Je kan Bb ook zonder barré spelen als je alleen maar de hoogste vier snaren aanslaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:13 schreef Blues het volgende:
Was ie ineens dicht tijdens typen.![]()
Lekker dagje. Sporten, tuin gedaan; roos snoeien en mest, ook mest voor de hibiscus, grasmat harken want een half duizend kegels van de boom en rest geveegd. Heel zennn, daarna me gestort op Nothing rhymed van Gilbert o' Sullivan. Zowel de akkoorden op gitaar (Bb is een ramp) als op keyboard klinken mooi. Vind de tekst triest.
Gemiddeld toch een mooi resultaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog die gigantische pastinaak van 763 gram 2 weken geleden?
[ afbeelding ]
8 gram.
True. Ik heb er nog 2 geoogst. Die ene lijkt meer een biet dus die zal wel een stuk puin tegen gekomen zijn en die ander is eigenlijk wel 'normaal'.quote:
Ja ik speel geen barre's. Heb t opgegevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je kan Bb ook zonder barré spelen als je alleen maar de hoogste vier snaren aanslaat.als het me echt niet op de bedoelde manier lukt doe ik het zo wel eens. Gaat alleen niet als je moet tokkelen, want dan wil je die Bb bastoon wel horen.
Cutequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
8 gram.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halfuurtje naar wat dingen voor studie zitten te kijken en ik zit gewoon strak van spanning in mijn stoel.Zo stom, wat is er nou helemaal eng aan studie? Ik heb donderdag een overleg met een professor over een artikel waaraan we dingen moeten afmaken en het voorbereiden van zo'n overleg is kennelijk hartkloppend vingertintelend eng.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
8 gram.
He bah. Hoe is het weer bij jou, droog? Even buiten gaan lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halfuurtje naar wat dingen voor studie zitten te kijken en ik zit gewoon strak van spanning in mijn stoel.Zo stom, wat is er nou helemaal eng aan studie? Ik heb donderdag een overleg met een professor over een artikel waaraan we dingen moeten afmaken en het voorbereiden van zo'n overleg is kennelijk hartkloppend vingertintelend eng.
Bij ons zijn er maar 2 opgekomen, ik durf nog niet te oogsten, bang dat het is zoals die van vandaag bij jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog 2 geoogst. Die ene lijkt meer een biet dus die zal wel een stuk puin tegen gekomen zijn en die ander is eigenlijk wel 'normaal'.
Vanavond puree.![]()
Ja, lief he @:Tele6 ?
Hey, kennelijk is het spannend. Ik vraag me ook wel eens af waarom ik het soms doodeng vind om bij iemand aan de deur te kloppen terwijl ik enkel wat wil afgeven. Rationeel gezien beschouwen we het vast als 'aanstelleritus' of 'onzinnig' of 'contraproductief', maar het is wat het is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik had begrepen dat pastinaakzaad heel snel aan kiemkracht verliest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij ons zijn er maar 2 opgekomen, ik durf nog niet te oogsten, bang dat het is zoals die van vandaag bij jou
Dat is geen slecht ideequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He bah. Hoe is het weer bij jou, droog? Even buiten gaan lopen?
Ja dat leerde ik dit jaar van Lucky in het moestuin topic. Dus toen AL het zaad dat er nog was in de grond gegooid en er kwamen er dus 2 opquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat pastinaakzaad heel snel aan kiemkracht verliest.
Ik zwaaide terug hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:16 schreef AnneX het volgende:
Bijna thuis, tikt makkelijker 😉
Zee gezien-guur-nat-naar Barrel gezwaaid.
Herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
ik lees nu " the live changing Magic of not giving a fuck"quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor!![]()
Ik deed er ook 6 weken over om een wekelijks overleg op te zetten.. want ik wist niet wat ik wilde EN " wat zouden de anderen er wel niet van vinden, van dat overleg en van mij"![]()
Ben je 40 voor hoor..
Ik moet zeggen dat mijn dagen als straatactivist wel hebben geholpen, wat dat betreftquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik lees nu " the live changing Magic of not giving a fuck"
zinvol wel.
Wat een avonturen zo ineensquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
MP: Uiteindelijk kwam het goed met het huisadres.
Verkoopster had een foutief huisnummer ingeklopt. ( en ik de verkeerde mensen gebeld, dat wij voor de deur stonden waarop een 06 nr) 1000 x excuus.
Uiteindelijk naar huis met een afbeelding door Hundertwasser op een zijden shawl.
Eerst binnendoor naar Schev. over de boulevard, 5 minuten uitgestapt want dat kon wel met de nieuwe jas, daarna té guur en nat en door naar Simonis.![]()
Paëlla meegenomen en broodjes makreel en haring gegeten, op de P. want uitjes.
Wat een zootje is het in de Randstad (geworden).![]()
@:Tele6 goed idee: even luchten.![]()
Is de pastinaak van 763 gram in één keer opgegaan, Lonaa?
Een mens moet zoveel he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef Candaasje het volgende:
Zo, even tijd voor een afleveringetje Izombie (het is leuker dan het klinkt) tussendoor. Daarna eens aankleden (
) , opruimen, en nog wat voorbereiding doen voor het practicum morgen. En eigenlijk moet ik nog weetikveelhoeveeluur aan hoorcolleges kijken deze week. Ugh.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat leerde ik dit jaar van Lucky in het moestuin topic. Dus toen AL het zaad dat er nog was in de grond gegooid en er kwamen er dus 2 op
Nja dat kopen we dus niet meer.
Haha, heerlijk toch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Een mens moet zoveel he.
Ik raakte net verstrikt in Billie Eilish. Via een tekst en een link en klik klik x25. Weet nu alles van haar.
En van de golden state killer. Omdat podcast vd volksjury. 2 superleuke vlaamse journalisten met een voorliefde voor truecrime.
Soms heb ik moeite met 'geen plannen en ik HOEF niet elke vrije dag een schoonmaakklusje'. Lekker oeverloos doorsearchen op de bank met een muziekie in mn oor.
Komen we thuis, ligt er een brief van de Burgemeester: gedrag aanpassen, lockdown dreigt. Verder in sympathieke bewoordingen. Anderhalf kantje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een avonturen zo ineens![]()
Ook gezwaaid naar zoon F. die op de Scheveningse boulevard werkt bij HC?!
Iets dergelijks heb ik ook jog wel ergens liggen.. altijd makkelijk in een boekquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik lees nu " the live changing Magic of not giving a fuck"
zinvol wel.
Omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal.
Dus vorig jaar deed ik wat jij deed.
Hele tuin vol pastinaak
Griepprik maatregelen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:54 schreef Tele6 het volgende:
Het is lekker fris buiten
Ik kwam op mijn wandeling langs mijn huisartsenpraktijk (die is om de hoek, superhandig) en daar hebben ze een heel dranghekken-en-portiers-gedoe opgebouwdheftig.
Ik was net in Eindjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Net voor het eerst voor de brouwerij belastingaangifte gedaan, helemaal niet leuk![]()
Nu wat bestellingen bezorgen in Eindhoven en omgeving.
Is het volgens de makelaar ook een teleurstellende interesse? Ik weet niet wat normaal is in die regio.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Geen nieuwe kijkers erbij. Morgen komen er twee. Vrijdag 1 en volgende week nog één.
Denk dat ik net iets te hoog zit qua prijs. Sucks. Fuck enschede. Armoedzaaiers.
Groetjes,
Ongeduld.
Aan de ass-istent te horen gisteren vond ze het ook vrij matig ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het volgens de makelaar ook een teleurstellende interesse? Ik weet niet wat normaal is in die regio.
I know. Ik hoop het ook. Wellicht biedt die ook wel.vier of vijf ton.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:19 schreef Myraela het volgende:
Om er maar een cliché in te gooien, uiteindelijk heb je er maar eentje nodig. Hopelijk zit die er wel tussen.
Zal je zien dat ze elkaar gaan overbieden en jij er nog 20.000 extra voor krijgt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Geen nieuwe kijkers erbij. Morgen komen er twee. Vrijdag 1 en volgende week nog één.
Denk dat ik net iets te hoog zit qua prijs. Sucks. Fuck enschede. Armoedzaaiers.
Groetjes,
Ongeduld.
Jaaaaaaaaaa. Ik mis dat. Ook gewoon het hele niks nuttigers te doen hebben dan nachtenlang chatten met V levenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Internetten op de universiteit in 1994.
En toen... Superweb op mijn studentenhol. Nachtenlang chatten metDP
Maar dat weet je toch wanneer je kittens neemt, dan heb je twee ongeleide projectielen in Huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was net in Eindje
Want ik ging langs het asiel en heb weer drie kittens in huis. Twee broertjes die geadopteerd waren, bleken toch té enthousiast voor hun nieuwe huishouden dus zijn weer teruggebracht.
Nu zijn ze de kennismaking aan het hernieuwen met broer die nog hier zat. Eentje vindt het al gezellig, nummer twee moet nog kijken en blazen als hij te dichtbij komt. Bij mij, op de bank. Want woonkamer was wel meteen bekend en oké.
Precies. Zolang de kijkers niet weten dat er maar een paar zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze elkaar gaan overbieden en jij er nog 20.000 extra voor krijgt.
Hey, wat Myraela zegt, je hebt maar 1 serieuze geïnteresseerde/koper nodig hè. En ik heb ook wel van vrienden gehoord die juist 20+ kijkers hadden maar geen bod kregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Ongeduld.
De eerste golf komt meestal een paar dagen na funda. Daarna wordt het sporadisch volgens mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Ongeduld.
Hier gister ook zoiets. Krijg ineens bericht dat het bezorgd is. Niks dus en ik was gewoon thuis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:50 schreef Myraela het volgende:
Zit ik de hele dag op een pakketje te wachten omdat daar het spul in zit om m'n kastje op te knappen. Wat ik eigenlijk vanavond wilde doen. Heeft de bezorger me gemist. Echt, first world problems, maar toch wel fucking irritant.
Als ik zie wat voor kleine krotten hier overboden worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze elkaar gaan overbieden en jij er nog 20.000 extra voor krijgt.
Hier had DHL hem ook meteen gezet op 'morgenavond ophalen bij pakketpunt'. Als ik dat had gewild, had ik daar toch meteen voor gekozen. Dus dat heb ik aangepast. En daar heb ik morgen vast weer spijt van, wanneer ze weer te beroerd zijn om het pakket te bezorgen en ik weer niet kan beginnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:55 schreef gcjoel het volgende:
Hier gister ook zoiets. Krijg ineens bericht dat het bezorgd is. Niks dus en ik was gewoon thuis.
Ligt het vandaag bij het het pakketpunt.
Ik bestel toch online zodat ik niet in winkel in hoef
Stomme postnl
Ik vond het juist laag qua prijsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:15 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Ongeduld.
Ach een keertje nadenken terwijl je leest kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Iets dergelijks heb ik ook jog wel ergens liggen.. altijd makkelijk in een boek
Weten en ervaren zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch wanneer je kittens neemt, dan heb je twee ongeleide projectielen in Huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wij hadden met 28 kijkers ook 'maar' drie biedingen. Wel alledrie ruim boven de vraagprijs trouwens. Maar dat schijnt hier de trend te zijn, veel kijken, weinig bieden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hey, wat Myraela zegt, je hebt maar 1 serieuze geïnteresseerde/koper nodig hè. En ik heb ook wel van vrienden gehoord die juist 20+ kijkers hadden maar geen bod kregen.
Zakken met je prijs kan altijd nog.![]()
/eindepeptalk
Mijn huisarts was laatst een hele dag telefonisch niet bereikbaar vanwege de griepprikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Griepprik maatregelen waarschijnlijk
Ik krijg m donderdag, kreeg een uitnodiging voor volgende week, maar moet donderdag toch naar de HA. Hoef ik niet in de rij te staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn huisarts was laatst een hele dag telefonisch niet bereikbaar vanwege de griepprikMijn prik is ook weer binnen trouwens
Zere arm nu
https://nos.nl/artikel/23(...)-nu-zo-populair.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:24 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn huisarts was laatst een hele dag telefonisch niet bereikbaar vanwege de griepprikMijn prik is ook weer binnen trouwens
Zere arm nu
Ik las het ja. Wij worden ook flink aangemoedigd 'm te halen, dus dat heb ik maar braaf gedaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-nu-zo-populair.html
Nu dreigt er weer een tekort aan vaccins.
Ik heb trouwens een oproep voor volgende week vrijdagmiddag en ik ga voor het eerst sinds jaren dus ook die prik halen.
Negatief is het meest positieve woord dit jaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Vriendin is positief getest, haar man al 2x negatie maar is hondsberoerd (en da’s echt geen pieper)
Influenza kan je natuurlijk ook altijd nog doodziek van zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Vriendin is positief getest, haar man al 2x negatie maar is hondsberoerd (en da’s echt geen pieper)
Ja, dat is goed mogelijk, maar als hij klaagt zou hij half dood moeten zijn 😉quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Influenza kan je natuurlijk ook altijd nog doodziek van zijn.
Aww hopelijk vinden ze snel weer een fijn plekje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was net in Eindje
Want ik ging langs het asiel en heb weer drie kittens in huis. Twee broertjes die geadopteerd waren, bleken toch té enthousiast voor hun nieuwe huishouden dus zijn weer teruggebracht.
Nu zijn ze de kennismaking aan het hernieuwen met broer die nog hier zat. Eentje vindt het al gezellig, nummer twee moet nog kijken en blazen als hij te dichtbij komt. Bij mij, op de bank. Want woonkamer was wel meteen bekend en oké.
Straks ben jij degene die de meeste fok!kers kent 🤣quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww hopelijk vinden ze snel weer een fijn plekje.
Weer een ontmoeting met een Fok!ker overleefd
Hahaha zo populair is het bier nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Straks ben jij degene die de meeste fok!kers kent 🤣
Ik ben hier voor hoor! Graag wel met een ingebouwd rietje ofzo.quote:
Daar moet ik weer eens voor langs de lidl. Vriezervak vol eendenborstquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:05 schreef borisz het volgende:
Had een eendenborst vanavond. n een groentemix van de Appie.
Nevermind, bijgelezen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cat, heb even gemist. Is Pietje Parcour weg?
En de kittens van nu zijn pleeggies?
quote:
De ex van Vlindertje was toch op zoek?quote:
O ja! @VlinDerTjE ! Of had zij nog een nummer erachterquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De ex van Vlindertje was toch op zoek?
Daar was jequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Met nummertjes erachter inderdaad
@:Cat-astrophe hoe gaat 't inmiddels met de darmpjes? En ex woont in een appartement, denk je dat dat kan met deze kittens of gaan die wel echt een buiten nodig hebben? En zijn ze knuffelig?
Ik zal 'm in elk geval even op je topic wijzen
En sneu dat ze terug zijn zeg! Wel fijn voor Sjors dat 'ie weer even speelmaatjes heeft.
Ik zie net je foto in je topic ja. Liefquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar was je![]()
Knuffelig: zie topic
Darmpjes blijven nog gevoelig maar ze groeien prima. Zitten wel nog op dieetvoer.
Ze kennen buiten niet, dus als er binnen speelplekken zat zijn gaat dat prima.
Laat hem maar eens lezen en mijn PM staat open voor meer info. Ik ben wel van plan ze uiterlijk donderdag terug op de site te zetten zodat ze snel kunnen verhuizen.
Dat wordt dus vroeg op om te douchen of naar de wc te gaan, want ze komen áaaaaaaaltijd dan. Is mijn ervaringquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:08 schreef Lonaa het volgende:
Over pakketjes gesproken:
VERWACHTE BEZORGING
Morgen
08:00 - 18:00
Thanks pik.
Geen idee, misschien in dat klusvragentopic in K&W?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:21 schreef Sarabi het volgende:
3 maanden geleden onze douchekop (en thermostaatkraan) vernieuwd en nu alweer problemen
Hij geeft om de 2 minuten even alleen koud water.
Iemand enig idee of dit aan de douche ligt of eerder een probleem bij de ketel?
Ja zal ik eens doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee, misschien in dat klusvragentopic in K&W?
Ik moet mijn haar nog wassen. Geen zinnnn! Maar nu kan het, want de drieling heeft zich op drie verdiepingen van de krabpaal te ruste gelegd.
Logisch en ook baalwaardigquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:47 schreef Candaasje het volgende:
(Ja ik weet, in het ziekenhuis belanden is echt veel erger. Natuurlijk (niet cynisch bedoeld). En ik heb nog wel online les. Dus soit..... maar ik baal er toch even goed van. )
Hey, dit herken ik! Dat was een probleem in de ketel en een onderdeel is toen vervangen. Ik weet helaas niet welk deel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:21 schreef Sarabi het volgende:
3 maanden geleden onze douchekop (en thermostaatkraan) vernieuwd en nu alweer problemen
Hij geeft om de 2 minuten even alleen koud water.
Iemand enig idee of dit aan de douche ligt of eerder een probleem bij de ketel?
Onderwijs is óók domweg heel belangrijk en je eigen kleine ellende vergelijken met iemand anders' grote ellende is zinloos en stom. Dus je kan rustig balen en dat ook hier zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:47 schreef Candaasje het volgende:
(Ja ik weet, in het ziekenhuis belanden is echt veel erger. Natuurlijk (niet cynisch bedoeld). En ik heb nog wel online les. Dus soit..... maar ik baal er toch even goed van. )
Whehehe, is ook zo. Maar het voelt zo suf om te klagen terwijl de uni verder echt wel z'n best doet en ik tenminste nog lessen kan volgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onderwijs is óók domweg heel belangrijk en je eigen kleine ellende vergelijken met iemand anders' grote ellende is zinloos en stom. Dus je kan rustig balen en dat ook hier zeggenEr is niemand (hoop ik) die denkt 'wat een zeur, met covid op de ic liggen, dát is pas balen!'
De stort heeft ze hier in de diepvries, gevonden honden en kattenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:09 schreef Candaasje het volgende:
Whehehe, is ook zo. Maar het voelt zo suf om te klagen terwijl de uni verder echt wel z'n best doet en ik tenminste nog lessen kan volgen.
Ik ga maar eens vragen aan de dierenartsen die ik ken of ze nog een gevonden hond of kat over hebben ofzo. Dat hadden we op mijn eerste werkplek nog wel eens, (dieren die dan ook niet te traceren zijn en dan naar destructie gaan na 2 weken)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De stort heeft ze hier in de diepvries, gevonden honden en kattenJe kan altijd zeggen dat je een zwarte kat kwijt bent en of je even mag kijken. Hoe je het dier ook beschrijft, èlke zwarte kat lijkt sprekend op elkaar
quote:
Jup. Het meeste was al online, maar geen practica dus en ik vermoed dat de staldiensten nu ook wel opgeschort zullen worden. Hoewel ik daar nog geen mail over heb gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:15 schreef gcjoel het volgende:
Logisch dat je baalt als iets niet meer kan wat gewoon een belangrijk deel van je leven is.
Ik baal dat ik helemaal niet meer naar kantoor mocht.
En nu mag/moet ik misschien vanaf volgende week weer 1x per week en baal ik daar ook van
Heb je eindelijk weer een soort ritme, gaat weer alles anders.
Kennis van me vroeg een keer aan een buurman of een kat die hij had gevonden van hem was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De stort heeft ze hier in de diepvries, gevonden honden en kattenJe kan altijd zeggen dat je een zwarte kat kwijt bent en of je even mag kijken. Hoe je het dier ook beschrijft, èlke zwarte kat lijkt sprekend op elkaar
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik baal vooral van geen sport (hockey). Dat was zo'n beetje het enige regelmatige sociale contact / buiten de deur moment wat ik nog had. Maargoed, het is niet anders.. nu maar mezelf nog vaker een schop geven en wel even buiten een rondje lopen, anders kom ik rustig maar een keer per week buiten boodschappen doen.
Net m'n PowerPoint presentatie opgenomen voor online symposium van vrijdag. Duurde langer dan ik dacht. Tijd voor bed![]()
@:Cat-astrophe ex had blijkbaar net besloten toch nog maar even te wachten tot het voorjaar. Helaas! Dus je hoeft niet te wachten met ze op de site zetten. Hopelijk hebben ze snel een baas, maar dat zal wel!
Hm ik heb brandmelders van de action...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:55 schreef z80 het volgende:
Ik HAAT brandmelders die midden in de nacht spontaan af gaan. Piepje van lege batterij is vervelend. Maar voluit piepen is.
Helaas niet de eerste keer met melders die 10 jaar met een batterij zouden moeten werken. Eens rondkijken voor een ander merk.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:00 schreef Lonaa het volgende:
Oh man, ik heb dat laatst een keer gehad overdag en hij hangt in het trapgat boven de trap en ik kan er niet bij en ik raakte in paniek want wat een herrie en de hond was in paniek en ik ging er dingen tegen aangooien en toen had ik alleen een bureaustoel met wielen welke ik boven aan de trap moest zetten omdat ik er dan wel bij kon en mijn motoriek is kut dus het was eigenlijk een soort deadwish en omg het was zo ontzettend naar.
Thanksquote:
Ik hoop dat het heel erg meevaltquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen voor het eerst in 10 jaar tijd naar de tandarts
Oeh lekker! ik had ze deze week in kersenbier gemaakt, was ook echt topquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:59 schreef minilot het volgende:
Stoofperen-in-port-ochtend
[ afbeelding ]
Oh! Mijn moeder zei dat oma de peertjes wel eens in bier maakte. Ik kon me daar niets bij voorstellen. Maar zó weer welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:04 schreef gcjoel het volgende:
Oeh lekker! ik had ze deze week in kersenbier gemaakt, was ook echt top
Ik kwam het tegen bij een restaurant: stoofperen gestoofd in bier.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Mijn moeder zei dat oma de peertjes wel eens in bier maakte. Ik kon me daar niets bij voorstellen. Maar zó weer wel
Dit klinkt echt geniaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:04 schreef gcjoel het volgende:
Oeh lekker! ik had ze deze week in kersenbier gemaakt, was ook echt top
Ja, daar hangt ie nog wel. Moet van de woningbouw.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat het heel erg meevalt
En eh, @:Lonaa ik neem aan dat de brandmelder daar nu niet meer hangt?
Eh, komen die dan ook als die af gaat en je er niet bij kanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Ja, daar hangt ie nog wel. Moet van de woningbouw.
Er staat inmiddels een stoeltje zonder willen boven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, komen die dan ook als die af gaat en je er niet bij kan
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:59 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Godver, koffie op. Wel al een pot leeg, maar toch, zwaaaaaaaarOh ja....koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen maar eens maken na de meeting.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kan niks vinden, ook niet onder je naam. Snap ook niets meer van FB, krijg soms leuke berichten van vrienden/familie pas een week later te zienquote:
We hadden toen lunch bij Moushmoush met jouw nichtje. Er kwam zo'n "ik wil dit nu eten foto" naar vorenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan niks vinden, ook niet onder je naam. Snap ook niets meer van FB, krijg soms leuke berichten van vrienden/familie pas een week later te zien
Dat ging vlotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was niet spannend, 1 klein gaatje. En natuurlijk mijn voortand fixen.
1 gaatjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was niet spannend, 1 klein gaatje. En natuurlijk mijn voortand fixen.
Ja tochquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 gaatjeDat was best goedkoop voor 10 jaar niet naar de tandarts!
Oeh, klinkt lekkerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:59 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dát is irritantquote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:20 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen!
Net 5 minuten verslapenNormaal begint die prof nooit gelijk met de inhoud van de stof, altijd met een of andere anekdote of nieuws-mededeling. Vanochtend niet. Zal je altijd zien.
De brandmelder heb ik hier op mijn kamer van het plafond gehaald. Meer huisgenoten hebben dat gedaan, want die krengen gaan echt te vaak onnodig af, liefst op het moment dat de bewuste huisgenoot niet thuis is. Ik heb er ook wel eens voor uit een college moeten komen.
En vorig jaar stond dus om 6 uur 's ochtends de politie opeens in onze hal, want we kregen de huisbaas niet te pakken terwijl er dus zo'n ding hing te loeien, en de buren waren het ook zat. (Huisgenoot stond in z'n onderbroek en ik stond onder de douche, we hadden het moeten filmen) Dus.![]()
Mijn buurvrouw heeft hem wel nog hangen, kwam ik gisteren achter. Gelukkig stopte 'ie vanzelf, want ze was niet thuis..
(Ze hangen nog wel in de algemene ruimtes)
Googelen op ‘boomstamlook’.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klussers du topique: een mooi stuk hout, waar vind je dat? En dan wel een plank, maar niet echt een plank![]()
Ik wil gewoon een mooi stuk hout met een platte bovenkant, waar ik gaten in kan boren, zodat ik het op kan hangen er lampen IN kan frotten en er planten OP kan zetten. Dus geen mooie gladde plank, maar wel een mooi plat stuk hout van een mooi model boom.
Merci!quote:
Mooie actie zeg! Ik heb helaas geen energie om te helpen. Ik zie helaas nergens staan dat ik me aan kan melden om bomen te ontvangen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:56 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike een boom voor jou? https://www.volkskrant.nl(...)KEH9DHMRMlroTIfuoNJE
Quote:” Op de website Meerbomen.nu kunnen geïnteresseerden in hun omgeving zien waar ze komende winter kunnen helpen met verzamelen en planten. Particulieren die bomen of ruimte voor zaailingen overhebben, zijn ook nog steeds welkom zich te melden.”
En ik zag elders een prachtige roodkleurende Nyssa Sylvatica.
(Ben je tuintopic even kwijt).
Hoe gaat het met J? Is er ook een melding gekomen van de coronamelder?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie actie zeg! Ik heb helaas geen energie om te helpen. Ik zie helaas nergens staan dat ik me aan kan melden om bomen te ontvangen.
Hier iedereen met en verplichtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer de hele fucking supermarkt zonder kapje
Wat ik ook totaaaaal niet begrijp is dat in de supermarkt de broodjes nog lekker in van die hoestgraaigrabbelkwijl bakken zit![]()
Vorige corona golf was bij ons alles voorverpakt in zakjes. Nu weet ik niet want koop het eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weer de hele fucking supermarkt zonder kapje
Wat ik ook totaaaaal niet begrijp is dat in de supermarkt de broodjes nog lekker in van die hoestgraaigrabbelkwijl bakken zit![]()
Oh, misschien is dat de reden dat de saladebar hier weg is. Hoop ik dan. Dan komt die hopelijk ook weer terug. Vond ik echt te chill.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou dan voor een kamer met jacuzzi gaan ofzo. Als dat binnen het budget kan natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde in december nog een nachtje weg boeken. Dacht iets met een zwembad, want dat is wel chill als je voor de rest geen zak kan. Maar toen las ik bij een hotel de maatregelen bij het zwembad. Shifts van een uur, geen garantie dat er plek is, tussen elke shift een kwartier dicht vanwege de schoonmaak. Supernetjes natuurlijk, maar haalt de lol er wel een beetje vanaf.
Dan maar iets zonder zwembad en juist met chillere kamers.
Ga naar Bazaar, in de vruchtbaarheidskamer hebben ze een bad waar je baantjes in kan trekkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde in december nog een nachtje weg boeken. Dacht iets met een zwembad, want dat is wel chill als je voor de rest geen zak kan. Maar toen las ik bij een hotel de maatregelen bij het zwembad. Shifts van een uur, geen garantie dat er plek is, tussen elke shift een kwartier dicht vanwege de schoonmaak. Supernetjes natuurlijk, maar haalt de lol er wel een beetje vanaf.
Dan maar iets zonder zwembad en juist met chillere kamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |