Ajax mist een type Vilhena vanavond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Ajax mist een type Hendrix op het middenveld
Die Anthony kan er btw helemaal niks van ,leuk voor de eredivisie
Ze hebben al een boerderijhoofdquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Dank voor de mention. Ik zie zijn posts namelijk niet. Ik heb hem geblokkeerd (de enige user die ik geblokkeerd heb).quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:lenny_leonard check deze gast
Een spatie komt ná de komma. Leer dat eens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Altijd behalve soms dan nooit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Hebben ze die functie in Helmond dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de mention. Ik zie zijn posts namelijk niet. Ik heb hem geblokkeerd (de enige user die ik geblokkeerd heb).
Antony is het, en die zie je juist met 1 actie er straks een inprikkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Vilhena-Hendrixquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ajax mist een type Vilhena vanavond.
Tegen VVV misschien ,niet voor dit niveauquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Antony is het, en die zie je juist met 1 actie er straks een inprikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |