En dit zit in de vriendenlijst van @onlogisch.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn vrij gay maar een cadeautje van mijn vriendin dus ik doe ze gewoon braaf aan.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dit zit in de vriendenlijst van @:onlogisch.
@Buitendamquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dit zit in de vriendenlijst van @:onlogisch.
Kachel staat uit hier.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n wijf/Boomer die zijn kachel altijd tot 20/21 graden stookt.
En vooral allemaal kwaad om de VAR-beslissing ipv het bedroevende veldspel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik wist niet dat PSV supporters zo boos konden zijn na een ongelukkig verliespartijtje.
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef onlogisch het volgende:
User @:Coco daagt user @:maxi-mus uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste is dat ze nog steeds schreeuwen dat het buitenspel was.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:40 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik wist niet dat PSV supporters zo boos konden zijn na een ongelukkig verliespartijtje.
Ik zou eens een nachtje slapen over je geaardheid.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar zou wel willen dat ik ze had.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Oh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.GenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Nee, nee dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Retweet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Schuimbekkend dit potje kijken.
Tot in de rust.
Ik overleg het zo wel even met mijn vriendin.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou eens een nachtje slapen over je geaardheid.
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.NoujaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik op zich wel knap van jeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Oh ja. Nou ja. Nee, dit wil ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zitten wel heerlijk maar ik was ook niet heel blij toen ik mijn cadeautje uitpakte vorig jaar rond de kerstdagen.quote:
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Dit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
[..]
Ik steek toch gewoon mijn nek uit.Je wordt nu compleet door 2e gezaagd. Je enige verweer is dat je ze van je vriendin hebt gehad en het dus niet kan maken ze niet te dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte. Bedankt voor de pic. Verhelderend.![]()
Door 2e?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt nu compleet door 2e gezaagd. Je enige verweer is dat je ze van je vriendin hebt gehad en het dus niet kan maken ze niet te dragen.
Sterkte. Bedankt voor de pic. Verhelderend.
Ik zou revanche nemen deze kerst.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zitten wel heerlijk maar ik was ook niet heel blij toen ik mijn cadeautje uitpakte vorig jaar rond de kerstdagen.
Hopelijk wordt de wedstrijd beter dan deze post van moderator Onlogischquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt nu compleet door 2e gezaagd. Je enige verweer is dat je ze van je vriendin hebt gehad en het dus niet kan maken ze niet te dragen.
Ik had het ook gewoon niet kunnen plaatsen maar dat vind ik zo onsportief.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een schoenendoos vol zaagsel, krantenknipsels en iets met stront.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou revanche nemen deze kerst.
Ik draag momenteel pantoffels en draag kerstsokkenquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het ook gewoon niet kunnen plaatsen maar dat vind ik zo onsportief.
Pics van je kerstsokken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag momenteel pantoffels en draag kerstssokken
quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Schuimbekkend dit potje kijken.
Tot in de rust.
Maar wel de pantoffels.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:maxi-mus heeft niet de broek aan in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |