Uitstekende review maat!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
Unsolved Mysteries seizoen 2 gezien trouwens.
7/10
@:scrummie @:lenny_leonard @:caland check deze review
Ik had het wel verwacht, ik ging compleet viral met 6 likes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oei heb ik even je momentje verpest.
Reactie gezet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Oh, @:GGMM kan je het Atalanta - Ajax topic reeksen, @:Paul weigerde dit
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
David Endt was wel even te gast, stop een euro in zijn reet en hij blijft maar lullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het wel verwacht, ik ging compleet viral met 6 likes.
Ja, nu je 't zo zegt kan ik 't omdenken en ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel relaxed. Genoeg ruimte om de auto te parkeren overal, genoeg ruimte in de kroeg vooraf, nergens wachttijden, lekker op de eretribune zitten op de middenstip zonder daarvoor te betalen.
Van mij mocht dat carona stadionbezoek wel even duren.
Heb er zelf ook wel weer zin in hoor. Februari of maart zal wel weer kunnen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, nu je 't zo zegt kan ik 't omdenken en ben ik het met je eens.
Ik had gewoon pech dat ADO-thuis een week na de "Gewoon je bek houden" mediahype was, heel de week iedereen op Feyenoord ging zeiken en er daardoor een beetje een strenge en grimmige sfeer heerste in De Kuip. Dat deed het allemaal teniet.
Maar inderdaad, ook met reizen wat @:Bolasie aangaf, alle ruimte voor jezelf hebben in plaats op elkaars lip zitten is heel fijn inderdaadNiemand die naast je zit
februari denk ik niet, al die topwedstrijden publiekloosquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb er zelf ook wel weer zin in hoor. Februari of maart zal wel weer kunnen?
Ik ben geen VBL-modquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie.
@:GGMM @:Wereldgozer
Nouja op de Don na hebben er eigenlijk alleen maar incompetente downies die functie gehadquote:
Waarom willen jullie dan dat ik dingen modereer in VBL heequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Dat willen we helemaal niet dus sodeflikker op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom willen jullie dan dat ik dingen modereer in VBL hee
Dan heb je de epidemie wel onder controle, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |