Misschien krijgt hij er wel een kunstwerkje bij... misschien ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man krijgt gewoon een blowjob onder de kerstboom. Die we dit jaar voor het eerst samen opzetten omdat we voor het eerst thuis zijn en niet in de UK. Daar heb ik wel vet veel zin in moet ik zeggen, mn eigen huis weer eens in kerststemming met een echte boom. Ik heb sinds ik met de man ben geloof ik geen echte boom gezien
Ik ben normaal juist altijd van de kerstversiering enzo. En ben vaak ook echt vroeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man krijgt gewoon een blowjob onder de kerstboom. Die we dit jaar voor het eerst samen opzetten omdat we voor het eerst thuis zijn en niet in de UK. Daar heb ik wel vet veel zin in moet ik zeggen, mn eigen huis weer eens in kerststemming met een echte boom. Ik heb sinds ik met de man ben geloof ik geen echte boom gezien
Ik ben 1 van de 40 auteurs van dat boek met mijn verhaal over mijn vader.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh leuk dat er nu een boek mede van jouw hand is! Ik wist niet dat je daar mee bezig was. Tevreden over het eindresultaat?
Was het moeilijk om het goed op te schrijven? Het is wel een prachtig eerbetoon natuurlijk, dat zijn herinnering niet alleen in zijn familie voort leeft, maar ook in boekvorm.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef golfer het volgende:
Ik ben 1 van de 40 auteurs van dat boek met mijn verhaal over mijn vader.
Bijna helemaal tevreden. Mijn allerlaatste correcties zijn er niet meer in verwerkt, maar als je dat niet weet is het verder prima.
Ik heb deze post 3x moeten lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Had ik gemist, maar mooi!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna helemaal tevreden. Mijn allerlaatste correcties zijn er niet meer in verwerkt, maar als je dat niet weet is het verder prima.
nou zo'n kind heb ik dus ookquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Playmobil was trouwens mijn lievelings speelgoed als kind![]()
Ik wilde altijd playmobil. En boeken. En dan kreeg ik een stomme pop of zo.
Wij gingen de afgelopen paar jaar naar een kerstshow hier in de buurt, was ook superleuk met het zoontje van zus, maar dat slaan we maar over dit jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben normaal juist altijd van de kerstversiering enzo. En ben vaak ook echt vroeg.
Heb er nu nog helemaal geen zin in, zelfs nog geen neiging gehad nieuwe kerstdingetjes te kopen.
Ja waarschijnlijk omdat die dingen nu niet kunnen weinig kerstzin.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij gingen de afgelopen paar jaar naar een kerstshow hier in de buurt, was ook superleuk met het zoontje van zus, maar dat slaan we maar over dit jaar.
Voelt het goed om het verhaal van je vader en broer eens te hebben vastgelegd in een boek?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
De Boet? Maar daar gaan wij dus heen ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk omdat die dingen nu niet kunnen weinig kerstzin.
Ging je naar die grote waar al die bejaarden met bussen heen worden gebracht uit het hele land? De naam even kwijt maar daar ook 2x geweest toen ik nog in het westen woonde, die is leuk!
Hier heb je in Duiven een grote, vorig jaar geweest. Heel mooi maar ga nu echt niet.
Wij (de initiatiefnemer en de auteurs) zijn er vanaf eind vorig jaar mee bezig geweest. De bedoeling was het boek eerder en 'feestelijk' te laten verschijnen (ivm 75 jaar bevrijding), maar ook daarbij heeft de Covid-19 roet in het eten gegooid.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Was het moeilijk om het goed op te schrijven? Het is wel een prachtig eerbetoon natuurlijk, dat zijn herinnering niet alleen in zijn familie voort leeft, maar ook in boekvorm.
hier speelgoed EN een pyjama en pantoffels.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kreeg dus schoolspullen pyjamaas voor sinterklaas doorgaans. En kerst was gewoon nog "onzin" toen ik opgroeide
Jaa eerlijk is eerlijk hoor, speelgoed ook wel. Maar het wisselde nog wel eens van jaar tot jaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hier speelgoed EN een pyjama en pantoffels.
doe ik dus bij dochterlief ook...
en dus wel een pyjama die ze anders niet zo snel zou krijgen.
StarWars onesie was nog wel de meest succesvolle
terwijl lik die normaal dus wel te duur zou vinden
Ja! die is leuk, met die kerststal enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Boet? Maar daar gaan wij dus heen ja.
Pfoe.. zo’n “held” ben ik niet hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaa eerlijk is eerlijk hoor, speelgoed ook wel. Maar het wisselde nog wel eens van jaar tot jaar![]()
Mn moeder begon dus ook gewoon op 6 december al weer om de stapel voor volgend jaar aan te leggen.
Ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja! die is leuk, met die kerststal enzo
Ik hou echt van de kitsch in de boom en veeeel lampjes ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.En die lading kitsch overal.
Grappig genoeg heb ik verder echt weinig met kerstdecoratie, maar lampjeskitsch moet.
Geen boom.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou echt van de kitsch in de boom en veeeel lampjes ja.
Bellenblaasglazuurquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al toffe gebaksbordjes besteld voor een vriendin. Hopelijk zijn ze in het echt ook mooi.Weet eigenlijk niet of ik dit jaar veel cadeaus met Kerstmis ga doen. Beetje afhankelijk van of we eigenlijk wel mensen gaan zien met Kerstmis.
[ afbeelding ]
Geluk bij een ongeluk dusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef Tele6 het volgende:
Wellicht kom ik zo op een makkelijke manier onder feestdagen-met-familie uit zo. Da's dan wel weer een lichtpuntje
Sinterklaas met mijn familie aan vaderskant is iig afgelast, we zouden met 20+ mensen zijn dus dat kan echt niet, en de tantes zien het niet zitten om te videobellen.
Oma's verjaardag heb ik mooi met oma, tante en nichtje gevierd ipv met mijn ouders en broer (want oma mag toch max 3 mensen op bezoek![]()
).
Zo irritant, ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet van boodschappen thuisbezorgen houd. Nu zit ik met kipfilet... zonder het verspakket waarmee ik kip Siam kon maken. Gelukkig had ik nog wat andere zaken meebesteld en kan ik de planning omgooien. Doe ik liever in de supermarkt, met alles bij de hand.
Gut ja... dat is echt niet leukquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo irritant, ja.Ik weet nog dat ik de webcare bij Jumbo deed. En dat mensen dat het hoofdingrediënt voor hun kerstdiner mistte. En dan kreeg je puur dat geld teruggestort. Maar eigenlijk zijn al je andere producten daardoor ook overbodig en valt alles gewoon in het water.
Vond ik altijd erg lullig nieuws om te delen.
Nee, op erg veel begrip hoef je niet te rekenen. Maar dat snapte ik ook wel. Gelukkig deed ik alleen webcare, ik hoefde geen schreeuwende mensen aan de telefoon op te hangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gut ja... dat is echt niet leukWerden mensen erg boos of konden ze het begrijpen?
hmm mag ik er dan ook 2quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:32 schreef Sarabi het volgende:
Nog 8 biertjes in voorraad en dan zijn we uitverkocht
Het is zo snel gegaan dat we ze zelfs niet meer bij winkels hebben kunnen aanbieden.
Iedereen die al gereserveerd heeft , krijgt ze natuurlijk nog netjes thuis bezorgd.
Ik had je al op de lijstquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm mag ik er dan ook 2
volgens mij stond ik er nog niet officieel op
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:32 schreef Sarabi het volgende:
Nog 8 biertjes in voorraad en dan zijn we uitverkocht
Het is zo snel gegaan dat we ze zelfs niet meer bij winkels hebben kunnen aanbieden.
Iedereen die al gereserveerd heeft , krijgt ze natuurlijk nog netjes thuis bezorgd.
Nog niet geplanned want moet echt een grotere oplage wordenquote:
Godsamme dat laatstequote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Kreator het volgende:
1 kijker was een professor op de universiteit (geld als water) met een dikke bak. Die was geinteresseerd, had al een tijd vlakbij gewoond in een huurflat om de hoek.
De ander was een alleenstaande moeder met 2 kinderen die het niet zag zitten dat ze de zolder moest schilderen (is wel geschilderd, maar beetje geel)
Dan maar hopen dat de professor een bod doetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:58 schreef Kreator het volgende:
1 kijker was een professor op de universiteit (geld als water) met een dikke bak. Die was geinteresseerd, had al een tijd vlakbij gewoond in een huurflat om de hoek.
De ander was een alleenstaande moeder met 2 kinderen die het niet zag zitten dat ze de zolder moest schilderen (is wel geschilderd, maar beetje geel)
Goed cadeau welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:58 schreef Tally het volgende:
Lijst van man gekregen. Staat op een pond chocolade van die dure chocoladewinkel hier
Zo is dat!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik 2,5 ton uit moet geven in Enschede verwacht ik wel een geschilderde zolder.
+1quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik werk met de kerst, helemaal prima.
Zo klonk het wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:47 schreef Kreator het volgende:
Ik zou de zolder gratis geschilderd hebben. Maar ik vermoed dat ze een reden zocht om niet enthousiast te worden en het gewoon niet kon betalen.
De initiatiefnemers hadden eind vorig jaar een oproep gedaan in de Benjamin, het blad van het JMW, waar ik abonnee van ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooi @:Golfer, dat boek. Hoe zijn ze bij jou uitgekomen? Uit zoveel duizenden die ook een verhaal te vertellen hebben.
Ik zie echt niet in hoe dat méér mensen zou besmetten. Je bent al met een x aantal mensen op een bepaalde plek, of je er een patatje eet of niet verandert die situatie niet. En wat is het verschil tussen zitten op een bankje om je boterhammen te eten of zitten op dat bankje om een broodje van de Efteling te etenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:51 schreef Tally het volgende:
Voor diegene die van plan zijn of waren naar de Efteling te gaan.
[ afbeelding ]
Hoeveel correct gescociaal distancieerde rijen zie jij nog?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie echt niet in hoe dat méér mensen zou besmetten. Je bent al met een x aantal mensen op een bepaalde plek, of je er een patatje eet of niet verandert die situatie niet. En wat is het verschil tussen zitten op een bankje om je boterhammen te eten of zitten op dat bankje om een broodje van de Efteling te eten
Het zorgt er wel voor dat mensen eerder op dezelfde plekken samenkomen. Normale horeca mag ook niet aan afhaal doen en de mensen het ter plekke op laten eten. Ik zou het eigenlijk wel eerlijk vinden als ze dat gelijk trekken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie echt niet in hoe dat méér mensen zou besmetten. Je bent al met een x aantal mensen op een bepaalde plek, of je er een patatje eet of niet verandert die situatie niet. En wat is het verschil tussen zitten op een bankje om je boterhammen te eten of zitten op dat bankje om een broodje van de Efteling te eten
Tja. Ik zie net deze melding. "grappig" genoeg hebben we het er net over gehad. Maar als het helpt om de besmettingen te temmen okay. Jammer is wel dat 1/3 tot 1/4 van de omzet is van de Efteling. Ik weet niet hoe ze zich staande moeten houden zonder deze inkomen. Mij scheelt het in ieder geval veel geldquote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat pretparken en dierentuinen ook werden gebruikt om nog 'op een terrasje' te kunnen zitten want dat schijnt daar dus nog te mogen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De plekken waar je het meteen kon opeten waren al dicht. Het Station bijvoorbeeld. Een rijtje winkels met in het midden stoeltjes en tafeltjes. Je kon nu alleen nog maar buiten eten op een bankje. Het was nu alleen nog maar afhaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat mensen eerder op dezelfde plekken samenkomen. Normale horeca mag ook niet aan afhaal doen en de mensen het ter plekke op laten eten. Ik zou het eigenlijk wel eerlijk vinden als ze dat gelijk trekken.
Zowel het RIVM als RKI (Duitse RIVM) zijn na onderzoek tot de conclusie gekomen dat de restaurants geen tot minimale bijdrage leveren aan de verspreiding van corona. Maar wel moet alles dicht volgens verschillende regeringen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet? Is er een verbod om binnen een bepaalde cirkel rond het afhaal loket te eten?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zorgt er wel voor dat mensen eerder op dezelfde plekken samenkomen. Normale horeca mag ook niet aan afhaal doen en de mensen het ter plekke op laten eten. Ik zou het eigenlijk wel eerlijk vinden als ze dat gelijk trekken.
Ik vind het ook niet zo heel logisch. Het rivm liet steeds statistieken zien met tussen de 4 en 5% totale besmettingen in de horeca en ik denk dat café's daar een grotere rol speelden dan de meeste restaurants. Maar ja, ze willen toch iets doen om het allemaal in te dammen. Dan maar horeca dicht. Ik vraag me alleen af of dat niet juist die druppel op een gloeiende plaat is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:03 schreef z80 het volgende:
Zowel het RIVM als RKI (Duitse RIVM) zijn na onderzoek tot de conclusie gekomen dat de restaurants geen tot minimale bijdrage leveren aan de verspreiding van corona. Maar wel moet alles dicht volgens verschillende regeringen.
Ben wel benieuwd wat er hier in Duitsland allemaal dicht moet. De regering wil alles dicht. De deelstaten een stuk minder.
Ja, ik vind het ook raar. Qua afstand houden kun je beter een restaurant met zitplaatsen open houden dan een afhaal, waarbij je minder controle hebt over de rij of de plek waar het afgehaalde genuttigd wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel logisch. Het rivm liet steeds statistieken zien met tussen de 4 en 5% totale besmettingen in de horeca en ik denk dat café's daar een grotere rol speelden dan de meeste restaurants. Maar ja, ze willen toch iets doen om het allemaal in te dammen. Dan maar horeca dicht. Ik vraag me alleen af of dat niet juist die druppel op een gloeiende plaat is.
Ik heb geen idee hoe het precies zit. Maar dit staat op de website: Uiteraard moet er bij afhalen worden voldaan aan de basisregels. Bijvoorbeeld 1,5 meter afstand houden. Het is aan de horecagelegenheid om te bekijken op welke wijze hier invulling aan wordt gegeven. Ter plekke iets eten of drinken is niet toegestaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:08 schreef z80 het volgende:
Niet? Is er een verbod om binnen een bepaalde cirkel rond het afhaal loket te eten?
Hebben we wel in Duitsland gehad. IJsje halen en pas 50 meter verder mocht je er pas aan beginnen.
Hier op zaterdagavond overal groepjes jongeren in het centrum. En ik denk als mensen niet uit kunnen, ze gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Naast elkaar op de bank ipv 1.5 m afstand aan een tafel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Afgelopen dagen veel door dorpen heen gereden en daar zag ik toch vaak groepjes mensen buiten bij de snackbar staan
Dat idee heb ik dus ook. We sluiten de horeca dus gaan we op visite bij anderen dan zie je natuurlijk helemaal niet hoeveel mensen er op één zitten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier op zaterdagavond overal groepjes jongeren in het centrum. En ik denk als mensen niet uit kunnen, ze gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Naast elkaar op de bank ipv 1.5 m afstand aan een tafel.
Lastige is dat het niet duidelijk is waar dat stopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het precies zit. Maar dit staat op de website: Uiteraard moet er bij afhalen worden voldaan aan de basisregels. Bijvoorbeeld 1,5 meter afstand houden. Het is aan de horecagelegenheid om te bekijken op welke wijze hier invulling aan wordt gegeven. Ter plekke iets eten of drinken is niet toegestaan.
Maar goed dat jij niet hoeft te beslissen maar het aan de Sint kunt overlatenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:17 schreef Tally het volgende:
Nou mijn kinderen zijn heel druk aan het plakken en knippen voor een verlanglijstje maar ik vind het allemaal maar niets
Komen met dingen aan waarvan ik denk WAT MOET JE ER MEEEEE?
De oudste heeft een hele vloggers studio bij elkaar geplakt. En de jongste allemaal babypoppentroep.
Groot succes dus
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar daar geloven ze eigenlijk al niet meer in. En toch vinden ze december spannend.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar goed dat jij niet hoeft te beslissen maar het aan de Sint kunt overlaten
Acherrum! Dan kun je het maar beter vertellen ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar daar geloven ze eigenlijk al niet meer in. En toch vinden ze december spannend.
We hebben het verteld omdat de oudste niet meer sliepAls zwarte piet zomaar binnen kan lopen dan kan elke boef dat!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Acherrum! Dan kun je het maar beter vertellen ja.
Ik werd elke ochtend, na het zetten der schoen, door mijn broer als levend schild de woonkamer ingeduwd.![]()
Typisch older sibling ding dusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]Ja dat deed ze hier bij haar jongere zusje.
Hier in Duitsland is een registratie plicht, moet er afstand gehouden worden en mag het mondkapje enkel af als je aan tafel zit. Vorige week kwam er vanuit de NRW dat er nog geen enkele keer de lijst is opgevraagd ivm een besmetting.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel logisch. Het rivm liet steeds statistieken zien met tussen de 4 en 5% totale besmettingen in de horeca en ik denk dat café's daar een grotere rol speelden dan de meeste restaurants. Maar ja, ze willen toch iets doen om het allemaal in te dammen. Dan maar horeca dicht. Ik vraag me alleen af of dat niet juist die druppel op een gloeiende plaat is.
quote:
prijzig terrasje.. even naar de Efteling om op het terras te kunnen zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat pretparken en dierentuinen ook werden gebruikt om nog 'op een terrasje' te kunnen zitten want dat schijnt daar dus nog te mogen.
Zelf geen idee, maar weet wel dat in mei toen horeca nog dicht was dat ook was. Ik ging toen naar de Apenheul en daar mocht je buiten gewoon op de terrasjes eten. Moest je bestellen via een app en zelf ophalen aan de kassa. Alleen toen gingen nog niet veel mensen erheen.
herkenbaar wel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar daar geloven ze eigenlijk al niet meer in. En toch vinden ze december spannend.
We hebben het verteld omdat de oudste niet meer sliepAls zwarte piet zomaar binnen kan lopen dan kan elke boef dat!!
Het is natuurlijk in combinatie met dat het zowat het enige uitje nog is stervensdruk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
prijzig terrasje.. even naar de Efteling om op het terras te kunnen zitten
dat is leuk als je een abonnement hebt... of geld te veel..
maar ik denk dat het merendeel van de mensen... dat toch wat overkill vind
Ik koop wel cadeautjes. En we vieren het nog wel met familie (want zo vaak zie je elkaar nu ook weer niet) behalve dit jaar dusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
herkenbaar wel ja
want als zwarte piet binnen kan komen... tja
maar de kadootjes blijven leuk en vorig jaar is ze voor het eerst mee geweest kadootjes shoppen
Mijn man heeft de afgelopen weken heel veel musea bezocht. Op maandag zijn ze vaak gesloten dus gaat hij op dinsdagochtend voor hij naar zijn werk gaat (iets met ontspanning voorgeschreven door de arbo) en op zaterdag. Vroeg in de ochtend dan is het lekker rustig.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk in combinatie met dat het zowat het enige uitje nog is stervensdruk.
Net als alle populaire musea continue volzitten. Alles wat nog kan wordt compleet volgeboekt.
Vroeg wil niemandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man heeft de afgelopen weken heel veel musea bezocht. Op maandag zijn ze vaak gesloten dus gaat hij op dinsdagochtend voor hij naar zijn werk gaat (iets met ontspanning voorgeschreven door de arbo) en op zaterdag. Vroeg in de ochtend dan is het lekker rustig.
Ik heb de cdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je daar nou weer aan?
Trouwens het navolgende liedje op youtube mag er ook zijn:
Nou net bleek al dat het doordeweeks heel zo druk niet was in de efteling vorige week.. dus dat zal dan wel meevallen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk in combinatie met dat het zowat het enige uitje nog is stervensdruk.
Net als alle populaire musea continue volzitten. Alles wat nog kan wordt compleet volgeboekt.
Mensen vinden het gek dat het niet druk is maar wel lange wachtrijen zijn voor bepaalde attracties. Maar das toch niet heel gek. Ze kunnen nu niet meer elk karretje gebruiken of vol proppen dus moet je langer wachten. Mooie is wel dat je nu wel leuk op de foto kan met alleen je gezin in de Fata Morgana of Symbolicaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou net bleek al dat het doordeweeks heel zo druk niet was in de efteling vorige week.. dus dat zal dan wel meevallen.
Ja ok maar dan kan er ook bijna niemand. Maar in de weekenden en vorige week in de vakantie was dat heel anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou net bleek al dat het doordeweeks heel zo druk niet was in de efteling vorige week.. dus dat zal dan wel meevallen.
Ik vind het zelf ook leuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik koop wel cadeautjes. En we vieren het nog wel met familie (want zo vaak zie je elkaar nu ook weer niet) behalve dit jaar dus
Dan was het vast niet belangrijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:51 schreef Tally het volgende:
En ik ben er nog steeds niet achter waarom ik nou ook al weer de laptop had gepakt vanmorgen
Wat stom is en dus moeten de regels strakker.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok maar dan kan er ook bijna niemand. Maar in de weekenden en vorige week in de vakantie was dat heel anders.
Zodra mensen vrij zijn willen ze dingen doen. Net als alle parkeerplaatsen bij de bossen weer vol waren en iedereen daar in een treintje achter elkaar aanliep. Mensen blijven gewoon niet meer thuis.
Oeh dat is tof, want hun eigen eten is niet bepaald bijzonder. Zie nog niks op de site.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:49 schreef Tally het volgende:
Nou toeval bestaat niet heb ik het idee inmiddels maar ik krijg net een mailtje van van der Valk![]()
Die laten dus restaurants in de buurt in hun keuken koken voor hun gasten.
Zeker stom! maar was vorige lock down natuurlijk ook een probleem.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat stom is en dus moeten de regels strakker.
Blijven ze dan wel thuis?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat stom is en dus moeten de regels strakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |