V&D onveilig maken? Onder welke steen leef jijquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Lekker mondkapje op doen en dan met z'n allen de V&D onveilig maken of lekker shirtjes passen in de Hema.
Gister nog wel een opgedaan in een klein zaak.
Of juist niet, mensen houden juist nu wel afstand van diegene die geen mondkapje dragen. Dat mondkapje geeft een vals gevoel van veiligheidheid en ik merk ook in de supermarkt dat mensen zich totaal niet aan de 1.5 meter regel houden, zeker niet diegene met mondkapjes op. Het is vergelijkbaar met het hebben van winterbanden onder de auto. Als het gaat sneeuwen en vriezen dan denkt men automatisch, "ik heb toch winterbanden, doorkarren", terwijl ik, gewoon op mijn zomerbanden blijf rijden en gewoon even mijn verkeersgedrag aanpas aan de situatie.quote:
Want als Albert Heijn weet dat je liever Pepsi drinkt ipv Coca Cola is dat een grove schending van je privacy?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:54 schreef spinazieruiker het volgende:
Mensen als TS leveren zonder morren hun privacy in voor een beetje bonuskorting
Maar als er levens en bedrijven gered kunnen worden met een stukje stof is het pand te klein
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat kunnen wij inderdaad merken dat je al zes maanden thuis zit.
gappie ik zit al 6 maanden thuis
Soos dicht, kom nauwelijks mensen tegen, zie m'n familie niet wat wil je
Mensen wien liever Pepsi drinkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Want als Albert Heijn weet dat je liever Pepsi drinkt ipv Coca Cola is dat een grove schending van je privacy?
Alsof iemand die pre-symptomatisch is even snel een ander infecteert terwijl de elkaar in seconden passeren in de super.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan nog zou hem dat niet helpen, want tot de helft van alle infecties verloopt via asymptomatische of presymptomatische dragers:
[..]
Janetquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:24 schreef Fushia2 het volgende:
Ik draag er in supermarkten.
You mad bro?
Sowieso een bonuskaart op naam zettenquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Want als Albert Heijn weet dat je liever Pepsi drinkt ipv Coca Cola is dat een grove schending van je privacy?
Ja wordt straks verplicht dus ik doe het langzamerhand ook maar. Puur om er alvast in te komen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:45 schreef vosss het volgende:
Eerst deed ik het niet omdat nagenoeg niemand het deed. Nu doet hier nagenoeg iedereen het en doe ik ook maar mee.
Scheelt denk ik ook dat ik al weken op het werk verplicht ben de hele dag een mondkapje te dragen, dus ik ben er nu wel aan gewend.
Gewoon buiten op straat draag ik het niet, maar ik woon ook niet in een druk gebied maar lekker rustig in een klein dorpje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |