Vorige week nog naar feestje geweest alleen geen nsbers omdat buren ook gezellig er warenquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook enigszins onterecht dat ik niet met 5 vrienden bij elkaar mag zitten maar er wel dagjesvolk (15.000!!) naar de Efteling mag en de winkelcentrums stampvol zijn elk weekend.
Moet ook wel zeggen dat het gebrek aan een (echte) vakantie me nu wel begint op te breken. Heb in de zomer alles maar ingetrokken omdat ik zoiets had van er is verder toch niks te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan word ik echt woedend. Nog steeds geen mondkapje opgehad trouwens maar ook niet weer naar de winkel geweest.
Bereid je maar alvast voor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:29 schreef Caland het volgende:
Als ze binnen nu en een paar weken ook die paar dingen af gaan pakken die ik nog doe(sportschool, wat drinken met vrienden) dan ga ik wel volledig in de fuck alles maar modus.
Al moet ik zeggen dat ik de regeltjes nooit echt heb gevolgd, heb nu hooguit soms een mondkapje op omdat dat sociaal wenselijk blijkt te zijn.
helemaal eens, ik vraag me ook af hoe zij die 1,5m handhavenquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook enigszins onterecht dat ik niet met 5 vrienden bij elkaar mag zitten maar er wel dagjesvolk (15.000!!) naar de Efteling mag en de winkelcentrums stampvol zijn elk weekend.
tremendousquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
Hier de officiële bevestiging dat het bijna gedaan is met het virus.
[ twitter ]
Ik houd me daar ook niet aan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Zaterdag was ik in een kleine supermarkt, ik denk dat ongeveer 20% een kapje droeg.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan word ik echt woedend. Nog steeds geen mondkapje opgehad trouwens maar ook niet weer naar de winkel geweest.
Vanmiddag was ik de enige die geen mondkapje droegquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zaterdag was ik in een kleine supermarkt, ik denk dat ongeveer 20% een kapje droeg.
china virus ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tremendous
insane
phenomenal
biggest
best
huge
fantastic
crazy
finest
most
Buiten deze 10 woorden kent goat er nog een stuk of 10
Ik heb nog 5 weken dit jaarquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet ook wel zeggen dat het gebrek aan een (echte) vakantie me nu wel begint op te breken. Heb in de zomer alles maar ingetrokken omdat ik zoiets had van er is verder toch niks te doen.
Gelukkig de komende maand wel erg veel vrije dagen ingepland en vanaf half december ook een paar weekjes vrij, die ga ik wel nodig hebben merk ik.
Ze hoopten november ergens. Volgens mij is morgen de stemming over de spoedwet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik de enige die geen mondkapje droeg
Over hoeveel maanden zal die wetgeving rond zijn?
Greatest everquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tremendous
insane
phenomenal
biggest
best
huge
fantastic
crazy
finest
most
Buiten deze 10 woorden kent goat er nog een stuk of 10
Er zullen vast een hoop advocaten klaarzitten voor de eerste rechtszaken daaromtrent.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hoopten november ergens. Volgens mij is morgen de stemming over de spoedwet.
Ik iets minder. Nu maar 12,13 en 26, 27 november vrijgepakt. En vanaf 17 december t/m 4 januari.quote:
Wat voor mensen zullen zulke rechtszaken aanspannen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zullen vast een hoop advocaten klaarzitten voor de eerste rechtszaken daaromtrent.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat voor mensen zullen zulke rechtszaken aanspannen?
Ik wel tot nu toe, ook omdat de rest het graag wil dus ik conformeer me er wel aan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd me daar ook niet aan.
2,16 dagen.quote:
Wat is dat voor rare regeling danquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2,16 dagen.
En nog 4 extra dagen omdat ik niet ziek ben geweest. Maar die krijg ik er volgend jaar pas bij.
Ik ben ook niet ziek geweest, maar ik krijg helemaal niks.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2,16 dagen.
En nog 4 extra dagen omdat ik niet ziek ben geweest. Maar die krijg ik er volgend jaar pas bij.
Onderzoek gedaan en gecontroleerd, niet akkoord bevonden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?We halen er even een expert bij.
@:Rambodirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wachtdagen + bonusdagen.quote:
O ja, ik was het alweer bijna vergeten, waar moeten we ons melden?quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Hoelaat is morgen dat burgeroorlogje eigenlijk?
Zet ik het even in de agenda.
Misschien is een oplossing zoals geopperd in Random Pics van de Dag #21 nr: 37 iets voor jou?quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik de enige die geen mondkapje droeg
Over hoeveel maanden zal die wetgeving rond zijn?

Dat doe ik er bij hè. Ben ook nog gewoon loonslaaf.quote:
Prima regeling ditquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
2,16 dagen.
Er bestaan nu ook mondkapjes met baconlucht (in Amerika natuurlijk).quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien is een oplossing zoals geopperd in Random Pics van de Dag #21 nr: 37 iets voor jou?
[ afbeelding ]
Ha Ha. Altijd weer lachen met die random pics van de dag. Ha ha.
Bijna nooit iemand ziek bij ons.quote:
3 keer "op vakantie" geweest in Nederland, maar is toch anders.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:00 schreef fetX het volgende:
Nog 85uur over dit jaar en heb al 2 weken vakantie staan in december. Door dat thuiswerken en al die maatregelen nu eigenlijk juist minder behoefte aan vakantie. Die 85uur neem ik lekker mee naar volgend jaar. #badass
Ik heb meestal als ik een jaartje niet ziek ben geweest (vrijwel altijd dus) dat ik toch een weekje me ziek meld omdat het een beetje hoort. Wat dat betreft wel een prima regeling ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bijna nooit iemand ziek bij ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |