Slaap puppy slaapquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:02 schreef Debsterr het volgende:
Gemiste kans TT. Puppy!!! Had er moeten staan
Maar dan moest ik ook een plaatje doen enzo. Moeilijk moeilijkquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:02 schreef Debsterr het volgende:
Gemiste kans TT. Puppy!!! Had er moeten staan
Het kan niet slechter tot het zover is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het thema van 2020.
1.60. Dus elk 5 cm aan beide kanten. Kan prima.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw bed? Of ga je op de grond liggen?
Terecht.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:13 schreef rival het volgende:
148 views op dit topic allemaal mensen die deze reeks bekijken om te zien of Q en CL ooit daad bij het woord voegen.
En anders gewoon mondkapje op toch?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
1.60. Dus elk 5 cm aan beide kanten. Kan prima.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:13 schreef rival het volgende:
148 views op dit topic allemaal mensen die deze reeks bekijken om te zien of Q en CL ooit daad bij het woord voegen.
Onder het bed gaan liggen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En anders gewoon mondkapje op toch?
Stiekem zijn we al lang superburgerlijk tien jaar getrouwd en heb ik net een kind geworpen. Van het balkon huehue.quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:13 schreef rival het volgende:
Hmm aan wie doet mij dit denken?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem zijn we al lang superburgerlijk tien jaar getrouwd en heb ik net een kind geworpen. Van het balkon huehue.
Michael Jackson?quote:
oh ja, die ga ik ook eens aanschaffen denk ikquote:
Blazen gaat sneller dan vegen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:32 schreef gcjoel het volgende:
Waarom hebben mensen een bladblazer? Een winderige middag en de boel ligt weer in je tuin toch?
Beter veeg je het op en gooi je het weg.
hmm, die blazen wat lastiger.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen bladeren, ik heb naalden.
BLM Friday?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Nu al mails over Black Friday.
Black Friday krijgt dit jaar een heel andere betekenis
Blackout Friday. Gratis af te halen door de ingeslagen winkelpui.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Nu al mails over Black Friday.
Black Friday krijgt dit jaar een heel andere betekenis
carnaval!quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Amazon begon inderdaad al vroeg met mailen, in het lijstje uit de e-mail stonden:
- een indianentooi
- een trombone
Echt dingen die ik nodig heb.
Ze zijn gelukkig redelijk bij elkaar te harken, maar de echte #fwp is dat m'n nagels nu eigenlijk te lang zijn voor m'n dikke tuinhandschoenen.quote:
Opzuigen met de stofzuiger.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig redelijk bij elkaar te harken, maar de echte #fwp is dat m'n nagels nu eigenlijk te lang zijn voor m'n dikke tuinhandschoenen.
Hebben jullie al matchende fietsen en regenpakken?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stiekem zijn we al lang superburgerlijk tien jaar getrouwd en heb ik net een kind geworpen. Van het balkon huehue.
Nee mijn fiets is te modern.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hebben jullie al matchende fietsen en regenpakken?
Slapen!quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Is iedereen nu daadwerkelijk in slaap gevallen?
Jouw fiets blijkbaar niet.quote:
Ik was zowaar nog aan het werkquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Is iedereen nu daadwerkelijk in slaap gevallen?
Het verschil is niet zo groot.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war met Sperti.
je mist in ieder geval niks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
het is hier wel lekker rustig zo buiten werktijd.
Teruglezen is zo gebeurtquote:
Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
het is hier wel lekker rustig zo buiten werktijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |