Je kan Bb ook zonder barré spelen als je alleen maar de hoogste vier snaren aanslaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:13 schreef Blues het volgende:
Was ie ineens dicht tijdens typen.![]()
Lekker dagje. Sporten, tuin gedaan; roos snoeien en mest, ook mest voor de hibiscus, grasmat harken want een half duizend kegels van de boom en rest geveegd. Heel zennn, daarna me gestort op Nothing rhymed van Gilbert o' Sullivan. Zowel de akkoorden op gitaar (Bb is een ramp) als op keyboard klinken mooi. Vind de tekst triest.
Gemiddeld toch een mooi resultaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog die gigantische pastinaak van 763 gram 2 weken geleden?
[ afbeelding ]
8 gram.
True. Ik heb er nog 2 geoogst. Die ene lijkt meer een biet dus die zal wel een stuk puin tegen gekomen zijn en die ander is eigenlijk wel 'normaal'.quote:
Ja ik speel geen barre's. Heb t opgegevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je kan Bb ook zonder barré spelen als je alleen maar de hoogste vier snaren aanslaat.als het me echt niet op de bedoelde manier lukt doe ik het zo wel eens. Gaat alleen niet als je moet tokkelen, want dan wil je die Bb bastoon wel horen.
Cutequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
8 gram.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halfuurtje naar wat dingen voor studie zitten te kijken en ik zit gewoon strak van spanning in mijn stoel.Zo stom, wat is er nou helemaal eng aan studie? Ik heb donderdag een overleg met een professor over een artikel waaraan we dingen moeten afmaken en het voorbereiden van zo'n overleg is kennelijk hartkloppend vingertintelend eng.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
8 gram.
He bah. Hoe is het weer bij jou, droog? Even buiten gaan lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halfuurtje naar wat dingen voor studie zitten te kijken en ik zit gewoon strak van spanning in mijn stoel.Zo stom, wat is er nou helemaal eng aan studie? Ik heb donderdag een overleg met een professor over een artikel waaraan we dingen moeten afmaken en het voorbereiden van zo'n overleg is kennelijk hartkloppend vingertintelend eng.
Bij ons zijn er maar 2 opgekomen, ik durf nog niet te oogsten, bang dat het is zoals die van vandaag bij jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog 2 geoogst. Die ene lijkt meer een biet dus die zal wel een stuk puin tegen gekomen zijn en die ander is eigenlijk wel 'normaal'.
Vanavond puree.![]()
Ja, lief he @:Tele6 ?
Hey, kennelijk is het spannend. Ik vraag me ook wel eens af waarom ik het soms doodeng vind om bij iemand aan de deur te kloppen terwijl ik enkel wat wil afgeven. Rationeel gezien beschouwen we het vast als 'aanstelleritus' of 'onzinnig' of 'contraproductief', maar het is wat het is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik had begrepen dat pastinaakzaad heel snel aan kiemkracht verliest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij ons zijn er maar 2 opgekomen, ik durf nog niet te oogsten, bang dat het is zoals die van vandaag bij jou
Dat is geen slecht ideequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He bah. Hoe is het weer bij jou, droog? Even buiten gaan lopen?
Ja dat leerde ik dit jaar van Lucky in het moestuin topic. Dus toen AL het zaad dat er nog was in de grond gegooid en er kwamen er dus 2 opquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat pastinaakzaad heel snel aan kiemkracht verliest.
Ik zwaaide terug hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:16 schreef AnneX het volgende:
Bijna thuis, tikt makkelijker 😉
Zee gezien-guur-nat-naar Barrel gezwaaid.
Herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
ik lees nu " the live changing Magic of not giving a fuck"quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor!![]()
Ik deed er ook 6 weken over om een wekelijks overleg op te zetten.. want ik wist niet wat ik wilde EN " wat zouden de anderen er wel niet van vinden, van dat overleg en van mij"![]()
Ben je 40 voor hoor..
Ik moet zeggen dat mijn dagen als straatactivist wel hebben geholpen, wat dat betreftquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik lees nu " the live changing Magic of not giving a fuck"
zinvol wel.
Wat een avonturen zo ineensquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
MP: Uiteindelijk kwam het goed met het huisadres.
Verkoopster had een foutief huisnummer ingeklopt. ( en ik de verkeerde mensen gebeld, dat wij voor de deur stonden waarop een 06 nr) 1000 x excuus.
Uiteindelijk naar huis met een afbeelding door Hundertwasser op een zijden shawl.
Eerst binnendoor naar Schev. over de boulevard, 5 minuten uitgestapt want dat kon wel met de nieuwe jas, daarna té guur en nat en door naar Simonis.![]()
Paëlla meegenomen en broodjes makreel en haring gegeten, op de P. want uitjes.
Wat een zootje is het in de Randstad (geworden).![]()
@:Tele6 goed idee: even luchten.![]()
Is de pastinaak van 763 gram in één keer opgegaan, Lonaa?
Een mens moet zoveel he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef Candaasje het volgende:
Zo, even tijd voor een afleveringetje Izombie (het is leuker dan het klinkt) tussendoor. Daarna eens aankleden (
) , opruimen, en nog wat voorbereiding doen voor het practicum morgen. En eigenlijk moet ik nog weetikveelhoeveeluur aan hoorcolleges kijken deze week. Ugh.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat leerde ik dit jaar van Lucky in het moestuin topic. Dus toen AL het zaad dat er nog was in de grond gegooid en er kwamen er dus 2 op
Nja dat kopen we dus niet meer.
Haha, heerlijk toch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Een mens moet zoveel he.
Ik raakte net verstrikt in Billie Eilish. Via een tekst en een link en klik klik x25. Weet nu alles van haar.
En van de golden state killer. Omdat podcast vd volksjury. 2 superleuke vlaamse journalisten met een voorliefde voor truecrime.
Soms heb ik moeite met 'geen plannen en ik HOEF niet elke vrije dag een schoonmaakklusje'. Lekker oeverloos doorsearchen op de bank met een muziekie in mn oor.
Komen we thuis, ligt er een brief van de Burgemeester: gedrag aanpassen, lockdown dreigt. Verder in sympathieke bewoordingen. Anderhalf kantje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een avonturen zo ineens![]()
Ook gezwaaid naar zoon F. die op de Scheveningse boulevard werkt bij HC?!
Iets dergelijks heb ik ook jog wel ergens liggen.. altijd makkelijk in een boekquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik lees nu " the live changing Magic of not giving a fuck"
zinvol wel.
Omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Dus vorig jaar deed ik wat jij deed.
Hele tuin vol pastinaak
Griepprik maatregelen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:54 schreef Tele6 het volgende:
Het is lekker fris buiten
Ik kwam op mijn wandeling langs mijn huisartsenpraktijk (die is om de hoek, superhandig) en daar hebben ze een heel dranghekken-en-portiers-gedoe opgebouwdheftig.
Ik was net in Eindjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Net voor het eerst voor de brouwerij belastingaangifte gedaan, helemaal niet leuk![]()
Nu wat bestellingen bezorgen in Eindhoven en omgeving.
Is het volgens de makelaar ook een teleurstellende interesse? Ik weet niet wat normaal is in die regio.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Geen nieuwe kijkers erbij. Morgen komen er twee. Vrijdag 1 en volgende week nog één.
Denk dat ik net iets te hoog zit qua prijs. Sucks. Fuck enschede. Armoedzaaiers.
Groetjes,
Ongeduld.
Aan de ass-istent te horen gisteren vond ze het ook vrij matig ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het volgens de makelaar ook een teleurstellende interesse? Ik weet niet wat normaal is in die regio.
I know. Ik hoop het ook. Wellicht biedt die ook wel.vier of vijf ton.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:19 schreef Myraela het volgende:
Om er maar een cliché in te gooien, uiteindelijk heb je er maar eentje nodig. Hopelijk zit die er wel tussen.
Zal je zien dat ze elkaar gaan overbieden en jij er nog 20.000 extra voor krijgt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Geen nieuwe kijkers erbij. Morgen komen er twee. Vrijdag 1 en volgende week nog één.
Denk dat ik net iets te hoog zit qua prijs. Sucks. Fuck enschede. Armoedzaaiers.
Groetjes,
Ongeduld.
Jaaaaaaaaaa. Ik mis dat. Ook gewoon het hele niks nuttigers te doen hebben dan nachtenlang chatten met V levenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Internetten op de universiteit in 1994.
En toen... Superweb op mijn studentenhol. Nachtenlang chatten metDP
Maar dat weet je toch wanneer je kittens neemt, dan heb je twee ongeleide projectielen in Huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was net in Eindje
Want ik ging langs het asiel en heb weer drie kittens in huis. Twee broertjes die geadopteerd waren, bleken toch té enthousiast voor hun nieuwe huishouden dus zijn weer teruggebracht.
Nu zijn ze de kennismaking aan het hernieuwen met broer die nog hier zat. Eentje vindt het al gezellig, nummer twee moet nog kijken en blazen als hij te dichtbij komt. Bij mij, op de bank. Want woonkamer was wel meteen bekend en oké.
Precies. Zolang de kijkers niet weten dat er maar een paar zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze elkaar gaan overbieden en jij er nog 20.000 extra voor krijgt.
Hey, wat Myraela zegt, je hebt maar 1 serieuze geïnteresseerde/koper nodig hè. En ik heb ook wel van vrienden gehoord die juist 20+ kijkers hadden maar geen bod kregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Ongeduld.
De eerste golf komt meestal een paar dagen na funda. Daarna wordt het sporadisch volgens mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Ongeduld.
Hier gister ook zoiets. Krijg ineens bericht dat het bezorgd is. Niks dus en ik was gewoon thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:50 schreef Myraela het volgende:
Zit ik de hele dag op een pakketje te wachten omdat daar het spul in zit om m'n kastje op te knappen. Wat ik eigenlijk vanavond wilde doen. Heeft de bezorger me gemist. Echt, first world problems, maar toch wel fucking irritant.
Als ik zie wat voor kleine krotten hier overboden worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze elkaar gaan overbieden en jij er nog 20.000 extra voor krijgt.
Hier had DHL hem ook meteen gezet op 'morgenavond ophalen bij pakketpunt'. Als ik dat had gewild, had ik daar toch meteen voor gekozen. Dus dat heb ik aangepast. En daar heb ik morgen vast weer spijt van, wanneer ze weer te beroerd zijn om het pakket te bezorgen en ik weer niet kan beginnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:55 schreef gcjoel het volgende:
Hier gister ook zoiets. Krijg ineens bericht dat het bezorgd is. Niks dus en ik was gewoon thuis.
Ligt het vandaag bij het het pakketpunt.
Ik bestel toch online zodat ik niet in winkel in hoef
Stomme postnl
Ik vond het juist laag qua prijsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Ongeduld.
Ach een keertje nadenken terwijl je leest kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Iets dergelijks heb ik ook jog wel ergens liggen.. altijd makkelijk in een boek
Weten en ervaren zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch wanneer je kittens neemt, dan heb je twee ongeleide projectielen in Huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wij hadden met 28 kijkers ook 'maar' drie biedingen. Wel alledrie ruim boven de vraagprijs trouwens. Maar dat schijnt hier de trend te zijn, veel kijken, weinig bieden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hey, wat Myraela zegt, je hebt maar 1 serieuze geïnteresseerde/koper nodig hè. En ik heb ook wel van vrienden gehoord die juist 20+ kijkers hadden maar geen bod kregen.
Zakken met je prijs kan altijd nog.![]()
/eindepeptalk
Mijn huisarts was laatst een hele dag telefonisch niet bereikbaar vanwege de griepprikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Griepprik maatregelen waarschijnlijk
Ik krijg m donderdag, kreeg een uitnodiging voor volgende week, maar moet donderdag toch naar de HA. Hoef ik niet in de rij te staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn huisarts was laatst een hele dag telefonisch niet bereikbaar vanwege de griepprikMijn prik is ook weer binnen trouwens
Zere arm nu
https://nos.nl/artikel/23(...)-nu-zo-populair.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:24 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn huisarts was laatst een hele dag telefonisch niet bereikbaar vanwege de griepprikMijn prik is ook weer binnen trouwens
Zere arm nu
Ik las het ja. Wij worden ook flink aangemoedigd 'm te halen, dus dat heb ik maar braaf gedaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-nu-zo-populair.html
Nu dreigt er weer een tekort aan vaccins.
Ik heb trouwens een oproep voor volgende week vrijdagmiddag en ik ga voor het eerst sinds jaren dus ook die prik halen.
Negatief is het meest positieve woord dit jaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Vriendin is positief getest, haar man al 2x negatie maar is hondsberoerd (en da’s echt geen pieper)
Influenza kan je natuurlijk ook altijd nog doodziek van zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Vriendin is positief getest, haar man al 2x negatie maar is hondsberoerd (en da’s echt geen pieper)
Ja, dat is goed mogelijk, maar als hij klaagt zou hij half dood moeten zijn 😉quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Influenza kan je natuurlijk ook altijd nog doodziek van zijn.
Aww hopelijk vinden ze snel weer een fijn plekje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was net in Eindje
Want ik ging langs het asiel en heb weer drie kittens in huis. Twee broertjes die geadopteerd waren, bleken toch té enthousiast voor hun nieuwe huishouden dus zijn weer teruggebracht.
Nu zijn ze de kennismaking aan het hernieuwen met broer die nog hier zat. Eentje vindt het al gezellig, nummer twee moet nog kijken en blazen als hij te dichtbij komt. Bij mij, op de bank. Want woonkamer was wel meteen bekend en oké.
Straks ben jij degene die de meeste fok!kers kent 🤣quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww hopelijk vinden ze snel weer een fijn plekje.
Weer een ontmoeting met een Fok!ker overleefd
Hahaha zo populair is het bier nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Straks ben jij degene die de meeste fok!kers kent 🤣
Ik ben hier voor hoor! Graag wel met een ingebouwd rietje ofzo.quote:
Daar moet ik weer eens voor langs de lidl. Vriezervak vol eendenborstquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:05 schreef borisz het volgende:
Had een eendenborst vanavond. n een groentemix van de Appie.
Nevermind, bijgelezen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cat, heb even gemist. Is Pietje Parcour weg?
En de kittens van nu zijn pleeggies?
quote:
De ex van Vlindertje was toch op zoek?quote:
O ja! @VlinDerTjE ! Of had zij nog een nummer erachterquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De ex van Vlindertje was toch op zoek?
Daar was jequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Met nummertjes erachter inderdaad
@:Cat-astrophe hoe gaat 't inmiddels met de darmpjes? En ex woont in een appartement, denk je dat dat kan met deze kittens of gaan die wel echt een buiten nodig hebben? En zijn ze knuffelig?
Ik zal 'm in elk geval even op je topic wijzen
En sneu dat ze terug zijn zeg! Wel fijn voor Sjors dat 'ie weer even speelmaatjes heeft.
Ik zie net je foto in je topic ja. Liefquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar was je![]()
Knuffelig: zie topic
Darmpjes blijven nog gevoelig maar ze groeien prima. Zitten wel nog op dieetvoer.
Ze kennen buiten niet, dus als er binnen speelplekken zat zijn gaat dat prima.
Laat hem maar eens lezen en mijn PM staat open voor meer info. Ik ben wel van plan ze uiterlijk donderdag terug op de site te zetten zodat ze snel kunnen verhuizen.
Dat wordt dus vroeg op om te douchen of naar de wc te gaan, want ze komen áaaaaaaaltijd dan. Is mijn ervaringquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:08 schreef Lonaa het volgende:
Over pakketjes gesproken:
VERWACHTE BEZORGING
Morgen
08:00 - 18:00
Thanks pik.
Geen idee, misschien in dat klusvragentopic in K&W?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:21 schreef Sarabi het volgende:
3 maanden geleden onze douchekop (en thermostaatkraan) vernieuwd en nu alweer problemen
Hij geeft om de 2 minuten even alleen koud water.
Iemand enig idee of dit aan de douche ligt of eerder een probleem bij de ketel?
Ja zal ik eens doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee, misschien in dat klusvragentopic in K&W?
Ik moet mijn haar nog wassen. Geen zinnnn! Maar nu kan het, want de drieling heeft zich op drie verdiepingen van de krabpaal te ruste gelegd.
Logisch en ook baalwaardigquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:47 schreef Candaasje het volgende:
(Ja ik weet, in het ziekenhuis belanden is echt veel erger. Natuurlijk (niet cynisch bedoeld). En ik heb nog wel online les. Dus soit..... maar ik baal er toch even goed van. )
Hey, dit herken ik! Dat was een probleem in de ketel en een onderdeel is toen vervangen. Ik weet helaas niet welk deel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:21 schreef Sarabi het volgende:
3 maanden geleden onze douchekop (en thermostaatkraan) vernieuwd en nu alweer problemen
Hij geeft om de 2 minuten even alleen koud water.
Iemand enig idee of dit aan de douche ligt of eerder een probleem bij de ketel?
Onderwijs is óók domweg heel belangrijk en je eigen kleine ellende vergelijken met iemand anders' grote ellende is zinloos en stom. Dus je kan rustig balen en dat ook hier zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:47 schreef Candaasje het volgende:
(Ja ik weet, in het ziekenhuis belanden is echt veel erger. Natuurlijk (niet cynisch bedoeld). En ik heb nog wel online les. Dus soit..... maar ik baal er toch even goed van. )
Whehehe, is ook zo. Maar het voelt zo suf om te klagen terwijl de uni verder echt wel z'n best doet en ik tenminste nog lessen kan volgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onderwijs is óók domweg heel belangrijk en je eigen kleine ellende vergelijken met iemand anders' grote ellende is zinloos en stom. Dus je kan rustig balen en dat ook hier zeggenEr is niemand (hoop ik) die denkt 'wat een zeur, met covid op de ic liggen, dát is pas balen!'
De stort heeft ze hier in de diepvries, gevonden honden en kattenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:09 schreef Candaasje het volgende:
Whehehe, is ook zo. Maar het voelt zo suf om te klagen terwijl de uni verder echt wel z'n best doet en ik tenminste nog lessen kan volgen.
Ik ga maar eens vragen aan de dierenartsen die ik ken of ze nog een gevonden hond of kat over hebben ofzo. Dat hadden we op mijn eerste werkplek nog wel eens, (dieren die dan ook niet te traceren zijn en dan naar destructie gaan na 2 weken)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De stort heeft ze hier in de diepvries, gevonden honden en kattenJe kan altijd zeggen dat je een zwarte kat kwijt bent en of je even mag kijken. Hoe je het dier ook beschrijft, èlke zwarte kat lijkt sprekend op elkaar
quote:
Jup. Het meeste was al online, maar geen practica dus en ik vermoed dat de staldiensten nu ook wel opgeschort zullen worden. Hoewel ik daar nog geen mail over heb gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:15 schreef gcjoel het volgende:
Logisch dat je baalt als iets niet meer kan wat gewoon een belangrijk deel van je leven is.
Ik baal dat ik helemaal niet meer naar kantoor mocht.
En nu mag/moet ik misschien vanaf volgende week weer 1x per week en baal ik daar ook van
Heb je eindelijk weer een soort ritme, gaat weer alles anders.
Kennis van me vroeg een keer aan een buurman of een kat die hij had gevonden van hem was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De stort heeft ze hier in de diepvries, gevonden honden en kattenJe kan altijd zeggen dat je een zwarte kat kwijt bent en of je even mag kijken. Hoe je het dier ook beschrijft, èlke zwarte kat lijkt sprekend op elkaar
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik baal vooral van geen sport (hockey). Dat was zo'n beetje het enige regelmatige sociale contact / buiten de deur moment wat ik nog had. Maargoed, het is niet anders.. nu maar mezelf nog vaker een schop geven en wel even buiten een rondje lopen, anders kom ik rustig maar een keer per week buiten boodschappen doen.
Net m'n PowerPoint presentatie opgenomen voor online symposium van vrijdag. Duurde langer dan ik dacht. Tijd voor bed![]()
@:Cat-astrophe ex had blijkbaar net besloten toch nog maar even te wachten tot het voorjaar. Helaas! Dus je hoeft niet te wachten met ze op de site zetten. Hopelijk hebben ze snel een baas, maar dat zal wel!
Hm ik heb brandmelders van de action...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:55 schreef z80 het volgende:
Ik HAAT brandmelders die midden in de nacht spontaan af gaan. Piepje van lege batterij is vervelend. Maar voluit piepen is.
Helaas niet de eerste keer met melders die 10 jaar met een batterij zouden moeten werken. Eens rondkijken voor een ander merk.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:00 schreef Lonaa het volgende:
Oh man, ik heb dat laatst een keer gehad overdag en hij hangt in het trapgat boven de trap en ik kan er niet bij en ik raakte in paniek want wat een herrie en de hond was in paniek en ik ging er dingen tegen aangooien en toen had ik alleen een bureaustoel met wielen welke ik boven aan de trap moest zetten omdat ik er dan wel bij kon en mijn motoriek is kut dus het was eigenlijk een soort deadwish en omg het was zo ontzettend naar.
Thanksquote:
Ik hoop dat het heel erg meevaltquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen voor het eerst in 10 jaar tijd naar de tandarts
Oeh lekker! ik had ze deze week in kersenbier gemaakt, was ook echt topquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:59 schreef minilot het volgende:
Stoofperen-in-port-ochtend
[ afbeelding ]
Oh! Mijn moeder zei dat oma de peertjes wel eens in bier maakte. Ik kon me daar niets bij voorstellen. Maar zó weer welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:04 schreef gcjoel het volgende:
Oeh lekker! ik had ze deze week in kersenbier gemaakt, was ook echt top
Ik kwam het tegen bij een restaurant: stoofperen gestoofd in bier.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Mijn moeder zei dat oma de peertjes wel eens in bier maakte. Ik kon me daar niets bij voorstellen. Maar zó weer wel
Dit klinkt echt geniaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:04 schreef gcjoel het volgende:
Oeh lekker! ik had ze deze week in kersenbier gemaakt, was ook echt top
Ja, daar hangt ie nog wel. Moet van de woningbouw.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat het heel erg meevalt
En eh, @:Lonaa ik neem aan dat de brandmelder daar nu niet meer hangt?
Eh, komen die dan ook als die af gaat en je er niet bij kanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Ja, daar hangt ie nog wel. Moet van de woningbouw.
Er staat inmiddels een stoeltje zonder willen boven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, komen die dan ook als die af gaat en je er niet bij kan
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:59 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Godver, koffie op. Wel al een pot leeg, maar toch, zwaaaaaaaarOh ja....koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen maar eens maken na de meeting.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kan niks vinden, ook niet onder je naam. Snap ook niets meer van FB, krijg soms leuke berichten van vrienden/familie pas een week later te zienquote:
We hadden toen lunch bij Moushmoush met jouw nichtje. Er kwam zo'n "ik wil dit nu eten foto" naar vorenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan niks vinden, ook niet onder je naam. Snap ook niets meer van FB, krijg soms leuke berichten van vrienden/familie pas een week later te zien
Dat ging vlotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was niet spannend, 1 klein gaatje. En natuurlijk mijn voortand fixen.
1 gaatjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was niet spannend, 1 klein gaatje. En natuurlijk mijn voortand fixen.
Ja tochquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 gaatjeDat was best goedkoop voor 10 jaar niet naar de tandarts!
Oeh, klinkt lekkerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:59 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dát is irritantquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:20 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen!
Net 5 minuten verslapenNormaal begint die prof nooit gelijk met de inhoud van de stof, altijd met een of andere anekdote of nieuws-mededeling. Vanochtend niet. Zal je altijd zien.
De brandmelder heb ik hier op mijn kamer van het plafond gehaald. Meer huisgenoten hebben dat gedaan, want die krengen gaan echt te vaak onnodig af, liefst op het moment dat de bewuste huisgenoot niet thuis is. Ik heb er ook wel eens voor uit een college moeten komen.
En vorig jaar stond dus om 6 uur 's ochtends de politie opeens in onze hal, want we kregen de huisbaas niet te pakken terwijl er dus zo'n ding hing te loeien, en de buren waren het ook zat. (Huisgenoot stond in z'n onderbroek en ik stond onder de douche, we hadden het moeten filmen) Dus.![]()
Mijn buurvrouw heeft hem wel nog hangen, kwam ik gisteren achter. Gelukkig stopte 'ie vanzelf, want ze was niet thuis..
(Ze hangen nog wel in de algemene ruimtes)
Googelen op ‘boomstamlook’.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klussers du topique: een mooi stuk hout, waar vind je dat? En dan wel een plank, maar niet echt een plank![]()
Ik wil gewoon een mooi stuk hout met een platte bovenkant, waar ik gaten in kan boren, zodat ik het op kan hangen er lampen IN kan frotten en er planten OP kan zetten. Dus geen mooie gladde plank, maar wel een mooi plat stuk hout van een mooi model boom.
Merci!quote:
Mooie actie zeg! Ik heb helaas geen energie om te helpen. Ik zie helaas nergens staan dat ik me aan kan melden om bomen te ontvangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:56 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike een boom voor jou? https://www.volkskrant.nl(...)KEH9DHMRMlroTIfuoNJE
Quote:” Op de website Meerbomen.nu kunnen geïnteresseerden in hun omgeving zien waar ze komende winter kunnen helpen met verzamelen en planten. Particulieren die bomen of ruimte voor zaailingen overhebben, zijn ook nog steeds welkom zich te melden.”
En ik zag elders een prachtige roodkleurende Nyssa Sylvatica.
(Ben je tuintopic even kwijt).
Hoe gaat het met J? Is er ook een melding gekomen van de coronamelder?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie actie zeg! Ik heb helaas geen energie om te helpen. Ik zie helaas nergens staan dat ik me aan kan melden om bomen te ontvangen.
Hier iedereen met en verplichtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer de hele fucking supermarkt zonder kapje
Wat ik ook totaaaaal niet begrijp is dat in de supermarkt de broodjes nog lekker in van die hoestgraaigrabbelkwijl bakken zit![]()
Vorige corona golf was bij ons alles voorverpakt in zakjes. Nu weet ik niet want koop het eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer de hele fucking supermarkt zonder kapje
Wat ik ook totaaaaal niet begrijp is dat in de supermarkt de broodjes nog lekker in van die hoestgraaigrabbelkwijl bakken zit![]()
Oh, misschien is dat de reden dat de saladebar hier weg is. Hoop ik dan. Dan komt die hopelijk ook weer terug. Vond ik echt te chill.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou dan voor een kamer met jacuzzi gaan ofzo. Als dat binnen het budget kan natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde in december nog een nachtje weg boeken. Dacht iets met een zwembad, want dat is wel chill als je voor de rest geen zak kan. Maar toen las ik bij een hotel de maatregelen bij het zwembad. Shifts van een uur, geen garantie dat er plek is, tussen elke shift een kwartier dicht vanwege de schoonmaak. Supernetjes natuurlijk, maar haalt de lol er wel een beetje vanaf.
Dan maar iets zonder zwembad en juist met chillere kamers.
Ga naar Bazaar, in de vruchtbaarheidskamer hebben ze een bad waar je baantjes in kan trekkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde in december nog een nachtje weg boeken. Dacht iets met een zwembad, want dat is wel chill als je voor de rest geen zak kan. Maar toen las ik bij een hotel de maatregelen bij het zwembad. Shifts van een uur, geen garantie dat er plek is, tussen elke shift een kwartier dicht vanwege de schoonmaak. Supernetjes natuurlijk, maar haalt de lol er wel een beetje vanaf.
In de wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga naar Bazaar, in de vruchtbaarheidskamer hebben ze een bad waar je baantjes in kan trekken
Ja ik wist dat dus niet op moment van boeken. Gelukkig waren we toch te moe om echt voor goud te gaanquote:
Sauna's zijn niet echt ons ding. Lees ook best wat berichten dat die juist erg druk zijn, dat is één van de weinige uitjes die je gewoon nog lekker kunt doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Ik zou dan voor een kamer met jacuzzi gaan ofzo. Als dat binnen het budget kan natuurlijk.
Of boek een overnachting bij een sauna! Dan kun je wel zwemmen, begreep ik.
Bazar Rotterdam?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga naar Bazaar, in de vruchtbaarheidskamer hebben ze een bad waar je baantjes in kan trekken
Die ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sauna's zijn niet echt ons ding. Lees ook best wat berichten dat die juist erg druk zijn, dat is één van de weinige uitjes die je gewoon nog lekker kunt doen.Jacuzzi is wel tof, daar ga ik eens naar kijken.
[..]
Bazar Rotterdam?
Ah, die zal ik dan maar vermijdenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die ja.
Ik zie dat het niet officieel zo heet, maar schijnbaar staat de Africa Suite dus vol met beeldjes van de vruchtbaarheidsgodin. Mijn collega's vertelden me dat iedereen wist dat dat de vruchtbaarheidskamer was
Als je echt wilt zwemmen... Bij Landal heb je een park die huisjes verhuurd met een zwembad er bij.. Binnen.. Ik weet even de naam van het park niet maar begint iets met Bloem geloof ik... ff zoeken..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
Het is wel een raar uitje geworden, want horeca mag niet en ze mogen dus ook geen koffie oid schenken. Dus je kan er niet eten en drinkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:53 schreef Myraela het volgende:
Sauna's zijn niet echt ons ding. Lees ook best wat berichten dat die juist erg druk zijn, dat is één van de weinige uitjes die je gewoon nog lekker kunt doen.Jacuzzi is wel tof, daar ga ik eens naar kijken.
Grappig wel. Ze zitten al vol, maar een 8 of 10 persoonshuisje is ook wel wat enthousiast met z'n tweetjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:12 schreef Tally het volgende:
Als je echt wilt zwemmen... Bij Landal heb je een park die huisjes verhuurd met een zwembad er bij.. Binnen.. Ik weet even de naam van het park niet maar begint iets met Bloem geloof ik... ff zoeken..
Edit: De bloemert in Drenthe.
Voor de hotelgasten mag de horeca wel gewoon toch? Die wellness-hotels, die doen goede zaken nu.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Get is wel een raar uitje geworden, want horeca mag niet en ze mogen dus ook geen koffie oid schenken. Dus je kan er niet eten en drinkenEn ik las al van een sauna waar je ook je eigen eten en drinken niet mag nuttigen ind e sauna, want dan was het te onduidelijk voor inspectie of dat door de sauna verstrekt was of niet. Je mocht wel in je badjas naar je auto om daar te eten en drinken....
Ja, maar veel sauna's hebben geen hotel natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:15 schreef Myraela het volgende:
Voor de hotelgasten mag de horeca wel gewoon toch? Die wellness-hotels, die doen goede zaken nu.
Das waar.. Maar! wel een zwembadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grappig wel. Ze zitten al vol, maar een 8 of 10 persoonshuisje is ook wel wat enthousiast met z'n tweetjes.
Ik vind de prijs ook best meevallen, voor een midweekje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar veel sauna's hebben geen hotel natuurlijk.
Dat privé zwembad klinkt wel tof!En ik heb nog een voucher van Landal door een vakantie die in april niet door ging.
Ja daarom maken die hotels nu mooie deals. Zodat het net lijkt alsof je daar overnacht en toch kan eten. Of overdag kan werken en kan eten. Iets met toch die grens op zoeken waar Rutte het over had.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor de hotelgasten mag de horeca wel gewoon toch? Die wellness-hotels, die doen goede zaken nu.
Ik ook! Zeker voor een huisje voor 8 personenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:18 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de prijs ook best meevallen, voor een midweekje.
Ik heb er nog eentje van Centerparcs. Maar die zet ik wel in wanneer het weer normaal is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook! Zeker voor een huisje voor 8 personenEn mijn voucher is al 200 euro, dus dan wordt het nog goedkoper.
Mijn Landal bon was een jaar geldig, dus tot april 2021. Maar dan vrees ik dat het ook nog niet normaal isquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb er nog eentje van Centerparcs. Maar die zet ik wel in wanneer het weer normaal is.
Maar na dat jaar kan je dan toch je geld terug krijgen? Tenminste dacht dat ik dat ergens gelezen had. Maar eens naar zoeken voor ik straks niets meer heb van Centerparcsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn Landal bon was een jaar geldig, dus tot april 2021. Maar dan vrees ik dat het ook nog niet normaal is
Ah ja ik ben er zelf niet geweest (sauna), maar begreep van mijn zusje dat ze er vaak wel een maximum aantal mensen toelaten. Maar ken de getallen niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Bazar Rotterdam?
Lekker een airbnb of huisje in de natuur boeken dan. Mooie dagen kun je ook lekker wandelen enzo. Ben je er tenminste even uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:23 schreef Myraela het volgende:
Misschien moet ik juist een overnachting zoeken met een eigen keukentje, en waar je al een beetje in de natuur zit oid. In plaats van een hotel.
Ik heb 2 weken vakantie in december, mijn eerste vakantie dit jaar.We gaan 1 nachtje naar een hotel met alleen ontbijt. Dan halen we gewoon lekker wat af. Maar zelf koken en spelletjes spelen is ook wel lekker.
Shut..niet goed gelezen (nog).quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie actie zeg! Ik heb helaas geen energie om te helpen. Ik zie helaas nergens staan dat ik me aan kan melden om bomen te ontvangen.
Dat zijn allemaal dingen waar je meerdere nachten moet blijven. Daarvoor ben ik vaak te snel uitgekeken, ik wil gewoon lekker 1 nachtje weg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:30 schreef Tally het volgende:
Owh als je gaat voor huisjes.. Eigen keuken.. Maar ook luxe met een jacuzzi wil dan kan je eens kijken op Hof van Saksen (maar is wel prijzig).. Die hebben 2 of 4 persoons huisjes met Jacuzzi.. Of in Belgie maar ik weet niet of dat mag tegen die tijd daar heeft Landal ook huisjes met Jacuzzi.. Zo hebben wij eens een heel weekend in dat bad gehangen
Vrienden van mij hebben laatst in een Van der Valk overnacht, suite genomen, incl. van alles en nog wat, 2 nachten geloof ik. Toen waren de restaurants buiten het hotel nog wel open dus naar een luxe restaurant geweest ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:28 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet meer wachten op 'normaal' hoor. Daardoor heb ik tot nu toe al geen vakantie gehad. En nu heb ik alleen maar spijt, terwijl de rest van de wereld lekker weg is geweest. Ik vind weg in Nederland eigenlijk al een slap aftreksel van echt even er tussenuit, maarja, je moet toch iets.
Ja inderdaad. De meeste parken hebben niet één nachtje. Alleen diegene met een hotel er bij. Maar dan heb je weer geen jacuzzi..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal dingen waar je meerdere nachten moet blijven. Daarvoor ben ik vaak te snel uitgekeken, ik wil gewoon lekker 1 nachtje weg.
Ik vind 'al dat gedoe' juist een fijne invulling van vrije dagen waarop je verder geen zak kan doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind mn huis echt te fijn voor al dat gedoe voor 1 nachtje
Ik weet dat hotel Vianen (van der Valk nu Kaatje er over begint) een royalsuite heeft met 2 persoons jacuzzi!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal dingen waar je meerdere nachten moet blijven. Daarvoor ben ik vaak te snel uitgekeken, ik wil gewoon lekker 1 nachtje weg.
Nou ja, “normaal” wordt het voorlopig niet en misschien nooit meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:28 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet meer wachten op 'normaal' hoor. Daardoor heb ik tot nu toe al geen vakantie gehad. En nu heb ik alleen maar spijt, terwijl de rest van de wereld lekker weg is geweest. Ik vind weg in Nederland eigenlijk al een slap aftreksel van echt even er tussenuit, maarja, je moet toch iets.
In Houten ookquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet dat hotel Vianen (van der Valk nu Kaatje er over begint) een royalsuite heeft met 2 persoons jacuzzi!
Vroegere vriendin ging met haar vriend altijd naar een van der valk in de buurt van Schiphol, die had ook zo iets.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet dat hotel Vianen (van der Valk nu Kaatje er over begint) een royalsuite heeft met 2 persoons jacuzzi!
Mwoah, Myraela is denk ik een van de weinigen hier die niet weg is geweest.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, “normaal” wordt het voorlopig niet en misschien nooit meer.![]()
Je klinkt een beetje ongeduldig.
Misschien is huis ruilen met een bekende in een andere regio een idee? Kun je andere afhaal en/of bezorg proeven.
Ik vertrek gewoon 's ochtends vroeg. Ga eerst iets doen voordat ik kan inchecken. Even op de kamer chillen, weer wat doen en eten afhalen. Dan weer op de kamer. Lekker hotelontbijt. Uitchecken en dan heb ik weer een hele dag daar voordat ik naar huis rij.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:37 schreef Candaasje het volgende:
Maar 1 nachtje, voordat je ingecheckt ben.... en de volgende ochtend alweer uit moeten checken...dan kun je toch amper wat doen? (Nouja buiten in de jacuzzi duiken en genieten van roomservice natuurlijk)
Niet dat je van mij een week weg móet hoorzo bedoel ik het niet. Maar ik kan me er niks bij voorstellen.
Deze week ik toevallig omdat een andere FOK-ker daar met zijn vriend is geweest en foto's gooide.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vroegere vriendin ging met haar vriend altijd naar een van der valk in de buurt van Schiphol, die had ook zo iets.
Ik heb dat ook niet zo, en ook vorig jaar door knie problemen niet met vakantie geweest. Wat me nu wel een beetje begint op te breken dat ik niet even spontaan ergens heen kan gaan. Of eigenlijk, het kan wel maar ik vind het niet zo fijn. Ik moet altijd met de trein en om bv een dagje te gaan shoppen in Utrecht is ook al niet handig/niet te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:37 schreef Tally het volgende:
En ik vind het helemaal niet erg om niet weg te gaan. Tuurlijk had zo'n weekendje Europapark leuk geweest. Maar ik vind het al fijn als gewoon iedereen thuis is. We niet weg hoeven en gewoon lekker kunnen keutelen in huis. Samen bezig maar toch apart ofzo
Nee, geen melding meer gekomen dus hij is aan het werk. Vaag allemaal weer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met J? Is er ook een melding gekomen van de coronamelder?
En hoe gaat het met jou, begint de wijziging van medicatie te settelen?
Oh, zo. Hm, nouja niet mijn ding geloof ik. Maar dat maakt niet uit, ik kloot op gasbrandertjes en dat is ook niet bepaald iedereen zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vertrek gewoon 's ochtends vroeg. Ga eerst iets doen voordat ik kan inchecken. Even op de kamer chillen, weer wat doen en eten afhalen. Dan weer op de kamer. Lekker hotelontbijt. Uitchecken en dan heb ik weer een hele dag daar voordat ik naar huis rij.
Daarom dus. Maar wanneer dat even "binnenkomt" is het flink balen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mensen in deze hele situatie zo graag weg willen![]()
Je kan NIETS spontaan doen, je kan nergens uit eten, je moet eten afhalen en buiten opeten of meenemen naar je hotelkamer (waar een hotel ook niet op zit te wachten denk ik), wijn moet je in de supermarkt scoren en ook weer op je hotelkamer opdrinken.
Dan kun je toch gewoon beter thuis blijven
Toen die stoofperen in de fik stonden en begon te roken maandag zegt de oudste opeens: Nou mam, eigenlijk wel een lekker geurtje he. Dan denk ik meteen weer terug aan zo'n huisje met een gezellige houthaardquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, zo. Hm, nouja niet mijn ding geloof ik. Maar dat maakt niet uit, ik kloot op gasbrandertjes en dat is ook niet bepaald iedereen zijn ding natuurlijk![]()
Ik denk dat vriend en ik in februari, na de examens, nog wel een weekje samen weg gaan. Meestal gaan we dan naar een huisje in Duitsland. Lekker wandelen, onder een dekentje zitten bij de haard/houtkachel. Dat soort klef gedoe.
Nouja, het ligt toch aan het soort 'weggaan' dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mensen in deze hele situatie zo graag weg willen![]()
Je kan NIETS spontaan doen, je kan nergens uit eten, je moet eten afhalen en buiten opeten of meenemen naar je hotelkamer (waar een hotel ook niet op zit te wachten denk ik), wijn moet je in de supermarkt scoren en ook weer op je hotelkamer opdrinken.
Dan kun je toch gewoon beter thuis blijven
Jij verwoord het wat steviger dan ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Echt mensen. We leven in een van de rijkste landen ter wereld. Iedereen in deze SC heeft het buitengewoon goed. Het is niet alsof we driehoog achter wonen met zes kinderen en een baantje hebben in een vleesfabriek waar je met een vol busje naar toe moet. Maar het breekt ons op dat we geen nachtje weg kunnen. De tering zeg. Stel je eens even niet zo ontzettend aan.
JAMAMEVAKANSIEENIKKENNIADEMEMEEJZUNNEMATRASVOORMEHOOOOOOF!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Echt mensen. We leven in een van de rijkste landen ter wereld. Iedereen in deze SC heeft het buitengewoon goed. Het is niet alsof we driehoog achter wonen met zes kinderen en een baantje hebben in een vleesfabriek waar je met een vol busje naar toe moet. Maar het breekt ons op dat we geen nachtje weg kunnen. De tering zeg. Stel je eens even niet zo ontzettend aan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen die stoofperen in de fik stonden en begon te roken maandag zegt de oudste opeens: Nou mam, eigenlijk wel een lekker geurtje he. Dan denk ik meteen weer terug aan zo'n huisje met een gezellige houthaard
We kunnen wel gewoon een nachtje weg. Daarom ben ik aan het kijken naar iets om te doen omdat ik daar zin in heb. Die negatieve spin geef je er zelf aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoef echt geen nachtje weg, liever niet, te veel gedoe voor even.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou zeg...je zit redelijk dicht bij de bron van corona info, zo ver ik begrijp.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
We kunnen wel gewoon een nachtje weg. Daarom ben ik aan het kijken naar iets om te doen omdat ik daar zin in heb. Die negatieve spin geef je er zelf aan.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:58 schreef Tally het volgende:
Ik had mijn laptop gepakt omdat ik iets online moest doen. Tot nu toe post ik alleen op FOK! maar dat was niet waarom ik hem had gepakt. Maar waarvoor wel weet ik niet meer...
Wat wil je daarmee zeggen? Dat ik me niet alleen aan de maatregelen zou moeten houden, maar alles voor mezelf nog eens een stapje strenger moet maken? Ik vind op een hotelkamer zitten en eten afhalen niet de grenzen opzoeken, nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:56 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg...je zit redelijk dicht bij de bron van corona info, zo ver ik begrijp.
Vallen de plannen niet onder ‘grenzen opzoeken’?
Van der Valk heeft vestigingen met een complete wellness -in- de kamer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje een gevalletje pot verwijt de ketel?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou zeg...je zit redelijk dicht bij de bron van corona info, zo ver ik begrijp.
Vallen de plannen niet onder ‘grenzen opzoeken’?
Ja, gister weg even naar de kust vond ik zelfs niet kunnen! Stomme MnX laat zich niet aan een tafelpoot binden.
En nee, wij zijn sinds Enschede weekend ook nergens meer geweest, behalve 2 x in de tuin een middag op bezoek.
Ik heb het niet specifiek over jou. Ik vind het in het algemeen werkelijk absurd dat mensen dit soort futiliteiten als zo noodzakelijk bestempelen in een crisis als dit. Maar goed, dat mag ieder voor zich weten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
We kunnen wel gewoon een nachtje weg. Daarom ben ik aan het kijken naar iets om te doen omdat ik daar zin in heb. Die negatieve spin geef je er zelf aan.
Dat vatte ik niet op als 'ik heb er gewoon zin in' maar als 'ik heb dit echt heel erg nodig'.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:28 schreef Myraela het volgende:
Mijn collega vertelt net dat de stacaravan die ze gekocht heeft nu "dicht" is; de camping gaat dicht tot maart en dus geen water in de caravan tot dan. Net nu ze eigenlijk had gedacht dan maar weekendjes camping te gaan doenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:49 schreef Tally het volgende:
Tijdens de eerste lockdown vond ik het sneu voor een vriendinnetje van de jongste. Die ouders hadden net in februari een stacaravan gekocht in België (want die zitten wel 4 hoog met 3 kinderen op een 3 kamer flat) en die mochten daar dus niet heen. Vooral met dat mooie warme weer. Nu in de herfst/komende winter vind ik het minder zielig
Weekendje bosrijk... bij de eftelingquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind 'al dat gedoe' juist een fijne invulling van vrije dagen waarop je verder geen zak kan doen.
Bij ons staat een volkstuin in de buurt wel echt op de verlanglijst. Daar is het hetzelde, maar heel veel mensen zetten van die watercontainers van een biljoen liter op hun terreintje. Dan kun je toch douchen en een bakkie koffie halen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn collega vertelt net dat de stacaravan die ze gekocht heeft nu "dicht" is; de camping gaat dicht tot maart en dus geen water in de caravan tot dan. Net nu ze eigenlijk had gedacht dan maar weekendjes camping te gaan doen
Mja en hoe bepaal je dan neutraal en onpartijdig wiens weekendje weg noodzaak is.. en wiens weekendje weg niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over jou. Ik vind het in het algemeen werkelijk absurd dat mensen dit soort futiliteiten als zo noodzakelijk bestempelen in een crisis als dit. Maar goed, dat mag ieder voor zich weten.
Overigens schrijf je wel dit:
[..]
Dat vatte ik niet op als 'ik heb er gewoon zin in' maar als 'ik heb dit echt heel erg nodig'.
Ja dat hebben zij nu ook. Toch sneu dat je eindelijk het geld bij elkaar hebt en er nu geen gebruik van kan makenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn collega vertelt net dat de stacaravan die ze gekocht heeft nu "dicht" is; de camping gaat dicht tot maart en dus geen water in de caravan tot dan. Net nu ze eigenlijk had gedacht dan maar weekendjes camping te gaan doen
Wel een pomp aansluiten anders heb je geen waterdruk. En zo’n unit van 1m3 is best snel opquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij ons staat een volkstuin in de buurt wel echt op de verlanglijst. Daar is het hetzelde, maar heel veel mensen zetten van die watercontainers van een biljoen liter op hun terreintje. Dan kun je toch douchen en een bakkie koffie halen.
Ik ga liever naar de Efteling dan naar de supermarktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry maar iedereen die naar een pretpark gaat vind ik nu wel echt een sukkel
Bij bosrijk hoef je niet perse naar de efteling hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry maar iedereen die naar een pretpark gaat vind ik nu wel echt een sukkel
Nou ik was vandezomer in de dierentuin...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de Efteling dan naar de supermarkt
Zeurkous..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:18 schreef golfer het volgende:
Vroegah, toen we jaren ondergedoken zaten en als we opgepakt werden vermoord werden en i.p.v. uit eten bloembollen moesten eten...
Ik vind het nogal prijzig als je niet naar de Efteling zou gaan.. een kilometer verderop ligt tegenwoordig een Landal die is dan wel goedkoper.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Bij bosrijk hoef je niet perse naar de efteling he
Hier ook geopperd maar even te zien of we gaan eind januari.
Maar bosrijk is superrelaxt en met huisjes met eigen sauna
En bovendien lekker in het bos.. eten evt gebracht als je dat graag wil.
Echt relaxt. Zelfs (en vooral..) als je niet naar de efteling gaat.
Dat is toch wat kleinschaliger en ga ik ook niet heen. Duinrell ben ik wel 3 weken geleden geweest. En toen wij weggingen (park ging om 16:00 uur dicht) kwamen er mensen aan die het vakantiepark op gingen. Jammere was alleen dat de eetgelegenheden ook dicht warenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou ik was vandezomer in de dierentuin...
en toch wel beetje genezen voorlopig
Ik vraag me ineens af. Is álle horeca in de Efteling nu ook dicht? Dus je moet zelf boterhammen en koffie meebrengen?quote:
Nee hoor. Je kan je broodje kopen en je patatje eten. Maar dingen zoals een restaurant is dicht. Dus geen pannenkoeken, pasta/pizza en het witte paard. Maar het poffertjeshuis doet nu aan afhaal ipv daar eten. En zelfs tegenwoordig met app!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af. Is álle horeca in de Efteling nu ook dicht? Dus je moet zelf boterhammen en koffie meebrengen?
Oh ja, afhaal is toegestaan natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:23 schreef Tally het volgende:
Nee hoor. Je kan je broodje kopen en je patatje eten. Maar dingen zoals een restaurant is dicht. Dus geen pannenkoeken, pasta/pizza en het witte paard. Maar het poffertjeshuis doet nu aan afhaal ipv daar eten. En zelfs tegenwoordig met app!
Jup en ze hebben nu in de Efteling app bij bepaalde winkeltjes een optie om te bestellen en dan kan je aan de zijkant afhalen. Moeten ze niet voor die afhaalpunten gaan hangen natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, afhaal is toegestaan natuurlijk
Mja en probleem met dierentuinen is natuurlijk ook dat mensen best afstand willen houden... maar OOK door diezelfde vierkante meter glas willen kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is toch wat kleinschaliger en ga ik ook niet heen. Duinrell ben ik wel 3 weken geleden geweest. En toen wij weggingen (park ging om 16:00 uur dicht) kwamen er mensen aan die het vakantiepark op gingen. Jammere was alleen dat de eetgelegenheden ook dicht waren
Dat mag je ook zo opvatten, want ik heb er ook gewoon behoefte aan. Maar ik ben er voor de rest helemaal niet over aan het klagen. Ik zoek gewoon iets uit binnen wat voor mij (en de maatregelen) prima is. Overigens vind ik alles een beetje leuk houden ook gewoon belangrijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het niet specifiek over jou. Ik vind het in het algemeen werkelijk absurd dat mensen dit soort futiliteiten als zo noodzakelijk bestempelen in een crisis als dit. Maar goed, dat mag ieder voor zich weten.
Overigens schrijf je wel dit:
[..]
Dat vatte ik niet op als 'ik heb er gewoon zin in' maar als 'ik heb dit echt heel erg nodig'.
Nee ik kan je zelfs vertellen dat ze wat duurder zijn gewordenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja en probleem met dierentuinen is natuurlijk ook dat mensen best afstand willen houden... maar OOK door diezelfde vierkante meter glas willen kijken
En ja bosrijk is duur maar vraag me af of dat nu niet goedkoper is.
En bij landal is een huisje incl sauna ook gewoon flink duur
Mja de mensen die ik ken in ieder geval wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga er vanuit dat @:Myraela (en iedereen hier in de SC) niet zo stom is om te doen wat ik net Van Dissel hoorde zeggen, dat 2 van de 3 mensen die positief getest zijn maar geen verschijnselen hebben er gewoon nog op uit gaan. Denk/hoop dat men zelfs thuisblijft wanneer de uitslag er nog niet is.
Gelukkig was het nog niet zo duurquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik kan je zelfs vertellen dat ze wat duurder zijn gewordenAls "Bosrijk bewoner" hoef je namelijk ook geen tijdslot te reserveren. Dus je kan wel in en uit lopen als je wil. De extra dingen zoals het hele kleine zwembad, winkeltje en restaurants zijn dicht. Maar voor de rest kan je nog gebruik maken van de "voordelen" zeg maar.
Ik heb nog een weekendje met Oud en Nieuw staan. Vorig jaar geboekt toen we daar zaten met Oud en Nieuw (met de familie). Daar probeer ik nu vanaf te komen want ik zie dat niet zitten (Oud en Nieuw in de Efteling) maar dat gaat niet zo makkelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Gelukkig was het nog niet zo duur
Dan eh. Toch maar landal idd
Wij gaan altijd eind januari een weekendje omdat opa graag zo zn verjaardag viert.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog een weekendje met Oud en Nieuw staan. Vorig jaar geboekt toen we daar zaten met Oud en Nieuw (met de familie). Daar probeer ik nu vanaf te komen want ik zie dat niet zitten (Oud en Nieuw in de Efteling) maar dat gaat niet zo makkelijk
Eens! ik mis het ook echt wel en heb vakantie ook gewoon nodig ieder jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag je ook zo opvatten, want ik heb er ook gewoon behoefte aan. Maar ik ben er voor de rest helemaal niet over aan het klagen. Ik zoek gewoon iets uit binnen wat voor mij (en de maatregelen) prima is. Overigens vind ik alles een beetje leuk houden ook gewoon belangrijk.
Ja maar het is ook gewoon heel leuk. Wij gaan de afgelopen jaren met familie. Allemaal in één huisje en dit jaar toevallig alleen wij in een huisje en zij in het hotel. Dus op zich is dat geen probleem om te verblijven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Normaal hadden wij ook weer Oud en Nieuw gevierd in de Efteling nu helaas niet.
We zouden ook nog een keer met vrienden en hun dochtertje gaan, maar geen idee wanneer dat weer een beetje door kan gaan.
Ik was vorig jaar op 1 januari in de efteling, gewoon los kaartje. Dat was toen echt top.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog een weekendje met Oud en Nieuw staan. Vorig jaar geboekt toen we daar zaten met Oud en Nieuw (met de familie). Daar probeer ik nu vanaf te komen want ik zie dat niet zitten (Oud en Nieuw in de Efteling) maar dat gaat niet zo makkelijk
Dus normaal is het nu best te doen in de Efteling?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar het is ook gewoon heel leuk. Wij gaan de afgelopen jaren met familie. Allemaal in één huisje en dit jaar toevallig alleen wij in een huisje en zij in het hotel. Dus op zich is dat geen probleem om te verblijven.
Maar ik zie niets in Oud en Nieuw in de Efteling. De attracties gaan echt verbluffend goed. Daar word er echt gehouden aan de 1,5m afstand (of misschien toevallig net als ik er in eentje sta). Maar als je dan gaat naar Aquanura (nu toevallig de nieuwe met Guus M.) dan staat alles in en op elkaar. En voorzie ik met Oud en Nieuw ook. Dus wil ik niet. Dan ga ik liever een weekendje verder op met zijn alle. Want met Oud en Nieuw zijn die prijzen gewoon nog hoger dan normaal.
Overdag op 31 december en op 1 januari is het echt ontzettend rustig. Mensen kopen dan liever een kaartje voor in de avond dan overdag en op 1 januari is iedereen aan het uitbrakken. Dus dan kan je overal zo doorlopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar op 1 januari in de efteling, gewoon los kaartje. Dat was toen echt top.
Voor het oude normaal ook super rustig, amper rijen.
Maar oudjaar is altijd wel heel druk. En zeker als er nu niks anders kan trekt iedereen daarheen.
Oef... hij kon je niet even op de hoogte brengen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:37 schreef Kreator het volgende:
Makelaar was te laat en de sleutel vergeten. Dus toen kwam ik potentiële kopers tegen. Blunder.
Zeker. Wij gingen op een vrijdagmiddag en ik ben echt geen bezoeker tegengekomen alleen de Eftelingmensen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus normaal is het nu best te doen in de Efteling?
Misschien dat we dan wel gewoon op een doordeweekse schooldag gaan.
Crap. Wat een zooitje.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:37 schreef Kreator het volgende:
Makelaar was te laat en de sleutel vergeten. Dus toen kwam ik potentiële kopers tegen. Blunder.
Wordt al voor gewaarschuwd dus zou zeker niet te laat beginnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef Tally het volgende:
Hmmm. Ik kan ook wel gaan beginnen met Sinterklaas en Kerstinkopen. Als alles online moet zullen die leveringstijden wel omhoog gaan. Kan ik maar beter alles binnen hebben..
hier voor dochterlief al geshopt...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef Tally het volgende:
Hmmm. Ik kan ook wel gaan beginnen met Sinterklaas en Kerstinkopen. Als alles online moet zullen die leveringstijden wel omhoog gaan. Kan ik maar beter alles binnen hebben..
Vanmiddag maar even met de kinderen zitten voor lijstjes.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wordt al voor gewaarschuwd dus zou zeker niet te laat beginnen.
Ik heb gisteren al toffe gebaksbordjes besteld voor een vriendin. Hopelijk zijn ze in het echt ook mooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef Tally het volgende:
Hier gaat dat niet gebeuren. Heb ik iedereen ook al gezegd. Wij zijn normaal de enige die Sinterklaas vieren bij ons thuis een middagje met snoepen en afsluiten met een etentje. Maar wij doen niets en nodigen ook niemand uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hier voor dochterlief al geshopt...
maar vieren het normaal altijd met opa en oma... ik vraag me nu af of dat gaat gebeuren.
dus daarvoor shop ik nog wel eventjes niet
vriendlief zei al: nou meer budget voor mij dus
Zien er wel gaaf uit. Net marmeren bordjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al toffe gebaksbordjes besteld voor een vriendin. Hopelijk zijn ze in het echt ook mooi.Weet eigenlijk niet of ik dit jaar veel cadeaus met Kerstmis ga doen. Beetje afhankelijk van of we eigenlijk wel mensen gaan zien met Kerstmis.
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:58 schreef Tally het volgende:
Zien er wel gaaf uit. Net marmeren bordjes
Wat voor materiaal is het?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zegt.Daar heeft het inderdaad wel wat van weg. Het zijn bubbels, dus ze zijn ook allemaal verschillend.
Geglazuurd aardewerk gewoon, witte rivierklei noemen ze het zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik heb dankzij Fietsies tips over de 3d-printers het perfecte cadeau gevonden. Ben er helemaal enthousiast over.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:06 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil dit jaar weer eens echt kerst vieren met kadootjes enzo gewoon om wat extra gezelligheid te hebben thuis.
Maar ik weet helemaal niet wat te geven
Ik vind die kommen ook zo leukquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geglazuurd aardewerk gewoon, witte rivierklei noemen ze het zelf.Dit is de hele collectie: https://www.bowls-dishes.com/collecties/espuma/
Bij iemand in de buurt laten bezorgen. Of bij vriendenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dankzij Fietsies tips over de 3d-printers het perfecte cadeau gevonden. Ben er helemaal enthousiast over.Alleen nog bedenken hoe ik het ga bestellen zonder dat hij het doorheeft nu we altijd thuis zijn.
mja hier een vent die eigenlijk vooral van boeken houdt en het OF zelf koopt..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier gaat dat niet gebeuren. Heb ik iedereen ook al gezegd. Wij zijn normaal de enige die Sinterklaas vieren bij ons thuis een middagje met snoepen en afsluiten met een etentje. Maar wij doen niets en nodigen ook niemand uit.
Ook met kerst blijven we thuis. Heb ik ook al gezegd tegen de familie.
Maar als ik iets koop geef ik het normaal gelijk aan kinderen of manDaarom heb ik nog niets.
Of overdag (dan zit hij boven) en in de gang meteen inpakken en onder/naast de boom neerzetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:09 schreef Tally het volgende:
Bij iemand in de buurt laten bezorgen. Of bij vrienden
Ja dat is ook wel een ding ja. We zijn hier beide ook altijd thuis nu.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dankzij Fietsies tips over de 3d-printers het perfecte cadeau gevonden. Ben er helemaal enthousiast over.Alleen nog bedenken hoe ik het ga bestellen zonder dat hij het doorheeft nu we altijd thuis zijn.
De man hier is altijd blij met Legoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja hier een vent die eigenlijk vooral van boeken houdt en het OF zelf koopt..
OF op een lijstje zet waar zowel de boeken staan die in de kast staan (dat is niet erg) maar OOK de boeken die al op zn Kindle staan...
dus ik koop nooit wat van dat lijstje.. want dikke kans dat hij het al heeft.
en verder leest ie graag iets intelligentere boeken dan dat ik doe... dus ik vind het altijd nogal moeilijk kiezen.
al was die van afgelopen jaar wel een voltreffer...
Maar toen kon ik gewoon 2 uur in de boekenwinkel staan twijfelen... dat trekt nu ook niet echt aan.
en voor kind schrijf ik altijd op wat ze wel wil.. maar wat ze niet krijgt.
dat krijgt ze dan nog weleens spontaan van sinterklaas.
dit jaar oa 2 sleutelhangers via Ali... en een deken in de vorm van een pannenkoek.
maar goed.. die vind alles leuk.. en boeken doen het ook altijd goed
de man.. is duidelijk het probleem hier
Ik heb altijd het "geluk" dat nu ik thuis zit het in de avond word gebrachtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of overdag (dan zit hij boven) en in de gang meteen inpakken en onder/naast de boom neerzetten.
Lego koopt vriendje allemaal al zelfquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
De man hier is altijd blij met LegoEn die heeft op onze NAS een lijstje met Lego dingen die hij graag zou willen dus op zich geen probleem.
De oudste is makkelijk. Lego, boeken, pixels of Schleich.
De jongste is hier het probleem.
Dus laat ik ze maar een lijstje maken met wat ze willen hebben. Dan kan ik zo veel mogelijk lokaal bestellen (die ze tegenwoordig ook langs brengen op de fiets of kan ik ophalen) en anders zoeken via internet.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lego koopt vriendje allemaal al zelf![]()
Komt straks geloof ik een Batwing ofzo binnen
Scheelt dat hij heel specifieke dingen wil en niet van 1 soort alles ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]Echt waar?
Ik ben pas aan mijn collectie begonnen en heb nu Star Wars en Harry Potter. Andere dingen durf ik nog niet omdat ik bang ben alles leeg te kopen
dat is wel handig ja...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:14 schreef Tally het volgende:
O en laat ik niet vergeten dat de oudste een fervent game-ster is. Dus alles voor de Playstation is goed.
en de sleutelhangers kwam ze zelf mee.. want die zitten normaal aan dr tas.. maar BB8 was gesneuveld laatst..quote:Meisjes van dertien, niet zo gelukkig
Meisjes van dertien er net tussenin
Te groot voor de poppen, te groot voor de merels
Te klein voor de liefde, te klein voor de kerels
O vreselijk!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:37 schreef Kreator het volgende:
Lego is tof. Ik zag gister een tof filmpje van iemand die allemaal van die herenhuizen had.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:15 schreef Tally het volgende:
[..]Echt waar?
Ik ben pas aan mijn collectie begonnen en heb nu Star Wars en Harry Potter. Andere dingen durf ik nog niet omdat ik bang ben alles leeg te kopen
Mijn makelaar vertelde een keer doodleuk dat ze een kat had laten ontsnappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O vreselijk!
Onze makelaar was gewoon een ongeïnteresseerde kuthoer en de bezichtigingen zaten net aan het begin van not-lockdown 1, dus iedereen was nog compleet hysterisch.
Ik werkte in die weken dus volledig thuis en moest zelf weg wezen en de makelaar adviseerde om de poes ook niet thuis te hebben.
1000 keer bij haar benadrukt dat alles kon, dat we het alleen moesten weten zodat we konden zorgen dat we niet thuis waren. Stond dus ook een keer oog in oog met de nieuwe kopers die gewoon al naar binnen banjerden terwijl ik -een kwartier voor de doorgegeven tijd- de poes nog in een mandje aan het proppen was
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:08 schreef golfer het volgende:
Het boek waar ik aan heb meegewerkt is uitgekomen.
Oh leuk dat er nu een boek mede van jouw hand is! Ik wist niet dat je daar mee bezig was. Tevreden over het eindresultaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |