Haha, lekker Bronson_.quote:
Dickie zit iedere wedstrijd tegen de 4e man te schreeuwen gastquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je geen voorbeeldfunctie aannemen.
Wat Schmidt deed was alles behalve een voorbeeld en had lekker rood mogen krijgen.
Dat keur ik ook ten zeerste af en vind het ook debiel van hem.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dickie zit iedere wedstrijd tegen de 4e man te schreeuwen gast
Dus moet ie iedere pot rood krijgen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat keur ik ook ten zeerste af en vind het ook debiel van hem.
En nu?
Stel je even aan zeg, snowflake.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat keur ik ook ten zeerste af en vind het ook debiel van hem.
En nu?
Staat genoteerd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stel je even aan zeg, snowflake.
Ach ja, supporter Rik blijft nog wel genuanceerd waar supporters Mike en Valentijn elke ochtend opstaan met liter azijn als ontbijtquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Journalist, geen supporter Rikkert legt het even uit.
Uiteraard.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:33 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Geen probleem maat. Wel genoten van de wedstrijd?
Ach, het overkomt de besten. Klopp werd wel geschorst hiervoor als ik het goed heb.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je geen voorbeeldfunctie aannemen.
Wat Schmidt deed was alles behalve een voorbeeld en had lekker rood mogen krijgen.
Ja, Rik is ook wel een aardige gast.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, supporter Rik blijft nog wel genuanceerd waar supporters Mike en Valentijn elke ochtend opstaan met liter azijn als ontbijt
Terecht, wat een psychopaat.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, het overkomt de besten. Klopp werd wel geschorst hiervoor als ik het goed heb.
[ afbeelding ]
economie leraar typequote:Op zondag 25 oktober 2020 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, Rik is ook wel een aardige gast.
Wel een goed gifje, ik heb hem aan mijn favorieten toegevoegd.quote:
Toen Rik vorig seizoen het aandurfde om na maandenlange rampspoed toch eens wat kritischer te worden richting PSV waren ze ook meteen allemaal boos op 'm bij PSV.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, supporter Rik blijft nog wel genuanceerd waar supporters Mike en Valentijn elke ochtend opstaan met liter azijn als ontbijt
Dat 100% wel of geen fout is toch gewoon subjectief, als Makkelie het absoluut niks vond (wat logisch is) dan is het toch niks mis mee dat Nijhuis nog even gaat kijken.quote:
Je moet dictator Thijsje Slegers ook niet boos maken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen Rik vorig seizoen het aandurfde om na maandenlange rampspoed toch eens wat kritischer te worden richting PSV waren ze ook meteen allemaal boos op 'm bij PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |