abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195875542
Er gaat echt geen lockdown komen, zelfs niet als mensen met duizenden tegelijk dood op straat neervallen ten gevolge van Covid19. Die fucking incompetente prutsers in Den Haag zijn veel te bang dat ze bij de komende verkiezingen op een totale lockdown afgerekend worden. Ze laten het gewoon door etteren tot in het oneindige.
pi_195875593
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 22:43 schreef Navifactiva het volgende:
Er gaat echt geen lockdown komen, zelfs niet als mensen met duizenden tegelijk dood op straat neervallen ten gevolge van Covid19. Die fucking incompetente prutsers in Den Haag zijn veel te bang dat ze bij de komende verkiezingen op een totale lockdown afgerekend worden. Ze laten het gewoon door etteren tot in het oneindige.
Hier ben ik ook bang voor ja. Wanneer heeft dit kabinet nou eens echt aangepakt.

Het zal wel weer zo’n halfbakken lockdown zijn waarbij alles gewoon nog mag maar wel wordt afgeraden.
  maandag 26 oktober 2020 @ 22:49:23 #228
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_195875654
Met een lockdown ben ik failliet ;(
pi_195876117
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 22:49 schreef jigggy het volgende:
Met een lockdown ben ik failliet ;(
Sowieso niet op vvd stemmen als ze nog een lockdown instellen :)
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 00:23:40 #230
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_195876616
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 23:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Eens
pi_195878862
quote:
En jij denkt niet dat ze afgerekend zouden worden op 'n Wuhan-style lockdown tot en met 'n dag voor de verkiezingen?
pi_195879300
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 08:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

En jij denkt niet dat ze afgerekend zouden worden op 'n Wuhan-style lockdown tot en met 'n dag voor de verkiezingen?
Daarom komen de verkiezen ook wel op een goed moment. Daarnaast hoop ik dat we al een vaccin tot ons beschikking hebben voor een gedeelte van de bevolking.
pi_195879407
Ik hoop op een avondklok. Makkelijk te handhaven, duidelijk voor iedereen en het heeft bewezen effect.
pi_195879450
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:30 schreef Mondkapje het volgende:
Ik hoop op een avondklok. Makkelijk te handhaven, duidelijk voor iedereen en het heeft bewezen effect.
In Roemenië werkte het voor geen meter die avondklok.
pi_195879581
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Omdat ze daar niet handhaven.
pi_195880790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:30 schreef Mondkapje het volgende:
Zolang er nog steeds feestjes op diverse plekken georganiseerd worden is een avondklok inderdaad een juiste optie. Hopelijk laten de cijfers vandaag wat positiefs zien.
pi_195880852
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niets werkt in Roemenie.
pi_195881004
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 10:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het gaat niet op de mortaliteit van dit virus, maar over wat een gigantisch druk dit virus veroorzaakt op de zorg. Daarom hebben we maatregelen.
Tot mensen die na ruim een half jaar nog altijd selectief blijven doen alsof het gaat om de mortaliteit en het redden van een paar bejaarden valt niet meer door te dringen hoor.
pi_195881309
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 22:46 schreef Fugue het volgende:

[..]

Hier ben ik ook bang voor ja. Wanneer heeft dit kabinet nou eens echt aangepakt.

Het zal wel weer zo’n halfbakken lockdown zijn waarbij alles gewoon nog mag maar wel wordt afgeraden.
Nou ja, zelfs als ze wel met een echte lockdown komen moet er ook nog goed gehandhaafd worden. En dan krijgen mensen die op zich de 1,5 m buiten in het openbaar goed in acht nemen weer een boete, omdat er 1 persoon teveel bij staat of zo.

Terwijl mensen die nog volop allemaal familie en vrienden bezoeken, huisfeesten geven zonder overlast en illegale feesten bezoeken geen strobreed in de weg wordt gelegd. Het loont veel te veel om gewoon opportunistisch te zijn en schijt te hebben.
pi_195882324
quote:
Die " incompetente prutsers" zien wel de cijfers iedere dag en moeten daar verantwoordelijkheid voor nemen.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 23:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]

En wat zou dat oplossen? Eigenlijk iedere partij die verantwoordelijkheid heeft, zou hetzelfde doen. Voordeel is nu dat sommige partijen lekker commentaar kunnen leveren, omdat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
pi_195882401
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:29 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Die " incompetente prutsers" zien wel de cijfers iedere dag en moeten daar verantwoordelijkheid voor nemen.
[..]

En wat zou dat oplossen? Eigenlijk iedere partij die verantwoordelijkheid heeft, zou hetzelfde doen. Voordeel is nu dat sommige partijen lekker commentaar kunnen leveren, omdat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
Niks, maar een tweede lockdown zou ik ze zeker niet in dank afnemen. Dus mocht er een tweede lockdown komen (zeker als die strenger zal zijn als de eerste) dan krijgen ze mijn stem niet :)
pi_195882553
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Niks, maar een tweede lockdown zou ik ze zeker niet in dank afnemen. Dus mocht er een tweede lockdown komen (zeker als die strenger zal zijn als de eerste) dan krijgen ze mijn stem niet :)
Dat mag natuurlijk. Wil niet zeggen dat een andere partij het heel veel beter zou doen. Ik zou geen andere partij weten, die het nu ook beter zou kunnen doen.
pi_195882585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:26 schreef Chia het volgende:

[..]

Nou ja, zelfs als ze wel met een echte lockdown komen moet er ook nog goed gehandhaafd worden. En dan krijgen mensen die op zich de 1,5 m buiten in het openbaar goed in acht nemen weer een boete, omdat er 1 persoon teveel bij staat of zo.

Terwijl mensen die nog volop allemaal familie en vrienden bezoeken, huisfeesten geven zonder overlast en illegale feesten bezoeken geen strobreed in de weg wordt gelegd. Het loont veel te veel om gewoon opportunistisch te zijn en schijt te hebben.
Sterker nog onder die nieuwe wet gelden er thuis expliciet zonder uitzonderingsmogelijkheden geen corona regels dus alle huismeester zonder overlast, kerstvieringen, boordspelavonden mogen straks gewoon als vanouds en het wordt expliciet verboden voor lokale bestuurders er wel regels tegen in te stellen 👍😄

Maar idd met z'n vieren tussendoor gebakjes halen is bekeuring. Als je daarna met z'n 20en thuis na je feestje nog een orgie heeft mag dat weer 🙃

Gelukkig is die boete nog maar 95 euro, krijg je geen strafblad al is het de vijfde keer, en wordt je eerst gewaarschuwd. En vergeet ook niet dat er pas vanaf drie personen gehandhaafd wordt, als ik dus lekker met een vriendin naar de arcade ofzo ga kunnen we gewoon knuffelen en samen multiplayer spellen spelen.

Weinig te vrezen dus overal. Ik kom de tijd wel door tot vaccins breed zijn uitgerold en alles gewoon weer kan/mag. 😃
#WeesGeenWhales
pi_195888198
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:20 schreef Randier het volgende:

[..]

Niemand die in de zorg werkt die dit verhaaltje onderschrijft maar sure.
De hoeveelheid patiënten piekt ieder jaar. Hebben we ook gehad tijdens bijvoorbeeld de Mexicaanse griep. Precies dezelfde situatie. Maar oh, wat hebben ze het druk zeg. :')
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:53:23 #245
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_195888363
Er komt wel een persconferentie trouwens vandaag om 19:00.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_195888488
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 17:45 schreef DevFreak het volgende:

[..]

De hoeveelheid patiënten piekt ieder jaar. Hebben we ook gehad tijdens bijvoorbeeld de Mexicaanse griep. Precies dezelfde situatie. Maar oh, wat hebben ze het druk zeg. :')
Klopt

pi_195889036
quote:
Ja ergens vraag ik mij wel af waar ze de tijd vandaan halen met overvolle ziekenhuizen. Maar in elk filmpje natuurlijk wel leuke vrouwen :Y
pi_195890338
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 17:45 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Hadden we toen ook een lockdown? 1000 Extra IC bedden nodig?
pi_195890386
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 18:32 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ja ergens vraag ik mij wel af waar ze de tijd vandaan halen met overvolle ziekenhuizen. Maar in elk filmpje natuurlijk wel leuke vrouwen :Y
Ontspanning mag voor hun niet? Vergeet niet dat hun de ellende mogen oplossen, dag in dag uit.
Ontspanning en plezier is dan extreem belangrijker, anders vallen ze om.
pi_195893449
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 19:35 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Hadden we toen ook een lockdown? 1000 Extra IC bedden nodig?
Nee, de lockdown is voor de show en de extra 1000 bedden zijn nooit gebruikt. Zie bijvoorbeeld het verbouwde Ahoy Rotterdam. Leeg.

Dit is dan ook de reden dat ik zo paranoïde ben over de hele toestand.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2020 21:41:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')