Nou niet in de laatste plaats omdat ze zo niet heten, Lans.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom noem jij het niet mossels?
Er was weinig anders op tvquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar heb jij nu alleen naar die wedstrijd gekeken omdat je Tokkie Karsdorp wou zien spelen?
Daar is toch niets vreemds aan? Als Ajax kut heeft gespeeld kan ik ook drie dagen social media ontwijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
En ik kijk eigenlijk zelden voetbalprogramma’s als Feyenoord zo kut heeft gespeeld (ja, dat is behoorlijk kinderachtig inderdaad)
Dus je kijkt zelden voetbalprogramma's?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was weinig anders op tv
En ik kijk eigenlijk zelden voetbalprogramma’s als Feyenoord zo kut heeft gespeeld (ja, dat is behoorlijk kinderachtig inderdaad)
dacht dat je meer voor betis wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar is toch niets vreemds aan? Als Ajax kut heeft gespeeld kan ik ook drie dagen social media ontwijken.
Nouja er is bij mij nog een gradatie tussen gewoon kut en zo kut dat je hele weekend verpest isquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je kijkt zelden voetbalprogramma's?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja er is bij mij nog een gradatie tussen gewoon kut en zo kut dat je hele weekend verpest is
Het was dit keer het laatste
Dat was toen Setién er nog zat.quote:
Ik troll dan ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
@:PSVCL bijvoorbeeld, een beetje trollen vind ik altijd wel grappig maar dan moet je wel gevoel voor humor hebben en dat gevoel ontbreekt er nogal aan bij hem.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft belachelijk dat ik daar nog geen unban heb
Mimimimimiquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft belachelijk dat ik daar nog geen unban heb
Hebben we al een reactie van de hooreekaa?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/searc(...)c=typed_query&f=live
Heb jij vervelende ervaringen met liftschachten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:15 schreef RamboDirk het volgende:
Is deze persco nu bij de liftschacht?
Ze respecteren het besluit en zijn blij doormiddel van sluiting hun steentje bij te kunnen dragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben we al een reactie van de hooreekaa?
Maar het is geen persco.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:15 schreef RamboDirk het volgende:
Is deze persco nu bij de liftschacht?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij vervelende ervaringen met liftschachten?
Dat vraag ik me bij wel meer vieringen af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
Sint maarten
Waar viert men dat in godsnaam
Nooit gedaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
Sint maarten
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gedaan?
Noord-Holland in elk geval.
Zal best zijn oorsprong daar hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Dacht dat het een katholiek dingetje was
Daar verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal best zijn oorsprong daar hebben.
Overal wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
Sint maarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |