Dit is dan ook wat je keer op keer nekt. Begin eens klein (zowel qua bewegen als je eetpatroon) en hou dat vol en breid dat uit. Start met consequent een rondje te wandelen en niet die zevende kapsalon ook te nemen. Dat heeft waarschijnlijk meer kans van slagen dan ineens aan iets radicaals als vasten te beginnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nou, ik kan mij daar dus moeilijk aan houden.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:44 schreef spinazieruiker het volgende:
@:DeBraad is zwemmen niet iets voor je?
Minder zwaar voor je voeten, je gebruikt meer spieren en het is verwarmd.
mooie tip, die heeft hij pas 139 keer eerder gelezen dus deze keer komt het goedquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is dan ook wat je keer op keer nekt. Begin eens klein (zowel qua bewegen als je eetpatroon) en hou dat vol en breid dat uit. Start met consequent een rondje te wandelen en niet die zevende kapsalon ook te nemen. Dat heeft waarschijnlijk meer kans van slagen dan ineens aan iets radicaals als vasten te beginnen.
Heb je ook wel weer gelijk in, de laatste keer dat ik echt significant gewicht verloor (33 kilo in 2014) deed ik dat ook zonder vasten, gewoon veel bewegen en normaal eten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is dan ook wat je keer op keer nekt. Begin eens klein (zowel qua bewegen als je eetpatroon) en hou dat vol en breid dat uit. Start met consequent een rondje te wandelen en niet die zevende kapsalon ook te nemen. Dat heeft waarschijnlijk meer kans van slagen dan ineens aan iets radicaals als vasten te beginnen.
Ach, heb je ook gelijk in maar dat Braad steevast adviezen krijgt en toch z'n eigen plannetje trekt is inmiddels ook een significant deel van deze periodieke traditie. En tradities, daar moet je niet aan toornen. Over een eeuw vormt zo de Braadsleese Achtbaan gewoon een onderdeel van de Canon van Nederland.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mooie tip, die heeft hij pas 139 keer eerder gelezen dus deze keer komt het goed
Schaamte?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:10 schreef DeBraad het volgende:
Zwemmen ben ik niet zo'n fan van, vanwege duidelijke redenen. Maar vind het altijd wel leuk
Toen was ik ook nog niet zo achterlijk zwaar. Toen ik uit huis ging in 2017 was ik 125 kilo. Toen ik hier kwam wonen zat ik op 140. Mei vorig jaar op 151 en nu weer op 140. Dus het gaat er mij vooral om om mezelf structuur te geven en te zorgen dat er normale maaltijden komen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:18 schreef Chia het volgende:
16:8 is niet zo radicaal. En als je de fast gewoon haalt door je eerste maaltijd na het slapen laat genoeg te nemen maakt een fucked up ritme dat elke week wisselt ook niet uit. Lijkt mij dus juist wel een mooie manier om qua eten iig een vaste structuur te houden.
Bij moeders wonen gaf iig structuur qua avondeten.
Je zou eens in een zwembad moeten gaan kijken, zijn veelal geen slanke goden die daar baantjes trekken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:10 schreef DeBraad het volgende:
Zwemmen ben ik niet zo'n fan van, vanwege duidelijke redenen. Maar vind het altijd wel leuk
Heb wel wat ingeslagen ja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:56 schreef Scheepskok het volgende:
Heb je al ingeslagen voor de lockdown vanaf dinsdag?
(Ik wel)
Ruim toiletpapier, keukenpapier, vuilniszakken hier. Voorraad noodles etc. etc.quote:
Vooral veel vlees en groenten hier.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:13 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Ruim toiletpapier, keukenpapier, vuilniszakken hier. Voorraad noodles etc. etc.
Waarom? De supermarkten blijven in ieder geval wel open/bezorgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vooral veel vlees en groenten hier.
Volgende week maar weer even wat brood en andere zaken bijbestellen.
@Mikeytt zei dat de schappen leeg waren in de supermarkt. Ben direct gegaan, Bleek helemaal niet zo te zijn, maar ik heb voor 250 euro ingeslagen voor 3 weken. Wasmiddelen, veel blikken, ingevroren spul etc. Ik ben in ieder geval binnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vooral veel vlees en groenten hier.
Volgende week maar weer even wat brood en andere zaken bijbestellen.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:24 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
@:Mikeytt zei dat de schappen leeg waren in de supermarkt. Ben direct gegaan, Bleek helemaal niet zo te zijn, maar ik heb voor 250 euro ingeslagen voor 3 weken. Wasmiddelen, veel blikken, ingevroren spul etc. Ik ben in ieder geval binnen.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:24 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
@:Mikeytt zei dat de schappen leeg waren in de supermarkt. Ben direct gegaan, Bleek helemaal niet zo te zijn, maar ik heb voor 250 euro ingeslagen voor 3 weken. Wasmiddelen, veel blikken, ingevroren spul etc. Ik ben in ieder geval binnen.
Bij de bezorging van gisteren hadden ze dingen al niet meer in voorraad.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:29 schreef Modus het volgende:
[..]____________________________________________________
Klopt. Maar het is fijn om een lekker beetje te kunnen bestellen. 1x per 2 weken/maand een bestelling laten bezorgen kan gewoonquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:19 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom? De supermarkten blijven in ieder geval wel open/bezorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |