Ik moest Tex wel even googlen, maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:50 schreef wimderon het volgende:
Stelling: Maik lijkt op Tex de Wit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:50 schreef wimderon het volgende:
Stelling: Maik lijkt op Tex de Wit.
4quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Cullen seed 1? Waar is deze lijst op gebaseerd? 2 eurotour toernooien?
Ja, hij wordt al aardig kaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Cullen heeft zo langzamerhand toch een probleempje
Het verbaast me dat ie nog zo hoog staat op de Oom. Voor mijn gevoel is ie er bij alle tv toernooien die meetellen voor de rangslijst zo ongeveer in een vroegtijdig stadium uitgeschakeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
Rob Cross is toch ook niet veel meer.
Heeft hier en daar nog wel wat flinke bedragen gepakt, WK telt nog mee, Matchplay vorig jaar en volgens mij nog een wat "kleinere" majorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ie nog zo hoog staat op de Oom. Voor mijn gevoel is ie er bij alle tv toernooien die meetellen voor de rangslijst zo ongeveer in een vroegtijdig stadium uitgeschakeld.
Valt echt tegen ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
Rob Cross is toch ook niet veel meer.
Ik zet gewoon mijn box aanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
Darts zonder geluid is toch een beetje alsof je naar biljarten kijkt.
Ik heb split screen op mijn tv met geluid van voetbalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
Darts zonder geluid is toch een beetje alsof je naar biljarten kijkt.
Is er voetbal vanavond?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb split screen op mijn tv met geluid van voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |