsie minder (want grote oplages dan kan dat vast) in de ah app zou staan, kocht ik m direct. Ook zonder Sarabi-verhaal.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_195918586
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ook best gek. Hier komen alleen loze kaarten binnen. En mogelijk een keer choco?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:48:12 #221
13783 Anthraxx
pi_195918603
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ook best gek. Hier komen alleen loze kaarten binnen. En mogelijk een keer choco?
Dan zal het wel uit de IV organisatie zelf komen. Anna heeft eenmalig een VVV bon gehad (van 250 euro, dat wel).
pi_195918611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:20 schreef gcjoel het volgende:

Dan heb je nog geluk gehad. Een bos bloemen. Meer kon er niet af bij ons :P En als ik dan zie dat de externe ontwikkelaar die we inhuren achter elkaar leuke dingen krijgt (gister een doos van The Brownie Box).... :P

Ach. Ik heb af en toe gratis tomaten als ik tenminste op kantoor ben 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195918632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:48 schreef Anthraxx het volgende:
Dan zal het wel uit de IV organisatie zelf komen. Anna heeft eenmalig een VVV bon gehad (van 250 euro, dat wel).
Dat zijn wel de betere bonnen. :D
pi_195918635
Mogge!

Hier helemaal niets gehad, tenminste, 1 leidinggevende stuurde naar iedereen van zijn groep een paar ludieke sokken. Maar verder vanuit zowel het Hoofdkantoor als de Nederlandse organisatie het verzoek vrije dagen of deel van het salaris in te leveren. Want dat deden ze overal in de wereld. Het schijnt dat je het tzt wel weer terug krijgt
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:52:33 #225
13783 Anthraxx
pi_195918651
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zijn wel de betere bonnen. :D
De begeleidende brief ging vooral over het feit dat ze geen afstand konden houden en dat ze daar de bon voor hadden bedacht (je loopt meer risico bla bla bla). Feitelijk hebben ze haar leven nu afgekocht :+.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:53:21 #226
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195918662
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan heb je nog geluk gehad. Een bos bloemen. Meer kon er niet af bij ons :P En als ik dan zie dat de externe ontwikkelaar die we inhuren achter elkaar leuke dingen krijgt (gister een doos van The Brownie Box).... :P

Ach. Ik heb af en toe gratis tomaten als ik tenminste op kantoor ben 8-)
Gaat ook gewoon om de waardering en het gevoel van verbonden voelen met waar je werkt.
Door zoveel thuis te zijn heb je steeds minder connectie met het bedrijf.
Op mijn afdeling worden ook nog eens steeds meer mensen overgeplaatst naar andere afdelingen. Dat willen ze zelf dus op zich fijn voor hun, maar alles is ineens per direct. Onze drukste periode begint net, ik had gister 4 taken in mijn eentje. Dat lukt dus niet :') Zulke dingen helpen niet mee als je niets hoort vanuit directie.
Volgende week werkoverleg, dan ga ik wel vragen hoe ze denken dat we dit gaan doen.
We hebben wel 4 nieuwe mensen aangenomen maar van inwerken komt het niet bepaald :')
pi_195918685
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:37 schreef Anthraxx het volgende:
Bij ons wordt overwerk, met toestemming, gewoon als TVT geregistreerd. Dus daarom ben ik nu heel December vrij (anders vallen ze weg).
Hier zijn ze bij ons ook niet zo happig op. Ondanks dat ze wel roepen dat je je vrije dagen op moet nemen, denk ik dat best wat mensen een groot deel meenemen. Ik heb nog geen uren van dit jaar opgemaakt. Maarja, dat ligt ook gewoon aan mezelf. Ik ben de enige die dit werk doet, en ik voel me tijdens deze gekte gewoon te verantwoordelijk om daar even afstand van te nemen.
pi_195918689
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
De begeleidende brief ging vooral over het feit dat ze geen afstand konden houden en dat ze daar de bon voor hadden bedacht (je loopt meer risico bla bla bla). Feitelijk hebben ze haar leven nu afgekocht :+.
Dan is het juist best goedkoop. :D
pi_195918703
Vraagje: morgen willen wij kaasfondue eten. Bij voorkeur een kant-en-klaar pak, want lekker makkelijk :@ dat is vast vloeken in de kerk hier :P .
Maar ik kan alleen maar pakken met alcohol vinden en dat is geen optie vanwege peuter, die ook meedoet.

Dus nu aan het kijken naar eigen gemaakte kaasfondue, maar hoe smelt je die kaas goed zonder alcohol? Met bouillon? Smelt en mengt de kaas dan echt goed?

Nog andere tips? Ook waar mogelijk kant-en-klare pakken zonder alcohol te koop zijn?
  donderdag 29 oktober 2020 @ 08:59:28 #230
13783 Anthraxx
pi_195918720
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hier zijn ze bij ons ook niet zo happig op. Ondanks dat ze wel roepen dat je je vrije dagen op moet nemen, denk ik dat best wat mensen een groot deel meenemen. Ik heb nog geen uren van dit jaar opgemaakt. Maarja, dat ligt ook gewoon aan mezelf. Ik ben de enige die dit werk doet, en ik voel me tijdens deze gekte gewoon te verantwoordelijk om daar even afstand van te nemen.
Klopt. Hier ook. Weinig mensen die echt vrij nemen. Ze sporen mensen wel aan, maar ik zie het niemand doen.

Ik neem al mijn wettelijke uren ook al mee naar volgend jaar. Al mijn vakantie tot nu toe is uit overuren of compensatie uren.
pi_195918755
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Vraagje: morgen willen wij kaasfondue eten. Bij voorkeur een kant-en-klaar pak, want lekker makkelijk :@ dat is vast vloeken in de kerk hier :P .
Maar ik kan alleen maar pakken met alcohol vinden en dat is geen optie vanwege peuter, die ook meedoet.

Dus nu aan het kijken naar eigen gemaakte kaasfondue, maar hoe smelt je die kaas goed zonder alcohol? Met bouillon? Smelt en mengt de kaas dan echt goed?

Nog andere tips? Ook waar mogelijk kant-en-klare pakken zonder alcohol te koop zijn?
Volgens mij heeft Aldi ze altijd in het assortiment.
pi_195918855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Aldi ze altijd in het assortiment.
Dat dacht ik ook, maar mijn man (die altijd de boodschappen doet) zegt van niet.
pi_195918936
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Hier helemaal niets gehad, tenminste, 1 leidinggevende stuurde naar iedereen van zijn groep een paar ludieke sokken. Maar verder vanuit zowel het Hoofdkantoor als de Nederlandse organisatie het verzoek vrije dagen of deel van het salaris in te leveren. Want dat deden ze overal in de wereld. Het schijnt dat je het tzt wel weer terug krijgt
Dat is wel het andere uiterste :D

Hier ook weinig aan kadootjes. Bij beide werkgevers niet.

Een keer brievenbustulpen gehad en in elke nieuwsbrief wordt de waardering wel uitgesproken. Maar het budget voor het kerstpakket voor de mensen in de eerste lijn is niet uitgebreid, terwijl er nu natuurlijk geen feestjes etc gehouden worden, reiskosten gigantisch zijn gedaald en er geen thuiswerk investering zijn gedaan. Maar dat geld mag niet overgedragen worden }:|
pi_195919078
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar als deze voor ietsiepietsie minder (want grote oplages dan kan dat vast) in de ah app zou staan, kocht ik m direct. Ook zonder Sarabi-verhaal.
-O-
pi_195919109
Nu mis ik wel dat ik mijn PI niet aan kan passen :D
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:29:34 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195919165
Wij hebben een ansichtkaart gehad, met "Bedankt" erop.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195919185
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:29 schreef fietsie het volgende:
Wij hebben een ansichtkaart gehad, met "Bedankt" erop.
Het gaat om de gedachte ;)
pi_195919254
quote:

Poeh, goede vraag. Ik dacht ook dat Aldi alcoholvrije fondue verkoopt.
Volgens mij verkoopt AH zakken geraspte kaas voor kaasfondue. Misschien staat er een bereiding zonder alcohol op het pak. Of neem alcoholvrije droge wijn.
Spoilers!
pi_195919303
Ik geloof dat ik als student meer 'hou je haaks, blijf gezond, we weten dat het moeilijk is, hou vol, en bedankt voor alle inzet'-mails krijg (en zelfs een keer een kaart, toen in april ofzo) dan mijn vriend.

Nu is er voor mijn vriend weinig veranderd, behalve dan dat hij thuis moet werken (wat 'ie hemels vindt), maar toch, ik vind de verschillen wel opvallend.

Tevens hier net bericht gehad, ook de 'Ark-diensten' (de mini-boerderij op de campus, niet de kerk :P ) zijn tot 12 november opgeschort. Ik was er al bang voor. Nu zou ik pas 17 november mijn eerste diensten hebben, dus duimen....

Ik denk dat ze maar een nieuw diploma moeten gaan bedenken. "Theoretisch Dierenarts' ofzo :') (Ik zit natuurlijk nog laaaang niet in mijn masterjaren, dus dat valt wel mee. I will survive ;) Maar al die studenten die daar nu wel in zitten, die hebben natuurlijk ook te maken met alle wegvallende practica, stages, klinieken.....)
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:39:54 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195919317
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Klopt. Hier ook. Weinig mensen die echt vrij nemen. Ze sporen mensen wel aan, maar ik zie het niemand doen.

Ik neem al mijn wettelijke uren ook al mee naar volgend jaar. Al mijn vakantie tot nu toe is uit overuren of compensatie uren.
Maar die wettelijke vervallen toch met een half jaar dan volgend jaar?

Ik ben wel druk bezig alle wettelijke uren op te maken, bovenwettelijk gaat lekker mee.
Overuren mochten we niet meer maken, heb ik 2x 1 avond wel moeten doen voor een release van ons systeem dus toen ook die uren daarna weer opgenomen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:40:30 #241
13783 Anthraxx
pi_195919333
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar die wettelijke vervallen toch met een half jaar dan volgend jaar?

Ik ben wel druk bezig alle wettelijke uren op te maken, bovenwettelijk gaat lekker mee.
Overuren mochten we niet meer maken, heb ik 2x 1 avond wel moeten doen voor een release van ons systeem dus toen ook die uren daarna weer opgenomen.
Ja, klopt. Dus ik heb nog heel wat vrije tijd de komende tijd ;)
  donderdag 29 oktober 2020 @ 09:41:29 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195919350
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:40 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, klopt. Dus ik heb nog heel wat vrije tijd de komende tijd ;)
Lekker *O*
pi_195919351
Verder zag ik een goed begin van de toekomstige MilkyRoad brouwerij *O* en epische koekjes van mini O+
pi_195919570
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:46 schreef Vanyel het volgende:

Kaartboks *O*

Ik heb ook 1 kaart gehad, met bedankt er op.

Want de cadeautjes die we kregen (fruit, gebakjes, douchespul, handcreme) was allemaal van organisaties/mensen buiten het ziekenhuis. Dat hield na april ook op.
pi_195919601
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik geloof dat ik als student meer 'hou je haaks, blijf gezond, we weten dat het moeilijk is, hou vol, en bedankt voor alle inzet'-mails krijg (en zelfs een keer een kaart, toen in april ofzo) dan mijn vriend.

Nu is er voor mijn vriend weinig veranderd, behalve dan dat hij thuis moet werken (wat 'ie hemels vindt), maar toch, ik vind de verschillen wel opvallend.

Tevens hier net bericht gehad, ook de 'Ark-diensten' (de mini-boerderij op de campus, niet de kerk :P ) zijn tot 12 november opgeschort. Ik was er al bang voor. Nu zou ik pas 17 november mijn eerste diensten hebben, dus duimen....

Ik denk dat ze maar een nieuw diploma moeten gaan bedenken. "Theoretisch Dierenarts' ofzo :') (Ik zit natuurlijk nog laaaang niet in mijn masterjaren, dus dat valt wel mee. I will survive ;) Maar al die studenten die daar nu wel in zitten, die hebben natuurlijk ook te maken met alle wegvallende practica, stages, klinieken.....)
Ik moest gniffelen om 'theoretisch dierenarts' maar het is natuurlijk verdomd triest. Je kebt dit in alle studies waar ervaring en praktijk belangrijk is. In het voorjaar mocht je bij ons als co-assistent ook niet komen, geloof tot nu toe nog wel. En ik ken iemand die zou afstuderen bij de GGZ per februari, maar die moest al snel alles via de telefoon en computer doen. Wel afgestudeerd. Maar dan modern, zeg maar, zonder fysiek klantcontact.
pi_195919671
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 08:38 schreef Vanyel het volgende:

Nou! Bier met mango, dat zou ik absoluut willen proeven O+
pi_195919741
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou! Bier met mango, dat zou ik absoluut willen proeven O+
Je moet geen fruitbiertje verwachten hoor :D

Het is wel een echte IPA. De mango zorgt vooral voor een zacht en vol mondgevoel.
pi_195919744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest gniffelen om 'theoretisch dierenarts' maar het is natuurlijk verdomd triest. Je kebt dit in alle studies waar ervaring en praktijk belangrijk is. In het voorjaar mocht je bij ons als co-assistent ook niet komen, geloof tot nu toe nog wel. En ik ken iemand die zou afstuderen bij de GGZ per februari, maar die moest al snel alles via de telefoon en computer doen. Wel afgestudeerd. Maar dan modern, zeg maar, zonder fysiek klantcontact.
Ja echt rampzalig. Misschien helpt het de VR-ontwikkelingen wel weer verder. Dat is niet 'the real deal', maar ik weet dat ze in Colorado ook bezig zijn met een VR-anatomie programma. Dat zou voor dit soort situaties (en om het aantal proefdieren terug te brengen) toch wel ideaal zijn.

(Vriend zei dat ik ze moest mailen, of dat ik misschien beta-tester kan worden. Er zullen toch niet heel veel diergeneeskundestudenten zijn die ook een VR-set thuis hebben liggen :D Ik vond het wel een goede suggestie)
pi_195919845
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:05 schreef Candaasje het volgende:

Ja echt rampzalig. Misschien helpt het de VR-ontwikkelingen wel weer verder. Dat is niet 'the real deal', maar ik weet dat ze in Colorado ook bezig zijn met een VR-anatomie programma. Dat zou voor dit soort situaties (en om het aantal proefdieren terug te brengen) toch wel ideaal zijn.

(Vriend zei dat ik ze moest mailen, of dat ik misschien beta-tester kan worden. Er zullen toch niet heel veel diergeneeskundestudenten zijn die ook een VR-set thuis hebben liggen :D Ik vond het wel een goede suggestie)
Oh, absoluut mailen! Niet geschoten is altijd mis en zo :7

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:05 schreef Sarabi het volgende:

Het is wel een echte IPA. De mango zorgt vooral voor een zacht en vol mondgevoel.
Ik hou ook van donker bier. Beetje bitter is ook niet erg. Verder totaal geen kenner :+ Jross heeft regelmatig IPA biertjes en dan moet ik proeven en dan is het meestal prima bier.
pi_195919865
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn Vlaamse huisgenoot wil hem in elk geval graag proberen! ^O^
Die is wel stevigere bieren 'gewoon'.

En mijn vriend lust ook af en toe wel een biertje, benieuwd wat 'ie van een IPA vindt.
Dus dan zal ik ook wel een slokje nemen. Gewoon om eens te proeven, want nieuwsgierig :D .
pi_195919943
quote:

Ik ga even zoeken in mijn mail. Ik heb van mijn schoonmoeder een recept gekregen zonder alcohol en die maakt ze zelf ook elk jaar met kerst en ik vind het heerlijk.
pi_195919975
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, absoluut mailen! Niet geschoten is altijd mis en zo :7
[..]

Ik hou ook van donker bier. Beetje bitter is ook niet erg. Verder totaal geen kenner :+ Jross heeft regelmatig IPA biertjes en dan moet ik proeven en dan is het meestal prima bier.
Als bitter geen probleem is dan had je dit biertje waarschijnlijk wel lekker gevonden hebben. Veel mensen zijn niet zo'n fan van bitter.
pi_195919982
Gevonden en verstuurd maar dat was wel een heel klein receptje zie ik nu
pi_195919994
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn Vlaamse huisgenoot wil hem in elk geval graag proberen! ^O^
Die is wel stevigere bieren 'gewoon'.

En mijn vriend lust ook af en toe wel een biertje, benieuwd wat 'ie van een IPA vindt.
Dus dan zal ik ook wel een slokje nemen. Gewoon om eens te proeven, want nieuwsgierig :D .
Ik ben benieuwd :D sowieso leuk dat je het aan meer mensen laat proeven.

Ik snap ook dat sommige mensen de reactie van gcjoel hebben :D een IPA kan heel heftig/vies zijn als het niet je smaak is.

Daarom volgende ronde weer heel iets anders.
pi_195920009
Ik hou eigenlijk gewoon helemaal niet van bier. :D Maar soms ruiken de biertjes van m'n vriend heel lekker, waardoor ik het toch probeer. Maar meh, nee.

Alleen in de zomer soms hele lichte biertjes of een kriekje oid. Maar eigenlijk ook dat niet meer. Maar ik drink sowieso eigenlijk gewoon geen alcohol.
pi_195920102
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:20 schreef Myraela het volgende:
Ik hou eigenlijk gewoon helemaal niet van bier. :D Maar soms ruiken de biertjes van m'n vriend heel lekker, waardoor ik het toch probeer. Maar meh, nee.

Alleen in de zomer soms hele lichte biertjes of een kriekje oid. Maar eigenlijk ook dat niet meer. Maar ik drink sowieso eigenlijk gewoon geen alcohol.
Wel zo gezond :D
pi_195920132
Ik drink vooral alcohol bij sociale gelegenheden. Etentjes, feestjes etc. En daar waren er dit jaar niet zoveel van :')
  donderdag 29 oktober 2020 @ 10:29:56 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195920168
Gister griepprik gehad, en, het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet echt objectief kan meten, maar het lijkt toch alsof ik er wat moe van ben.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195920215
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 09:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-
Je bent verdrietig omdat ik je bier zou kopen?
pi_195920232
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je bent verdrietig omdat ik je bier zou kopen?
Nee er miste ook een ;)
pi_195920236
quote:

https://indebuurt.nl/utre(...)erbrouwerijen~92584/
pi_195920269
ik ben vast spuit elf, maar te druk om bij te lezen. Weet niet of jullie dit al gezien hebben?

https://english.elpais.co(...)through-the-air.html

Super interessant!
pi_195920274
quote:

Emmi heeft kaasfondu zonder alcohol. En ander is het met alcoholvrije wijn ook erg lekker. De key voor het goed smelten en mengen is maizena trouwens.
pi_195920295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben vast spuit elf, maar te druk om bij te lezen. Weet niet of jullie dit al gezien hebben?

Super interessant!
Ik kreeg 'm van een collega
pi_195920379
quote:

Wij hebben hier eens kant en klaar raclette kaas gebruikt, en je kunt ipv wijn ook appelsap gebruiken om te mengen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_195920395
verder drink ik tegenwoordig vaak 's avonds een glas wijn, bij het koken. En vind ik het even helemaal niet leuk. Gelukkig volgende week vakantie, daar kijk ik naar uit. Al zal me helemaal losmaken van het werk ook niet mogelijk zijn.
pi_195920506
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:

Super interessant!
Zeker interessant!

Ik dacht eigenlijk dat 'wij' studenten het grootste gevaar zouden meebrengen voor onze medestudenten en ook voor de docent die veel studenten ziet.... maar gezien wij met masker zitten en nauwelijks spreken, is het mogelijk de docent die het grootste gevaar vormt :D Ik dacht dat ze wel ver genoeg van ons af zouden staan, maar dat valt en staat dus wel met de ventilatie. (En laat ik eerlijk zijn, ik zit vaak vooraan, en dat is wel meer dan 1,5m vanaf de prof, maar ook weer geen enorme afstand)

(Ik heb het niet over de practica, daar loopt iedereen eigenlijk wel redelijk veel risico. Ondanks al halve bezetting zit je toch zo met 20-25 man in een kleine ruimte, dicht op elkaar (sowieso binnen je groepje van 4-5 personen), en de assistenten kunnen ook geen afstand houden als ze ons helpen. )

Maar dat wordt dus buiten in de tuin met mutsen op, 1,5m afstand en mondmaskers kerst vieren met de familie begrijp ik :P
pi_195920743
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zeker interessant!

Ik dacht eigenlijk dat 'wij' studenten het grootste gevaar zouden meebrengen voor onze medestudenten en ook voor de docent die veel studenten ziet.... maar gezien wij met masker zitten en nauwelijks spreken, is het mogelijk de docent die het grootste gevaar vormt :D Ik dacht dat ze wel ver genoeg van ons af zouden staan, maar dat valt en staat dus wel met de ventilatie. (En laat ik eerlijk zijn, ik zit vaak vooraan, en dat is wel meer dan 1,5m vanaf de prof, maar ook weer geen enorme afstand)

(Ik heb het niet over de practica, daar loopt iedereen eigenlijk wel redelijk veel risico. Ondanks al halve bezetting zit je toch zo met 20-25 man in een kleine ruimte, dicht op elkaar (sowieso binnen je groepje van 4-5 personen), en de assistenten kunnen ook geen afstand houden als ze ons helpen. )

Maar dat wordt dus buiten in de tuin met mutsen op, 1,5m afstand en mondmaskers kerst vieren met de familie begrijp ik :P
Mogen we er dan ook nog sneeuw bij O+

Maarja als je dit ziet....
pi_195920762
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mogen we er dan ook nog sneeuw bij O+

Maarja als je dit ziet....
Van mij wel, maar ik denk dat we dan eerst nog even iets aan de klimaatverandering moeten doen ;)
pi_195920772
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Van mij wel, maar ik denk dat we dan eerst nog even iets aan de klimaatverandering moeten doen ;)
Oja dat is er natuurlijk ook nog -O- ze nemen ook alles van ons af
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:06:21 #271
13783 Anthraxx
pi_195920789
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ze?
pi_195920802
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nouja, bekijk het van de positieve kant. Binnen enkele jaren hebben we geen huizen/daken meer nodig, warm zat!
(Alleen af en toe een schuilkelder voor wat heftige regenbuien/stormen enzo). Ideaal, want dan heb je dus optimale ventilate. Is Covid binnen no-time ook geen probleem meer 8-)
pi_195920807
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze?
Geen idee wie ze is :D
Maar dat roepen mensen toch altijd over zwarte Piet, vuurwerk, nu de horeca. Sneeuw past daar ook best bij :D
pi_195920808
quote:
11s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze?
Het pedofielennetwerk genaamd de regering ;(
pi_195920821
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nouja, bekijk het van de positieve kant. Binnen enkele jaren hebben we geen huizen/daken meer nodig, warm zat!
(Alleen af en toe een schuilkelder voor wat heftige regenbuien/stormen enzo). Ideaal, want dan heb je dus optimale ventilate. Is Covid binnen no-time ook geen probleem meer 8-)
Klinkt als een win-win situatie
pi_195920830
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt als een win-win situatie
Ja, ik weet alleen niet waar ik dan m'n zonnepanelen moet laten :{
pi_195920834
quote:

[..]

Oja tuurlijk, zullen ze nog genoeg voorraad aan babybloed hebben om te drinken? Die bezorging zal ook wel achterstand hebben.
pi_195920843
quote:

Nou, moet wel zeggen dat toen ik bij klimaatvoorspellingen zag dat het hier zo warm als Zuid Frankrijk zou worden ik dacht: ooooh, wat lekker! :X
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:09:59 #279
13783 Anthraxx
pi_195920858
quote:

[..]

Alsof er 1 overheidsproject is dat wel lukt. En iedereen blijft maar denken dat ze in staat zijn om het klimaat te veranderen, baby's te laten bezorgen voor vers bloed en iedereen met 5G chips te vaccineren. Zonder problemen. Of budget problemen. Of gezeik.

Naief ;(.

Hoewel iedereen met een 5G chip wel voor een goed bereik zorgt 8-)
pi_195920883
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:29 schreef fietsie het volgende:
Gister griepprik gehad, en, het kan natuurlijk ook zijn dat ik niet echt objectief kan meten, maar het lijkt toch alsof ik er wat moe van ben.
Is dat niet een van de bijverschijnselen? :P
pi_195920885
quote:

[..]

VUILE SATANISTEN.
pi_195920888
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja tuurlijk, zullen ze nog genoeg voorraad aan babybloed hebben om te drinken? Die bezorging zal ook wel achterstand hebben.
Waarom denk je dat je FB timeline overspoeld wordt met Sanquin-bloeddonatiewervingcampagnes?

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, moet wel zeggen dat toen ik bij klimaatvoorspellingen zag dat het hier zo warm als Zuid Frankrijk zou worden ik dacht: ooooh, wat lekker! :X
Oef nee, alsjeblieft niet, mij te warm. Pfff....
pi_195920914
quote:
9s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:09 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Alsof er 1 overheidsproject is dat wel lukt. En iedereen blijft maar denken dat ze in staat zijn om het klimaat te veranderen, baby's te laten bezorgen voor vers bloed en iedereen met 5G chips te vaccineren. Zonder problemen. Of budget problemen. Of gezeik.

Naief ;(.

Hoewel iedereen met een 5G chip wel voor een goed bereik zorgt 8-)
Zeg, hoepel jij eens op met je fake news :{w Je bent gewoon onderdeel van het systeem! Alsof de regering geen macht is en dom heeft. DAT WILLEN ZE ONS ENKEL LATEN DENKEN!
pi_195920915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij bent gek ;)
pi_195920917
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
verder drink ik tegenwoordig vaak 's avonds een glas wijn, bij het koken. En vind ik het even helemaal niet leuk. Gelukkig volgende week vakantie, daar kijk ik naar uit. Al zal me helemaal losmaken van het werk ook niet mogelijk zijn.
Wat is het probleem, JT? Dat je het even niet zo leuk vind? De beperkingen of de aanstaande verhuizing?
pi_195920930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

VUILE SATANISTEN.
Dat komt er ook nog eens bij ;( Al die arme geiten geofferd.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:16:07 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195920955
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat komt er ook nog eens bij ;( Al die arme geiten geofferd.
Oow ik moest meer denken aan die sataniste uit Bad Boys for Life :@

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsie op 29-10-2020 11:21:35 ]
pi_195920965
Goed, ik ga me eens nuttig doen. Eigenlijk nog meer dan genoeg te doen. Waaronder telefoontjes plegen (en ik haat dat)

Fijne dag lui! :W
pi_195920974
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:13 schreef Sarabi het volgende:

Jij bent gek ;)
Ja, misschien wel. Ik word ook super vrolijk en energiek van een hitte golf. Je weet wel, als 80% van Nederland aan een stuk door klaagt dat het zo heet is (die andere 20% heeft airco of is gek).
pi_195921004
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow ik moest meer denken aan die sataniste uit Bad Boys for Life :@
_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door fietsie op 29-10-2020 11:21:43 ]
pi_195921020
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, misschien wel. Ik word ook super vrolijk en energiek van een hitte golf. Je weet wel, als 80% van Nederland aan een stuk door klaagt dat het zo heet is (die andere 20% heeft airco of is gek).
Fijn toch :) we zijn steeds meer die kant op dus alleen maar fijn als je er van kan genieten
  donderdag 29 oktober 2020 @ 11:27:20 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195921143
pi_195921513
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 11:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook :D Ik doe het beter op zo'n hittegolf dan nu in de herfst. Ik vond die 38 graden echt fijn :D
pi_195921771
quote:

Met melk ipv wijn, dat is echt lekker. Maar ja, ik hou dan ook niet van de smaak van alcohol....
https://www.francescakookt.nl/er-eens-een-pannetje-kaasfondue/
pi_195921849
Leuk bericht in de mail: teruggave energie is gewoon 1 maand gratis stoken en licht.
Zal wel met de temperatuur te maken hebben, want er is niks anders gedaan.
¤ 112,85 w/

Wat een horror scenario’s beschrijven jullie met het klimaat. 8)7
Ja, ik weet dat het een serieus probleem is.

Voor Candaasje en andere studenten is het werkelijk BUT.
Al die konsekwenties voor de toekomst.😢
pi_195922146
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:05 schreef AnneX het volgende:
Leuk bericht in de mail: teruggave energie is gewoon 1 maand gratis stoken en licht.
Zal wel met de temperatuur te maken hebben, want er is niks anders gedaan.
¤ 112,85 w/

Wat een horror scenario’s beschrijven jullie met het klimaat. 8)7
Ja, ik weet dat het een serieus probleem is.

Voor Candaasje en andere studenten is het werkelijk BUT.
Al die konsekwenties voor de toekomst.😢
Altijd fijn, geld terug krijgen *O* Maar wat een willekeurig lijkend moment in het jaar. Hier altijd januari.
  Official ESF Kreviewer donderdag 29 oktober 2020 @ 12:21:39 #297
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195922179
Morge.

Verrot.

Wel een nieuwe bezichtiging erbij. Dat is dan weer goed nieuws.
pi_195922197
en benieuwd of ik ook geld terug ga krijgen, waag het te betwijfelen.

Net eindelijk er aan gedacht om naar de "blauwe tomaat" te gaan. Dat is een omgebouwde SRV wagen waar (spotgoedkoop) groenten en fruit worden verkocht (vaak ook buitenbeentjes). Kon er eerder nooit heen omdat werk, en nu steeds omdat ik er niet aan dacht. Net 6 appels, 12 mandarijnen en een knofloofbol gekocht, 2,95
pi_195922219
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:21 schreef Kreator het volgende:
Morge.

Verrot.

Wel een nieuwe bezichtiging erbij. Dat is dan weer goed nieuws.
^O^

Ik wil ook wel komen bezichtigen, maar ik begreep dat zonder blunderende makelaar je er toch niet zal zijn.
pi_195922300
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Altijd fijn, geld terug krijgen *O* Maar wat een willekeurig lijkend moment in het jaar. Hier altijd januari.
Wij kregen hem ook al deze week. Wel 30 euro terug :D
(Toch minder verbruikt dit jaar, ondanks meer thuis)

De bank had ook al een bericht gestuurd, dat onze hypotheek over 2 jaar afloopt. Eens zien hoe en wat.
Nooit gedacht dat we hier zo lang zouden wonen, was niet helemaal het plan :P
pi_195922356
Ok ,ok, ik sluit hem wel. 0 inspiratie voor een goede T alleen. Bij voorbaat sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')