Ik zet gewoon mijn box aanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
Darts zonder geluid is toch een beetje alsof je naar biljarten kijkt.
Ik heb split screen op mijn tv met geluid van voetbalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
Is er voetbal vanavond?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb split screen op mijn tv met geluid van voetbal
Nouja, er staan wat mensen op een veldquote:
Heb wel nog naar een amateurpotje gekeken maar helaas had de tegenstander hun eigen scheidsrechter meegenomenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, er staan wat mensen op een veld
Veel meer heeft het niet om het lijf moet ik eerlijk zeggen
is beter dan die tjirpen krekels op CYprusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een echte PSV-overwinning.quote:
maar ontzettend verdiendquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weer een echte PSV-overwinning.
Dat zeker.quote:
Ja, daar is helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben vrij tevreden over de uitslagen van vandaag.
Ik hoop wel nog op Wright en Gurney.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, daar is helemaal niks mis mee.
Met o connor is een hoop misquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop wel nog op Wright en Gurney.
Maar sowieso al tof dat Kleermaker zich de volgende ronde in heeft gespeeld.
Gewoon een autist, past prima bij FOKquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met o connor is een hoop mis
Juich met je mee! Sta neutraal tov De Sousa maar negatief tov Clayton. Sta positief tov Petersen maar Kleermaker is mijn nieuwe hypetrein. Verder hoop ik op overwinningen van Hughes, Aspinall, White, Wright, Gurney en Cocaïne.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
O'Connor v Hughes
Aspinall v Wade
Petersen v Kleermaker
Van Gerwen v White
Price v Wright/Clemens
Suljovic/Gurney v West
De Sousa v Clayton
Smith v Van Duijvenbode
Juichen deed ik al voor Kleermaker en De Sousa, maar dit geeft nog meer reden. Twee walgelijke lotingen.
Aspinall gun ik het ook enorm, maar die bandwagon is al opgegroeid.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juich met je mee! Sta neutraal tov De Sousa maar negatief tov Clayton. Sta positief tov Petersen maar Kleermaker is mijn nieuwe hypetrein. Verder hoop ik op overwinningen van Hughes, Aspinall, White, Wright, Gurney en Cocaïne.
Ja Aspinall is wel mooie speler. Vaak op de afspraak als het erop aankomt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aspinall gun ik het ook enorm, maar die bandwagon is al opgegroeid.
Ook in de top heb je bandwagons nodigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aspinall gun ik het ook enorm, maar die bandwagon is al opgegroeid.
Van de top liggen alleen Cross en Van Gerwen me niet echt. Maar je moet het wel leuk blijven maken voor jezelf. Wat heb ik er aan om als een domme laaf weer te juichen voor de 86e Price v Anderson?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook in de top heb je bandwagons nodig. Wil ook in de latere fases van toernooien voor iemand zijn. Dus team Dimitri en team Asp all the way.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |