abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195852426
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waarom zou je dat überhaupt willen?
Waarom ik goede seks zou willen :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195852512
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Gewoon allemaal echt, lieverd :*

Matches met bots worden verwijderd door Tinder zelf.
Oke ik geloof je
pi_195852629
Aantal matches zegt niet zoveel. Als je er lang op zit en nooit matches delete dan stapelt het zich vanzelf op.

Door je zoekafstand of leeftijden te veranderen krijg je weer een nieuwe stapel kaarten. Eerst had je dan dat de 1e een match was. Nu is het vaak de 2e van de nieuwe stapel.

Veel foto's zijn gewoon nep of inactief. Let maar eens op hoeveel van die mooie meiden er aan de TU studeren. In real life een enkeling. Maar op Tinder is de helft vd knappe dames engineer _O-

Wat ik merk is vooral meer matches als je onderweg bent. Toevallig ben ik chauffeur en heb dan elke dag dat ik onderweg ben wel minimaal een match. Maar als ik thuis ben is het misschien eens in de maand een match.

En tja op Tinder moet je vooral heel leuk kunnen chatten anders kom je niet ver. Zelf ben ik niet zo van het chatten dus Tinder is eigenlijk niet zo m'n ding. De dames zitten ondertussen lekker verder te swypen en dan is er altijd wel een kerel die ze het bed in lult.

Tinder passport is wel de leukste functie eigenlijk dan kun je nog eens de wereld door swypen. Maargoed een date is dan nog verder weg dan in NL.

Beter in real life. In de supermarkt en zelfs op straat zijn vrouwen een stuk aardiger dan op tinder.
pi_195852747
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:16 schreef tstile het volgende:
. De dames zitten ondertussen lekker verder te swypen en dan is er altijd wel een kerel die ze het bed in lult.
Alsof ze daar zelf niet op uit zijn :+
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195852748
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:16 schreef tstile het volgende:
Aantal matches zegt niet zoveel. Als je er lang op zit en nooit matches delete dan stapelt het zich vanzelf op.

Door je zoekafstand of leeftijden te veranderen krijg je weer een nieuwe stapel kaarten. Eerst had je dan dat de 1e een match was. Nu is het vaak de 2e van de nieuwe stapel.

Veel foto's zijn gewoon nep of inactief. Let maar eens op hoeveel van die mooie meiden er aan de TU studeren. In real life een enkeling. Maar op Tinder is de helft vd knappe dames engineer _O-

Wat ik merk is vooral meer matches als je onderweg bent. Toevallig ben ik chauffeur en heb dan elke dag dat ik onderweg ben wel minimaal een match. Maar als ik thuis ben is het misschien eens in de maand een match.

En tja op Tinder moet je vooral heel leuk kunnen chatten anders kom je niet ver. Zelf ben ik niet zo van het chatten dus Tinder is eigenlijk niet zo m'n ding. De dames zitten ondertussen lekker verder te swypen en dan is er altijd wel een kerel die ze het bed in lult.

Tinder passport is wel de leukste functie eigenlijk dan kun je nog eens de wereld door swypen. Maargoed een date is dan nog verder weg dan in NL.

Beter in real life. In de supermarkt en zelfs op straat zijn vrouwen een stuk aardiger dan op tinder.
Ik heb ooit stage gelopen op de TU. :')

Ik kan bevestigen dat het stikt van de lekkere boys. Vrouwen zijn er bijna niet. :')
pi_195852980
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom ik goede seks zou willen :')
Ja niet alsof je daar sneller zwanger van raakt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195853028
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja niet alsof je daar sneller zwanger van raakt
Dat is waar, en ik heb mij al voortgeplant dus beter stop ik met seks nu.
pi_195853156
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Alsof ze daar zelf niet op uit zijn :+
Zijn er een hoop die erbij zeggen 'no ONS' etc etc etc

Maargoed die zullen dan wel de 2e date gaan seksen ipv de 1e :')
pi_195853282
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:43 schreef tstile het volgende:

[..]

Heb ik er ook wel is ingezet om de grootste gekkies af te schrikken. Maar ben niet vies van seks op de eerste date. Hoeft niet per se maar als het goed voelt, ik heb zin, hij heeft zij en de omstanders zijn er naar “Why not”.
pi_195853488
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet doe, met normale profielen matchen.
Maar wat bedoel je precies dan, want tbh zie ik qua gedrag weinig verschil tussen de “knappe” en “normale” mannen.
Bij beide categorieën heb je eikels en aardige kerels.
Alleen de extreem knappe zijn vaak lichtelijk narcist.
Ik bedoel, dat jij als vrouw al 300x meer likes krijgt dan een man van hetzelfde "kaliber". Je krijgt waarschijnlijk zelfs tig keer meer likes dan mannen die in een "knappere league" zitten. Eerlijker wijze zou dat natuurlijk gelijk verdeeld moeten zijn, zo krijgen beide partijen ook makkelijker dates.

En dat is dus puur omdat je vrouw bent en het ouderwetse "mannetjes gaan achter de vrouwtjes aan" ook op tinder nog steeds de regel is. Dat Tinder dit ook nog eens tegen de al zwaar competitieve mannelijke tinderaars inzet d.m.v. algoritmes, boosts, tinder premium etc. schiet ook niet op.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_195853491
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:09 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

1 mdn 42.99 / 6 mnd 26.66 / 12 mn 17.91 voor mannen.

Tot zover gelijkheid blijheid.
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:10 schreef Fugue het volgende:

[..]

:') en wat krijg je dan? Gegarandeerd een date ofzo?
:') Wat een belachelijke prijzen.

Toen ik vrogâh nog op Tinder zat kon je een maand Gold doen voor een tientje. Af en toe vond ik het wel grappig om dat te doen. Dat is gewoon dus 3 a 4x zo hard gestegen. Bizar.
pi_195853652
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:01 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik bedoel, dat jij als vrouw al 300x meer likes krijgt dan een man van hetzelfde "kaliber". Je krijgt waarschijnlijk zelfs tig keer meer likes dan mannen die in een "knappere league" zitten. Eerlijker wijze zou dat natuurlijk gelijk verdeeld moeten zijn, zo krijgen beide partijen ook makkelijker dates.

En dat is dus puur omdat je vrouw bent en het ouderwetse "mannetjes gaan achter de vrouwtjes aan" ook op tinder nog steeds de regel is. Dat Tinder dit ook nog eens tegen de al zwaar competitieve mannelijke tinderaars inzet d.m.v. algoritmes, boosts, tinder premium etc. schiet ook niet op.
Nja, wel gedeeltelijk eens. Maar schijnbaar voelen mannen zich ook makkelijker aangetrokken. Ik ben nog nooit een man geweest dus zou het niet weten. Het leven is sws niet eerlijk.

Zijn er eigenlijk veel vrouwelijke incels?
pi_195853669
Je kan echt wel zonder kosten maken daten op Tinder. Alleen moet je dan wel beetje je best doen als man.

Ik denk dat de meeste zelf het algoritme over zich oproepen door zonder nadenken alles naar rechts te swypen.

Maargoed voor de meesten is Tinder niet de meest efficiente manier.
pi_195853741
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef tstile het volgende:
Je kan echt wel zonder kosten maken daten op Tinder. Alleen moet je dan wel beetje je best doen als man.

Ik denk dat de meeste zelf het algoritme over zich oproepen door zonder nadenken alles naar rechts te swypen.

Maargoed voor de meesten is Tinder niet de meest efficiente manier.
Ja of “met alle respect” je superlike verspillen aan iemand die overduidelijk niet matcht, om wat voor reden dan ook.
pi_195853766
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef Avianflu het volgende:

Zijn er eigenlijk veel vrouwelijke incels?
Ja ik maar dan zonder het celibate deel
pi_195853802
Je ziet, Tinder/dating topics doen het goed op FOK! :+
pi_195853804
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:12 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja ik maar dan zonder het celibate deel
Maar wat ben je dan .... je hebt dan toch gewoon seks dus geen incel....
pi_195853864
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze dus een minachting heeft voor mannen in het algemeen maar wel op een pik wil/doet sabbelen :')

Wat technisch gezien dan geen incel kan heten, maar qua gedachtegoed er wel op aansluit?
pi_195853884
quote:

[..]

Ohja zie nu pas waar het voor staat nvm
pi_195853898
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze dus een minachting heeft voor mannen in het algemeen maar wel op een pik wil/doet sabbelen :')

Wat technisch gezien dan geen incel kan heten, maar qua gedachtegoed er wel op aansluit?
Nee hoor hou je aannames maar voor je
pi_195853917
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:16 schreef Fugue het volgende:

[..]

Nee hoor hou je aannames maar voor je
Noem jezelf dan geen incel als je niet weet waar het voor staat _O-
pi_195853959
quote:

[..]

Gewoon het zure manhatende wat traditonele incels richting vrouwen hebben, maar dan incl. seks denk ik.
pi_195853984
quote:
11s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Gewoon het zure manhatende wat traditonele incels richting vrouwen hebben, maar dan incl. seks denk ik.
:')
pi_195854003
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:19 schreef Fugue het volgende:

[..]

Leg uit dan
pi_195854021
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:20 schreef Chia het volgende:

[..]

Leg uit dan
Dacht is gewoon een beetje nerdy type, sorry hoor
pi_195854042
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:21 schreef Fugue het volgende:

[..]

Een nerd die wel seks heeft, dus :P
pi_195854089
_O- _O- _O- _O-
Die laatste paar reacties, ik ga stuk .
pi_195854161
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:21 schreef Fugue het volgende:

[..]

pi_195854204
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:27 schreef Chia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou raken.
  Forum Admin zondag 25 oktober 2020 @ 20:31:20 #130
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195854267
quote:
Dat zijn de mensen met bullshit-jobs
Beter blijf je ook lekker vrijgezel, elitaire kwast.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_195854312
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

ik ken Fugue al heel lang en dit klopt echt precies
pi_195854327
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:27 schreef Chia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die zou ik snoeihard geven
pi_195854429
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:43 schreef tstile het volgende:

[..]

Trouwens genoeg mannen die dat ook op hun bio hebben.
Misschien ben ik cynisch maar ik denk dan:

Said every man..... NEVER.
pi_195854549
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Trouwens genoeg mannen die dat ook op hun bio hebben.
Misschien ben ik cynisch maar ik denk dan:

Said every man..... NEVER.
Denk dat ze er wel bijzitten die dat menen. Een ONS kan nogal tegenvallen en een FWB kan ook gezeik opleveren. Kan energie kosten enz enz
pi_195855148
quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Beter blijf je ook lekker vrijgezel, elitaire kwast.
:D _O-

Recruiters zijn het schoolvoorbeeld van nutteloze mensen. Werk.nl scrapen en anderen aan het werk zetten met hun vlotte babbel. :')
pi_195855191
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:42 schreef Womanly het volgende:

[..]

Denk dat ze er wel bijzitten die dat menen. Een ONS kan nogal tegenvallen en een FWB kan ook gezeik opleveren. Kan energie kosten enz enz
Zeker waar, maar het vlees is zwak denk ik dan.
Of misschien alleen mijn vlees :') .

ONS probeer ik sws te vermijden.
pi_195855364
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja duur idd, maar ga sws niet betalen op Tinder. Zonder te betalen kom je ook al om in de piemels. Geen idee wat het voordeel van een abbo zou zijn.
Dat je dus kunt zien wie jou naar rechts hebben geswipet en daaruit kiezen en daardoor dat hele eeuwige swipen niet hoeft.

Is een stuk minder irritant.
pi_195855437
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Azula het volgende:

[..]

Dat je dus kunt zien wie jou naar rechts hebben geswipet en daaruit kiezen en daardoor dat hele eeuwige swipen niet hoeft.

Ja maar heb wel is een maandje op happen dat geprobeerd maar die lijsten van likes (als vrouw, ik voel mij niet speciaal ofzo voor iemand dat weer aanhaalt :') ) zijn dan alsnog zo ellenlang dat je nog door de bomen het bos niet ziet.
pi_195855489
Bovendien is , wederom als vrouw zijnde, zeker 60% van wat je op rechts gooit een match.
pi_195855587
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:30 schreef Sander166 het volgende:
Voor heteromannen werkt het algoritme heel anders. Uit mijn ervaring werkt het zo:

In het begin zie je echt hele mooie vrouwen voorbijkomen. Volgens mij doen ze dat om je te binden aan Tinder. Stel je voor dat je meteen lelijke vrouwen te zien krijgt. Veel mannen haken dan af. :')

Ik heb een keer een waarschuwing gekregen, omdat ik een paar van die vrouwen met issues op hun plek had gezet. Die sneaky bitches hebben mij toen gerapporteerd :') Ik kreeg toen alleen maar lelijke vrouwen te zien. Tenminste, vrouwen die volgens het algoritme van Tinder niet populair zijn. Dus negerinnen, Aziaten en dikke blanke vrouwen met een kort pittig kapsel.

Waarschijnlijk doen ze dat om te voorkomen dat je de mooie vrouwen wegjaagt van Tinder _O-
Oh je bent zo’n boosmannetje dat helemaal gefrustreerd losgaat en dat dan ‘op hun plek zetten’ noemt. Je verdient dan gewoon het laagste van het laagste dat je überhaupt kunt krijgen. ☺
pi_195855656
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Zeker waar, maar het vlees is zwak denk ik dan.
Of misschien alleen mijn vlees :') .

ONS probeer ik sws te vermijden.
'Probeer' je het te vermijden, ja? :D :s)
pi_195855721
quote:
7s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:23 schreef DevFreak het volgende:

[..]

'Probeer' je het te vermijden, ja? :D :s)
_O- , vrouwen zijn niet wilsbekwaam, je weet zelf :+ .

Nee maar ik heb wel de intentie op meer, mja als het echt vies tegenvalt en de klik is er niet op dat gebied dan tja...
  zondag 25 oktober 2020 @ 21:26:53 #143
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195855767
De fout die je maakt is dat je op mannen zoekt. Je moet ‘m op vrouwen zetten.
pi_195855811
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja maar heb wel is een maandje op happen dat geprobeerd maar die lijsten van likes (als vrouw, ik voel mij niet speciaal ofzo voor iemand dat weer aanhaalt :') ) zijn dan alsnog zo ellenlang dat je nog door de bomen het bos niet ziet.
Ja dat klopt wel en herkenbaar. Maargoed uit drieduizend likes iets vinden wat leuk is is alsnog beter dan daarvoor 20.000 mensen langs moeten gaan.
pi_195855813
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:26 schreef damsco het volgende:
De fout die je maakt is dat je op mannen zoekt. Je moet ‘m op vrouwen zetten.
Ja, denk regelmatig was ik maar lesbo. Dan had ik nu een lang en gelukkig huwelijk gehad met mijn beste vriendin en goede seks, denk ik dan :s)
pi_195855828
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Avianflu het volgende:
Bovendien is , wederom als vrouw zijnde, zeker 60% van wat je op rechts gooit een match.
En hoeveel % begint een gesprek?
pi_195855898
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Azula het volgende:

[..]

Ja, dan zie je dus iedereen die je al naar links hebt geswyped omdat je geen interesse in ze had alsnog... jeuj. Nee dat gold, eens maar nooit weer. Die Boosts zijn dan wel weer leuk. zeker icm passport en dan in een leuke stad zetten. Zo ben ik er achter gekomen dat ik zeker eens naar Brazilie moet
pi_195855919
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:57 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Netjes.
pi_195855927
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 21:29 schreef tstile het volgende:

[..]

En hoeveel % begint een gesprek?
Ff gecheckt maar ca. 30%.

En van die 30% , 8 % gedate
  Tettenkoning zondag 25 oktober 2020 @ 22:27:20 #150
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195857219
Tinder :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_195857261
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:27 schreef Nine. het volgende:
Beter alternatief ? Heb er best wat leuke scharrels aan overgehouden.
pi_195857383
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe beviel de piemel excursie?
metal up your ass
pi_195857570
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:34 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Hoe beviel de piemel excursie?
[ afbeelding ]
It was a blast _O_ . Mannen zijn nu eenmaal gewillige sloeries.

Nu een potentieeltje ontmoet , of hoe noem je dat in populaire termen....
De scharrels zitten nu braaf op de wachtbank.
pi_195858082
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:42 schreef Avianflu het volgende:

[..]

1 mnd 32,99 / 3 mnd 22,00 / 6 mnd16,50
Kan je beter naar de hoeren gaan
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195858197
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 23:03 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Kan je beter naar de hoeren gaan
Sws , de mannen prijzen zijn schijnbaar nog duurder.
pi_195860905
Genderdiscriminatie _O_
pi_195875004
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:24 schreef Fugue het volgende:
@DevFreak ga aub in het echt daten, niet via een app. Je verwacht het nu nog niet maar het zal je leven gaan verzieken. Groetjes de zedenpolitie
pi_195875019
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hier ook. Stuk voor stuk allemaal gestoord, maar prima neukmateriaal verder.
pi_195879461
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 22:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

@:DevFreak ga aub in het echt daten, niet via een app. Je verwacht het nu nog niet maar het zal je leven gaan verzieken. Groetjes de zedenpolitie
Ja hoe dan? Er is niets om te daten en ook niets om mensen tegen te komen om te daten.
pi_195879552
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 22:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Hier ook. Stuk voor stuk allemaal gestoord, maar prima neukmateriaal verder.
Dat zeggen de mannelijke Tinderers over de vrouwelijke en omgekeerd. Conclusie: Tinder is een datingapp voor gestoorde neukmateriaal :+

Normale mensen zijn bij deze gewaarschuwd :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2020 09:38:45 ]
pi_195879609
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:38 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat zeggen de mannelijke Tinderers over de vrouwelijke en omgekeerd. Conclusie: Tinder is een datingapp voor gestoorde neukmateriaal :+

Normale mensen zijn bij deze gewaarschuwd :P
De een zijn gestoorde neuk is de andere zijn droomvrouw/man. :+
pi_195879618
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:33 schreef Azula het volgende:

[..]

Ja hoe dan? Er is niets om te daten en ook niets om mensen tegen te komen om te daten.
Schijt hebben aan de maatregelen en naar van die illegale feesten gaan?
pi_195879638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Kan je net zo goed een gestoorde neuk van Tinder plukken.
pi_195879643
quote:

[..]

Soort zoekt soort idd
pi_195879668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Kan je net zo goed een gestoorde neuk van Tinder plukken.
Maar het ging juist over mensen ontmoeten buiten die apps om en dan zie ik alleen mogelijkheden door de coronamaatregelen niet in acht te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2020 09:44:14 ]
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:48:09 #166
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195879741
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:15 schreef DevFreak het volgende:

[..]

De ergste gasten maken een match, je hebt er een leuk gesprek mee en de volgende dag wordt je geghost. :') :r
Dit zijn mensen die dronken (of onder invloed van andere substanties) tinderen. Zo ben ik ook. :@
  † In Memoriam † dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:54:04 #167
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_195879819
Tijdje niet gebruiken, dat zet Tinder je matches gelijk vooraan in de rij om je te motiveren door te spelen. Succes!
pi_195880049
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]

It was a blast _O_ . Mannen zijn nu eenmaal gewillige sloeries.

Nu een potentieeltje ontmoet , of hoe noem je dat in populaire termen....
De scharrels zitten nu braaf op de wachtbank.
pi_195880074
Mooi wel dat alle vooroordelen bevestigd worden door de paar vrouwelijke users die FOK! heeft :')
En ze hebben zelf nog geen idee.
pi_195880229
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:09 schreef PausNicolaas het volgende:
Mooi wel dat alle vooroordelen bevestigd worden door de paar vrouwelijke users die FOK! heeft :')
En ze hebben zelf nog geen idee.
Maar owee als je vrouwen 'gewillige sloeries' durft te noemen, dan komt de simp-brigade in actie.
pi_195880257
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:19 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Maar owee als je vrouwen 'gewillige sloeries' durft te noemen, dan komt de simp-brigade in actie.
Haha, ik zat maar een beetje te provoceren hoor :D
pi_195880285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:48 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dit zijn mensen die dronken (of onder invloed van andere substanties) tinderen. Zo ben ik ook. :@
:@
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:48:18 #173
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_195880690
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:19 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Gewillige sloeries :9~
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_195884580
quote:

[..]

Moa, zo iemand zou ik niet zo snel daten.
pi_195884851
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef DevFreak het volgende:
De klacht lijkt me helder. Tinder :r :r :r
https://www.datingappkiezen.nl/gay/

[ Bericht 4% gewijzigd door Werkman op 27-10-2020 14:42:18 ]
pi_195886783
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:33 schreef Azula het volgende:

[..]

Klopt, maar alleen zijn is soms beter dan je te mengen met bepaalde kwaliteit.
pi_195886797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar het ging juist over mensen ontmoeten buiten die apps om en dan zie ik alleen mogelijkheden door de coronamaatregelen niet in acht te nemen.
Wandelen op 1,5 m afstand? :')
pi_195886834
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:48 schreef DevFreak het volgende:

[..]

Vaak zie je al een beetje aan de foto's hoe iemand in elkaar steekt.
Nou nou nou nou
Psychopaten kunnen er ook heerlijk uit zien hoor. En dan bedoel ik niet alleen subjectief (want heb een bepaald type natuurlijk) maar ook objectief.
pi_195886841
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:15 schreef DevFreak het volgende:

[..]

De ergste gasten maken een match, je hebt er een leuk gesprek mee en de volgende dag wordt je geghost. :') :r
Nee. De ergste zijn die je de volgende dag appen: heb je MIJ geghost? Ik maak je KAPOT!
pi_195894057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nee. De ergste zijn die je de volgende dag appen: heb je MIJ geghost? Ik maak je KAPOT!
Bestaat die echt? :')
pi_195894104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja.
pi_195894127
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja.
Zeg dat je ze wil pijpen en daarna bijt jij ze kapot. _O-
pi_195894157
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 16:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Lol ja dit zijn ook die random figuren die je op insta een pm sturen en als je niet reageert helemaal apeshit gaan
pi_195894192
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zeg dat je ze wil pijpen en daarna bijt jij ze kapot. _O-
Hoe :?
Nee nee ik heb lang genoeg geprobeerd hem vanalles te vergeven, maar vanaf dat begin had het al een teken moeten zijn van pure psychopathie.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2020 22:12:23 ]
pi_195894260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Hoe :?
Nee nee ik heb lang genoeg geprobeerd hem vanalles te vergeven, maar vanaf dat begin had het al een teken moeten zijn van pure psychopathie.
O het gaat om 1 persoon. _O-
Kan je met je tanden doen. :P
pi_195894587
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

O het gaat om 1 persoon. _O-
Kan je met je tanden doen. :P
Nee van de rest ben ik meer het ghosten gewend. En dan opeens weer op komen duiken. Alsof je een of ander onderdeel van een keuzemenu bent. Dan ben je aan het verkeerde adres bij mij.
pi_195894644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nee van de rest ben ik meer het ghosten gewend. En dan opeens weer op komen duiken. Alsof je een of ander onderdeel van een keuzemenu bent. Dan ben je aan het verkeerde adres bij mij.
Dat is zoals dat gaat met en zonder dating apps. :P
pi_195895038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zijn er meer van, idd psycho gaan als je niet reageert. Moet je ze blokken, vervolgens duiken ze na een tijd weer op met een ander nummer alsof er niks aan de hand is :{
pi_195895115
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Zijn er meer van, idd psycho gaan als je niet reageert. Moet je ze blokken, vervolgens duiken ze na een tijd weer op met een ander nummer alsof er niks aan de hand is :{
:') zo te horen zit tinder vol met psycho's.
pi_195896245
Heerlijk Tinder. Goed gebruikt om ff flink wat rond te neuken.

Helaas nu een vaste relatie dus ik mag niet meer vrij rondneuken :'(
pi_195898517
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef Baked-aardappeltje het volgende:

Vía Tinder of in het wild?
pi_195898539
Ik krijg nooit reclames of abboaanbiedingen. Kennelijk doe ik toch iets goed.
Maar nu je het zegt vrouwen met een kunst of muziekopleiding zijn er wel veel.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195898575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 07:55 schreef vipergts het volgende:
Ik krijg nooit reclames of abboaanbiedingen. Kennelijk doe ik toch iets goed.
Maar nu je het zegt vrouwen met een kunst of muziekopleiding zijn er wel veel.
Of spiritueel :r, bij mannen dan. Ook veel
Kunstzinnige inderdaad.
pi_195898656
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef Baked-aardappeltje het volgende:

pi_195898811
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Of spiritueel :r, bij mannen dan. Ook veel
Kunstzinnige inderdaad.
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan. Zijn dat guru's of zitten die elk weekend LSD te likken
pi_195898836
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:27 schreef Fugue het volgende:

[..]

Wat moet ik me daarbij voorstellen dan. Zijn dat guru's of zitten die elk weekend LSD te likken
Ik date ze niet omdat ik al jeuk krijg bij dat woord.
Maar ze hebben dan foto’s mediterende op een steen ofzo en van die batik achtige indische shirts en broeken.
Vriend van me “date” een dame die serieus hun sterrenbeelden analyseert enzo. En na iedere wip sessie een uitgebreid gesprek aanknoop over de flow van energie en wat beter zou kunnen enzo :+ .
pi_195898849
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:30 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar ze hebben dan foto’s mediterende op een steen ofzo en van die batik achtige indische shirts en broeken.

:') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195898866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:32 schreef Fugue het volgende:

[..]

:') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-
pi_195899997
quote:
"www" roepers. o|O
pi_195900064
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:30 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Vriend van me “date” een dame die serieus hun sterrenbeelden analyseert enzo. En na iedere wip sessie een uitgebreid gesprek aanknoop over de flow van energie en wat beter zou kunnen enzo :+ .
Ja, godver, ik heb een batikschilderij in mijn huis hangen, gekocht van een Indonesisch neukertje. Ben ik nu ook af? :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2020 10:13:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')