SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Nou gaat Anthony
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Bedankt tering Oekrainer
2 beste spelers een tijdje weg , vervangers zijn Promes en Labyrat
Kutseizoen en anders niksRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit meen je toch nietWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Roep jong ajax maar opquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Kutseizoen en anders niks![]()
Schuurs en Blind centraal achterin in de CL, misschien moeten we dat maar niet meer doen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Kan ook de bus naar huis rijdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brobbey is veel sterk voor de eredivisie![]()
In ieder geval nog een punt, hopelijk valt het mee met Antony maar dat zal wel nietOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik denk een breukje in zijn scheenbeen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:53 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval nog een punt, hopelijk valt het mee met Antony maar dat zal wel niet![]()
Eens met Derksen en Kieft, dat ik dat nog mag meemaken. Waarom zoveel risico blijven nemen bij een 2-0 voorsprongOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kan wel, als er niet 6 spelers steeds voor de bal staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:53 schreef -XOR- het volgende:
Schuurs en Blind centraal achterin in de CL, misschien moeten we dat maar niet meer doen.![]()
Erg onnodig dit. Dit had een grote stap naar de volgende ronde moeten zijn. Voorin werd het te frivool op een gegeven moment en Schuurs speelt op zich wel leuk, maar hij maakt nog steeds te veel cruciale fouten. Erg jammer.![]()
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zolang Onana heel blijft: Ajax kampioenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Kiest goed positie maar mist echt wel snelheid en duelkracht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blind kan niet verdedigen aldus JohanIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dit Ajax heeft maar 1 spel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Eens met Derksen en Kieft, dat ik dat nog mag meemaken. Waarom zoveel risico blijven nemen bij een 2-0 voorsprongIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ja, dat klopt inderdaad wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan wel, als er niet 6 spelers steeds voor de bal staanIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Nou ja fouten, Zapata rent er gewoon een paar keer met bal aan de voet en al voorbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg onnodig dit. Dit had een grote stap naar de volgende ronde moeten zijn. Voorin werd het te frivool op een gegeven moment en Schuurs speelt op zich wel leuk, maar hij maakt nog steeds te veel cruciale fouten. Erg jammer.![]()
Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk maar zou je de speelwijze veranderen en komt er dan een tegengoal dan is het ook niet goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Eens met Derksen en Kieft, dat ik dat nog mag meemaken. Waarom zoveel risico blijven nemen bij een 2-0 voorsprong![]()
Echt doodzonde dat je hier 2 punten weggeeft.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik heb me ook een paar keer afgevraagd wat Schuurs in godsnaam aan het doen wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja fouten, Zapata rent er gewoon een paar keer met bal aan de voet en al voorbij.![]()
Nee joh wel een gekneusd scheenbeen dus die is een paar weken niet erbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef PSVCL het volgende:
Einde carrière Antony ? Deed me denken aan de blessure van Reis
Verder vond ik Ajax maar slecht spelen, erg onrustig de tweede helft.
Atalanta heeft veel dreiging en gewoon een verdiend punt voor hun.![]()
Nou iets meer inzakken was wel beter geweest, zij zijn met name dodelijk in de omschakeling en dat maak je dan een stuk lastigerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Achteraf is het makkelijk praten natuurlijk maar zou je de speelwijze veranderen en komt er dan een tegengoal dan is het ook niet goedOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat ja, maar hij stapt ook niet echt lekker bij de 2-2.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja fouten, Zapata rent er gewoon een paar keer met bal aan de voet en al voorbij.![]()
Eerlijk gezegd vind ik het een gewonnen punt. Goedkope penalty en blunder van de keeper. Atalanta had veel betere kansen.![]()
Leek meer op een fractuurtje. Als het zo'n blessure was als Reis had ie aan de beademing gemoeten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef PSVCL het volgende:
Einde carrière Antony ? Deed me denken aan de blessure van ReisOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
2-2 is wel prima, zoveel kansen op meer hadden we niet en Atalanta had ook nog wel wat dreiging.No bitch to me![]()
Weet niet wie het vorige week na de wedstrijd tegen Liverpool zei, maar dit is echt weer het Ajax van een aantal jaar terug, Je speelt leuk mee maar puntje bij paaltje haal je geen (amper) resultaat.![]()
Zit echt weer tegen met die kut blessures. Liever een keer de halve selectie corona, dan ben je ze voor 1 of 2 wedstrijden kwijt maar mis je niet je beste spelers voor een half seizoen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Kutseizoen en anders niksPuntje bij Atalanta is gewoon een goed resultaat. Meeste ploegen worden daar weggespeeld. Thuis tegen Liverpool had je gewoon moeten winnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef Class het volgende:
Weet niet wie het vorige week na de wedstrijd tegen Liverpool zei, maar dit is echt weer het Ajax van een aantal jaar terug, Je speelt leuk mee maar puntje bij paaltje haal je geen (amper) resultaat.![]()
Mee eens hoor daar niet van, maar of het een goede keuze is geweest is uiteindelijk afhankelijk van het resultaat. Misschien was het met inzakken wel 3-2 geworden, weet jij veelquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou iets meer inzakken was wel beter geweest, zij zijn met name dodelijk in de omschakeling en dat maak je dan een stuk lastiger![]()
Volgens mij heb ik dat wel in het echt gezegd maar niet op fokquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef Class het volgende:
Antony ligt er wel een tijdje uit en Promes is het voetballen verleerd.
Erg mooi.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Hier neig ik ook naar ja. Het is dat je even 0-2 voorgestaan hebt dat je nu teleurgesteld bent maar over 90 minuten was Ajax minder gevaarlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:59 schreef Ramboetan het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een gewonnen punt. Goedkope penalty en blunder van de keeper. Atalanta had veel betere kansen.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Hopelijk valt Antony zijn blessure mee.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Klaiber speelde echt elke bal terug op OnanaZo erg dat ie op een gegeven moment geen bal meer kreeg van Onana
![]()
![]()
uiteindelijk wel , je komt wat gelukkig op 2-0 maar je geeft het ook weer te makkelijk weg, die drang naar voren van zelfs Schuurs begrijp ik gewoon niet, die kan niet voetballen dus wat moet hij daarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:59 schreef TornadoDK het volgende:
2-2 is wel prima, zoveel kansen op meer hadden we niet en Atalanta had ook nog wel wat dreiging.![]()
Helemaal waar, graag in de toekomst geen Tadic op het middenveld dan loopt het voor geen meter daar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:59 schreef Ramboetan het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een gewonnen punt. Goedkope penalty en blunder van de keeper. Atalanta had veel betere kansen.
Die penalty sloeg nergens op... misschien gevaarlijk spel?
Jammer dat die kans van Schuurs er niet invalt anders kun je wisselen en de wedstrijd uitspelen.. als als als![]()
Met een 2-2 tegen Atalanta doe je natuurlijk vol mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef Class het volgende:
Kieft en Derksen gelijk. Het is CL geen VVV en ze zijn massaal aan het aanvallen met een 0-2 voorsprong in een europees uitduel![]()
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die aanvalsdrang van Schuurs was wel too much ja...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk wel , je komt wat gelukkig op 2-0 maar je geeft het ook weer te makkelijk weg, die drang naar voren van zelfs Schuurs begrijp ik gewoon niet, die kan niet voetballen dus wat moet hij daarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Meh, kan wel leven met een punt. Hoop dat het meevalt met Antony, die zit wel op voetbal. (en verdedigend ook prima)![]()
Had moeten afleggen op Traoré.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die aanvalsdrang van Schuurs was wel too much ja...![]()
Traore was inderdaad prima
En Ajax van Midsieland.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:08 schreef Tjacka het volgende:
Hopen dat leverzwembad twee keer wint atalanta.![]()
Achterover leunen is inderdaad een garantie op succes. Zelden zo'n onzin aan moeten horen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:05 schreef RipCity het volgende:
Kieft en Derksen gelijk. Het is CL geen VVV en ze zijn massaal aan het aanvallen met een 0-2 voorsprong in een europees uitduel![]()
![]()
Wel gewoon enorm kut dat je in een week tijd je smaakmakers kwijt bent door blessures
Zonder Antony wordt de spoeling wel dun voorin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat komt wel goed
Als leverzwembad wint staan we in pole position![]()
Tegen Atalanta thuis krijg je precies hetzelfde als vanavond, dan wordt je ook geslacht in de omschakeling als je alleen maar aan aanvallen denkt...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat komt wel goed
Als leverzwembad wint staan we in pole positionOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Brobbeygoatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder Antony wordt de spoeling wel dun voorin.Groot fan van User Wotte![]()
eens, iets behoudender had wel gemogen maar krampachtig verdedigen werkt ook nooit voor Nederlandse teams. Dus ja je doet het ook nooit goed..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk wel , je komt wat gelukkig op 2-0 maar je geeft het ook weer te makkelijk weg, die drang naar voren van zelfs Schuurs begrijp ik gewoon niet, die kan niet voetballen dus wat moet hij daarNo bitch to me![]()
Zal je zien dat je in de zesde wedstrijd aan een gelijkspel genoeg hebt tegen Atalanta. Dan wordt het weer lekker hinken op twee gedachten.![]()
Het is geen Duitser dus dat spreekt al voor hem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Wat vinden we van Ten Hag als mens?![]()
als het maar zover komtquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal je zien dat je in de zesde wedstrijd aan een gelijkspel genoeg hebt tegen Atalanta. Dan wordt het weer lekker hinken op twee gedachten.![]()
Raar antwoord. Als je 'Duitser' vervangt door 'Neger' dan is het zelfs een bizar antwoord.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is geen Duitser dus dat spreekt al voor hem.U MAD?![]()
Zo'n pot van vandaag toont toch weer aan dat we gewoon voor die derde plaats moeten gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
nee je moet voor de 2e plaats gaan en als het tegenzit word je 3e maar de kans dat je 3e wordt is wel grootquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo'n pot van vandaag toont toch weer aan dat we gewoon voor die derde plaats moeten gaan![]()
Alsof het een relevante vraag is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Raar antwoord. Als je 'Duitser' vervangt door 'Neger' dan is het zelfs een bizar antwoord.![]()
Jammer, want op zich zat er meer in als je wat defensiever om was gegaan met die 2-0 voorsprong. Alsnog vind ik het een net resultaat. Het middenveld en Schuurs was niet zo sterk vandaag.![]()
why nut?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof het een relevante vraag is.U MAD?![]()
Een uurtje na een CL wedstrijd, de 2-2 tegen Atalanta. Laten we het over de mens Ten Hag hebben.quote:![]()
Uiteraard is het afwachten. Maar goed, als je nu zes punten haalt tegen Mitjeland en Atalanta niet minstens vier punten haalt tegen Liverpool, dan speel je ongeacht het resultaat op Anfield voor de volgende ronde CL.quote:![]()
Als je een Duitser vervangt door een neger heb je gelijk al die omvolkers weer op de kast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Raar antwoord. Als je 'Duitser' vervangt door 'Neger' dan is het zelfs een bizar antwoord.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb er meer vertrouwen in dan voor vandaag, mits het meevalt met Antony.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uiteraard is het afwachten. Maar goed, als je nu zes punten haalt tegen Mitjeland en Atalanta niet minstens vier punten haalt tegen Liverpool, dan speel je ongeacht het resultaat op Anfield voor de volgende ronde CL.![]()
![]()
Potverdikke jongens, hoop echt voor jullie dat Anthony niet ook een gevalletje Kudus wordt. Echt kut om ze allebei binnen twee speelrondes te verliezen tot mogelijk na de winterstop, die gasten maken Europees het verschil.
Beetje weinig perspectief zo, als hij ook al wegvalt heb je opeens dezelfde gemankeerde ploeg van vorig jaar maar dan zonder V/d Beek (edit: en Ziyech, holy fuck).![]()
Mitjieland? zijn de komende 2 wedstrijden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uiteraard is het afwachten. Maar goed, als je nu zes punten haalt tegen Mitjeland en Atalanta niet minstens vier punten haalt tegen Liverpool, dan speel je ongeacht het resultaat op Anfield voor de volgende ronde CL.![]()
Deze selectie heeft toch niets te zoeken in de volgende ronde van de CL. Dan vliegen we er meteen uit. Liever kijken of we wat kunnen presteren in de ELquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee je moet voor de 2e plaats gaan en als het tegenzit word je 3e maar de kans dat je 3e wordt is wel groot![]()
OK, kom ik er morgen bij je op terug. Wellicht dat je dan wel een fatsoenlijk antwoord kan geven maxi-mus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Een uurtje na een CL wedstrijd, de 2-2 tegen Atalanta. Laten we het over de mens Ten Hag hebben.U MAD?![]()
Jup.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mitjieland? zijn de komende 2 wedstrijden?![]()
Dat zijn ook wel echt twee hele goede aankopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:20 schreef Kriegel het volgende:
Potverdikke jongens, hoop echt dat Anthony niet ook een gevalletje Kudus wordt. Echt kut om ze allebei binnen twee speelrondes te verliezen tot mogelijk na de winterstop, die gasten maken Europees het verschil.
Beetje weinig perspectief zo, je hebt opeens dezelfde gemankeerde ploeg van vorig jaar maar dan zonder V/d Beek.![]()
Nee, je bedenkt maar een normale vraag. Misschien kan je nog iemand een zware blessure wensen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, kom ik er morgen bij je op terug. Wellicht dat je dan wel een fatsoenlijk antwoord kan geven maxi-mus.![]()
Schuurs kan echt niet op dit niveau en vandaag zag je ook dat Klaassen ook wat teveel drang naar voren had, Ten Hag had naar mijn mening Traore in de rust eruit moeten halen al was die na rust echt niet slecht en een middenvelder erbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:18 schreef fetX het volgende:
Jammer, want op zich zat er meer in als je wat defensiever om was gegaan met die 2-0 voorsprong. Alsnog vind ik het een net resultaat. Het middenveld en Schuurs was niet zo sterk vandaag.![]()
Alvarez bedoel je? Ik vond Tadic ook maar matig op 10, liep ook totaal niet mee constant. Grote gaten op het middenveld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schuurs kan echt niet op dit niveau en vandaag zag je ook dat Klaassen ook wat teveel drang naar voren had, Ten Hag had naar mijn mening Traore in de rust eruit moeten halen al was die na rust echt niet slecht en een middenvelder erbij.![]()
of Blind doorschuiven en Martinez op zijn plekquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alvarez bedoel je? Ik vond Tadic ook maar matig op 10, liep ook totaal niet mee constant. Grote gaten op het middenveld.![]()
Zou ik wel een goede optie vinden ja, had ook wel verwacht dat Ten Hag in de rust zou ingrijpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
of Blind doorschuiven en Martinez op zijn plek![]()
Jep, dinsdag al naar Denemarken. Dan de interlandbreak en dan thuis tegen ze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mitjieland? zijn de komende 2 wedstrijden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: