quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:02 schreef golfer het volgende:
Hier staat ouderwets draadjesvlees te sudderen in de oven.
Wat verschrikkelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:10 schreef Kreator het volgende:
Werkgevers denken ook echt dat je leeft voor de zaak. Jaarlijkse enquete...
This place feels like home to me
The successes of this organization feel like my own successes
I feel the need to stand up for my organization when it is being criticized
I feel inspired by the vision of my organization
I feel connected to the vision of my organization
...en dan disagree tot agree.
Man man man. 29 pagina's met deze kontkrum.![]()
![]()
Welke klapmongool zegt nou dat werk als thuis voelt. Niemand toch.
Je hebt ze er bij. Ik wou dat ik episch rijk was.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:10 schreef Kreator het volgende:
![]()
Dit zou toch niet alleen bij mij schizogekkie tafrelen opleveren?quote:I feel the need to stand up for my organization when it is being criticized
Amerikaans bedrijf?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:10 schreef Kreator het volgende:
![]()
Nouja, met al dat thuiswerken de laatste maanden ....quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:10 schreef Kreator het volgende:
![]()
Die heb ik ook. HOE SNEU BEN JE DAN.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zo 3 collega's die aangeven NIET te zullen stoppen met werken als ze een paar miljoen zouden winnen... Ik zou graag willen zien of ze echt zo sneu zijn om te blijven werken als ze een paar miljoen zouden krijgen...
En dan JOU raar aankijken als jij aangeeft niet eens meer zelf te zullen bellenquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik ook. HOE SNEU BEN JE DAN.
Ja echt zulke mensen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt ze er bij. Ik wou dat ik episch rijk was.
Ik heb zo 3 collega's die aangeven NIET te zullen stoppen met werken als ze een paar miljoen zouden winnen... Ik zou graag willen zien of ze echt zo sneu zijn om te blijven werken als ze een paar miljoen zouden krijgen...
Knettergek. Dat is echt het eerste wat ik had gedaan als ik nog (betaald)zou werken en ook het eerste wat B. nu zou doenquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou net als in die reclame van vroeger gaan bellen en naar mezelf vragenquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan JOU raar aankijken als jij aangeeft niet eens meer zelf te zullen bellen
Daar zou ik OOK iemand voor inbellen. Net als voor het melden dat. Mw. DP niet meer komtquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou net als in die reclame van vroeger gaan bellen en naar mezelf vragen
Van alle dingen in de wereld die je zou kunnen doen, kies je dan dus voor werken?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh, ik zou ook niet stoppen met werken hoor. Alleen dan een paar dagen ipv full time.
Ik heb lol in m'n werk en ik ben realistisch genoeg om te weten dat een paar miljoen te weinig is om de rest van m'n leven mee te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van alle dingen in de wereld die je zou kunnen doen, kies je dan dus voor werken?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:23 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou dan leuke dingen gaan doen waar ik niet per se enorm voor betaald hoefde te worden. Een konijnenopvang beginnen met @:Candaasje of zo en dan de rest van mijn leven doorbrengen bedolven onder fluffy konijntjes.
Ik zou niet niks doen maar ook niet mijn werk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh, ik zou ook niet stoppen met werken hoor. Alleen dan een paar dagen ipv full time.
Met 1 miljoen zou ik mn pensioen kunnen halen op hetzelfde loon als nu. Met 2 miljoen is het al een veel luxer verhaalquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb lol in m'n werk en ik ben realistisch genoeg om te weten dat een paar miljoen te weinig is om de rest van m'n leven mee te doen.
Ik zou ook niet niets doen! Die misvatting hebben veel mensen die dus wel zouden blijven werken, omdat ze gewoon geen idee hebben wat te doen als zze niet kunnen werkenquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou niet niks doen maar ook niet mijn werk.
Dan liever iets wat me gewoon leuk lijkt, beetje vrijwilligen of een huisvrouwen bijbaantje.
Mweh, ik vermoed dat de belastingdienst na het eerste jaar de boel nogal leeg komt trekken. Dan gaat het rap hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met 1 miljoen zou ik mn pensioen kunnen halen op hetzelfde loon als nu. Met 2 miljoen is het al een veel luxer verhaal
Ja inderdaad, maar het moet allemaal niet te strikt zijn. Ik wil gewoon lekker reizen en dingen doen ernaast.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou ook niet niets doen! Die misvatting hebben veel mensen die dus wel zouden blijven werken, omdat ze gewoon geen idee hebben wat te doen als zze niet kunnen werken
Projectjes vooral inderdaad. Dat je dus ook kunt zeggen, in deze periode even lekker helemaal niets en je vrij bent om te gaan en staan waar je wilt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou vooral ander werk gaan doen. Gewoon eigen projectjes, niet in loondienst.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:10 schreef Kreator het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat ik bij een organisatie in dienst zou willen komen als vrijwilliger. Maar genoeg mensen in mijn omgeving die ik kan helpen op afspraak.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, wat ik zeg, ik vermaak me echt prima met mijn werk.
Vrijwilligerswerk ben ik na ruim tien jaar eigenlijk wel een beetje klaar mee, plus dat je dan alsnog een verplichting hebt.
En dan nog zit de helft van alle leuke dingen in die landen op slot.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja, echt lekker reizen lijkt er nu niet in te zitten. Of je moet het niet erg vinden om eerst 2 weken in quarantaine te gaan oid voor je aan je rondreis door Nieuw Zeeland of Australië begin.
Als ik zo jong als jij zou zijn, zou ik ook wel meer (vrijwillig) blijven werken, maar na 48 jaar werken is het wel lekker om dat zo min mogelijk te blijven doen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Bij eindeloos veel geld zou ik twee dagen per week onderzoek blijven doen, maar dan naar een door mezelf uitgekozen onderwerp, en een onderzoeksassistent inhuren voor de logistieke/praktische dingen die ik zelf niet wil doen en een statisticus voor de statistiek. En dan zelf alle leuke delen doen. En dan ook nog twee dagen per week op een basisschool les gaan geven of in de kinderopvang werken. Denk ik nu dan. En drie dagen weekend. Kom maar op met die jackpot...
Tja...dan deel je het uit (aan ons bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Reizen trekt me ook al niet![]()
God geen idee wat ik met mijn tijd als ik mijn fictieve miljoenen binnen heb
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tja...dan deel je het uit (aan ons bijvoorbeeld)
Ik vraag me ook altijd af wat statistisch de kans is om het winnende lot op straat te vindenquote:
*SC uit MYAT pleurt*quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik zou het zeker uitdelen
Maar wel aan mensen die het een stuk beter kunnen gebruik dan de SCULLERS
Had het een paar jaar geleden met mensen erover tijdens oud en nieuw. Stel je wint die 30 miljoen, wat zou je er dan mee doen. Ik was er zo doorheen. Toen zei een vriend "en jijzelf dan?" Eh..oh ja, 2 miljoen zelf gehoudenquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou denk ik wel als eerste voor mij en de mijnen zorgen en daarnaast zorgen dat er geld ingezet wordt om geld te blijven genereren en daarna heb ik wel een aantal mensen in gedachten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had het een paar jaar geleden met mensen erover tijdens oud en nieuw. Stel je wint die 30 miljoen, wat zou je er dan mee doen. Ik was er zo doorheen. Toen zei een vriend "en jijzelf dan?" Eh..oh ja, 2 miljoen zelf gehouden
Volgens mij heeft Postcodeloterij dat wel eens gedaan. Iedereen schaft een nieuwe auto aan en verder is het weinig zichtbaar waar de miljoenen zijn verdeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd of er ooit onderzoek is gedaan naar wat winnaars van loterijen met het geld doen. Of ze ook daadwerkelijk stoppen met werken, of ze een substantieel deel weg geven aan familie, vrienden of organisaties.
Genantquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:44 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bwuh want ruk geslapen vannacht en nu loop ik de hele dag al achter de feiten aan.. tevens vanmorgen discussie met K. Over de boodschappen.. terwijl mn meeting niet op mute stond.. mn baas:" bedankt dat we deelgenoot mochten zijn van jouw discussie" .. kak
Ik hoop al dat ik dit jaar loonsverhoging krijg zodat ik van 4x9 naar 4x8 kan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu ik jullie wensen zo lees heb ik het eigenlijk best al goed. Zo met mijn 3,5 dagen werken per week
Wel een reden dat ik aan vrijwilligerswerk doe, omdat ik die extra vrije tijd heb, die ik best nuttig mag inzetten, vind ik zelf.
Oepsquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:44 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bwuh want ruk geslapen vannacht en nu loop ik de hele dag al achter de feiten aan.. tevens vanmorgen discussie met K. Over de boodschappen.. terwijl mn meeting niet op mute stond.. mn baas:" bedankt dat we deelgenoot mochten zijn van jouw discussie" .. kak
Of de screensharder die zn portnotabs nog open hadquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Genant
(niet zo genant als die reporter of zo die zich ging afrukken en dacht dat de camera uit was)
Meisje wat naar het toilet gingquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of de screensharder die zn portnotabs nog open had
UIT AAN UIT AAN ....quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:51 schreef Barreltje het volgende:
Ach ze verstonden het iig niet..![]()
Nouja kan gebeuren, volgende keer check ik 3 keer of ik op mute sta..
Ik drink de hele dag thee en schenk alleen thee in uit mn thee pot als ik voor het scherm zit, OF ik vermeld er even bij dst ik thee ga bijschenken..quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meisje wat naar het toilet ging![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eens kijken op de socials van #4 of ze nog leeft, want waarom the grown up thing doen en gewoon een berichtje sturen om naar de stand van zaken te vragen. 2 weken geleden retweette ze nog een meme over dat niemand ooit eigen werk wil kopen maar alleen maar commissies doet :'Dquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezusmina, ik heb in de afgelopen maanden ofzo 6/7 artiesten benaderd voor een commissietje.
1: Reactie 45 dagen later
2: Reactie 28 dagen later
3: direct reactie, direct duidelijk over welke keuze wat zou kosten en wanneer ze tijd zou hebben voor de opdracht, factuurtje in de inbox, overgemaakt, nu in afwachting van de afgesproken levering, verwacht hier eigenlijk geen problemen mee
4: Jonge artieste, USA, ik vermoed zomaar niet al te gewend aan commissies en zeker niet aan iemand die er normaal voor betaalt. De NL artiesten die ik had benaderd zaten allemaal in dezelfde prijs range. Zij vond het duidelijk lastig zelf een prijs te noemen voor mn vraag dus ik heb haar geboden uit te geven wat ik ook aan de NL artiesten betaal, ze bood zelf aan de verzendkosten dan ook inclusief te maken. Ik bood zelf aan een voorschot over te maken (zoals artieste 3 vroeg), en de rest over te maken als ze me het werk had laten zien, voor het op de post gaat. Risico, maar ok, ik ga voor 50 piek mezelf ook niet allemaal werk op de hals halen om te zorgen dat het dicht getikt is. Bon, dat was dus 8 oktober.
5: studio, communicatie wat rommelig, nog geen factuur ontvangen, wel prijs afgesproken en een vage communicatie "die deadline gaan we wel halen hoor". Deadline is er nog niet, dus zou goed kunnen gaan...
Dit was mijn spreekbeurt over waarom ik altijd van Ikea zal houden. Zijn er nog vragen?
Dat zal je leren om origineel te zijnquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik dacht eens kijken op de socials van #4 of ze nog leeft, want waarom the grown up thing doen en gewoon een berichtje sturen om naar de stand van zaken te vragen. 2 weken geleden retweette ze nog een meme over dat niemand ooit eigen werk wil kopen maar alleen maar commissies doet :'D
Ik haal nu naast mn meubels, ook mn kunst alleen nog maar bij Ikea en de kringloopquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zal je leren om origineel te zijn
Begrijp ik het goed dat je geld in een project/persoon naar keuze stopt. En als alles goed gaat dit zelfde bedrag weer terug komt?quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als mensen nog geld willen uitzetten: ik investeer al jaren via kiva. Uiteraard via het FOK! Team GC / [Kiva FOK-team] #12 - Micro-kredieten - Doe mee met $25!
Het mooie is dat je je investering terugkrijgt en weer kunt inzetten op een project naar keuze. Er circuleert zo al jaren iets van 150 euro van mij,
Ik heb er 1 gevonden, dp.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:43 schreef borisz het volgende:
Ik zou niet stoppen met werken. Maar nog een dag of drie in de week aan de slag gaan.
[..]
Is goed hoor daasjequote:Op maandag 26 oktober 2020 12:31 schreef Candaasje het volgende:
Ja dat krijg je ervan scrup (mag ik wel zeggen zo toch?): niemand durft meer te posten
ohhh....dat lijkt me zo ontzettend geweldig!quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:21 schreef gcjoel het volgende:
Gewoon het bedrijf kopen om de dwarsligger te ontslaan
Dank je voor het duwtje...ik doe meequote:Op maandag 26 oktober 2020 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als mensen nog geld willen uitzetten: ik investeer al jaren via kiva. Uiteraard via het FOK! Team GC / [Kiva FOK-team] #12 - Micro-kredieten - Doe mee met $25!
Het mooie is dat je je investering terugkrijgt en weer kunt inzetten op een project naar keuze. Er circuleert zo al jaren iets van 150 euro van mij,
Jups:Y Je kunt per investering wat extra's geven voor de overhead maar het meeste gaat naar het project/persoon. Doelen kunnen zo klein zijn als school uniform kopen zodat de kinderen onderwijs kunnen volgen tot of zo groot als het opzetten van een naaiproject voor oorlogsweduwen of storten eigen bedrijf.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat je geld in een project/persoon naar keuze stopt. En als alles goed gaat dit zelfde bedrag weer terug komt?
Eens een keer goed voor gaan zitten. Zag snel al wat dingen langs komen van landen waar ik geweest ben. En ook snap waarom de investering nodig is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jups:Y Je kunt per investering wat extra's geven voor de overhead maar het meeste gaat naar het project/persoon. Doelen kunnen zo klein zijn als school uniform kopen zodat de kinderen onderwijs kunnen volgen tot of zo groot als het opzetten van een naaiproject voor oorlogsweduwen of storten eigen bedrijf.
Je loopt het risico dat de lening niet terugbetaald wordt, daar kun je op selecteren bij de projecten. Ik heb dat nog niet meegemaakt, soms wel gedeeltelijke terugbetaling of wat verlies op wisselkoersen.
Terugbetalingen komen maandelijks in een overzicht binnen en op je account bij hen, vanwaar je het kunt laten terugbetalen of herinvesteren. In het begin vond ik het lollig om zelf nieuwe projecten uit te zoeken.
Nu heb ik auto-lend aanstaan op projecten van vrouwen en als er weer 25 dollar binnen is gaat dat meteen naar een nieuw project.
Edit: even gekeken op mijn account: nu zo’n 160 dollar uitstaan die inmiddels 90 keer is uitgeleend en zo’n 2000 dollar waard is geworden![]()
In 11 jaar blijk ik 90 dollar te hebben verloren aan wisselkoersen, niet terugbetaalde leningen en donaties aan overhead. Meer dan ik dacht, maar de Postcodeloterij is duurder![]()
Zeker doen. Het uitzoekwerk en ‘op bezoek gaan’ bij die projecten is ook leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Eens een keer goed voor gaan zitten. Zag snel al wat dingen langs komen van landen waar ik geweest ben. En ook snap waarom de investering nodig is.
Dat klinkt inderdaad een stuk beterquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, mn werk wordt wel echt lichter merk ik![]()
De laatste 2 weken zijn er een hoop veranderingen doorheen gesjeest, ten goede. Vandaag thuisgewerkt, daadwerkelijk aan het werk geweest, het gevoel dingen af te ronden en niet helemaaaaal afgedraaid. Oh, en niet gejankt over deh eeehheeeeeleeeeeeende
Was hij ook degene die vorige week de dienst had?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:07 schreef Candaasje het volgende:
(Degene die er heel het weekend was, wees me er op..... op zijn vuilnis....)
Nop, dat was een andere die eigenlijk voortdurend veel opruimt. Ik geloof dat ze vrijdag nog zelfs alles weggehaald heeft qua vuilnis.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was hij ook degene die vorige week de dienst had?Want als hij nu vol is, was hij dat gisteren vast ook al.
Gewoon goed aanduwen = niet vol.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was hij ook degene die vorige week de dienst had?Want als hij nu vol is, was hij dat gisteren vast ook al.
Ik moest dat ooit bij de groenteboer (waar ik een blauwe maandag heb gewerkt) doen. In die container letterlijk springen. Vol rottende groenteresten. Huuuuuuh.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
Maandenlang Reed de seat als een kart. Echt zo ontzettend stug, drempels kut, alles. Dat je vullingen eruit trillen. Was normaal zei de verkoper. Was normaal zei de dealer. Hoort bij seat hahaha, moet je maar geen 18" velgen nemen.
Nu winterbanden eronder. Vroeg ze toch even te kijken.
Komt de monteur terug, blijkt dat ze bij het afleveren vergeten zijn om transportblokken uit de vering te halen. (die zitten erin zodat hij niet veert op de vrachtwagen).
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
Geen sorry, niks. Wat een faal. 16000km kut gereden.
Kwaliteits afleverbeurtje is dat geweest...quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
Maandenlang Reed de seat als een kart. Echt zo ontzettend stug, drempels kut, alles. Dat je vullingen eruit trillen. Was normaal zei de verkoper. Was normaal zei de dealer. Hoort bij seat hahaha, moet je maar geen 18" velgen nemen.
Komt de monteur terug, blijkt dat ze bij het afleveren vergeten zijn om transportblokken uit de vering te halen. (die zitten erin zodat hij niet veert op de vrachtwagen).
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
Brrrr.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik moest dat ooit bij de groenteboer (waar ik een blauwe maandag heb gewerkt) doen. In die container letterlijk springen. Vol rottende groenteresten. Huuuuuuh.![]()
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
Koken en in heeeeele kleine eierdopjes doenquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:23 schreef fietsie het volgende:
Nu zit ik dus met 2 potten visseeieren in de koelkast, is de Zweedse week voorbij...
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
Vega shoarma maken van paddestoelenquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:26 schreef Lonaa het volgende:
De buurvrouw kwam weer wat etenswaren brengen.Waaronder een halve kg champignons. Moesten wel vandaag op, dat is prima want er stond paddenstoelensoep op 't prWie ogram. Maar, nu heb ik dus een halve kg paddenstoelen over die ik al gekocht had.
Wie heeft er nog een Hele Goede Optie?
Ander gaan ze gebakken op toast, denk ik. Ik vond risotto ook nog wel een goed idee maar volgende week ook al bulgur met paddenstoelen van Ottolenghi op het programma
Extra veel soep maken en invriezenquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:26 schreef Lonaa het volgende:
De buurvrouw kwam weer wat etenswaren brengen.Waaronder een halve kg champignons. Moesten wel vandaag op, dat is prima want er stond paddenstoelensoep op 't prWie ogram. Maar, nu heb ik dus een halve kg paddenstoelen over die ik al gekocht had.
Wie heeft er nog een Hele Goede Optie?
Ander gaan ze gebakken op toast, denk ik. Ik vond risotto ook nog wel een goed idee maar volgende week ook al bulgur met paddenstoelen van Ottolenghi op het programma
Oh, dat is wel een goede optie opzich. Heb je recept?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vega shoarma maken van paddestoelen
Soep met slagroom uit de vriezer is altijd zozo, als je het mij vraagt. Tevens vriezer vol. En al soep gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Extra veel soep maken en invriezen
Deze gebruik ik volgens mij:quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede optie opzich. Heb je recept?
omgquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
Ik weet nog wel een hele leuke kamer te huur in A'werpen, aan een prachtig afgesloten hofje met een paar kippen. Ongeveer halverwege tussen gebouw R en gebouw D van de universiteit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:07 schreef Candaasje het volgende:
Allemachtig, we hebben dus een rooster per week wie het afval (en de keuken) doet.
Nouja prima. Kom ik net terug van practica (ik ben vanmorgen aangekomen, m'n kamer niet eens af geweest), krijg ik gelijk te horen dat de vuilnisbak vol is. En het is deze week mijn week. Het is fokking maandag mensen.Dus morgen gooi ik hem wel leeg (samen met het PMD dat aan de straat moet), maar toedeledokie hè, ik ga dat nu dus echt niet al doen.
(Degene die er heel het weekend was, wees me er op..... op zijn vuilnis....)
En ik heb nog meer slecht nieuws voor ze, ik ben woensdagavond weer weg. (Want ik ga dus enkel naar de verplichte practica, want geen fysieke colleges meer verder) Dus wie er daarna een bende van maakt, mag zelf poetsen en de vuilnis wegbrengen.![]()
U snapt, als ik een miljoen win, dan ga ik eens een fatsoenlijk en luxe huisje hier voor mezelf kopen/huren. Lekker privé.![]()
Maar nu de vraag...wat eet ik vandaag? (Ik neig naar wraps. Zoals altijd als ik hier ben, want makkelijk en weinig vaat... )
Ik dacht dat jullie in januari gingen verhuizen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik check net bij KPN de status van het glasvezelgebeuren hier in de buurtHet nieuwe huis (over 5 maandjes
) heeft glasvezel
1 Gbit down
500 Mbit up
Geen idee waar ik het voor nodig heb, maar die snelheden....
![]()
![]()
Ik zit helaas aan een jaarcontract vastquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een hele leuke kamer te huur in A'werpen, aan een prachtig afgesloten hofje met een paar kippen. Ongeveer halverwege tussen gebouw R en gebouw D van de universiteit.
Oplevering is uiterlijk 31/3 dus maximaal 5 nogquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie in januari gingen verhuizen?
Ah, verkeerd onthouden dusquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oplevering is uiterlijk 31/3 dus maximaal 5 nog
Djeezus.quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
Je wordt ook een dagje ouder hequote:
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
quote:
Wow wat slechtquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
je komt er niet eens in joh, zelfs niet met quarantaine.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja, echt lekker reizen lijkt er nu niet in te zitten. Of je moet het niet erg vinden om eerst 2 weken in quarantaine te gaan oid voor je aan je rondreis door Nieuw Zeeland of Australië begin.
Poeh, da’s zwaar. Wisten ze dat vooraf?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je komt er niet eens in joh, zelfs niet met quarantaine.
Paar van onze studenten zijn nu op uitwisseling naar Zuid-Korea. Die schrokken zich een hoedje van de quarantaine daar. 2 weken lang in een hotelkamer met een camera op je deur gericht. 3x per dag wordt er eten gebracht. Best heftig, lijkt me.
wow, dat is wel heftig. Een dag wil wel, twee eventueel ook wel, maar daarna heb ik het wel gezien in 1 kamerquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:12 schreef Jagärtrut het volgende:
je komt er niet eens in joh, zelfs niet met quarantaine.
Paar van onze studenten zijn nu op uitwisseling naar Zuid-Korea. Die schrokken zich een hoedje van de quarantaine daar. 2 weken lang in een hotelkamer met een camera op je deur gericht. 3x per dag wordt er eten gebracht. Best heftig, lijkt me.
Als er comfort, een switch, internet een laptop en een stapel boeken zou zijn en de boel was een beetje hygienisch, zou ik het geloof best goed trekkenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, dat is wel heftig. Een dag wil wel, twee eventueel ook wel, maar daarna heb ik het wel gezien in 1 kamer
Fijne feestdagen vast!quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:25 schreef borisz het volgende:
Klein hoeraatje voor mezelf. De weegschaal gaf 79,4 kg aan. Voor het eerst sinds jaren onder de 80 kilo. Het gaat nog steeds geleidelijk de goede kant op met een kilo in de maand eraf.
Ben je 170 ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:25 schreef borisz het volgende:
Klein hoeraatje voor mezelf. De weegschaal gaf 79,4 kg aan. Voor het eerst sinds jaren onder de 80 kilo. Het gaat nog steeds geleidelijk de goede kant op met een kilo in de maand eraf.
Twee weken zonder echt een beetje zonlicht en frisse lucht is best wel lang...... ik kan gerust 1 of 2 dagen binnen blijven, maar daarna begin ik toch wel uit het raam te staren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als er comfort, een switch, internet een laptop en een stapel boeken zou zijn en de boel was een beetje hygienisch, zou ik het geloof best goed trekken
Lekker bezig Boor!quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:25 schreef borisz het volgende:
Lekker bezig!quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:25 schreef borisz het volgende:
En dat was PTA oprichter?quote:Op maandag 26 oktober 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
Had dus nul vering.![]()
![]()
.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt me de hemelquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als er comfort, een switch, internet een laptop en een stapel boeken zou zijn en de boel was een beetje hygienisch, zou ik het geloof best goed trekken
Drempels kunnen ineens weer in de tweede versnelling.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow wat slecht
Hij zal nu dan wel heerlijk rijden
Ik zou een schadeclaim voor je eigen versleten schokdempers (tussenwervelschijven) indienenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drempels kunnen ineens weer in de tweede versnelling..
Ik zou hen de vragen voorleggenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:55 schreef Candaasje het volgende:
Dames, heren..... ik heb 2 zaken (niet dringend in de zin van levensbedreigend ofzo. Maar eigenlijk wel iets waar ik al maanden mee (terug) naar de huisarts wil, want 1 irritant en 1 spiraal)....alleen...nu staat dit op de website:
---------------------------------
Algemene maatregelen die wij nemen:
- Huisartsen en assistenten houden spreekuur voor zorgvragen die niet kunnen wachten. Zorgverleners kunnen tijdens dit spreekuur beschermende middelen dragen waaronder een bril, een doktersjas, handschoenen en een mondneusmasker.
- Klachten worden indien mogelijk telefonisch, of per eConsult afgehandeld.
---------------------------------------
To maak een afspraak of to not maak een afspraak? Ik weet dus van anderen hier uit de zorg dat ze bij hen juist een stuwmeer van niet-dringende zorg willen voorkomen...maar ik vind dit niet heel uitnodigend, eigenlijk....
Gewoon bellen en vragen wat zij voor protocol hiervoor hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:55 schreef Candaasje het volgende:
Dames, heren..... ik heb 2 zaken (niet dringend in de zin van levensbedreigend ofzo. Maar eigenlijk wel iets waar ik al maanden mee (terug) naar de huisarts wil, want 1 irritant en 1 spiraal)....alleen...nu staat dit op de website:
- Huisartsen en assistenten houden spreekuur voor zorgvragen die niet kunnen wachten. Zorgverleners kunnen tijdens dit spreekuur beschermende middelen dragen waaronder een bril, een doktersjas, handschoenen en een mondneusmasker.
To maak een afspraak of to not maak een afspraak? Ik weet dus van anderen hier uit de zorg dat ze bij hen juist een stuwmeer van niet-dringende zorg willen voorkomen...maar ik vind dit niet heel uitnodigend, eigenlijk....
Ja, bedacht ik me ook al eigenlijk. Maar meuh.... toch wat bezwaard ofzo. Vooral omdat ik prima en zonder verdere problemen functioneer verder (voor mijn doen dan hèquote:
Ik zou gewoon even bellen en het voorleggen. Ik ben sinds corona inmiddels een keer bij de huisarts geweest en zeker drie keer een telefonisch consult gehad, gewoon na goed overleg en heb me nooit onwelkom gevoeld. Ik bezoek woensdag ook alweer mijn derde medisch specialist sinds coronaquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:55 schreef Candaasje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |