Daar word constant op ingepraat door Jacq, die krijgt dingen al mee voordat ze gepost zijn manquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof die dikke reet van haar dat niet al opgepikt heeft.
Jawel aandachtshoeren op YT wanneer het hem uitkomt is zijn werk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar die dikke papzak heeft niet eens werk dus hij moet zn bek houden
man je zet je zelf voor schut eerst post je wil mijn baas niet spreken erna post ik bewijs en verdraai je het... prima jongen je valt kei hard door de mand .. en wat je over moonlight post die hier niets mee te maken heb ga buiten de lijnenquote:
Iemand die op vakantie gaat naar Turkije kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:20 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zie een technische knock-out in het voordeel van Jacqueline.
Waarom werkt hij eigenlijk niet gewoon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel aandachtshoeren op YT wanneer het hem uitkomt is zijn werk.
Ook niet achterlangs?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand die op vakantie gaat naar Turkije kan ik niet serieus nemen.
man in dts en op you tube zeiken over klb mochten niet in dts komen .. bestellen pizzas en laten bij zijn huis bezorgen zulke beschuldigingen maar wel hier posten. hoe zijn wind draaid drraaid hijquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel aandachtshoeren op YT wanneer het hem uitkomt is zijn werk.
Ik lees daar ook niet in dat hij wil bellen hoor. Denk dat je dat leest vanwege zijn reputatie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
man je zet je zelf voor schut eerst post je wil mijn baas niet spreken erna post ik bewijs en verdraai je het... prima jongen je valt kei hard door de mand .. en wat je over moonlight post die hier niets mee te maken heb ga buiten de lijnen
Ziedendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
man je zet je zelf voor schut eerst post je wil mijn baas niet spreken erna post ik bewijs en verdraai je het... prima jongen je valt kei hard door de mand .. en wat je over moonlight post die hier niets mee te maken heb ga buiten de lijnen
Ik heet toch geen Fredquote:
als ik jaren lang gratis geld kreeg en bijna nooit hoefde te solliciteren zou ik het ook zo lang mogelijk uitmelken, heb er alleen maar respect voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom werkt hij eigenlijk niet gewoon?
Moonlight is een preuts mens iig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Solotovski het volgende:
Moonlight is toch diegene die gestalkt werd door braddie?
Mischien als je een kansloze pauperidioot bent.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik jaren lang gratis geld kreeg en bijna nooit hoefde te solliciteren zou ik het ook zo lang mogelijk uitmelken, heb er alleen maar respect voor
zooo @DeBraad pik je datquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mischien als je een kansloze pauperidioot bent.
Ze moest hem gewoon nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moonlight is een preuts mens iig.
Nou ik wel waarom wil.hij mijn baas spreken danquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik lees daar ook niet in dat hij wil bellen hoor. Denk dat je dat leest vanwege zijn reputatie.
Huh waarom niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze moest hem gewoon niet
Is hij te dik voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Waarom werkt hij eigenlijk niet gewoon?
sterkste punt moet er staan vriendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:27 schreef Solotovski het volgende:
Typen is niet jacq haar sterkte punt heb ik het idee
Ja en nadat zij hem had afgewezen wilde hij friends with benefits worden. Maar dat wilde ze ook niet en sindsdien stalkt hij haar en zijn ze mad op elkaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Solotovski het volgende:
Moonlight is toch diegene die gestalkt werd door braddie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |