Vrouwen hebben meer swipes dan mannen hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:34 schreef Avianflu het volgende:
Geen last van, wat is de limiet überhaupt ik dacht 100 maar is 100 mannen naar rechts geswiped en kreeg geen bericht.
Vegetarische kroket..is dat te vreten dan?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vegetarische kroket eten samen?
Ik zou de vega-kroketten stiekem omwisselen met de echte.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:36 schreef Womanly het volgende:
[..]
Vegetarische kroket..is dat te vreten dan?
Gappie is dat moeilijk dan? In principe swipe je nu door competitie in plaats van met die competitie te strijden om vrouwen. Je bent equals, ook met de hormoontjes, dus kan me niet voorstellen dat het moeilijk zal zijn.quote:
Mag ook een echte zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:36 schreef Womanly het volgende:
[..]
Vegetarische kroket..is dat te vreten dan?
Ahh weer wat geleerdquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben meer swipes dan mannen hebben.
Kan jij checken wat jij nu per maand zou moeten betalen voor Platinum?quote:
jep is moeilijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gappie is dat moeilijk dan? In principe swipe je nu door competitie in plaats van met die competitie te strijden om vrouwen. Je bent equals, ook met de hormoontjes, dus kan me niet voorstellen dat het moeilijk zal zijn.
geen ervaring overigens.
1 mnd 32,99 / 3 mnd 22,00 / 6 mnd16,50quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan jij checken wat jij nu per maand zou moeten betalen voor Platinum?
Best duur voor een maandquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
1 mnd 32,99 / 3 mnd 22,00 / 6 mnd16,50
Ik weet niet wat jij vind, maar ik vind het erg prijzig allemaal. Ik snap niet waarom het niet kan voor bijvoorbeeld ¤3,00 per maand ofzo. Zou een heel stuk redelijker zijn. Dan zou ik ook gewoon een abo afsluiten, met drie euro heb ik geen probleem.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Moet je dat betalen tegenwoordig voor Tinder?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:42 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja duur idd, maar ga sws niet betalen op Tinder. Zonder te betalen kom je ook al om in de piemels. Geen idee wat het voordeel van een abbo zou zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:44 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij vind, maar ik vind het erg prijzig allemaal. Ik snap niet waarom het niet kan voor bijvoorbeeld ¤3,00 per maand ofzo. Zou een heel stuk redelijker zijn.
rare prijzen idd.Sowieso tinderquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Moet je dat betalen tegenwoordig voor Tinder?
Dat is er al. Het openbaarquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:47 schreef Paszzz het volgende:
[..]
rare prijzen idd.Sowieso tinder![]()
Kwestie van tijd tot er betere alternatieven komen.
Jawel, maar dat is als homo zijnde echt een stuk lastiger. Onderschat het niet.quote:
Oke ja, en de bar is nu ook lastig i guess. Vind tinder gewoon een stom concept, al heb ik er zelf jaren geleden ook wel leuke dates door gehadquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:53 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is als homo zijnde echt een stuk lastiger. Onderschat het niet.
Lang geleden toen ik nog als een sheeple met de bus ging had ik een paar meiden die met me flirtten. Je had die gezichten moeten zien toen ik zei dat ze beter verder konden zoeken.![]()
(Géén verzonnen post!)
Ik had bijna een vriend, maar is stuk gegaan door de extreem grote afstand en nu heeft-ie iemand anders.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke ja, en de bar is nu ook lastig i guess. Vind tinder gewoon een stom concept, al heb ik er zelf jaren geleden ook wel leuke dates door gehad
Het was gelukkig niet de enige gay man op de wereldquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:00 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik had bijna een vriend, maar is stuk gegaan door de extreem grote afstand en nu heeft-ie iemand anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |