abonnement Unibet Coolblue
pi_195903390
Het kan best zijn dat die FDF figuren oprecht goede bedoelingen hadden, het zijn vaak wat simpele figuren, dus ik sluit het niet uit. Maar dit moet je niet doen, ik snap dat je je geïntimideerd voelt als politicus.

Verder heb ik voor de meeste boeren wel sympathie, maar die FDF figuren zijn toch een beetje de tokkies onder de boeren met hun omgekeerde Nederlandse vlaggen en agressieve demonstratie methodes.
٩๏̯͡๏)۶
pi_195903391
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat adres is al twee jaar bekend: https://www.geenstijl.nl/5144558/binnenkijken-bij-rob-jetten/
Oh ja, want dan is het ok foto's en video's te verspreiden als iemand daar niet op zit te wachten. Alles wat niet strikt verboden is, is ook gelijk niet meer hartstikke onfatsoenlijk of zo.

8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 13:22:50 ]
pi_195903396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

De politiek heeft de fout gemaakt om 1x toe te geven aan boeren met trekkers om de lieve vrede te bewaren.
Die trekker wordt nu bij iedere poep of scheet letterlijk van stal gehaald en ingezet als machtsmiddel.
Iedereen heeft het recht om te demonstreren.
pi_195903424
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:20 schreef Chia het volgende:

Oh ja, want dan is het ok foto's en video's te verspreiden.

8)7
Dat zeg ik helemaal niet maar we moeten nu niet net gaan doen alsof het grootste staatsgeheim van Nederland onthuld is...
pi_195903434
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht om te demonstreren.
Dat kan ook zonder trekkers.
Het is namelijk niet toegestaan om met een trekker over de autosnelweg te rijden.
Het is ook niet nodig om met je trekker naar een demonstratie te rijden.

Ik heb er niets tegen als boeren demonstreren, ik heb er wel wat op tegen dat ze de trekker gebruiken als machtsmiddel om files te veroorzaken of door barricades heen te rijden.
pi_195903436
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet maar we moeten nu niet net gaan doen alsof het grootste staatsgeheim van Nederland onthuld is...
Dat maak jij er zelf van.......... Heb nog een stukje ter verduidelijking toegevoegd om je te helpen iets minder te projecteren.....

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 13:23:31 ]
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:25:49 #58
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195903512
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:30 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat urban farming valt nog best tegen qua productie als je iets anders als sla wilt telen
De kweekhamburger is ook nog in de kinderschoenen maar er zijn opties zat om de boer bijna compleet buiten spel te zetten dus ik vind hun toon iets te arrogant over komen als er binnen 10 jaar zat van alternatieven zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Boeren zijn vervuilend, daarom gaan we de stad volzetten met groeikassen met kunstlicht. Veel beter dan de zon!

Echt hoe verzin je het.
Nou met urbanfarming gebruik je niet direct zonlicht maar efficiente lampen.
Maar het neem veel minder ruimte in doordat je meerdere verdiepingen kan vullen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Joh? Waar kan ik een in een lab gekweekt biefstukje kopen?
Maastricht blijkbaar: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ks-vlees-uit-het-lab
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195903588
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat kan ook zonder trekkers.
Het is namelijk niet toegestaan om met een trekker over de autosnelweg te rijden.
Het is ook niet nodig om met je trekker naar een demonstratie te rijden.

Ik heb er niets tegen als boeren demonstreren, ik heb er wel wat op tegen dat ze de trekker gebruiken als machtsmiddel om files te veroorzaken of door barricades heen te rijden.
En of dat van die trekkers nou wel of niet is toegestaan, er zijn nog een hele hoop andere dingen in ieder geval niet toegestaan.
pi_195903667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:31 schreef AchJa het volgende:

[..]

Daar worden toch ook lui voor opgepakt/ beboet?
Ik mag hopen van wel.
pi_195903707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als jij als politicus lastige keuzes hebt moeten maken betreffende een bepaalde sector en men staat ineens voor je deur?

Ik begrijp best dat zoiets heel intimiderend kan zijn. Het is niet gewoon. Het doet de zaak ook geen goed.
Ja, maar de vraag was of er een gerechtelijk onderzoek op zijn plaats zou zijn. En volgens mij is ergens aanbellen en een cadeau aanbieden niet strafbaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195903722
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

De kweekhamburger is ook nog in de kinderschoenen maar er zijn opties zat om de boer bijna compleet buiten spel te zetten dus ik vind hun toon iets te arrogant over komen als er binnen 10 jaar zat van alternatieven zijn.
[..]

Nou met urbanfarming gebruik je niet direct zonlicht maar efficiente lampen.
Maar het neem veel minder ruimte in doordat je meerdere verdiepingen kan vullen.
[..]

Maastricht blijkbaar: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ks-vlees-uit-het-lab
De uni verkoopt kweekvlees?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195903737
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:20 schreef Ronald het volgende:
Het kan best zijn dat die FDF figuren oprecht goede bedoelingen hadden, het zijn vaak wat simpele figuren, dus ik sluit het niet uit. Maar dit moet je niet doen, ik snap dat je je geïntimideerd voelt als politicus.

Verder heb ik voor de meeste boeren wel sympathie, maar die FDF figuren zijn toch een beetje de tokkies onder de boeren met hun omgekeerde Nederlandse vlaggen en agressieve demonstratie methodes.
Het is wel in Ubbergen he. Daar weet iedereen waar je woont maar daar weet ook iedereen wat er gebeurt, waardoor er niks gebeurt. In die context vind ik een ludieke actie niet zo snel intimiderend, als je niet wil dat boeren je adres kennen woon je helemaal verkeerd in een boerendorp.

Maar in het algemeen vind ik wel dat politici thuis niet met politieke acties moeten worden lastiggevallen, ook niet ludiek. Toch krijg ik de indruk dat dit uitgemolken wordt in het kader van het demonstranten op het binnenhof en het genante jesuisNOS narratief. Toen die Dennis van Powned 's nachts huisbezoek kreeg van de blackstapo was bleef het oorverdovend stil.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195903755
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Voor een politicus lijkt me het meest intimiderende nog dat je adres rondgaat en je er niet meer vanuit kan gaan dat je woonhuis ook daadwerkelijk een stukje privé blijft. Dus al waren het basisschoolkinderen die overdag een beterschapskaart kwamen brengen, als daardoor je woonadres in allerlei vage appgroepen rondgaat is dat net zo goed een vorm van intimidatie.

En al helemaal met oog op de huidige toestanden bij het Binnenhof.
[..]

Er hoeft geen sprake te zijn van iemand die zich geïntimideerd voelt voordat sprake kan zijn van intimidatie. Zeker met oog op het eerdere gedrag van FDF en sympathisanten kan ik niet anders concluderen dan dat deze actie een vorm van (impliciete) intimidatie is in de trant van 'we weten waar je huis woont'.

Ik heb de indruk dat we hier op semantisch gebied van mening verschillen en dat is nogal offtopic, dus ik ga het hierbij laten. :P
Maar er is geen sprake van intimidatie. Anders zou iedere collectant of deur aan deur verkoper zich ook schuldig maken aan intimidatie.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195903782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:31 schreef AchJa het volgende:

[..]

Daar worden toch ook lui voor opgepakt/ beboet?
Al zou er voor letterlijk elk feit iemand zijn opgepakt (is niet zo, maar geen zin om alles bron voor bron na te gaan om daar concreet iets over te kunnen zeggen), dan maakt dat hun 'demonstratiestijl' nog niet minder verwerpelijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag was of er een gerechtelijk onderzoek op zijn plaats zou zijn. En volgens mij is ergens aanbellen en een cadeau aanbieden niet strafbaar.
Volgens mij was dat alleen de vraag van Hathor en volgens mij zijn zulke dingen sterk context afhankelijk. Een taart in iemands gezicht gooien was ook ooit enkel een onschuldige ludieke actie totdat politieke activisten ermee aan de haal gingen.
pi_195903855
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar er is geen sprake van intimidatie. Anders zou iedere collectant of deur aan deur verkoper zich ook schuldig maken aan intimidatie.
Het gaat natuurlijk niet om het aanbellen op zich, de buurvrouw kan ook aanbellen voor een kopje suiker.

Het gaat er om dat Jetten in zijn functie als politicus moeilijke besluiten moet nemen / steunen en degenen die daar direct de gevolgen van merken ineens op zijn stoep staan.

Als er 5 Marokkanen of Turken bij Wilders aanbellen met een stukje lamsvlees dan voelt Geert zich ook niet op z'n gemak, hoe goed bedoeld misschien ook. Niet dat ik verwacht dat je bij Geert de voordeur haalt (vanwege bewaking) maar even ter vergelijking.
pi_195903915
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Al zou er voor letterlijk elk feit iemand zijn opgepakt (is niet zo, maar geen zin om alles bron voor bron na te gaan om daar concreet iets over te kunnen zeggen), dan maakt dat hun 'demonstratiestijl' nog niet minder verwerpelijk.
[..]

Volgens mij was dat alleen de vraag van Hathor en volgens mij zijn zulke dingen sterk context afhankelijk. Een taart in iemands gezicht gooien was ook ooit enkel een onschuldige ludieke actie totdat politieke activisten ermee aan de haal gingen.
Ik reageerde dan ook op Hathor in de reactie van mij die gequote werd.

Bij een taart in iemands gezicht gooien schend je iemands lichamelijke integriteit, dat is dus nooit een onschuldige ludieke actie geweest. En de beroemde politieke activisten maakten taarten met poep en pis. Die snappen zelf ook wel dat er niks ludieks aan hun actie is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195903946
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet om het aanbellen op zich, de buurvrouw kan ook aanbellen voor een kopje suiker.

Het gaat er om dat Jetten in zijn functie als politicus moeilijke besluiten moet nemen / steunen en degenen die daar direct de gevolgen van merken ineens op zijn stoep staan.

Als er 5 Marokkanen of Turken bij Wilders aanbellen met een stukje lamsvlees dan voelt Geert zich ook niet op z'n gemak, hoe goed bedoeld misschien ook. Niet dat ik verwacht dat je bij Geert de voordeur haalt (vanwege bewaking) maar even ter vergelijking.
Wellicht. Maar waar haal jij vandaan dat Jetten zich geïntimideerd voelt? Dat zegt hij nergens.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195903952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als er 5 Marokkanen of Turken bij Wilders aanbellen met een stukje lamsvlees dan voelt Geert zich ook niet op z'n gemak, hoe goed bedoeld misschien ook. Niet dat ik verwacht dat je bij Geert de voordeur haalt (vanwege bewaking) maar even ter vergelijking.
twitter
pi_195904020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wellicht. Maar waar haal jij vandaan dat Jetten zich geïntimideerd voelt? Dat zegt hij nergens.
Waar haal jij vandaan dat TheFresPrince stelt dat Jetten zich geïntimideerd voelde? Dat zegt hij nergens.
pi_195904061
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat TheFresPrince stelt dat Jetten zich geïntimideerd voelde? Dat zegt hij nergens.
Nou prima. Dan zijn we er toch?

Jetten zegt niet dat hij zich geïntimideerd voelde. In het bronartikel wordt niet gesproken over intimidatie, zijn we weer terug bij mijn vraag:

Vanwaar die frame in de titel?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:50:56 #74
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195904068
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat TheFresPrince stelt dat Jetten zich geïntimideerd voelde? Dat zegt hij nergens.
quote:
84s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Jawel. Ze brachten een vleespakket. Sowieso langsgaan bij een politicus is intimidatie. "kijk we weten waar je wonen".
klopt

Onuitgesproken woorden :
quote:
de volgende keer dan komen we niet binnen, je weet nu dat we je weten te vinden


[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 28-10-2020 14:12:04 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195904093
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wellicht. Maar waar haal jij vandaan dat Jetten zich geïntimideerd voelt? Dat zegt hij nergens.
Ik zeg dat ook nergens.

Ik kan me echter wel voorstellen dat het intimiderend kan zijn en dus zo ervaren kan worden of dat het intimiderend bedoeld is.
pi_195904125
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou prima. Dan zijn we er toch?

Jetten zegt niet dat hij zich geïntimideerd voelde. In het bronartikel wordt niet gesproken over intimidatie, zijn we weer terug bij mijn vraag:

Vanwaar die frame in de titel?
Dat er in jouw wereld alleen sprake kan zijn van intimidatie als iemand letterlijk uitspreekt dat hij zich geïntimideerd voelt betekent niet dat zo'n semantisch verschil van mening gelijk framing is.

En als het je enkel en alleen om de TT gaat kun je beter @Starhopper een DM sturen of een bericht in NWS feedback plaatsen, want dat is nogal offtopic.

Toen het bij iemand anders gebeurde 'framede' Rob het trouwens wel zo. Nou ja framede zijn mijn woorden met een knipoog, maar in zijn ogen was dat een vorm van intimidatie.
quote:
[...]
'Onacceptabele intimidatie' noemt D66-voorman Rob Jetten het dat ze naar iemands huisadres reden om te laten zien 'dat we weten waar hij woont'.
[...]
https://www.gelderlander.(...)ntimidatie~a73ab7ab/

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 13:57:02 ]
  woensdag 28 oktober 2020 @ 13:57:31 #77
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_195904213
Ik ben het vaak oneens met Rob Jetten, maar hier heeft hij gewoon een punt. Je kunt het zwaar oneens zijn, maar dat is nog geen reden om iemands privéleven binnen te dringen.
pi_195904463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik zeg dat ook nergens.

Ik kan me echter wel voorstellen dat het intimiderend kan zijn en dus zo ervaren kan worden of dat het intimiderend bedoeld is.
Ja dat zou kunnen inderdaad. Maar laten we dat aub niet voor Rob Jetten in gaan vullen. Hij zegt het niet, laten we het gewoon bij de feiten houden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:08:38 #79
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195904479
quote:
13s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 12:42 schreef Chia het volgende:

[..]

"Ja maar hunnie doen het ook" :'(
Godzijdank is dat niet hoe onze rechtsstaat werkt.

En heb je een bron dat Jetten niet afkeurend staat tegenover dergelijke acties? en dan bedoel ik niet dat hij geen tweet de wereld in heeft geslingerd, want als politici bij elk strafbaar of anderzijds verwerpelijk feit iets van zich moeten laten horen komen ze al helemaal niet meer aan werken toe. Volgens jouw redenatie mag Wilders dus ook niet zeuren over de doodsbedreigingen waar hij mee te maken heeft als hij niet elke andere doodsbedreiging in het openbaar veroordeeld 'want toen hoorde je hem niet'. :')

Oh bah, ben nu al helemaal moe al die whataboutism ('ja maar waarom hoor ik hem niet over x') en heb er nog op gereageerd ook. :r
Haha en je leest niet eens goed wat er staat, maar wat je er zelf bij denkt :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:09:09 #80
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195904497
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat zou kunnen inderdaad. Maar laten we dat aub niet voor Rob Jetten in gaan vullen. Hij zegt het niet, laten we het gewoon bij de feiten houden.
"Jetten meldt ook dat het "vreemd en onaangenaam" voelt dat FDF zijn thuisadres weet."
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:11:05 #81
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195904553
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]

"Jetten meldt ook dat het "vreemd en onaangenaam" voelt dat FDF zijn thuisadres weet."
ja natuurlijk , hoe zou jij het vinden als je politiek vijand naar je prive huis komt met een stel mannen , even wat vlees brengen

Joh , we wensen je beterschap he, we komen terug
geen rare dingen doen he
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195904581
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:08 schreef daNpy het volgende:

[..]

Haha en je leest niet eens goed wat er staat, maar wat je er zelf bij denkt :)
Jij komt inderdaad alleen maar met 2 whataboutisms aan zetten, dus ik probeer je beetje te prikkelen om met iets concreters en zonder whataboutism te komen, dus kom op dan. :)

Leg eens concreet en zonder drogredenen uit wat nu je punt is, ben benieuwd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 14:12:47 ]
pi_195904586
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is wel in Ubbergen he. Daar weet iedereen waar je woont maar daar weet ook iedereen wat er gebeurt, waardoor er niks gebeurt. In die context vind ik een ludieke actie niet zo snel intimiderend, als je niet wil dat boeren je adres kennen woon je helemaal verkeerd in een boerendorp.

Maar in het algemeen vind ik wel dat politici thuis niet met politieke acties moeten worden lastiggevallen, ook niet ludiek. Toch krijg ik de indruk dat dit uitgemolken wordt in het kader van het demonstranten op het binnenhof en het genante jesuisNOS narratief. Toen die Dennis van Powned 's nachts huisbezoek kreeg van de blackstapo was bleef het oorverdovend stil.
Ik kende dat incident niet.
https://www.ad.nl/show/bo(...)weinig-mee~a847287b/

Nu wel dus. Ik heb niet alles gelezen. Maar inderdaad klopt dit evenmin.
Het is nu iig iets minder oorverdovend stil.
Net als de deur bekladden van Thierry. Ook dat is verwerpelijk.
Je blijft weg van iemands prive-domein. Ook van D66'ers. Of het nu Els Borst is of Rob Jetten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_195904592
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja natuurlijk , hoe zou jij het vinden als je politiek vijand naar je prive huis komt met een stel mannen , even wat vlees brengen

Joh , we wensen je beterschap he, we komen terug
geen rare dingen doen he
Dat verzin je er maar weer even bij natuurlijk, anders kun je niet jouw onzinnige punt maken.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195904630
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:53 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat er in jouw wereld alleen sprake kan zijn van intimidatie als iemand letterlijk uitspreekt dat hij zich geïntimideerd voelt betekent niet dat zo'n semantisch verschil van mening gelijk framing is.

En als het je enkel en alleen om de TT gaat kun je beter @:Starhopper een DM sturen of een bericht in NWS feedback plaatsen, want dat is nogal offtopic.

Toen het bij iemand anders gebeurde 'framede' Rob het trouwens wel zo. Nou ja framede zijn mijn woorden met een knipoog, maar in zijn ogen was dat een vorm van intimidatie.
[..]

https://www.gelderlander.(...)ntimidatie~a73ab7ab/
Nee, in mijn wereld houden we het graag bij de feiten en hoeven we niet voor andere mensen in te vullen dat ze zich mogelijk geïntimideerd voelen. Helemaal niet als daar in de bron en door betrokkenen zelf met geen woord over gerept wordt.

Zou het kunnen dat hij zich geïntimideerd voelt? Ja, zou kunnen. Maar het blijkt nergens uit.Jetten vindt het "vreemd en onprettig". Meer zegt hij er niet over, laten we het daar gewoon bij houden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195904652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, in mijn wereld houden we het graag bij de feiten en hoeven we niet voor andere mensen in te vullen dat ze zich mogelijk geïntimideerd voelen.
Je bent wel heel erg selectief met dat bij de feiten blijven, want voor de zoveelste keer, niemand hier beweert dat iemand zich geïntimideerd voelt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 14:16:33 ]
pi_195904704
Wel fijn dat die boeren zeëen van vrije tijd hebben
pi_195904716
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, in mijn wereld houden we het graag bij de feiten en hoeven we niet voor andere mensen in te vullen dat ze zich mogelijk geïntimideerd voelen. Helemaal niet als daar in de bron en door betrokkenen zelf met geen woord over gerept wordt.

Zou het kunnen dat hij zich geïntimideerd voelt? Ja, zou kunnen. Maar het blijkt nergens uit.Jetten vindt het "vreemd en onprettig". Meer zegt hij er niet over, laten we het daar gewoon bij houden.
Fight, flight or freeze.
Je kunt er 100 keer om heen praten. Maar het is gewoon intimidatie.
De verwerpelijkheid is niet afhankelijk van hoe Rob Jetten reageert en of hij zegt dat het al dan niet bedreigend was.
Omdat in die situatie via het Stockholm-syndroom een objectieve weergave van het dreigingsniveau uit monde van het slachtoffer niet mogelijk is.
Je blijft gewoon weg van iemands privé-adres. Geen "Ja maar" meer.
Rob is een gekozen politicus. De strijd vindt plaats via de stembus, via onderhandelingen en pressie in de Tweede Kamer. Of via demonstraties op de openbare weg of op een "overheids-veld".
En dat is het. Punt.
Een bezoek aan iemans privé-adres hoort daar niet bij.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_195904767
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik kende dat incident niet.
https://www.ad.nl/show/bo(...)weinig-mee~a847287b/

Nu wel dus. Ik heb niet alles gelezen. Maar inderdaad klopt dit evenmin.
Het is nu iig iets minder oorverdovend stil.
Net als de deur bekladden van Thierry. Ook dat is verwerpelijk.
Daarbij was het niet zo stil, maar zodra het de racisten van BLM zijn discrimineert de pers.

quote:
Je blijft weg van iemands prive-domein. Ook van D66'ers. Of het nu Els Borst is of Rob Jetten.
Daar vind ik heel veel voor te zeggen maar als je in een boerendorp woont moet je niet bang worden van het feit dat boeren weten waar je woont.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195904869
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daarbij was het niet zo stil, maar zodra het de racisten van BLM zijn discrimineert de pers.
[..]

Daar vind ik heel veel voor te zeggen maar als je in een boerendorp woont moet je niet bang worden van het feit dat boeren weten waar je woont.
Het lijkt met niet te voorkomen dat mensen achter je privé-adres komen. Iemand kan je gewoon volgen en het is niet afhankelijk van de grootte van jouw bebouwde kom om je huis, om dat uit te sluiten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_195904920
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het lijkt met niet te voorkomen dat mensen achter je privé-adres komen. Iemand kan je gewoon volgen en het is niet afhankelijk van de grootte van jouw bebouwde kom om je huis, om dat uit te sluiten.
Het is intimiderend als dat gebeurt, dat snap ik. Maar in Ubbergen weet natuurlijk iedereen waar de Jettens wonen en dus ook de boeren die in en rond Ubbergen wonen. Dat is een andere situatie dan als boeren het adres van een politicus die in Utrecht woont achterhalen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195904952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is wel in Ubbergen he. Daar weet iedereen waar je woont maar daar weet ook iedereen wat er gebeurt, waardoor er niks gebeurt. In die context vind ik een ludieke actie niet zo snel intimiderend, als je niet wil dat boeren je adres kennen woon je helemaal verkeerd in een boerendorp.

Maar in het algemeen vind ik wel dat politici thuis niet met politieke acties moeten worden lastiggevallen, ook niet ludiek. Toch krijg ik de indruk dat dit uitgemolken wordt in het kader van het demonstranten op het binnenhof en het genante jesuisNOS narratief. Toen die Dennis van Powned 's nachts huisbezoek kreeg van de blackstapo was bleef het oorverdovend stil.
Niets aan toe te voegen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195904985
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:09 schreef Poem_ het volgende:

[..]

"Jetten meldt ook dat het "vreemd en onaangenaam" voelt dat FDF zijn thuisadres weet."
Vreemd en onaangenaam. Dat is dus iets anders dan intimiderend.

Ik word wel eens gebeld door telefonische verkopers. Ik vind het vreemd en onaangenaam dat ze mijn gegevens hebben. Ik voel me echter niet geïntimideerd.

Als Jetten er zelf al een kwalificatie aan geeft (vreemd en onaangenaam) waar komt dan de behoefte vandaan er zelf nog iets aan toe te voegen wat de beste man helemaal niet zegt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:32:53 #94
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195904995
quote:
4s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat verzin je er maar weer even bij natuurlijk, anders kun je niet jouw onzinnige punt maken.
nou ik denk dat ie niet rustig meer slaapt vanaf nu

Ik hoop voor hem dat ie vanaf nu politie bewaking krijgt
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195905011
quote:
13s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Je bent wel heel erg selectief met dat bij de feiten blijven, want voor de zoveelste keer, niemand hier beweert dat iemand zich geïntimideerd voelt.
In de titel staat dat de boeren intimideren. Dat is invulling van TS. Staat niet in de bron en wordt niet door betrokkenen gezegd.

Dat zijn de feiten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:34:27 #96
492230 Vlad1986
Justice will prevail
pi_195905025
Prive is Prive inderdaad, je hoeft het niet met ministers eens te zijn maar dat geeft je niet het recht om ze thuis op te zoeken. Hoe aardig dit misschien ook bedoelt is. Ook hun hebben recht op een prive leven, buiten de politiek.

Ik vind dat ze deze mensen op zijn hoogst even mogen aanspreken hierop dat dit echt niet door de beugel kan.

Deze zelfde mensen die nu bij Jette voor de deur staan, die hebben waarschijnlijk het hardst geroepen bij de eerste versie van de coronawet dat handhaving achter de voordeur niet mag worden opgenomen en dat prive ook echt prive is.

Wat een triest volk
At the end Justice will prevail
pi_195905030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Fight, flight or freeze.
Je kunt er 100 keer om heen praten. Maar het is gewoon intimidatie.
De verwerpelijkheid is niet afhankelijk van hoe Rob Jetten reageert en of hij zegt dat het al dan niet bedreigend was.
Omdat in die situatie via het Stockholm-syndroom een objectieve weergave van het dreigingsniveau uit monde van het slachtoffer niet mogelijk is.
Je blijft gewoon weg van iemands privé-adres. Geen "Ja maar" meer.
Rob is een gekozen politicus. De strijd vindt plaats via de stembus, via onderhandelingen en pressie in de Tweede Kamer. Of via demonstraties op de openbare weg of op een "overheids-veld".
En dat is het. Punt.
Een bezoek aan iemans privé-adres hoort daar niet bij.
Netjes is het niet maar de kwalificatie intimiderend is voor jouw rekening en zeker geen feit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195905083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nou ik denk dat ie niet rustig meer slaapt vanaf nu

Ik hoop voor hem dat ie vanaf nu politie bewaking krijgt
Misschien heeft Wilders nog een extra matras in zn safe house.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_195905150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

De kweekhamburger is ook nog in de kinderschoenen maar er zijn opties zat om de boer bijna compleet buiten spel te zetten dus ik vind hun toon iets te arrogant over komen als er binnen 10 jaar zat van alternatieven zijn.
[..]

Nou met urbanfarming gebruik je niet direct zonlicht maar efficiente lampen.
Maar het neem veel minder ruimte in doordat je meerdere verdiepingen kan vullen.
[..]

Maastricht blijkbaar: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ks-vlees-uit-het-lab
Binnen nu en 10 jaar heb je echt nog geen kweekvlees massaal in de schappen liggen tegen een redelijke prijs.

En wat dat urban farming betreft ook dat duurt nog wel even. Het is niet zo makkelijk om gewoon maar een lampje aan te doen en dan groeit het wel want dat wil iedere akkerbouwer wel op 2 of 3 lagen telen met dezelfde productie per laag als nu het geval is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 28 oktober 2020 @ 14:46:04 #100
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_195905275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In de titel staat dat de boeren intimideren. Dat is invulling van TS. Staat niet in de bron en wordt niet door betrokkenen gezegd.

Dat zijn de feiten.
Dat hele scenario kun je prima intimidatie noemen, maar kennelijk heb jij daar nogal moeite mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')