Dat weet ik, maar ik was benieuwd naar het hypothetische geval dat..quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zij hebben daar nog een hele dag voor zich. Ze kunnen nog wel even blijven uitstellen.
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat een wedstrijd afgelast of naar een later moment verplaatst is omdat deze op maandag of dinsdag niet verreden kon worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik was benieuwd naar het hypothetische geval dat..
Dat gaat hem niet worden denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:01 schreef Starflyer het volgende:
Weerbericht ziet er ook niet erg florissant uit voor de komende tijd.
[ afbeelding ]
Nederlandse tijd, btw
Ik wel, dan wordt het vaak naar later in het seizoen verplaatst. Maar ja, we zitten al tamelijk laat in het seizoenquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat een wedstrijd afgelast of naar een later moment verplaatst is omdat deze op maandag of dinsdag niet verreden kon worden.
Nou.....quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:58 schreef 4-elements het volgende:
Zo hypothetisch was mijn vraag blijkbaar niet.![]()
Of heb ik lopen jinxen
Staat Sven Kramer al klaar?quote:
Goed geld verdienen wel zo. Beetje Netflixen ofzo met op de achtergrond NASCAR-beelden op mute.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed geld verdienen wel zo. Beetje Netflixen ofzo met op de achtergrond NASCAR-beelden op mute.
En je playlist op repeat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed geld verdienen wel zo. Beetje Netflixen ofzo met op de achtergrond NASCAR-beelden op mute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |