abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195924162
:')

Een paar maand geleden (ook tijdens de eerste golf) hoefde niemand iets te maken hebben met kapjes en nu ineens is iedereen om, terwijl er wetenschappelijk niks is veranderd _O-
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  donderdag 29 oktober 2020 @ 14:04:23 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_195924195
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:

Een paar maand geleden (ook tijdens de eerste golf) hoefde niemand iets te maken hebben met kapjes en nu ineens is iedereen om, terwijl er wetenschappelijk niks is veranderd _O-
Er is wetenschappelijk heel wat veranderd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195924360
quote:

https://www.nature.com/articles/d41586-020-02801-8
pi_195925396
  donderdag 29 oktober 2020 @ 15:07:56 #105
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195925464
Ik vind het wel lachen dat iedereen die ik er tegenwoordig geen zie dragen in de super wel te categoriseren is als kutpubertje of zo'n verlepte shagroker met een onverzorgde baard en vieze kledij, het zijn hier ook louter kerels die er geen dragen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 18:34:34 #106
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_195929179
Ik denk ook dat het geen fuck helpt die mondkapjes en heb een soort sjaaltje die ik snel naar beneden kan trekken en weer op kan zetten. De meeste mensen schijnen te denken dat het zal helpen en voelen zich veiliger dus dan draag ik het maar voor hun.

Eten laat ik bezorgen en kom niet meer in andere winkels of plekken waar veel mensen komen omdat ik geen mondkapje wil dragen. Veel dingen kan ik gelukkig online regelen.

Gelukkig woon ik in een van de dunst bevolkte gebieden van Nederland waar die 1.5 meter goed te doen is.
To BG or not to BG!
pi_195929340
quote:
"Some evidence suggests that donning a face mask might drive the wearer and those around them to adhere better to other measures, such as social distancing. The masks remind them of shared responsibility, perhaps. But that requires that people wear them."

People assume too much.
pi_195930213
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:44 schreef very het volgende:

[..]

"Some evidence suggests that donning a face mask might drive the wearer and those around them to adhere better to other measures, such as social distancing. The masks remind them of shared responsibility, perhaps. But that requires that people wear them."

Ah, je bent weer oud-Hollands aan het cherrypicken, zie ik.

Jij neemt een standpunt aan, en aan de hand daarvan beoordeel jij bewijsmateriaal.

Ik beoordeel bewijsmateriaal, en aan de hand daarvan neem ik een standpunt aan. En aan de hand daarvan denk ik dat mondkapjes niet onfeilbaarbaar zijn, maar wel voor een gedeelte helpen.

En daar moet je het maar mee doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2020 19:27:51 ]
  donderdag 29 oktober 2020 @ 20:14:33 #109
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_195932081
Ik vergelijk mensen die mondkapjes op hebben met kinderen die nog slapen met een knuffel of met de deur op een kiertje met het licht aan op de gang slapen of dat je voor het slapen gaat eerst even in de kast of onder het bed kijkt (schijnveiligheid) voor de monsters _O-

Mensen zijn gewoon dom en daar doe je niks aan in tegendeel ze willen niet eens dat het volk intelligent zou zijn...domme mensen kan je beter sturen en misleiden.... vandaar de diversiteit is onze kracht slogan ook. Dat haalt het gemiddeld IQ wat naar beneden en zodoende kan je ze makkelijker onder controle houden.

Mensen met mondkapje houden geen afstand meer, zitten continu aan het mondkapje, Laten mondkapje op de kin zitten en doen hem op en af. lopen weken met het zelfde kapje etc. :') ik ben nooit goed geweest in toneelspelen maar ik ben mij daar zelfbewust van maar wat een slechte deug acteurs lopen er rond zeg O-) en ze geloven er ook echt in dat zij een verschil maken :')
Hello!
pi_195932665
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 19:17 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ah, je bent weer oud-Hollands aan het cherrypicken, zie ik.

Jij neemt een standpunt aan, en aan de hand daarvan beoordeel jij bewijsmateriaal.

Ik beoordeel bewijsmateriaal, en aan de hand daarvan neem ik een standpunt aan. En aan de hand daarvan denk ik dat mondkapjes niet onfeilbaarbaar zijn, maar wel voor een gedeelte helpen.

En daar moet je het maar mee doen.
Je maakt teveel assumpties jij.
Jij denkt dat ik met dat citaat probeer het hele verhaal onderuit te halen, wat niet het geval is.
Ik vind dat stukje gewoon nogal :') - waardig in een wetenschappelijk onderzoek naar de effectiviteit van mondkapjes. That's all.
People assume too much.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:53:56 #111
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_195937422
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 10:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe?
Simpelweg geen symptomen hebben en ik voel me 100% goed, zorgen dat je werkloos blijft en zoveel mogelijk uit de buurt van anderen blijven.
pi_195937589
quote:

Lol wat weet jij nou van wetenschap. Alsof je ooit een universiteit van binnen hebt gezien :')
pi_195938014
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 00:59 schreef Marsenal het volgende:
Ik doe dus de hele dag door mondkapjes op en af, niet zozeer omdat ik denk dat het echt helpt, maar gewoon zodat andere mensen niet denken dat ik een tokkie ben. Ik doe iedere dag eigenlijk wel dingen bewust niet, om te voorkomen dat mensen me een tokkie vinden. Zoals bier drinken op straat, terwijl me dat wel chill lijkt. Of schuin oversteken 100 meter van het zebrapad af. Als dat me een schaap maakt, soit, maar ik ben in elk geval geen tokkie. Het is maar tijdelijk, dat mondkapje, en soms moet je gewoon effe een tijdje je smoel houden en niet zeiken en geen discussies aangaan die je niet kan winnen, zoals een tokkie doet.
TS snapt volgens mij niet zo goed dat wanneer niemand zich meer aan sociale regels houdt, de maatschappij een puinhoop wordt. TS profiteert dus indirect ook van al die 'schapen', want de coronacijfers worden er niet beter op door dan maar helemaal geen maatregelen te nemen, omdat de huidige maar half werken.
pi_195938025
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Nemmarith het volgende:
Ik vergelijk mensen die mondkapjes op hebben met kinderen die nog slapen met een knuffel of met de deur op een kiertje met het licht aan op de gang slapen of dat je voor het slapen gaat eerst even in de kast of onder het bed kijkt (schijnveiligheid) voor de monsters _O-

Mensen zijn gewoon dom en daar doe je niks aan in tegendeel ze willen niet eens dat het volk intelligent zou zijn...domme mensen kan je beter sturen en misleiden.... vandaar de diversiteit is onze kracht slogan ook. Dat haalt het gemiddeld IQ wat naar beneden en zodoende kan je ze makkelijker onder controle houden.

Mensen met mondkapje houden geen afstand meer, zitten continu aan het mondkapje, Laten mondkapje op de kin zitten en doen hem op en af. lopen weken met het zelfde kapje etc. :') ik ben nooit goed geweest in toneelspelen maar ik ben mij daar zelfbewust van maar wat een slechte deug acteurs lopen er rond zeg O-) en ze geloven er ook echt in dat zij een verschil maken :')
Experts hoor je niet beweren dat de huidige maatregelen perfect zijn. Verre van zelfs, maar als expert in het cynisme neem ik aan dat jij wel een goede oplossing hebt om corona te laten verdwijnen en de economie te redden ?
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 07:12:54 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_195938304
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:53 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Simpelweg geen symptomen hebben en ik voel me 100% goed, zorgen dat je werkloos blijft en zoveel mogelijk uit de buurt van anderen blijven.
Als je geen symptomen hebt kun je het nog steeds hebben en verspreiden. Werkloos zijn "helpt wel" ja.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 07:15:30 #116
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_195938318
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Nemmarith het volgende:

Ik vergelijk complotwappie graag met amoebes, alhoewel zelfs een amoebe is slimmer.
pi_195942321
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 03:03 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Lol wat weet jij nou van wetenschap. Alsof je ooit een universiteit van binnen hebt gezien :')
5+ jaar maat

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 06:13 schreef 01100101 het volgende:

[..]

TS snapt volgens mij niet zo goed dat wanneer niemand zich meer aan sociale regels houdt, de maatschappij een puinhoop wordt. TS profiteert dus indirect ook van al die 'schapen', want de coronacijfers worden er niet beter op door dan maar helemaal geen maatregelen te nemen, omdat de huidige maar half werken.
Lekker mondkapje op doen en dan met z'n allen de V&D onveilig maken of lekker shirtjes passen in de Hema.

Gister nog wel een opgedaan in een klein zaak.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:54:54 #118
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_195942352
quote:

Ze zien die dikke Amerikanen het doen en blijven gewoon meelopers.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_195942354
Zo'n kapje moet ook elke dag gewassen worden met stomend water. Alsof er IEMAND is die dit doet :') Snel even de winkel in lekker met z'n allen achter elkaar aan kneuzen met die winkelkarren en zodra je buiten bent dat ding weer in je jaszak :')
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:36:40 #120
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_195943089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 06:16 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Experts hoor je niet beweren dat de huidige maatregelen perfect zijn. Verre van zelfs, maar als expert in het cynisme neem ik aan dat jij wel een goede oplossing hebt om corona te laten verdwijnen en de economie te redden ?
Denken dat Corona weg gaat |:( Hebben we het influenza virus al uitgeroeid? :W
Nee hé, want het virus muteert de hele tijd, dit is het zelfde met Corona (Covid mutatie 2019)
Dit is gewoon vergelijkbaar met een normale ernstige griepgolf, in zoon normale situatie kweken we in een natuurlijk proces ook groepsimmuniteit van de bevolkingsgroep maar dit keer houden we het bij (soort van) en slopen we de economie (plandemie)

Dat dit nu zo uitvergroot word is omdat ze de maatschappij willen veranderen (lees dingen doordrukken die in tijden van "vrede" niet geaccepteerd zouden worden)

De mensen die de afgelopen weken al je vrijheden hebben weggenomen, zijn sociale ingenieurs, politici, globalistische opinieleiders, bankiers, WHO-fanatici en dergelijke. Hun leger bestaat uit ‘reguliere media’, die nu letterlijk een perfecte propagandamachine zijn die 24 uur per dag beschikbaar is
Hello!
pi_195943261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Zo'n kapje moet ook elke dag gewassen worden met stomend water. Alsof er IEMAND is die dit doet :') Snel even de winkel in lekker met z'n allen achter elkaar aan kneuzen met die winkelkarren en zodra je buiten bent dat ding weer in je jaszak :')
Over een paar weken loop jij ook met zo’n ding. Anders kom je gewoon nergens binnen.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195943352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:46 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Over een paar weken loop jij ook met zo’n ding. Anders kom je gewoon nergens binnen.
Helemaal prima.
pi_195943426
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:51 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Helemaal prima.
Tot die tijd is het eigen keuze ^O^

Ik draag er zelf overigens wel een. Niet omdat ik denk dat het ook maar iets helpt, maar meer uit ‘respect’ naar anderen toe.

Toch een bepaald type volk wat nu nog geen mondkapje draagt. (No offense)
pi_195943484
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:56 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Tot die tijd is het eigen keuze ^O^

Ik draag er zelf overigens wel een. Niet omdat ik denk dat het ook maar iets helpt, maar meer uit ‘respect’ naar anderen toe.

Toch een bepaald type volk wat nu nog geen mondkapje draagt. (No offense)
_O- _O-

Ik zou bijna onder de FOK! groepsdruk bezwijken
pi_195943506
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 13:00 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik zou bijna onder de FOK! groepsdruk bezwijken
Dat zou wel slap zijn dan ;) Nu moet je bij je standpunt blijven totdat het wet wordt. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')