abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195946166
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:53 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Lekker mondkapje op doen en dan met z'n allen de V&D onveilig maken of lekker shirtjes passen in de Hema.

Gister nog wel een opgedaan in een klein zaak.
V&D onveilig maken? Onder welke steen leef jij :P

Is in 2015 failliet gegaan en verkoopt nu online.
pi_195946304
Ik draag er in supermarkten.

You mad bro?
pi_195947758
TS is een ramp voor de samenleving.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 7 november 2020 @ 08:07:52 #129
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_196111621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 16:42 schreef HSG het volgende:
TS is een ramp voor de samenleving.
Of juist niet, mensen houden juist nu wel afstand van diegene die geen mondkapje dragen. Dat mondkapje geeft een vals gevoel van veiligheidheid en ik merk ook in de supermarkt dat mensen zich totaal niet aan de 1.5 meter regel houden, zeker niet diegene met mondkapjes op. Het is vergelijkbaar met het hebben van winterbanden onder de auto. Als het gaat sneeuwen en vriezen dan denkt men automatisch, "ik heb toch winterbanden, doorkarren", terwijl ik, gewoon op mijn zomerbanden blijf rijden en gewoon even mijn verkeersgedrag aanpas aan de situatie.

Zolang ze het niet verplichten draag ik geen mondkapje. Bovendien een mondkapje is er alleen maar voor om anderen te beschermen, dus wat heb ik daaraan, ik heb toch geen covid (anders hadden mijn ouders dat allang geweten). Dus voor mij is zo'n mondkapje niet nodig, maar ik sta wel gelijk op m'n achterste tenen als iemand te dicht bij mij komt. Iets wat ik ook al deed voordat de corona ellende begon, want de supermarkt is een plek waar je oorlogen kunt voeren, simpelweg omdat je niet even rustig voor een schap kunt staan kijken of er staat alweer zo'n galbak achter je te pushen.
  zaterdag 7 november 2020 @ 08:30:03 #130
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_196111739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef spinazieruiker het volgende:
Mensen als TS leveren zonder morren hun privacy in voor een beetje bonuskorting

Maar als er levens en bedrijven gered kunnen worden met een stukje stof is het pand te klein
Want als Albert Heijn weet dat je liever Pepsi drinkt ipv Coca Cola is dat een grove schending van je privacy?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 7 november 2020 @ 08:33:09 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196111754
Eens met TS. Wat een knuppels :')

Vriend Hugo zegt het ook trouwens:

pi_196111778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 00:07 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Dat kunnen wij inderdaad merken dat je al zes maanden thuis zit.

gappie ik zit al 6 maanden thuis :')

Soos dicht, kom nauwelijks mensen tegen, zie m'n familie niet wat wil je :r
Nee
pi_196111829
Eerst deed ik het niet omdat nagenoeg niemand het deed. Nu doet hier nagenoeg iedereen het en doe ik ook maar mee.

Scheelt denk ik ook dat ik al weken op het werk verplicht ben de hele dag een mondkapje te dragen, dus ik ben er nu wel aan gewend.

Gewoon buiten op straat draag ik het niet, maar ik woon ook niet in een druk gebied maar lekker rustig in een klein dorpje :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_196111913
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2020 08:30 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Want als Albert Heijn weet dat je liever Pepsi drinkt ipv Coca Cola is dat een grove schending van je privacy?
Mensen wien liever Pepsi drinken :')
pi_196112010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 13:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Dan nog zou hem dat niet helpen, want tot de helft van alle infecties verloopt via asymptomatische of presymptomatische dragers:
[..]
Alsof iemand die pre-symptomatisch is even snel een ander infecteert terwijl de elkaar in seconden passeren in de super.
.
pi_196112122
Als ik er grote rochels mee uit m'n bek kan houden; prima! ^O^
Wat los ronddwarrelende virusdeeltjes maak ik me minder zorgen om.
Ja het is vooral om anderen tegen jou te beschermen; dan zit je tenminste de ander niet rechtstreeks in de bek te tuffen.
Alle beetjes helpen en ik vind het ronduit asociaal om er niet aan mee te doen, ook al is het virus voor het overgrote deel van de bevolking absoluut niet gevaarlijk.
pi_196112143
ik vind het een leuk mode verschijnsel.
pi_196112292
Ik vind ook dat alle motorrijders het recht hebben om geen helm te dragen.
Ik vind ook dat alle heroine junks het recht hebben om hun gebruikte spuiten (inclusief naald) in de mensenmenigte te gooien.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_196113340
Was laatst de enige zonder _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196113354
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef Fushia2 het volgende:
Ik draag er in supermarkten.

You mad bro?
Janet _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196130693
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2020 08:30 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Sowieso een bonuskaart op naam zetten :')
People assume too much.
pi_196131317
Ik ben nog steeds verbaasd dat er tokkies zijn die zonder lopen in de supermarkt.
Natuurlijk houden mondkapjes niet alles tegen en voor tokkies is het idd schijnveiligheid.
Maar doe het gewoon op man. Je bent een paar minuutjes binnen, is het nou zo lastig?

Je ziet ook gewoon dat het allemaal tokkies zijn die het doen.
Je houdt sowieso afstand ook met mondkapje, maar van dat soort tokkies echt nog veel meer.
Je weet gewoon dat zo iemand nergens rekening mee houd dus ook gewoon met klachten op pad zou gaan.
pi_196136057
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2020 08:45 schreef vosss het volgende:
Eerst deed ik het niet omdat nagenoeg niemand het deed. Nu doet hier nagenoeg iedereen het en doe ik ook maar mee.

Scheelt denk ik ook dat ik al weken op het werk verplicht ben de hele dag een mondkapje te dragen, dus ik ben er nu wel aan gewend.

Gewoon buiten op straat draag ik het niet, maar ik woon ook niet in een druk gebied maar lekker rustig in een klein dorpje :)
Ja wordt straks verplicht dus ik doe het langzamerhand ook maar. Puur om er alvast in te komen.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')