Klopt, maar alleen zijn is soms beter dan je te mengen met bepaalde kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja hoe dan? Er is niets om te daten en ook niets om mensen tegen te komen om te daten.
Wandelen op 1,5 m afstand?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar het ging juist over mensen ontmoeten buiten die apps om en dan zie ik alleen mogelijkheden door de coronamaatregelen niet in acht te nemen.
Nou nou nou nouquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:48 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Vaak zie je al een beetje aan de foto's hoe iemand in elkaar steekt.
Nee. De ergste zijn die je de volgende dag appen: heb je MIJ geghost? Ik maak je KAPOT!quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
De ergste gasten maken een match, je hebt er een leuk gesprek mee en de volgende dag wordt je geghost.![]()
Bestaat die echt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee. De ergste zijn die je de volgende dag appen: heb je MIJ geghost? Ik maak je KAPOT!
Lol ja dit zijn ook die random figuren die je op insta een pm sturen en als je niet reageert helemaal apeshit gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee. De ergste zijn die je de volgende dag appen: heb je MIJ geghost? Ik maak je KAPOT!
Hoequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zeg dat je ze wil pijpen en daarna bijt jij ze kapot.
O het gaat om 1 persoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hoe
Nee nee ik heb lang genoeg geprobeerd hem vanalles te vergeven, maar vanaf dat begin had het al een teken moeten zijn van pure psychopathie.
Nee van de rest ben ik meer het ghosten gewend. En dan opeens weer op komen duiken. Alsof je een of ander onderdeel van een keuzemenu bent. Dan ben je aan het verkeerde adres bij mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
O het gaat om 1 persoon.
Kan je met je tanden doen.
Dat is zoals dat gaat met en zonder dating apps.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee van de rest ben ik meer het ghosten gewend. En dan opeens weer op komen duiken. Alsof je een of ander onderdeel van een keuzemenu bent. Dan ben je aan het verkeerde adres bij mij.
Zijn er meer van, idd psycho gaan als je niet reageert. Moet je ze blokken, vervolgens duiken ze na een tijd weer op met een ander nummer alsof er niks aan de hand isquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zijn er meer van, idd psycho gaan als je niet reageert. Moet je ze blokken, vervolgens duiken ze na een tijd weer op met een ander nummer alsof er niks aan de hand is
Vía Tinder of in het wild?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Heerlijk Tinder. Goed gebruikt om ff flink wat rond te neuken.
Helaas nu een vaste relatie dus ik mag niet meer vrij rondneuken
Of spiritueelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:55 schreef vipergts het volgende:
Ik krijg nooit reclames of abboaanbiedingen. Kennelijk doe ik toch iets goed.
Maar nu je het zegt vrouwen met een kunst of muziekopleiding zijn er wel veel.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Heerlijk Tinder. Goed gebruikt om ff flink wat rond te neuken.
Helaas nu een vaste relatie dus ik mag niet meer vrij rondneuken
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan. Zijn dat guru's of zitten die elk weekend LSD te likkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:00 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Of spiritueel, bij mannen dan. Ook veel
Kunstzinnige inderdaad.
Ik date ze niet omdat ik al jeuk krijg bij dat woord.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan. Zijn dat guru's of zitten die elk weekend LSD te likken
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:30 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik date ze niet omdat ik al jeuk krijg bij dat woord.
Maar ze hebben dan foto’s mediterende op een steen ofzo en van die batik achtige indische shirts en broeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:32 schreef Fugue het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
Ja, godver, ik heb een batikschilderij in mijn huis hangen, gekocht van een Indonesisch neukertje. Ben ik nu ook af?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 08:30 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik date ze niet omdat ik al jeuk krijg bij dat woord.
Maar ze hebben dan foto’s mediterende op een steen ofzo en van die batik achtige indische shirts en broeken.
Vriend van me “date” een dame die serieus hun sterrenbeelden analyseert enzo. En na iedere wip sessie een uitgebreid gesprek aanknoop over de flow van energie en wat beter zou kunnen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |