sow net wakker en meteen zo negatief, neem eerst een bakje koffie of glaasje colaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan heb je het niet begrepen.
Ik vind het inderdaad erg raar dat jij naar Turkije bent geweest.
Jij stuurde mij een tijdje terug zelf een DM of een app of weet ik veel wat met dat het allemaal oke was en ik je baas / manager mocht bellen, hier ben ik niet op in gegaan omdat het privé is.
Ik wil helemaal niemand zijn/haar baas bellen, iemand erbij naaien vind ik het laagste en het meest NSB wat je kan doen, ik ben er ZELF een aantal keer bij genaaid, wat ik toen zei was bedoeld als waarschuwing, want er zijn hier WEL gekkies die gaan bellen en je erbij pakken.
Het is jammer dat je leest wat je wil lezen, want dat ik jou baas bel en dat ik jou erbij naai is pure onzin.
Waarom zou ik dat willenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
HEEFT IEMAND DE SEKSTAPE VAN FRED VAN LEER
hou op jij poste toen al op fok dat mijn baas ingelicht moest worden heb toen gezegd moet je nummer hebben en nee braad je zei dat je mijn baas wilde speken gisteren voor tweede x moet ik het erbij pakken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jij stuurde mij een tijdje terug zelf een DM of een app of weet ik veel wat met dat het allemaal oke was en ik je baas / manager mocht bellen, hier ben ik niet op in gegaan omdat het privé is.
Ik wil helemaal niemand zijn/haar baas bellen, iemand erbij naaien vind ik het laagste en het meest NSB wat je kan doen, ik ben er ZELF een aantal keer bij genaaid, wat ik toen zei was bedoeld als waarschuwing, want er zijn hier WEL gekkies die gaan bellen en je erbij pakken.
Het is jammer dat je leest wat je wil lezen, want dat ik jou baas bel en dat ik jou erbij naai is pure onzin.
Jij bent ook niet helemaal 100 of wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hou op jij poste toen al op fok dat mijn baas ingelicht moest worden heb toen gezegd moet je nummer hebben en nee braad je zei dat je mijn baas wilde speken gisteren voor tweede x moet ik het erbij pakken?
Zoek het er maar bij. Kan je niet vinden Jacq, want ik heb nooit gezegd dat ik jouw baas wilde spreken, want waarom de fuck zou ik dat willen? Wat jij doet moet jij weten, alleen ik zet er wel mijn hele grote morbide obesitas vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hou op jij poste toen al op fok dat mijn baas ingelicht moest worden heb toen gezegd moet je nummer hebben en nee braad je zei dat je mijn baas wilde speken gisteren voor tweede x moet ik het erbij pakken?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
uote:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zoek het er maar bij. Kan je niet vinden Jacq, want ik heb nooit gezegd dat ik jouw baas wilde spreken, want waarom de fuck zou ik dat willen? Wat jij doet moet jij weten, alleen ik zet er wel mijn hele grote morbide obesitas vraagtekens bij.
ONZ / [ronde 35] Het dodetopicspel #8358 madiwodo aub lieg lekker verderquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zoek het er maar bij. Kan je niet vinden Jacq, want ik heb nooit gezegd dat ik jouw baas wilde spreken, want waarom de fuck zou ik dat willen? Wat jij doet moet jij weten, alleen ik zet er wel mijn hele grote morbide obesitas vraagtekens bij.
Momenteel staat Jacqueline 12-0 voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef Chia het volgende:
Oh is Braddie alweer Jacq de les aan het lezen over haar werk.
yesss en baas willen spreken van mij ,,quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef Chia het volgende:
Dat was een reactie op Mazaru.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
uote:
2s.gif
Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.
Ja ik dus ook.
Denk dat als die baas er achter komt dat ze nu in Turkije zit dat ze meteen d'r baas kwijt is.
aub de braad je wilde weer mijn baas spreken post je zelf .. ben klaar met jou
man heb alles en nog liegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Momenteel staat Jacqueline 12-0 voor.
ga toch heen zeg wat heb jij met mijn baas te doen zoek er eerst zelf maar 1 ben zo klaar met jouquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat was een reactie op Mazaru.
"Ja ik dus ook"
Ja ik zou jouw baas hier wel eens over willen spreken, want denk niet dat hij/zij dit oke vind. Maar ik heb nergens gezegd dat ik ook daadwerkelijk ga bellen![]()
Selectief lezen heet dat Jacq.
Ik ben voor degene die in staat is om in loondienst te werken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
Leuk zo'n ruzie tussen 2 zwakbegaafden
Gebeurt dit vaker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef Chia het volgende:
continu ben het spuugzatquote:
Dan rot je toch op van DTS?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga toch heen zeg wat heb jij met mijn baas te doen zoek er eerst zelf maar 1 ben zo klaar met jou
Maar die dikke papzak heeft niet eens werk dus hij moet zn bek houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
continu ben het spuugzat
ik rot op van dts of hier ben je gek ofzo . dat bepaal jij niet al denk jij continu van welquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan rot je toch op van DTS?Ik blijf namelijk gewoon posten, je bekijkt het maar. Jij hebt dit zelf in de and met je achterlijke gedrag.
Iedereen spreekt je aan op het feit dat het debiel is dat je dit soort dingen flikt. Maar mij pik je er uit
Is goed Jacq, is goed.
Je bent knettergek. Succes nog hč.
Alsof die dikke reet van haar dat niet al opgepikt heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:moonlight
Braddie roddelt over je
Sws gaar volk over t algemeenquote:
Daar word constant op ingepraat door Jacq, die krijgt dingen al mee voordat ze gepost zijn manquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof die dikke reet van haar dat niet al opgepikt heeft.
Jawel aandachtshoeren op YT wanneer het hem uitkomt is zijn werk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar die dikke papzak heeft niet eens werk dus hij moet zn bek houden
man je zet je zelf voor schut eerst post je wil mijn baas niet spreken erna post ik bewijs en verdraai je het... prima jongen je valt kei hard door de mand .. en wat je over moonlight post die hier niets mee te maken heb ga buiten de lijnenquote:
Iemand die op vakantie gaat naar Turkije kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:20 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zie een technische knock-out in het voordeel van Jacqueline.
Waarom werkt hij eigenlijk niet gewoon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel aandachtshoeren op YT wanneer het hem uitkomt is zijn werk.
Ook niet achterlangs?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand die op vakantie gaat naar Turkije kan ik niet serieus nemen.
man in dts en op you tube zeiken over klb mochten niet in dts komen .. bestellen pizzas en laten bij zijn huis bezorgen zulke beschuldigingen maar wel hier posten. hoe zijn wind draaid drraaid hijquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel aandachtshoeren op YT wanneer het hem uitkomt is zijn werk.
Ik lees daar ook niet in dat hij wil bellen hoor. Denk dat je dat leest vanwege zijn reputatie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
man je zet je zelf voor schut eerst post je wil mijn baas niet spreken erna post ik bewijs en verdraai je het... prima jongen je valt kei hard door de mand .. en wat je over moonlight post die hier niets mee te maken heb ga buiten de lijnen
Ziedendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
man je zet je zelf voor schut eerst post je wil mijn baas niet spreken erna post ik bewijs en verdraai je het... prima jongen je valt kei hard door de mand .. en wat je over moonlight post die hier niets mee te maken heb ga buiten de lijnen
Ik heet toch geen Fredquote:
als ik jaren lang gratis geld kreeg en bijna nooit hoefde te solliciteren zou ik het ook zo lang mogelijk uitmelken, heb er alleen maar respect voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom werkt hij eigenlijk niet gewoon?
Moonlight is een preuts mens iig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Solotovski het volgende:
Moonlight is toch diegene die gestalkt werd door braddie?
Mischien als je een kansloze pauperidioot bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik jaren lang gratis geld kreeg en bijna nooit hoefde te solliciteren zou ik het ook zo lang mogelijk uitmelken, heb er alleen maar respect voor
zooo @DeBraad pik je datquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mischien als je een kansloze pauperidioot bent.
Ze moest hem gewoon nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moonlight is een preuts mens iig.
Nou ik wel waarom wil.hij mijn baas spreken danquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik lees daar ook niet in dat hij wil bellen hoor. Denk dat je dat leest vanwege zijn reputatie.
Huh waarom niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze moest hem gewoon niet
Is hij te dik voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom werkt hij eigenlijk niet gewoon?
sterkste punt moet er staan vriendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:27 schreef Solotovski het volgende:
Typen is niet jacq haar sterkte punt heb ik het idee
Ja en nadat zij hem had afgewezen wilde hij friends with benefits worden. Maar dat wilde ze ook niet en sindsdien stalkt hij haar en zijn ze mad op elkaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Solotovski het volgende:
Moonlight is toch diegene die gestalkt werd door braddie?
echt raar dat braddie overal waar hij komt negativiteit achterlaat maar het is nooit zijn schuldquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en nadat zij hem had afgewezen wilde hij friends with benefits worden. Maar dat wilde ze ook niet en sindsdien stalkt hij haar en zijn ze mad op elkaar.
Ja ik ben aan t werk dus doe t ff tussendoor. Daar heb jij natuurlijk geen last vanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef DeBraad het volgende:
Nou Solo, die kan je in je zak steken hoor
Haahhahaha wat denkt ie wel nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en nadat zij hem had afgewezen wilde hij friends with benefits worden. Maar dat wilde ze ook niet en sindsdien stalkt hij haar en zijn ze mad op elkaar.
hij is aan het wachten op zijn nieuwe gitaar van 100 euro zodat hij die kan unboxen, dat is technisch gezien ook werkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ik ben aan t werk dus doe t ff tussendoor. Daar heb jij natuurlijk geen last van
Geen behoefte om nog energie erin te steken , zijn leugens staan nu openbaar. binnen vijf minuten veranderde hij van mening omdat haags er wat van zei is allemaal te lezenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:42 schreef Chia het volgende:
Oh het vuurtje is uitgedoofd, jammer hoor.
Huh, Haags die ergens iets van zegt. Dat is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geen behoefte om nog energie erin te steken , zijn leugens staan nu openbaar. binnen vijf minuten veranderde hij van mening omdat haags er wat van zei is allemaal te lezen
Dit was toch al algemeen bekend?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geen behoefte om nog energie erin te steken , zijn leugens staan nu openbaar. binnen vijf minuten veranderde hij van mening omdat haags er wat van zei is allemaal te lezen
omdat het ook te ver ging denk ik ..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Huh, Haags die ergens iets van zegt. Dat is nieuw voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |