Weet ik eigenlijk niet. Die ruim uur rijden komt juist goed uit nu ik Jr style heb toegezegd een podcast te luisteren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat het limburg is of maar net aan limburg?
Hoe kunnen mensen Atalanta nog onderschatten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat Ten Hag er prima in heeft gekregen is dat Ajax zowel aanvallend, als op de counter kan voetballen. En dat schroomt hij ook niet om te doen. Wat ik wel vaak zie is dat hij bij zijn initiële plan blijft. Ook als dat niet werkt.
Ik denk overigens dat Atalanta door sommigen wat wordt onderschat. Prima team hoor.
Gewoon op Papu Gomez en Duvan Zapata letten. Wellicht dat Ilicic er nog inkomt maar die heeft een Covid-trauma of iets dergelijks gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:11 schreef Caland het volgende:
Een club waar Hansje Hateboer en de reservespits van PSV grote meneren zijn kan toch nooit zoveel voorstellen.
Die mensen spelen te veel FIFA.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen Atalanta nog onderschatten?
Zijn er genoeg die menen dat Milan nog tot de Europese top hoort. De onwetendheid van sommige "voetbalkenners" mag je niet onderschatten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen Atalanta nog onderschatten?
Mentale problemen hè.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ilicic is wel de sierlijkste speler. Echt mazzel dat die er even uit heeft gelegen, want als die gast in vorm is..
Is soms lekker ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Die ruim uur rijden komt juist goed uit nu ik Jr style heb toegezegd een podcast te luisteren.
Ja, dat schreef ik ook. Eerst dat gerucht dat zijn vrouw 'm bedrogen had maar blijkt bizar genoeg een Covid-19-trauma.quote:
Had jij die Scorpions podcast al geluisterd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die 0-13 zegt mij echt niks. Baal eigenlijk nog steeds dat ze vorige week geen puntje hebben gehaald.
Nee, ga ik vrijdag op mijn vrije dag even doen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Had jij die Scorpions podcast al geluisterd?
Benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ga ik vrijdag op mijn vrije dag even doen!
Moet alweer twee jaar terug zijn dat ik voor het laatst een volledig Milan-duel heb gezien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die menen dat Milan nog tot de Europese top hoort. De onwetendheid van sommige "voetbalkenners" mag je niet onderschatten.
Ja sorry eigenlijk hapte alleen @maxi-musquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon op Papu Gomez en Duvan Zapata letten. Wellicht dat Ilicic er nog inkomt maar die heeft een Covid-trauma of iets dergelijks gehad.
Ik zag gisteren daar een redelijk grote neger op linksbuiten spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die menen dat Milan nog tot de Europese top hoort. De onwetendheid van sommige "voetbalkenners" mag je niet onderschatten.
Ik heb geen zin om dat plaatje op te zoeken ; ik gedraag me als een idioot, HE LOOK IM TROLLING. Of zoiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry eigenlijk hapte alleen @:maxi-mus
die stuurt ggmm altijd naar mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dat plaatje op te zoeken ; ik gedraag me als een idioot, HE LOOK IM TROLLING. Of zoiets.
Na de tweede post had je hem toch wel door?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om dat plaatje op te zoeken ; ik gedraag me als een idioot, HE LOOK IM TROLLING. Of zoiets.
Dat zou zomaar eens kunnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die stuurt ggmm altijd naar mij
bedoel je die
Meteen al maar ik ben zo autistisch als een deurknop dus ik geef gewoon serieus antwoord.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Na de tweede post had je hem toch wel door?
Dat doe je ook niet voor je plezier hoor. Al zijn ze dit seizoen prima gestart.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet alweer twee jaar terug zijn dat ik voor het laatst een volledig Milan-duel heb gezien.
Milan v Betis of zo, joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet voor je plezier hoor. Al zijn ze dit seizoen prima gestart.
Definieer redelijk groot.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag gisteren daar een redelijk grote neger op linksbuiten spelen
Die kan wel een beetje ballen
Fekirgod.quote:
Canalesgod, Joaquingod. Pellegrini haalt er wel het maximale uit; blijft zonde dat hun verdediging en spits niet zo denderend is.quote:
Nouja ik vond hem voor een buitenspeler redelijk grootquote:
Speelt Mandi nog? Vond dat geen slechte verdediger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Canalesgod, Joaquingod. Pellegrini haalt er wel het maximale uit; blijft zonde dat hun verdediging en spits niet zo denderend is.
Was het geen rennend aapje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik vond hem voor een buitenspeler redelijk groot
Zeker 30 centimeter
Ja. Die verdient beter dan Bartra naast zich.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speelt Mandi nog? Vond dat geen slechte verdediger.
Die heb nog ooit bij BVB "gespeeld" he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja. Die verdient beter dan Bartra naast zich.
Rafael Leao heet ‘ie, lees ik nuquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was het geen rennend aapje.
@:Charrell
God, wat was die slecht tegen Real Madrid. Werd ook nog tegen la Real vakkundig geringeloord nadat Silva Isak wegstak. Voor een club als Betis die in feite top-8-budget hebben, jongens toch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb nog ooit bij BVB "gespeeld" he.
Dat is een spits. Prima talent hoor. Heeft Milan volgens mij ruim 20 miljoen voor overgemaakt richting Lille.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Rafael Leao heet ‘ie, lees ik nu
Onthoud de naam
Oh, zoals ik al zei vond ik hem al wat groot voor een linksbuiten. Maar denk dat Ricky Kaasdorp nu nog duizelig isquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is een spits. Prima talent hoor. Heeft Milan volgens mij ruim 20 miljoen voor overgemaakt richting Lille.
Werd daar gezien als de nieuwe cashcow en zodoende opvolger van Hazard.
Maar heb jij nu alleen naar die wedstrijd gekeken omdat je Tokkie Karsdorp wou zien spelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, zoals ik al zei vond ik hem al wat groot voor een linksbuiten. Maar denk dat Ricky Kaasdorp nu nog duizelig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |