En dit zit in de vriendenlijst van @onlogisch.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn vrij gay maar een cadeautje van mijn vriendin dus ik doe ze gewoon braaf aan.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dit zit in de vriendenlijst van @:onlogisch.
@Buitendamquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dit zit in de vriendenlijst van @:onlogisch.
Kachel staat uit hier.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n wijf/Boomer die zijn kachel altijd tot 20/21 graden stookt.
En vooral allemaal kwaad om de VAR-beslissing ipv het bedroevende veldspel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik wist niet dat PSV supporters zo boos konden zijn na een ongelukkig verliespartijtje.
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef onlogisch het volgende:
User @:Coco daagt user @:maxi-mus uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste is dat ze nog steeds schreeuwen dat het buitenspel was.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik wist niet dat PSV supporters zo boos konden zijn na een ongelukkig verliespartijtje.
Ik zou eens een nachtje slapen over je geaardheid.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar zou wel willen dat ik ze had.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.GenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Nee, nee dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Retweet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Schuimbekkend dit potje kijken.
Tot in de rust.
Ik overleg het zo wel even met mijn vriendin.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou eens een nachtje slapen over je geaardheid.
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.NoujaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik op zich wel knap van jeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Oh ja. Nou ja. Nee, dit wil ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten wel heerlijk maar ik was ook niet heel blij toen ik mijn cadeautje uitpakte vorig jaar rond de kerstdagen.quote:
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Dit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Je wordt nu compleet door 2e gezaagd. Je enige verweer is dat je ze van je vriendin hebt gehad en het dus niet kan maken ze niet te dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte. Bedankt voor de pic. Verhelderend.![]()
Door 2e?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt nu compleet door 2e gezaagd. Je enige verweer is dat je ze van je vriendin hebt gehad en het dus niet kan maken ze niet te dragen.
Sterkte. Bedankt voor de pic. Verhelderend.
Ik zou revanche nemen deze kerst.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zitten wel heerlijk maar ik was ook niet heel blij toen ik mijn cadeautje uitpakte vorig jaar rond de kerstdagen.
Hopelijk wordt de wedstrijd beter dan deze post van moderator Onlogischquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt nu compleet door 2e gezaagd. Je enige verweer is dat je ze van je vriendin hebt gehad en het dus niet kan maken ze niet te dragen.
Ik had het ook gewoon niet kunnen plaatsen maar dat vind ik zo onsportief.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een schoenendoos vol zaagsel, krantenknipsels en iets met stront.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou revanche nemen deze kerst.
Ik draag momenteel pantoffels en draag kerstsokkenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het ook gewoon niet kunnen plaatsen maar dat vind ik zo onsportief.
Pics van je kerstsokken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag momenteel pantoffels en draag kerstssokken
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Schuimbekkend dit potje kijken.
Tot in de rust.
Maar wel de pantoffels.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:maxi-mus heeft niet de broek aan in huis.
Zo zie je maar, het kan altijd erger.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag momenteel pantoffels en draag kerstsokken
We zitten niet op een forum en we communiceren hier in gesproken taalquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Zal wel weer papendrechtse spreektaal zijn.
Rkc feyenoord. Ik praat liever over pantoffelsquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de wedstrijd beter dan deze post van moderator Onlogisch
Na gisteren hoop ik gewoon elke wedstrijd op een 0-13quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Rkc feyenoord. Ik praat liever over pantoffels
Leuk feitje:quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na gisteren hoop ik gewoon elke wedstrijd op een 0-13
Hoor wel iets, maar erg op de achtergrondquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit hier dan weer géén geluidsband onder?
Dat was raarquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na gisteren hoop ik gewoon elke wedstrijd op een 0-13
Ze spelen gewoon het standaard geluid van dat stadion af kennelijkquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ze konden in de 23 geluidsbanden van RKC - Feyenoord er géén vinden waar publiek daadwerkelijk enthousiast was.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Bij Vitesse niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon het standaard geluid van dat stadion af kennelijk
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze konden in de 23 geluidsbanden van RKC - Feyenoord er géén vinden waar publiek daadwerkelijk enthousiast was.
Wat laf.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoorders zitten weer allemaal in hun eigen topic natuurlijk.
Erg jammer.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn zo gemeen tegen onsquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RKC kan er helemaal niets vanquote:
Beker me dunktquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer spelen die tegen elkaar dan?
In de beker natuurlijk. Woensdag.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer spelen die tegen elkaar dan?
De leukste potjes (amateurs die winnen) gaan ook niet door.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
De beker leeft hier nog niet heel erg.
De Europees spelende clubs stromen zeker ook pas na de winter in?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De leukste potjes (amateurs die winnen) gaan ook niet door.
Tweede ronde maar geen idee wanneer die is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Europees spelende clubs stromen zeker ook pas na de winter in?
Dinsdag 15, woensdag 16, donderdag 17 december 2020quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tweede ronde maar geen idee wanneer die is.
Harde werker!!quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:02 schreef Scorpie het volgende:
Die Toornstra kan er ook geen kut van hè ?
Klopt, begreep ook nooit waarom @klaasweetalles zo'n grote fan van hem was.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:02 schreef Scorpie het volgende:
Die Toornstra kan er ook geen kut van hè ?
Dat had ik met wel meer bij klaasquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, begreep ook nooit waarom @:klaasweetalles zo'n grote fan van hem was.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, begreep ook nooit waarom @:klaasweetalles zo'n grote fan van hem was.
Jij hebt dan waarschijnlijk ook geen Harvard op je naam staan.quote:
Lekker boeiend, als je honger hebt heb je honger.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben in de niet verzette klok getrapt en ben om 17:00 begonnen met koken. Weg laatste beetje zelfrespect dan wel geloof in intelligentie
Kut wedstrijd dit.
Wat ga je makenquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben in de niet verzette klok getrapt en ben om 17:00 begonnen met koken. Weg laatste beetje zelfrespect dan wel geloof in intelligentie
Kut wedstrijd dit.
Als ik nu eet heb ik rond 21:00 alweer honger.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als je honger hebt heb je honger.
Ja dan eet je dan toch weer? Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik nu eet heb ik rond 21:00 alweer honger.
Geen idee. Groente, soort gyrosreepjes en aan het bij kruiden en ik zie wel hoe ik het hij rijst ga laten passen.quote:
Pak je een kaasplankje om 9. Bij de filmquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik nu eet heb ik rond 21:00 alweer honger.
We worden weer verwendquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Groente, soort gyrosreepjes en aan het bij kruiden en ik zie wel hoe ik het hij rijst ga laten passen.
Ik kon het niet opbrengen om naar de supermarkt te gaan vandaag met al deze mooie wedstrijden
Welke film?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Pak je een kaasplankje om 9. Bij de film
Weet ik nog niet. Denk dat ik voor den skyldige of isle of dogs ga. Staan al een tijd op mijn pc.quote:
Als ik daaraan toe ga geven dan eet ik echt non-stop. Darter dik hoef ik ook weer niet te zijnmquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Pak je een kaasplankje om 9. Bij de film
Ik luister er een podcastje bij.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik eigenlijk helemaal niet kijk
Oh ja, ik moet nog steeds die film met die hond kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Denk dat ik voor den skyldige of isle of dogs ga. Staan al een tijd op mijn pc.
Dit is dan ook meer een wedstrijd voor op de achtergrond.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik was al uitgekomen bij een artikel genaamd "Flat-Earther Finally Explains Why Nobody Has Fallen Off The Edge"quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Hachiquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog steeds die film met die hond kijken.
Ben de naam alleen kwijt.
Togo?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog steeds die film met die hond kijken.
Ben de naam alleen kwijt.
Soort tour de francequote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is dan ook meer een wedstrijd voor op de achtergrond.
Het is weer veelte pittig geworden. Verhaal van mijn levenquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Soort tour de france
Maar dan met een fietsenstallingstadion ipv mooie landschappen
Ah Freek in kwarranten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had de laatste van Freek en Arco nog niet geluisterd.
Heb je de Pantalic podcast nog een kans gegeven? Ik vind het echt niks.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Freek in kwarranten.
Morgen weer eentje.
De frequentie wordt opgehoogd naar twee keer per weekquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Freek in kwarranten.
Morgen weer eentje.
Ik roer eens rustig door mijn stoofvleesquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is weer veelte pittig geworden. Verhaal van mijn leven
Zag laatst nog een film van hem met Robert Pattinson in een vuurtoren.quote:
Antichrist was ook bijzonderquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag laatst nog een film van hem met Robert Pattinson in een vuurtoren.
Die film was erg bijzonder.
Bijzonder kut jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik overweeg er nu augurk doorheen te doen. Ik moet echt een kookboek schrijvenquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik roer eens rustig door mijn stoofvlees
Nee, zeker niet met die Bart Sanders met zijn kutaccent.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de Pantalic podcast nog een kans gegeven? Ik vind het echt niks.
Niks mis mee, Freek verveelt zich ook dood.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De frequentie wordt opgehoogd naar twee keer per week
Genot
De grootste wtf film die ik de laatste jaren in de bios heb gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Reggie ofzo is echt vreselijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet met die Bart Sanders met zijn kutaccent.
Wel eens naar een podcast met Sam Planting en Sjimmie Driessen geluisterd, dat was wel prima op de achtergrond.
Fusionkoken op een nieuw niveauquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg er nu augurk doorheen te doen. Ik moet echt een kookboek schrijven
Ik luister niet graag naar Krabby.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Die van Feyenoord is ook echt leuk trouwens, vooral door de verhalen uit oude doos.
Ik wacht tot @El-Stinho met een Ajax-podcast komt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Reggie ofzo is echt vreselijk.
De voetbalpodcast is prima ja.
Krabby is daar meer dan prima. Ik vind het een aardige vent.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik luister niet graag naar Krabby.
Hij heeft mij geblokkeerd op Twitter.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krabby is daar meer dan prima. Ik vind het een aardige vent.
[img][img=414,311]https://thumbs.gfycat.com/DigitalReasonableCaimanlizard-size_restricted.gif[/img][/img]quote:
Eens.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
Die van Feyenoord is ook echt leuk trouwens, vooral door de verhalen uit oude doos.
Daar zal je het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft mij geblokkeerd op Twitter.
Dus zo aardig is hij niet.
Ik luister er wel eens naar ja maar ik kijk zelden Italiaans voetbal, probeer zo een beetje op de hoogte te blijven.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens.
Lo Stadio ook leuk. Maar dan moet je het Italiaanse voetbal wel een beetje volgen.
Heeft Mike Verweij je nog niet geblokkeerd?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan niet aan je eigen verdorven karakter liggen natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet hij niet snel, want ik ben al dagen bezig.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Mike Verweij je nog niet geblokkeerd?
Nee, dat had ik wel verwacht, maar hij is erg sportief!quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die volg ik nu een jaartje niet meer ofzoquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder ja, vroeger kreeg je dat al na één kritisch vraagje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doet hij niet snel, want ik ben al dagen bezig.
Dik varken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:28 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga straks patat met broodjes kroket maken
Dit ter informatie
Alleen wat ruzies met Sjek van Gelder.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die volg ik nu een jaartje niet meer ofzo
Totaal niet het gevoel dat ik wat mis
net patat met kroket opquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
Dat kan ik wel missen gelukkigquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen wat ruzies met Sjek van Gelder.
Lekker. Geniet ervan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
Sjek is ook wel een behoorlijk boze man vaak.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen wat ruzies met Sjek van Gelder.
twee kroketten zelfsquote:
Ook hij heeft mij geblokkeerd op Twitter.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sjek is ook wel een behoorlijk boze man vaak.
Jack is sinds carona in totale staat van paniek. Snap ik ook wel voor iemand die al snel de 120 kilo aantitkt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:28 schreef Tagliano het volgende:
Dit ter informatie
Ik heb zo dubbel gelegen om die laatste tweet: "Ik heb je kritische interview met Ten Hag nergens kunnen vinden. Het ga je goed, Mike."quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorige week was het coronaquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:31 schreef Enchanter het volgende:
Ik dacht dat Gregory van der Wiel bij RKC speelde , maar hij zit niet eens op de bank , geblesseerd of zo ?
Ik niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Had toch wat meer verwacht van Feyenoord dit seizoen
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook hij heeft mij geblokkeerd op Twitter.
Dus je hebt gelijk.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het schuimbekken gaat vast goed voor @:Zipportal en @:Caland
En hij heeft een bloedhekel aan mensen die anoniem op Twitter zitten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die was ook wel mooi.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb zo dubbel gelegen om die laatste tweet: "Ik heb je kritische interview met Ten Hag nergens kunnen vinden. Het ga je goed, Mike."
Niet iedereen drinkt frituurvet om die adders extra te laten dichtslibbenquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom leg je die dingen op keukenrollen wtf
Klopt, behalve m'n vlaquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik doe mijn eten doorgaans op een bord.
Ja, dat vind ik altijd zo'n onzin. Als hij mijn naam weet en ik er een foto bijzet, voegt dat dan ook maar iets toe aan een inhoudelijke discussie?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hij heeft een bloedhekel aan mensen die anoniem op Twitter zitten.
en aan Femke Halsema.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Ik had van jou Kramer.gif verwacht
Dat zou op zich kunnen om het vet er effe uit te laten trekkenquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
addersquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen drinkt frituurvet om die adders extra te laten dichtslibben
Toch slimquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ligt op een bord.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik doe mijn eten doorgaans op een bord.
Anonieme lafbekjes neem ik aan?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het als je mensen gaat bedreigen maar als je gewoon normaal praat is het totaal niet relevant nee.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd zo'n onzin. Als hij mijn naam weet en ik er een foto bijzet, voegt dat dan ook maar iets toe aan een inhoudelijke discussie?
Precies ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het als je mensen gaat bedreigen maar als je gewoon normaal praat is het totaal niet relevant nee.
Ik wil nog liever reclames met @KingRoland erin.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
kan martien mijland van de televisie verdwijnen alsjeblieft, act duurt veel te lang
Vanwege de AVG hoef ik hier niet op te antwoorden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Welke saus? Ik MOET DIT WETEN.
gollum.gif
Doet Zip niet aan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Welke saus? Ik MOET DIT WETEN.
gollum.gif
Dat had m'n broertje vroeger.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spinnen als huisdier lijken mij ook mooi
Handig als je ooit alleen thuis bent en er komen inbrekers lang.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had m'n broertje vroeger.
De eerste 2 keer dat je hem ziet denk je dan 'ohh wat cool een spin!' maar daarna denk je al snel van ja wat moet ik eigenlijk met zo'n beest.
*langsquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Handig als je ooit alleen thuis bent en er komen inbrekers lang.
Anders zou ik ook geen functie ervoor weten.
Dan lijkt een waakhond me een stuk praktischer, maar oke.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Handig als je ooit alleen thuis bent en er komen inbrekers lang.
Anders zou ik ook geen functie ervoor weten.
Ik las dat ze brandharen hebben en aanraken derhalve een nogo is. Toen besloot ik er niet voor te gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had m'n broertje vroeger.
De eerste 2 keer dat je hem ziet denk je dan 'ohh wat cool een spin!' maar daarna denk je al snel van ja wat moet ik eigenlijk met zo'n beest.
Underkaffer S2 hier. @Wereldgozerquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ado - AZ om 8 uur. Jullie gaan allemaal kijken.
Nog niet misschien.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
Als jullie er allemaal zijn weer welquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga kijken. De gifbeker gaat helemaal leeg deze zondag.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
Is het wat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Underkaffer S2 hier. @:wereldgozer
Jouw probleemquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:46 schreef Zipportal het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Ga ik wel doen jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
Sterker nog. Ik haak voor deze bedroevenis af en zit weer klaar voor een nieuwe kans op 0-14quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
Een beetje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vind je mij ook een anoniem lafbekje?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze hadden het bij 1 seizoen moeten laten.
De reviews gaan alle kanten op.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Best wel. Nauwelijks Nederlanders, heloas. Hopelijk in S3 wel.
@De_Kraam vindt het niet leuk dat je Kees & Co vergeet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:47 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar Nederlandse series kijken neem ik niet serieus.
Uitzondering: Flodder (voordat @:jr-style-93 weer begint)
Het is wel vermakelijk maar echt een 13 in een dozijn serie geworden en je ziet alle verhaaltjes al vrij snel aankomen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
De reviews gaan alle kanten op.
Ik ga het toch maar een kans geven denk ik.
S2 is wel een deel die je beter kunt bingen, lange opbouw.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
De reviews gaan alle kanten op.
Ik ga het toch maar een kans geven denk ik.
UNDERCOVER IN NEDERLAND!quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ach dat had ik met het eerste seizoen ook al wel hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk maar echt een 13 in een dozijn serie geworden en je ziet alle verhaaltjes al vrij snel aankomen.
Ja daar wacht ik ook op, elke week een aflevering is niks.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
S2 is wel een deel die je beter kunt bingen, lange opbouw.
Dat moet hij weten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
UNDERCOVER IN NEDERLAND!
Alberto gaat afrikaans vlees kopen!
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:De_Kraam vindt het niet leuk dat je Kees & Co vergeet.
True maar toen was de campingsetting gewoon fantastisch met al die personages vond ik. Dat is dit seizoen veel minder.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat had ik met het eerste seizoen ook al wel hoor.
[..]
Ja daar wacht ik ook op, elke week een aflevering is niks.
@Calandquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:51 schreef Tagliano het volgende:
Wie heeft de beelden van RTV Rijnmond paraat
Parodie.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:51 schreef GGMM het volgende:
Goeie genade wat een poeier!
RKC voor tegen Feyenoord
@:kingroland @:maxi-mus
Wat een toeval zegquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland
Maar die zal er nu even niet zijn.
Het is nu op een manege toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
True maar toen was de campingsetting gewoon fantastisch met al die personages vond ik. Dat is dit seizoen veel minder.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:51 schreef Tagliano het volgende:
Wie heeft de beelden van RTV Rijnmond paraat
Doet mijn zwager ook dus vind ik niet zo gek.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja met allemaal mensen die cowboytje spelen.
Anita-effectquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat rkc is toch wel stukken beter dan vorig seizoen
Mensen die linedancen hebben professionele hulp nodig.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mijn zwager ook dus vind ik niet zo gek.
Wat een raar argument.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mijn zwager ook dus vind ik niet zo gek.
Nee joh, ze spelen alleen wat minder naïef.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat rkc is toch wel stukken beter dan vorig seizoen
Dat doet hij dan weer niet volgens mij (hoop ik)quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die linedancen hebben professionele hulp nodig.
Altijd tegen onsquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het Feyenoord topic leest wel lekker weg.
Iets normaal vinden omdat je zwager het doet.quote:
Dan ben je zo'n setting toch gewoon meer gewend joh.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets normaal vinden omdat je zwager het doet.
Zat Rick Hogendorp toen bij RKC?quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Advocaat verloor ook ooit met PSV tegen RKC op de eerste speeldag.
Dat was echt genot toen.
Middenveld was gelijkwaardig aan Ajax las ik daar.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het Feyenoord topic leest wel lekker weg.
En nu? Zo makkelijk kom je niet van mij afquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker niet, Feyenoord kan ook nog boven ons eindigen. Hun selectie is ongeveer even goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |