abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195942654
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

hou op jij poste toen al op fok dat mijn baas ingelicht moest worden heb toen gezegd moet je nummer hebben en nee braad je zei dat je mijn baas wilde speken gisteren voor tweede x moet ik het erbij pakken?
Zoek het er maar bij. Kan je niet vinden Jacq, want ik heb nooit gezegd dat ik jouw baas wilde spreken, want waarom de fuck zou ik dat willen? Wat jij doet moet jij weten, alleen ik zet er wel mijn hele grote morbide obesitas vraagtekens bij.
pi_195942656
quote:
81s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:01 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dan heb je het niet begrepen.
Ik vind het inderdaad erg raar dat jij naar Turkije bent geweest.
Jij stuurde mij een tijdje terug zelf een DM of een app of weet ik veel wat met dat het allemaal oke was en ik je baas / manager mocht bellen, hier ben ik niet op in gegaan omdat het privé is.

Ik wil helemaal niemand zijn/haar baas bellen, iemand erbij naaien vind ik het laagste en het meest NSB wat je kan doen, ik ben er ZELF een aantal keer bij genaaid, wat ik toen zei was bedoeld als waarschuwing, want er zijn hier WEL gekkies die gaan bellen en je erbij pakken.

Het is jammer dat je leest wat je wil lezen, want dat ik jou baas bel en dat ik jou erbij naai is pure onzin.
:')__________________________________________________________________!
pi_195942661
Hey wat een gezelligheid hier.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:14:23 #154
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_195942663
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Zoek het er maar bij. Kan je niet vinden Jacq, want ik heb nooit gezegd dat ik jouw baas wilde spreken, want waarom de fuck zou ik dat willen? Wat jij doet moet jij weten, alleen ik zet er wel mijn hele grote morbide obesitas vraagtekens bij.
uote:
2s.gif
Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

:N
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.

Ja ik dus ook.
Denk dat als die baas er achter komt dat ze nu in Turkije zit dat ze meteen d'r baas kwijt is.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_195942665
Het is vrijdag
En we komen samen
Sms alle bazen
En vergeet niet 30 minuten per dag intensief te bewegen
pi_195942671
Oh is Braddie alweer Jacq de les aan het lezen over haar werk.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:14:53 #157
Hayley is een prinses
pi_195942672
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef DeBraad het volgende:

[..]

ONZ / [ronde 35] Het dodetopicspel #8358 madiwodo aub lieg lekker verder
pi_195942674
quote:
81s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:14 schreef Chia het volgende:
Momenteel staat Jacqueline 12-0 voor.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:15:15 #159
Hayley is een prinses
pi_195942677
quote:
yesss en baas willen spreken van mij ,,
pi_195942682
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
uote:
2s.gif
Op donderdag 29 oktober 2020 17:00 schreef mazaru het volgende:

[..]

:N
Nee hoor. Gewoon onmogelijk. Die baas zou ik wel eens willen spreken.

Ja ik dus ook.
Denk dat als die baas er achter komt dat ze nu in Turkije zit dat ze meteen d'r baas kwijt is.

aub de braad je wilde weer mijn baas spreken post je zelf .. ben klaar met jou
Dat was een reactie op Mazaru.
"Ja ik dus ook"
Ja ik zou jouw baas hier wel eens over willen spreken, want denk niet dat hij/zij dit oke vind. Maar ik heb nergens gezegd dat ik ook daadwerkelijk ga bellen :')
Selectief lezen heet dat Jacq.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:15:58 #161
Hayley is een prinses
pi_195942692
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:15 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Momenteel staat Jacqueline 12-0 voor.
man heb alles en nog liegen
pi_195942697
kan dit niet in DTS, dit topic is voor positiviteit
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:16:32 #163
Hayley is een prinses
pi_195942700
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:15 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dat was een reactie op Mazaru.
"Ja ik dus ook"
Ja ik zou jouw baas hier wel eens over willen spreken, want denk niet dat hij/zij dit oke vind. Maar ik heb nergens gezegd dat ik ook daadwerkelijk ga bellen :')
Selectief lezen heet dat Jacq.
ga toch heen zeg wat heb jij met mijn baas te doen zoek er eerst zelf maar 1 ben zo klaar met jou
pi_195942701
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
Leuk zo'n ruzie tussen 2 zwakbegaafden
Ik ben voor degene die in staat is om in loondienst te werken.
pi_195942707
quote:
Gebeurt dit vaker?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:17:19 #166
Hayley is een prinses
pi_195942712
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:17 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Gebeurt dit vaker?
continu ben het spuugzat
pi_195942717
Hoe maak je GHB

Benodigdheden:
• een niet te grote RVS pan ter grote van een steelpannetje (geen ander soort pan, dan lossen er metaal deeltjes op in je GHB = erg ongezond)
• een maatcilinder of iets waar je vloeistoffen in milliliters kunt afmeten
• een hitte bestendige roerstaaf, om mee te roeren
• een trechter
• een thermometer (geen kunststof) die kan meten tot 200º C (niet perse nodig)
• een 500 ml spuitfles, om de NaOH in op te lossen en later mee toe te voegen
(of iets anders, maar het liefst geen glas of metaal)
• 120 ml GBL
• 63 gram NaOH
• pH papiertjes
• 2 flessen gedemineraliseerd water
• citroenzuur of azijn

Werkwijze:
1) Maak alles eerst goed schoon voor je begint.

2) Plaats de pan op het gasfornuis en giet de GBL (120 ml) in de pan, giet in het flesje waar de GBL in zat gedestilleerd water tot ongeveer 0,5 cm hoog (niet meer), draai de dop erop, goed schudden en giet dat ook in de pan.

3) Draai de dop van de spuitfles en giet hier 160 ml gedestilleerd water in

4) Los nu in hele kleine beetjes de NaOH korrels (63 gram) op in het water in de spuitfles. Giet per keer iets van 10 tot 15 korrels in de spuitfles en blijf netzo lang schudden tot dit is opgelost en voeg dan weer een nieuwe hoeveelheid toe. Let op: tijdens dit oplossen wordt het water erg warm (wel 70º C) Zou je alles er in een keer bij gieten, dan kan het water zelfs gaan koken, let dus goed op! Als alles is opgelost, schroef dan de dop weer op de spuitfles.

5) Zet nu het vuur onder de pan aan op laag en doe ook meteen de afzuigkap aan, er komen niet zulke lekkere dampen af! Blijf nu voorzichtig verwarmen tot de temperatuur op 100º C is aangekomen, dit kun je zien op je thermometer of op het moment dat er in de GBL kleine bubbeltjes ontstaan (dit is het kleine beetje water dat begint te koken) Heb je geen thermometer, laat dit dan eerst ongeveer 5 minuten bubbelen, alvorens verder te gaan.

6) Pak de spuitfles en spuit er voorzichtig wat van de NaOH oplossing bij, als het goed is begint het nu heftiger te koken dan eerst, is dit niet het geval dan heb je of niet verwarmd tot 100º C of je chemicaliën zijn niet goed. Pak de RVS vork of lepel en begin goed te roeren, totdat het niet meer zo erg bubbelt. Je kunt nu het gas uitdoen, de reactie maakt nu zijn eigen warmte. Blijf de NaOH oplossing uit de spuitfles steeds in kleine beetjes toevoegen, terwijl je de inhoud van de pan ook goed blijft roeren.

7) Als de gehele inhoud van de spuitfles erbij zit, pak dan de pH papiertjes. Doop de achterkant van de RVS vork of lepel in de oplossing en breng zo een drup op een van de pH papiertjes. Is de pH al ongeveer 7, dan hoef je verder niets te doen, is deze hoger dan 7, dan moet deze eerst weer naar 7 worden teruggebracht, dit wordt gedaan met de citroenzuur of azijn. Druppel netzo lang azijn of citroenzuur (vast of vloeibaar) toe tot de pH weer ongeveer op 7 uitkomt.

Het nadeel van azijn is dat de al niet te best smakende GHB, ook nog een azijn smaakje krijgt, citroenzuur daarin tegen smaakt veel beter.

Nu gaan we het mengsel zuiveren, van eventueel nog aanwezige GBL, dit doen we door het bij een temperatuur van 150º C eruit te laten koken. Laat de oplossing netzo lang bij 150º C koken tot het (bijna) niet meer bubbelt, voor mensen zonder thermometer; blijf de oplossing netzo lang verwarmen tot hij (bijna) niet meer bubbelt (ga uit van ongeveer een uur). Blijf de oplossing ondertussen goed roeren! Let goed op en zet het gas niet te hoog, het kan aanbranden. Je zult duidelijk zien dat de oplossing dikker en stroperiger wordt en misschien zullen er aan de rand van de pan wat witte kristallen ontstaan; ja dat is de GHB! Als de oplossing stopt met bubbelen heb je pure, gesmolten GHB over in je pan. (± 198 gram)

9) Breng de overgebleven hoeveelheid gedestilleerd water aan de kook in de magnetron of een andere pan en giet hier een kleine hoeveelheid van bij de gesmolten GHB (geen koud water, want dan wordt het keihard in je pan en ben je een uur bezig dit weer op te lossen) om het weer minder stroperig te maken, goed roeren dus! Giet dit nu in de inmiddels lege gedestilleerd water fles. Giet nog wat van je kokend water in de pan waar de GHB in zat om deze na te spoelen en giet dit daarna ook in de fles bij de rest. Vul nu de fles aan met de rest van het kokende water tot je op 1 liter zit, van tevoren e.v.t. een streepje op zetten. Als het water niet toereikend is, vul dan aan met het gedestilleerde water uit de tweede fles (hoeft niet warm te zijn). Je hebt nu vloeibare GHB met een concentratie van ongeveer 1 gram per 5 ml ? ongeveer 1 gram per buisje, afhankelijk van de grootte van je buisje. Wil je een hogere concentratie GHB dan moet je minder water toevoegen, bijv 2 gram per 5 ml ? (198/2)*5 = ± 500 ml gedestilleerd water toevoegen, enz.

10) Zet een doodskop of iets dergelijks op de fles, zodat niet iemand per ongeluk een grote slok neemt en naar het ziekenhuis moet. En uiteraard dient het buiten het bereik van kleine kinderen te worden opgeborgen. Spoel ook al het gebruikte materiaal goed af met voldoende warm water.
pi_195942731
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ga toch heen zeg wat heb jij met mijn baas te doen zoek er eerst zelf maar 1 ben zo klaar met jou
Dan rot je toch op van DTS? :) Ik blijf namelijk gewoon posten, je bekijkt het maar. Jij hebt dit zelf in de and met je achterlijke gedrag. :') Iedereen spreekt je aan op het feit dat het debiel is dat je dit soort dingen flikt. Maar mij pik je er uit :') Is goed Jacq, is goed.

Je bent knettergek. Succes nog hè.
pi_195942733
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:17 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Gebeurt dit vaker?
Ja in DTS
pi_195942735
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

sorry
LEZEN MAFKEES
pi_195942738
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

continu ben het spuugzat
Maar die dikke papzak heeft niet eens werk dus hij moet zn bek houden
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:19:15 #172
Hayley is een prinses
pi_195942740
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef DeBraad het volgende:

[..]

Dan rot je toch op van DTS? :) Ik blijf namelijk gewoon posten, je bekijkt het maar. Jij hebt dit zelf in de and met je achterlijke gedrag. :') Iedereen spreekt je aan op het feit dat het debiel is dat je dit soort dingen flikt. Maar mij pik je er uit :') Is goed Jacq, is goed.

Je bent knettergek. Succes nog hè.
ik rot op van dts of hier ben je gek ofzo . dat bepaal jij niet al denk jij continu van wel
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:19:47 #173
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_195942753
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef Solotovski het volgende:

[..]

@:moonlight

Braddie roddelt over je
Alsof die dikke reet van haar dat niet al opgepikt heeft.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_195942754
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja in DTS
Sws gaar volk over t algemeen
pi_195942755
Stoot je kleine teen, maffert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo