Waarom ik goede seks zou willenquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt willen?
Oke ik geloof jequote:Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gewoon allemaal echt, lieverd
Matches met bots worden verwijderd door Tinder zelf.
Alsof ze daar zelf niet op uit zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:16 schreef tstile het volgende:
. De dames zitten ondertussen lekker verder te swypen en dan is er altijd wel een kerel die ze het bed in lult.
Ik heb ooit stage gelopen op de TU.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:16 schreef tstile het volgende:
Aantal matches zegt niet zoveel. Als je er lang op zit en nooit matches delete dan stapelt het zich vanzelf op.
Door je zoekafstand of leeftijden te veranderen krijg je weer een nieuwe stapel kaarten. Eerst had je dan dat de 1e een match was. Nu is het vaak de 2e van de nieuwe stapel.
Veel foto's zijn gewoon nep of inactief. Let maar eens op hoeveel van die mooie meiden er aan de TU studeren. In real life een enkeling. Maar op Tinder is de helft vd knappe dames engineer![]()
Wat ik merk is vooral meer matches als je onderweg bent. Toevallig ben ik chauffeur en heb dan elke dag dat ik onderweg ben wel minimaal een match. Maar als ik thuis ben is het misschien eens in de maand een match.
En tja op Tinder moet je vooral heel leuk kunnen chatten anders kom je niet ver. Zelf ben ik niet zo van het chatten dus Tinder is eigenlijk niet zo m'n ding. De dames zitten ondertussen lekker verder te swypen en dan is er altijd wel een kerel die ze het bed in lult.
Tinder passport is wel de leukste functie eigenlijk dan kun je nog eens de wereld door swypen. Maargoed een date is dan nog verder weg dan in NL.
Beter in real life. In de supermarkt en zelfs op straat zijn vrouwen een stuk aardiger dan op tinder.
Dat is waar, en ik heb mij al voortgeplant dus beter stop ik met seks nu.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja niet alsof je daar sneller zwanger van raakt
Zijn er een hoop die erbij zeggen 'no ONS' etc etc etcquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:22 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Alsof ze daar zelf niet op uit zijn
Heb ik er ook wel is ingezet om de grootste gekkies af te schrikken. Maar ben niet vies van seks op de eerste date. Hoeft niet per se maar als het goed voelt, ik heb zin, hij heeft zij en de omstanders zijn er naar “Why not”.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:43 schreef tstile het volgende:
[..]
Zijn er een hoop die erbij zeggen 'no ONS' etc etc etc
Maargoed die zullen dan wel de 2e date gaan seksen ipv de 1e
Ik bedoel, dat jij als vrouw al 300x meer likes krijgt dan een man van hetzelfde "kaliber". Je krijgt waarschijnlijk zelfs tig keer meer likes dan mannen die in een "knappere league" zitten. Eerlijker wijze zou dat natuurlijk gelijk verdeeld moeten zijn, zo krijgen beide partijen ook makkelijker dates.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe, met normale profielen matchen.
Maar wat bedoel je precies dan, want tbh zie ik qua gedrag weinig verschil tussen de “knappe” en “normale” mannen.
Bij beide categorieën heb je eikels en aardige kerels.
Alleen de extreem knappe zijn vaak lichtelijk narcist.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
1 mdn 42.99 / 6 mnd 26.66 / 12 mn 17.91 voor mannen.
Tot zover gelijkheid blijheid.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:10 schreef Fugue het volgende:
[..]en wat krijg je dan? Gegarandeerd een date ofzo?
Nja, wel gedeeltelijk eens. Maar schijnbaar voelen mannen zich ook makkelijker aangetrokken. Ik ben nog nooit een man geweest dus zou het niet weten. Het leven is sws niet eerlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat jij als vrouw al 300x meer likes krijgt dan een man van hetzelfde "kaliber". Je krijgt waarschijnlijk zelfs tig keer meer likes dan mannen die in een "knappere league" zitten. Eerlijker wijze zou dat natuurlijk gelijk verdeeld moeten zijn, zo krijgen beide partijen ook makkelijker dates.
En dat is dus puur omdat je vrouw bent en het ouderwetse "mannetjes gaan achter de vrouwtjes aan" ook op tinder nog steeds de regel is. Dat Tinder dit ook nog eens tegen de al zwaar competitieve mannelijke tinderaars inzet d.m.v. algoritmes, boosts, tinder premium etc. schiet ook niet op.
Ja of “met alle respect” je superlike verspillen aan iemand die overduidelijk niet matcht, om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef tstile het volgende:
Je kan echt wel zonder kosten maken daten op Tinder. Alleen moet je dan wel beetje je best doen als man.
Ik denk dat de meeste zelf het algoritme over zich oproepen door zonder nadenken alles naar rechts te swypen.
Maargoed voor de meesten is Tinder niet de meest efficiente manier.
Ja ik maar dan zonder het celibate deelquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef Avianflu het volgende:
Zijn er eigenlijk veel vrouwelijke incels?
Maar wat ben je dan .... je hebt dan toch gewoon seks dus geen incel....quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja ik maar dan zonder het celibate deel
Ik vermoed dat ze dus een minachting heeft voor mannen in het algemeen maar wel op een pik wil/doet sabbelenquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:13 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Maar wat ben je dan .... je hebt dan toch gewoon seks dus geen incel....
Ohja zie nu pas waar het voor staat nvmquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:13 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Nee hoor hou je aannames maar voor jequote:Op zondag 25 oktober 2020 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dus een minachting heeft voor mannen in het algemeen maar wel op een pik wil/doet sabbelen
Wat technisch gezien dan geen incel kan heten, maar qua gedachtegoed er wel op aansluit?
Noem jezelf dan geen incel als je niet weet waar het voor staatquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee hoor hou je aannames maar voor je
Gewoon het zure manhatende wat traditonele incels richting vrouwen hebben, maar dan incl. seks denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:13 schreef Avianflu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon het zure manhatende wat traditonele incels richting vrouwen hebben, maar dan incl. seks denk ik.
Een nerd die wel seks heeft, dusquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht is gewoon een beetje nerdy type, sorry hoor
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dacht is gewoon een beetje nerdy type, sorry hoor
Beter blijf je ook lekker vrijgezel, elitaire kwast.quote:Dat zijn de mensen met bullshit-jobs
ik ken Fugue al heel lang en dit klopt echt preciesquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dus een minachting heeft voor mannen in het algemeen maar wel op een pik wil/doet sabbelen
Wat technisch gezien dan geen incel kan heten, maar qua gedachtegoed er wel op aansluit?
Trouwens genoeg mannen die dat ook op hun bio hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:43 schreef tstile het volgende:
[..]
Zijn er een hoop die erbij zeggen 'no ONS' etc etc etc
Maargoed die zullen dan wel de 2e date gaan seksen ipv de 1e
Denk dat ze er wel bijzitten die dat menen. Een ONS kan nogal tegenvallen en een FWB kan ook gezeik opleveren. Kan energie kosten enz enzquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:37 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Trouwens genoeg mannen die dat ook op hun bio hebben.
Misschien ben ik cynisch maar ik denk dan:
Said every man..... NEVER.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beter blijf je ook lekker vrijgezel, elitaire kwast.
Zeker waar, maar het vlees is zwak denk ik dan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:42 schreef Womanly het volgende:
[..]
Denk dat ze er wel bijzitten die dat menen. Een ONS kan nogal tegenvallen en een FWB kan ook gezeik opleveren. Kan energie kosten enz enz
Dat je dus kunt zien wie jou naar rechts hebben geswipet en daaruit kiezen en daardoor dat hele eeuwige swipen niet hoeft.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:46 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja duur idd, maar ga sws niet betalen op Tinder. Zonder te betalen kom je ook al om in de piemels. Geen idee wat het voordeel van een abbo zou zijn.
Ja maar heb wel is een maandje op happen dat geprobeerd maar die lijsten van likes (als vrouw, ik voel mij niet speciaal ofzo voor iemand dat weer aanhaaltquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat je dus kunt zien wie jou naar rechts hebben geswipet en daaruit kiezen en daardoor dat hele eeuwige swipen niet hoeft.
Is een stuk minder irritant.
Oh je bent zo’n boosmannetje dat helemaal gefrustreerd losgaat en dat dan ‘op hun plek zetten’ noemt. Je verdient dan gewoon het laagste van het laagste dat je überhaupt kunt krijgen. ☺quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:30 schreef Sander166 het volgende:
Voor heteromannen werkt het algoritme heel anders. Uit mijn ervaring werkt het zo:
In het begin zie je echt hele mooie vrouwen voorbijkomen. Volgens mij doen ze dat om je te binden aan Tinder. Stel je voor dat je meteen lelijke vrouwen te zien krijgt. Veel mannen haken dan af.![]()
Ik heb een keer een waarschuwing gekregen, omdat ik een paar van die vrouwen met issues op hun plek had gezet. Die sneaky bitches hebben mij toen gerapporteerdIk kreeg toen alleen maar lelijke vrouwen te zien. Tenminste, vrouwen die volgens het algoritme van Tinder niet populair zijn. Dus negerinnen, Aziaten en dikke blanke vrouwen met een kort pittig kapsel.
Waarschijnlijk doen ze dat om te voorkomen dat je de mooie vrouwen wegjaagt van Tinder
'Probeer' je het te vermijden, ja?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zeker waar, maar het vlees is zwak denk ik dan.
Of misschien alleen mijn vlees.
ONS probeer ik sws te vermijden.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
'Probeer' je het te vermijden, ja?![]()
Ja dat klopt wel en herkenbaar. Maargoed uit drieduizend likes iets vinden wat leuk is is alsnog beter dan daarvoor 20.000 mensen langs moeten gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja maar heb wel is een maandje op happen dat geprobeerd maar die lijsten van likes (als vrouw, ik voel mij niet speciaal ofzo voor iemand dat weer aanhaalt) zijn dan alsnog zo ellenlang dat je nog door de bomen het bos niet ziet.
Ja, denk regelmatig was ik maar lesbo. Dan had ik nu een lang en gelukkig huwelijk gehad met mijn beste vriendin en goede seks, denk ik danquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:26 schreef damsco het volgende:
De fout die je maakt is dat je op mannen zoekt. Je moet ‘m op vrouwen zetten.
En hoeveel % begint een gesprek?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Avianflu het volgende:
Bovendien is , wederom als vrouw zijnde, zeker 60% van wat je op rechts gooit een match.
Ja, dan zie je dus iedereen die je al naar links hebt geswyped omdat je geen interesse in ze had alsnog... jeuj. Nee dat gold, eens maar nooit weer. Die Boosts zijn dan wel weer leuk. zeker icm passport en dan in een leuke stad zetten. Zo ben ik er achter gekomen dat ik zeker eens naar Brazilie moetquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat je dus kunt zien wie jou naar rechts hebben geswipet en daaruit kiezen en daardoor dat hele eeuwige swipen niet hoeft.
Is een stuk minder irritant.
Ff gecheckt maar ca. 30%.quote:
Beter alternatief ? Heb er best wat leuke scharrels aan overgehouden.quote:
Hoe beviel de piemel excursie?quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:29 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Beter alternatief ? Heb er best wat leuke scharrels aan overgehouden.
It was a blastquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:34 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Hoe beviel de piemel excursie?
[ afbeelding ]
Kan je beter naar de hoeren gaanquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
1 mnd 32,99 / 3 mnd 22,00 / 6 mnd16,50
Sws , de mannen prijzen zijn schijnbaar nog duurder.quote:
@DevFreak ga aub in het echt daten, niet via een app. Je verwacht het nu nog niet maar het zal je leven gaan verzieken. Groetjes de zedenpolitiequote:
Hier ook. Stuk voor stuk allemaal gestoord, maar prima neukmateriaal verder.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:29 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Beter alternatief ? Heb er best wat leuke scharrels aan overgehouden.
Ja hoe dan? Er is niets om te daten en ook niets om mensen tegen te komen om te daten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 22:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:DevFreak ga aub in het echt daten, niet via een app. Je verwacht het nu nog niet maar het zal je leven gaan verzieken. Groetjes de zedenpolitie
Dat zeggen de mannelijke Tinderers over de vrouwelijke en omgekeerd. Conclusie: Tinder is een datingapp voor gestoorde neukmateriaalquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hier ook. Stuk voor stuk allemaal gestoord, maar prima neukmateriaal verder.
De een zijn gestoorde neuk is de andere zijn droomvrouw/man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat zeggen de mannelijke Tinderers over de vrouwelijke en omgekeerd. Conclusie: Tinder is een datingapp voor gestoorde neukmateriaal![]()
Normale mensen zijn bij deze gewaarschuwd
Schijt hebben aan de maatregelen en naar van die illegale feesten gaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja hoe dan? Er is niets om te daten en ook niets om mensen tegen te komen om te daten.
Kan je net zo goed een gestoorde neuk van Tinder plukken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Schijt hebben aan de maatregelen en naar van die illegale feesten gaan?
Soort zoekt soort iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het ging juist over mensen ontmoeten buiten die apps om en dan zie ik alleen mogelijkheden door de coronamaatregelen niet in acht te nemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een gestoorde neuk van Tinder plukken.
Dit zijn mensen die dronken (of onder invloed van andere substanties) tinderen. Zo ben ik ook.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
De ergste gasten maken een match, je hebt er een leuk gesprek mee en de volgende dag wordt je geghost.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:41 schreef Avianflu het volgende:
[..]
It was a blast. Mannen zijn nu eenmaal gewillige sloeries.
Nu een potentieeltje ontmoet , of hoe noem je dat in populaire termen....
De scharrels zitten nu braaf op de wachtbank.
Maar owee als je vrouwen 'gewillige sloeries' durft te noemen, dan komt de simp-brigade in actie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:09 schreef PausNicolaas het volgende:
Mooi wel dat alle vooroordelen bevestigd worden door de paar vrouwelijke users die FOK! heeft
En ze hebben zelf nog geen idee.
Haha, ik zat maar een beetje te provoceren hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar owee als je vrouwen 'gewillige sloeries' durft te noemen, dan komt de simp-brigade in actie.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die dronken (of onder invloed van andere substanties) tinderen. Zo ben ik ook.
Gewillige sloeriesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar owee als je vrouwen 'gewillige sloeries' durft te noemen, dan komt de simp-brigade in actie.
Moa, zo iemand zou ik niet zo snel daten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.datingappkiezen.nl/gay/quote:
Klopt, maar alleen zijn is soms beter dan je te mengen met bepaalde kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja hoe dan? Er is niets om te daten en ook niets om mensen tegen te komen om te daten.
Wandelen op 1,5 m afstand?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het ging juist over mensen ontmoeten buiten die apps om en dan zie ik alleen mogelijkheden door de coronamaatregelen niet in acht te nemen.
Nou nou nou nouquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:48 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Vaak zie je al een beetje aan de foto's hoe iemand in elkaar steekt.
Nee. De ergste zijn die je de volgende dag appen: heb je MIJ geghost? Ik maak je KAPOT!quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
De ergste gasten maken een match, je hebt er een leuk gesprek mee en de volgende dag wordt je geghost.![]()
Bestaat die echt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee. De ergste zijn die je de volgende dag appen: heb je MIJ geghost? Ik maak je KAPOT!
Lol ja dit zijn ook die random figuren die je op insta een pm sturen en als je niet reageert helemaal apeshit gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee. De ergste zijn die je de volgende dag appen: heb je MIJ geghost? Ik maak je KAPOT!
Hoequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zeg dat je ze wil pijpen en daarna bijt jij ze kapot.
O het gaat om 1 persoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hoe
Nee nee ik heb lang genoeg geprobeerd hem vanalles te vergeven, maar vanaf dat begin had het al een teken moeten zijn van pure psychopathie.
Nee van de rest ben ik meer het ghosten gewend. En dan opeens weer op komen duiken. Alsof je een of ander onderdeel van een keuzemenu bent. Dan ben je aan het verkeerde adres bij mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
O het gaat om 1 persoon.
Kan je met je tanden doen.
Dat is zoals dat gaat met en zonder dating apps.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee van de rest ben ik meer het ghosten gewend. En dan opeens weer op komen duiken. Alsof je een of ander onderdeel van een keuzemenu bent. Dan ben je aan het verkeerde adres bij mij.
Zijn er meer van, idd psycho gaan als je niet reageert. Moet je ze blokken, vervolgens duiken ze na een tijd weer op met een ander nummer alsof er niks aan de hand isquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zijn er meer van, idd psycho gaan als je niet reageert. Moet je ze blokken, vervolgens duiken ze na een tijd weer op met een ander nummer alsof er niks aan de hand is
Vía Tinder of in het wild?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Heerlijk Tinder. Goed gebruikt om ff flink wat rond te neuken.
Helaas nu een vaste relatie dus ik mag niet meer vrij rondneuken
Of spiritueelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:55 schreef vipergts het volgende:
Ik krijg nooit reclames of abboaanbiedingen. Kennelijk doe ik toch iets goed.
Maar nu je het zegt vrouwen met een kunst of muziekopleiding zijn er wel veel.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Heerlijk Tinder. Goed gebruikt om ff flink wat rond te neuken.
Helaas nu een vaste relatie dus ik mag niet meer vrij rondneuken
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan. Zijn dat guru's of zitten die elk weekend LSD te likkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:00 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Of spiritueel, bij mannen dan. Ook veel
Kunstzinnige inderdaad.
Ik date ze niet omdat ik al jeuk krijg bij dat woord.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan. Zijn dat guru's of zitten die elk weekend LSD te likken
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:30 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik date ze niet omdat ik al jeuk krijg bij dat woord.
Maar ze hebben dan foto’s mediterende op een steen ofzo en van die batik achtige indische shirts en broeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:32 schreef Fugue het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
Ja, godver, ik heb een batikschilderij in mijn huis hangen, gekocht van een Indonesisch neukertje. Ben ik nu ook af?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:30 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik date ze niet omdat ik al jeuk krijg bij dat woord.
Maar ze hebben dan foto’s mediterende op een steen ofzo en van die batik achtige indische shirts en broeken.
Vriend van me “date” een dame die serieus hun sterrenbeelden analyseert enzo. En na iedere wip sessie een uitgebreid gesprek aanknoop over de flow van energie en wat beter zou kunnen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |