Naar Duitsland gevlucht, want daar mag het wel allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt je vast vanaf maart aan alle regels gehouden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke poten. Het zijn extra dikke sokken.
Tuurlijk niet, maar nu het slecht gaat wel gewoon weerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij hebt je vast vanaf maart aan alle regels gehouden.
Sorry, maar dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke poten. Het zijn extra dikke sokken.
Hypocriet dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar nu het slecht gaat wel gewoon weerkleine moeite toch.
Hoe laat is het?
!SOLIDARITEIT!
Dit interesseert me geen zak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat BadderHaring terug is in het PSV topic onder een andere username.![]()
![]()
![]()
Spannend hoor...
Ah, goed gespot.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat BadderHaring terug is in het PSV topic onder een andere username.![]()
![]()
![]()
Spannend hoor...
Dankzij mensen als jou die dachten dat ze de teugels konden laten vieren zitten we nu weer in de tweede golluf!!!!!!!quote:
Moet jij weten.quote:
@Scrummie @scrummie2.1 @Scrummiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die vaak weggaan en terugkomen op andere accounts zijn vaak nogal labiel.
@:muskusboktor57
Gelachen, dit is leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankzij mensen als jou die dachten dat ze de teugels konden laten vieren zitten we nu weer in de tweede golluf!!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:scrummie @:scrummie2.1 @:scrummie
Soms wil een mens weleens nieuwe kleren aan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die vaak weggaan en terugkomen op andere accounts zijn vaak nogal labiel.
@:muskusboktor57
Hiljemarkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
Badder was toch ook die user die zei dat die PSV-aankoop wiens naam ik ben vergeten beter was dan Eriksen?
Dat was grappig!
Door het uitroepteken las ik hier in eerste instantie ISOLATIEDARITEIT.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar nu het slecht gaat wel gewoon weerkleine moeite toch.
Hoe laat is het?
!SOLIDARITEIT!
En Frenkie de Jong was een type Hendrix.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
Badder was toch ook die user die zei dat die PSV-aankoop wiens naam ik ben vergeten beter was dan Eriksen?
Dat was grappig!
Badder was ooit zelf bijna profvoetballer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
Dat was grappig!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
Dat was grappig!
quote:
Tot voor kort waren ze wel allebei blond. Dat kan hij natuurlijk ook bedoeld hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Frenkie de Jong was een type Hendrix.
Toch knap gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |