abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2020 @ 19:09:09 #126
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_196190716
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:32 schreef Momo het volgende:

[..]

[ twitter ]
Voorspelbaar. :Z

Je kan niet tegelijk schreeuwen dat de UCI strenger moet optreden tegen geduw en getrek, maar dan zeiken dat Dylan wordt geslachtofferd omdat ze een voorbeeld willen stellen.

Ik weet niet of hij (en Schotte op sporza) Groenewegen hier een plezier mee doen, die wil dit gewoon afsluiten.
  woensdag 11 november 2020 @ 19:11:39 #127
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196190760
Ik kom er nu pas achter dat die Rory Sunderland uit de Vuelta dezelfde persoon is als die van vroeger bij Rabo :D
pi_196190953
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat die Rory Sunderland uit de Vuelta dezelfde persoon is als die van vroeger bij Rabo :D
Sutherland ;)

En die doet al een tijdje mee ja (is er ook nog tijdje uit geweest wegens een schorsing), zat in de Rabo-lichting met o.a. Boom, De Kort, De Maar, Dekker, Eltink, Giling, Posthuma, Reus, Scheuneman, Weening en Vastaranta die alles op een hoopje reden destijds.. Die zijn alleen niet allemaal een belachelijk groot succes geworden bij de profs ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 11-11-2020 19:35:10 ]
  woensdag 11 november 2020 @ 19:27:37 #129
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_196191082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Sutherland ;)

En die doet al een tijdje mee (is er ook nog tijdje uit geweest wegens een schorsing), zat in de Rabo-lichting met o.a. Boom, De Kort, De Maar, Dekker, Eltink, Giling, Posthuma, Reus, Scheuneman, Weening en Vastaranta die alles op een hoopje reden destijds.. Die zijn alleen niet allemaal een belachelijk groot succes geworden bij de profs ;(
Van letterlijk allemaal werd er meer verwacht :D
pi_196200849
Wout wil volgend jaar in de Tirreno voor een klassement gaan. In een Tirreno-Adriatico zoals de laatste jaren met een ploegentijdrit, individuele tijdrit, wat sprintjes heuvelop en één serieuze aankomst boven lijkt mij dat wel haalbaar.
pi_196201748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout wil volgend jaar in de Tirreno voor een klassement gaan. In een Tirreno-Adriatico zoals de laatste jaren met een ploegentijdrit, individuele tijdrit, wat sprintjes heuvelop en één serieuze aankomst boven lijkt mij dat wel haalbaar.
En hij wil goed zijn op het WK veldrijden, hij wil goed zijn in de voorjaarsklassiekers, hij wil goed zijn in de Tour, hij wil goed zijn op de Spelen, hij wil goed zijn op het WK en hij wil dus incidenteel voor een klassement gaan in een WT-rittenkoers..

Wordt leuk volgend jaar :D
pi_196205271
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En hij wil goed zijn op het WK veldrijden, hij wil goed zijn in de voorjaarsklassiekers, hij wil goed zijn in de Tour, hij wil goed zijn op de Spelen, hij wil goed zijn op het WK en hij wil dus incidenteel voor een klassement gaan in een WT-rittenkoers..

Tirreno/klassiekers en Tour/Spelen zijn wel dezelfde blokken.
  donderdag 12 november 2020 @ 16:07:26 #133
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_196206145
twitter

Premiertech krijgt nu ook in de melk te brokkelen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_196208607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]

Premiertech krijgt nu ook in de melk te brokkelen.
Zijn die sponsor geworden vanwege zakelijke belangen in Kazachstan?
pi_196208677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 12:17 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ik ben vooral nieuwsgierig naar zijn niveau in het veld. Ja hij zal goed zijn en veel dichter komen maar gaat hij het Mathieu ook echt weer lastig kunnen maken? Zou mooi zijn als we weer laatste ronde duels krijgen in het veld zoals een paar seizoenen geleden.

Eli denkt dat hij ook in de buurt zit van de grote mannen, ik moet het nog zien.
  donderdag 12 november 2020 @ 18:50:39 #136
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_196209081
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true

Walgelijke reactie van Clement. Als je voor jumbo rijdt in NL ben je voor velen toch net iets heiliger dan andere renners.
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 18:53:03 #137
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_196209111
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:50 schreef Beregd het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true

Walgelijke reactie van Clement. Als je voor jumbo rijdt in NL ben je voor velen toch net iets heiliger dan andere renners.
Wat is er precies walgelijk?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 18:54:38 #138
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_196209134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wat is er precies walgelijk?
Dat de NOS de afgelopen 2 dagen in zo'n beetje elke uitzending van het journaal en sportjournaal weer die beelden van de crash van Fabio meerdere keren moet laten zien
pi_196209185
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:25 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ik ben vooral nieuwsgierig naar zijn niveau in het veld. Ja hij zal goed zijn en veel dichter komen maar gaat hij het Mathieu ook echt weer lastig kunnen maken? Zou mooi zijn als we weer laatste ronde duels krijgen in het veld zoals een paar seizoenen geleden.

Eli denkt dat hij ook in de buurt zit van de grote mannen, ik moet het nog zien.
Wout en vooral Mathieu reden het veld als het moet toch gemakkelijk op meer dan een minuut. Dat zie ik Iserbyt nog niet doen. Het verschil zal wel kleiner zijn dan vorig jaar, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat hij Mathieu op 100% kan benaderen.

Denk dat Wout alleen op echte vermogenscrossen met Mathieu kan concurreren. Mathieu is overall toch wel beter dan Wout. Denk door de 3-3 WK-stand en de blessures die Mathieu een paar jaar geleden tweemaal aan het begin van het seizoen had, het beeld iets vertekend is. Op een gemiddelde cross is Mathieu in de basis de betere in mijn ogen.
  donderdag 12 november 2020 @ 18:59:36 #140
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_196209190
De ganse boel relativeren. Je verminkt wel iemand voor het leven.

Ik ben blij dat de UCI dit eindelijk durft. Dat zouden oudrenners moeten toejuichen. 9m is misschien veel, maar een straf is terecht.

En dat dat parcours gevaarlijk is, is net een verzwarende omstandigheid. Groenewegen was er toen al een keer of vier langsgereden. Hij zou moeten weten dat hij geen gekke dingen moest doen.

Het belachelijkste was dit vergelijken met de val van Van Aert... :')
pi_196209201
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:54 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat de NOS de afgelopen 2 dagen in zo'n beetje elke uitzending van het journaal en sportjournaal weer die beelden van de crash van Fabio meerdere keren moet laten zien
Net in het sportjournaal ik schat 6 keer in anderhalve minuut..
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 november 2020 @ 19:08:30 #142
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_196209326
Wat ik minstens zo'n walgelijke ontwikkeling vind, is dat de actie van Groenewegen wordt gebagatelliseerd tot het dichtgooien van de deur. Een sprinter die van zijn lijn afwijkt, dat zie je elke sprint. Dat is gemeengoed. De deur dicht doen, dat hoort erbij. Ik heb het weet ik veel hoeveel mensen wel niet op zien schrijven deze week. Het was niet het dichtgooien van de deur. Althans, dat was het wel, maar ook nog zoveel meer.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 12 november 2020 @ 19:10:45 #143
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_196209376
Idd. Ter herinnering

Duwtje op het eind. Dylan is echt niet degene waar we medelijden mee moeten hebben.
pi_196209455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat ik minstens zo'n walgelijke ontwikkeling vind, is dat de actie van Groenewegen wordt gebagatelliseerd tot het dichtgooien van de deur. Een sprinter die van zijn lijn afwijkt, dat zie je elke sprint. Dat is gemeengoed. De deur dicht doen, dat hoort erbij. Ik heb het weet ik veel hoeveel mensen wel niet op zien schrijven deze week. Het was niet het dichtgooien van de deur. Althans, dat was het wel, maar ook nog zoveel meer.
Daar wordt het inderdaad tot teruggeleid, terwijl het veel meer was.

Ik vind de straf erg zwaar, maar iets met een vergelijkbare mate van gevaarlijkheid zie ik in tegenstelling tot vele boosmensen in de reacties niet in elke sprint gebeuren. Laat staan om het te vergelijken met de (niet toegestane, maar ook totaal niet gevaarlijke) kopstootjes van Bennett ofzo.
pi_196209480
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:10 schreef Beregd het volgende:
Idd. Ter herinnering

Duwtje op het eind. Dylan is echt niet degene waar we medelijden mee moeten hebben.
Als ik de serieuze reacties zo lees dan vinden maar weinig mensen straf onterecht, maar het gaat meer over de willekeur waar men zich aan stoort. Ik bedoel zo'n Bennett geeft enkel beuken aan een concurrent en wordt alleen maar teruggezet. Waarom niet meteen uit koers nemen?
pi_196209584
Het gaat toch niet om straf zelf maar om willekeur ervan? Maat wordt nu weldegelijk mede bepaald door verwondingen die Jakobsen eraan overhield.

Welke straf ga je dan geven als een renner dan alleen valt en er niets aan overhoudt? Welke straf ga je geven als degene enkel een gebroken sleutelbeen aan overhoudt? Zo'n actie van Bennett wil je toch ook niet zien als UCI maar daar wordt er verder niets mee gedaan.
  donderdag 12 november 2020 @ 19:24:39 #147
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_196209621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als ik de serieuze reacties zo lees dan vinden maar weinig mensen straf onterecht, maar het gaat meer over de willekeur waar men zich aan stoort. Ik bedoel zo'n Bennett geeft enkel beuken aan een concurrent en wordt alleen maar teruggezet. Waarom niet meteen uit koers nemen?
Daar ben ik mee akkoord. Al was de actie van Bennett vele malen minder gevaarlijk.

Een veel gehoord argument is ook dat ze de gevolgen niet zouden mogen meetellen in de strafmaat. Dat snap ik niet. In strafrecht is dat heel gebruikelijk. En terecht.
  donderdag 12 november 2020 @ 19:25:46 #148
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_196209641
Edit - dubbel
pi_196209676
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:24 schreef Beregd het volgende:
Daar ben ik mee akkoord. Al was de actie van Bennett vele malen minder gevaarlijk.

Een veel gehoord argument is ook dat ze de gevolgen niet zouden mogen meetellen in de strafmaat. Dat snap ik niet. In strafrecht is dat heel gebruikelijk. En terecht.
Dus als de renner aan wie Bennett wel viel zeggen we dan oké jij 6 maanden want hij viel?

Wil je dit helemaal uitbannen dan moet je consequent zijn. Maar we weten allemaal dat UCI dat totaal niet is.
pi_196209702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat toch niet om straf zelf maar om willekeur ervan? Maat wordt nu weldegelijk mede bepaald door verwondingen die Jakobsen eraan overhield.

Welke straf ga je dan geven als een renner dan alleen valt en er niets aan overhoudt? Welke straf ga je geven als degene enkel een gebroken sleutelbeen aan overhoudt? Zo'n actie van Bennett wil je toch ook niet zien als UCI maar daar wordt er verder niets mee gedaan.
Bennett is toch teruggezet? Lijkt me in dat geval perfect proportioneel met het soort actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')