Had niet anders verwacht.quote:
Leuk dat je er ook weer eens bent!quote:
Nou dankje! Leuk dat jij er weer bentquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk dat je er ook weer eens bent!
Ik denk dat ‘ie ‘m er bij je afschroeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Traoré lijkt mij een sympathieke lachebek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRolandWhat can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]Albert Heijn Stadionplein Ha Ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:KingRoland![]()
21:11:11quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ‘ie ‘m er bij je afschroeft.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]Zeker zo een Koreaans Kpop meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:KingRoland
Ja, als ie 30 cm diep in je zusje zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Traoré lijkt mij een sympathieke lachebek.
LennyGodquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, leuk dat het live topic loopt hier.
Zelfs VBL moderator @:onlogisch is van de partij.
Al is hij hier alleen maar om te trollen. Gewoon. VBL mods
Hoe is het in FEE?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, leuk dat het live topic loopt hier.
Zelfs VBL moderator @:onlogisch is van de partij.
Al is hij hier alleen maar om te trollen. Gewoon. VBL mods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |