Er is wetenschappelijk heel wat veranderd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Een paar maand geleden (ook tijdens de eerste golf) hoefde niemand iets te maken hebben met kapjes en nu ineens is iedereen om, terwijl er wetenschappelijk niks is veranderd
https://www.nature.com/articles/d41586-020-02801-8quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Een paar maand geleden (ook tijdens de eerste golf) hoefde niemand iets te maken hebben met kapjes en nu ineens is iedereen om, terwijl er wetenschappelijk niks is veranderd
#leavejaapalonequote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
https://www.nature.com/articles/d41586-020-02801-8
"Some evidence suggests that donning a face mask might drive the wearer and those around them to adhere better to other measures, such as social distancing. The masks remind them of shared responsibility, perhaps. But that requires that people wear them."quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
https://www.nature.com/articles/d41586-020-02801-8
Ah, je bent weer oud-Hollands aan het cherrypicken, zie ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:44 schreef very het volgende:
[..]
"Some evidence suggests that donning a face mask might drive the wearer and those around them to adhere better to other measures, such as social distancing. The masks remind them of shared responsibility, perhaps. But that requires that people wear them."
Je maakt teveel assumpties jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, je bent weer oud-Hollands aan het cherrypicken, zie ik.
Jij neemt een standpunt aan, en aan de hand daarvan beoordeel jij bewijsmateriaal.
Ik beoordeel bewijsmateriaal, en aan de hand daarvan neem ik een standpunt aan. En aan de hand daarvan denk ik dat mondkapjes niet onfeilbaarbaar zijn, maar wel voor een gedeelte helpen.
En daar moet je het maar mee doen.
Simpelweg geen symptomen hebben en ik voel me 100% goed, zorgen dat je werkloos blijft en zoveel mogelijk uit de buurt van anderen blijven.quote:
Lol wat weet jij nou van wetenschap. Alsof je ooit een universiteit van binnen hebt gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
TS snapt volgens mij niet zo goed dat wanneer niemand zich meer aan sociale regels houdt, de maatschappij een puinhoop wordt. TS profiteert dus indirect ook van al die 'schapen', want de coronacijfers worden er niet beter op door dan maar helemaal geen maatregelen te nemen, omdat de huidige maar half werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:59 schreef Marsenal het volgende:
Ik doe dus de hele dag door mondkapjes op en af, niet zozeer omdat ik denk dat het echt helpt, maar gewoon zodat andere mensen niet denken dat ik een tokkie ben. Ik doe iedere dag eigenlijk wel dingen bewust niet, om te voorkomen dat mensen me een tokkie vinden. Zoals bier drinken op straat, terwijl me dat wel chill lijkt. Of schuin oversteken 100 meter van het zebrapad af. Als dat me een schaap maakt, soit, maar ik ben in elk geval geen tokkie. Het is maar tijdelijk, dat mondkapje, en soms moet je gewoon effe een tijdje je smoel houden en niet zeiken en geen discussies aangaan die je niet kan winnen, zoals een tokkie doet.
Experts hoor je niet beweren dat de huidige maatregelen perfect zijn. Verre van zelfs, maar als expert in het cynisme neem ik aan dat jij wel een goede oplossing hebt om corona te laten verdwijnen en de economie te redden ?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Nemmarith het volgende:
Ik vergelijk mensen die mondkapjes op hebben met kinderen die nog slapen met een knuffel of met de deur op een kiertje met het licht aan op de gang slapen of dat je voor het slapen gaat eerst even in de kast of onder het bed kijkt (schijnveiligheid) voor de monsters![]()
Mensen zijn gewoon dom en daar doe je niks aan in tegendeel ze willen niet eens dat het volk intelligent zou zijn...domme mensen kan je beter sturen en misleiden.... vandaar de diversiteit is onze kracht slogan ook. Dat haalt het gemiddeld IQ wat naar beneden en zodoende kan je ze makkelijker onder controle houden.
Mensen met mondkapje houden geen afstand meer, zitten continu aan het mondkapje, Laten mondkapje op de kin zitten en doen hem op en af. lopen weken met het zelfde kapje etc.ik ben nooit goed geweest in toneelspelen maar ik ben mij daar zelfbewust van maar wat een slechte deug acteurs lopen er rond zeg
en ze geloven er ook echt in dat zij een verschil maken
Als je geen symptomen hebt kun je het nog steeds hebben en verspreiden. Werkloos zijn "helpt wel" ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:53 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Simpelweg geen symptomen hebben en ik voel me 100% goed, zorgen dat je werkloos blijft en zoveel mogelijk uit de buurt van anderen blijven.
Ik vergelijk complotwappie graag met amoebes, alhoewel zelfs een amoebe is slimmer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Nemmarith het volgende:
Ik vergelijk mensen die mondkapjes op hebben met kinderen die nog slapen met een knuffel of met de deur op een kiertje met het licht aan op de gang slapen of dat je voor het slapen gaat eerst even in de kast of onder het bed kijkt (schijnveiligheid) voor de monsters![]()
Mensen zijn gewoon dom en daar doe je niks aan in tegendeel ze willen niet eens dat het volk intelligent zou zijn...domme mensen kan je beter sturen en misleiden.... vandaar de diversiteit is onze kracht slogan ook. Dat haalt het gemiddeld IQ wat naar beneden en zodoende kan je ze makkelijker onder controle houden.
Mensen met mondkapje houden geen afstand meer, zitten continu aan het mondkapje, Laten mondkapje op de kin zitten en doen hem op en af. lopen weken met het zelfde kapje etc.ik ben nooit goed geweest in toneelspelen maar ik ben mij daar zelfbewust van maar wat een slechte deug acteurs lopen er rond zeg
en ze geloven er ook echt in dat zij een verschil maken
5+ jaar maatquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 03:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lol wat weet jij nou van wetenschap. Alsof je ooit een universiteit van binnen hebt gezien
Lekker mondkapje op doen en dan met z'n allen de V&D onveilig maken of lekker shirtjes passen in de Hema.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:13 schreef 01100101 het volgende:
[..]
TS snapt volgens mij niet zo goed dat wanneer niemand zich meer aan sociale regels houdt, de maatschappij een puinhoop wordt. TS profiteert dus indirect ook van al die 'schapen', want de coronacijfers worden er niet beter op door dan maar helemaal geen maatregelen te nemen, omdat de huidige maar half werken.
Ze zien die dikke Amerikanen het doen en blijven gewoon meelopers.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Denken dat Corona weg gaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:16 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Experts hoor je niet beweren dat de huidige maatregelen perfect zijn. Verre van zelfs, maar als expert in het cynisme neem ik aan dat jij wel een goede oplossing hebt om corona te laten verdwijnen en de economie te redden ?
Over een paar weken loop jij ook met zo’n ding. Anders kom je gewoon nergens binnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Zo'n kapje moet ook elke dag gewassen worden met stomend water. Alsof er IEMAND is die dit doetSnel even de winkel in lekker met z'n allen achter elkaar aan kneuzen met die winkelkarren en zodra je buiten bent dat ding weer in je jaszak
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Over een paar weken loop jij ook met zo’n ding. Anders kom je gewoon nergens binnen.
Tot die tijd is het eigen keuzequote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tot die tijd is het eigen keuze![]()
Ik draag er zelf overigens wel een. Niet omdat ik denk dat het ook maar iets helpt, maar meer uit ‘respect’ naar anderen toe.
Toch een bepaald type volk wat nu nog geen mondkapje draagt. (No offense)
Dat zou wel slap zijn danquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou bijna onder de FOK! groepsdruk bezwijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |