De abortus van Aber is datquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lol wie de fuck ben jij nou weer dan
Denken dat mensen op fok jaloers op je zijn hahahahah
Fijne vakantie gehad?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat ik paar dagen maastricht was weekje in turkije..
dat de braad nu mijn baas wil spreken lees je en mij even de les leest overal dat lees je
ja kort maar fijn thnxxquote:
Inshallahquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja kort maar fijn thnxx
Wat zit jou dwars maat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lol wie de fuck ben jij nou weer dan
Denken dat mensen op fok jaloers op je zijn hahahahah
Ik weet wel iemand maar dat mag ik niet hier neerzetten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
HEEFT IEMAND DE SEKSTAPE VAN FRED VAN LEER
DMquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand maar dat mag ik niet hier neerzetten.
Dan heb je het niet begrepen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Turkije paar dagen .. en ja dat geeft veel problemen geloof ik hier op fok @:debraad wil mijn baas enzo bellen zit te klote op fok want hij heeft recht mij aan te spreken blijkbaar
Jij vindt dat raar en wij vinden het raar dat jij maar niks aan je morbide obesitas doetquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan heb je het niet begrepen.
Ik vind het inderdaad erg raar dat jij naar Turkije bent geweest.
Jij stuurde mij een tijdje terug zelf een DM of een app of weet ik veel wat met dat het allemaal oke was en ik je baas / manager mocht bellen, hier ben ik niet op in gegaan omdat het privé is.
Ik wil helemaal niemand zijn/haar baas bellen, iemand erbij naaien vind ik het laagste en het meest NSB wat je kan doen, ik ben er ZELF een aantal keer bij genaaid, wat ik toen zei was bedoeld als waarschuwing, want er zijn hier WEL gekkies die gaan bellen en je erbij pakken.
Het is jammer dat je leest wat je wil lezen, want dat ik jou baas bel en dat ik jou erbij naai is pure onzin.
sow net wakker en meteen zo negatief, neem eerst een bakje koffie of glaasje colaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jij stuurde mij een tijdje terug zelf een DM of een app of weet ik veel wat met dat het allemaal oke was en ik je baas / manager mocht bellen, hier ben ik niet op in gegaan omdat het privé is.
Ik wil helemaal niemand zijn/haar baas bellen, iemand erbij naaien vind ik het laagste en het meest NSB wat je kan doen, ik ben er ZELF een aantal keer bij genaaid, wat ik toen zei was bedoeld als waarschuwing, want er zijn hier WEL gekkies die gaan bellen en je erbij pakken.
Het is jammer dat je leest wat je wil lezen, want dat ik jou baas bel en dat ik jou erbij naai is pure onzin.
Waarom zou ik dat willenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
HEEFT IEMAND DE SEKSTAPE VAN FRED VAN LEER
hou op jij poste toen al op fok dat mijn baas ingelicht moest worden heb toen gezegd moet je nummer hebben en nee braad je zei dat je mijn baas wilde speken gisteren voor tweede x moet ik het erbij pakken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal 100 of wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hou op jij poste toen al op fok dat mijn baas ingelicht moest worden heb toen gezegd moet je nummer hebben en nee braad je zei dat je mijn baas wilde speken gisteren voor tweede x moet ik het erbij pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |