SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
dud0r en ToT hadden allebei een linkje gepost.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wie vind er vanmiddag nou die site met al die paddestoelen?![]()
Ze zijn wel leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
dud0r en ToT hadden allebei een linkje gepost.![]()
![]()
Ik heb ooit meegedaan met Idols en ben zelfs naar een live uitzending geweest van X-Factor met een groepje FOK!kersquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie in jouw MAT dat je vroeger ook in Idols zat.
Maar hmmm, volgens mij ken ik je daar niet vanIk loop hier al een tijdje rondquote:.
![]()
Goed planquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:44 schreef D. het volgende:
Ik val in herhaling, misschien maar even iets anders doen tot het tijd is de klok te verzetten![]()
Dat blijkt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegedaan met Idols en ben zelfs naar een live uitzending geweest van X-Factor met een groepje FOK!kers.
Maar hmmm, volgens mij ken ik je daar niet van
[..]
Ik loop hier al een tijdje rond.
![]()
![]()
Ik doelde ook 'gewoon' op de SCquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegedaan met Idols en ben zelfs naar een live uitzending geweest van X-Factor met een groepje FOK!kers.
Maar hmmm, volgens mij ken ik je daar niet van
[..]
Ik loop hier al een tijdje rond.
![]()
![]()
let je wel op dat je niet te hard valtquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:44 schreef D. het volgende:
Ik val in herhaling, misschien maar even iets anders doen tot het tijd is de klok te verzettenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Door schade en schande wijs worden is ook een goede lesquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
let je wel op dat je niet te hard valt![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:48 schreef D. het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs worden is ook een goede les![]()
Schijt eropquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja maar in deze tijden scheit het niet zo op![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
geen tijd vooorquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:54 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / 😈 Cursus omgaan met (FOK!) Trolls ? 😈![]()
Een gedicht over Maanvis
Voor 450 per les geef ik een fantastische cursusquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:54 schreef Maanvis het volgende:
ONZ / 😈 Cursus omgaan met (FOK!) Trolls ? 😈Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Boeien, ik ging daar al nooit met de treinquote:![]()
ik ze het voor @DJMO, die heeft altijd pech met dit soort dingenquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeien, ik ging daar al nooit met de treinTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja OK, maar dat is wel heel ver uit dr buurt...quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ze het voor @:djmo, die heeft altijd pech met dit soort dingen![]()
Nog meer dan 80km?quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK, maar dat is wel heel ver uit dr buurt...![]()
![]()
Als Sappemeer West maar openblijft dan.quote:![]()
![]()
je weet nooit waar die wandelende tak weer opduikt!quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK, maar dat is wel heel ver uit dr buurt...Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Volgensmij is dat Hoogezandquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Als Sappemeer West maar openblijft dan.![]()
Daar had ik mijn 1e vriendinnetjequote:
Een gedicht over Maanvis
erachter uiteraardquote:
Een gedicht over Maanvis
Daarom hebben ze er waarschijnlijk een krantje voor gedruktquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:32 schreef Ferrous het volgende:
Zit ff in de Gamma krant te lezen nu. Wat een aanbiedingen![]()
![]()
Zou het?quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom hebben ze er waarschijnlijk een krantje voor gedrukt![]()
Liever mevr gammaquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het meneer Gamma vragen, dan weten we het zeker![]()
Word je verleid tot het doen van aankopen van dingen die je niet nodig hebt...quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:32 schreef Ferrous het volgende:
Zit ff in de Gamma krant te lezen nu. Wat een aanbiedingenHow can I make this topic about me?![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, Hornbach is een verre Duitse neefquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Aah, de zus van hornbach en die haar hond![]()
![]()
Ja idd dat met de gedachte zal het ooit wel eens nodig hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word je verleid tot het doen van aankopen van dingen die je niet nodig hebt...![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Mijn rommelhok hier ligt vol met dingen die ooit eens nodig zouden kunnen zijn...😄quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:42 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja idd dat met de gedachte zal het ooit wel eens nodig hebbenHow can I make this topic about me?![]()
Eruggg, ik heb dat ook. En dan moet ik weleens naar de bouwmarkt voor iets en dan week later iets zoeken in de schuur en dan kom je tegen wat je die week ervoor heb gekochtquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn rommelhok hier ligt vol met dingen die ooit eens nodig zouden kunnen zijn...😄![]()
![]()
Rustig hierMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Toch niet
Zal de dt hetzelfde zijn qua tijd? Neem aan van welquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Schakelen jullie ook om naar wintertijd of is dat pas na de elections?![]()
![]()
Zoiets inderdaad. Ook bedacht ik nog: 'niet vergeten een paar extra meerwegstekkers te kopen bij het eerstvolgende Hornbach bezoek'. Gister ontdekt: ik heb er nog gewoon 2 liggen, nog in plastic verpakt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:45 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Eruggg, ik heb dat ook. En dan moet ik weleens naar de bouwmarkt voor iets en dan week later iets zoeken in de schuur en dan kom je tegen wat je die week ervoor heb gekochtHow can I make this topic about me?![]()
volgens mij zit daar een week tussenquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal de dt hetzelfde zijn qua tijd? Neem aan van wel![]()
Hoezo? De servers veranderen toch ook automatisch naar wintertijd dus blijft half vier half vier?quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja, kunnen we elkaar een handje gevenquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Ook bedacht ik nog: 'niet vergeten een paar extra meerwegstekkers te kopen bij het eerstvolgende Hornbach bezoek'. Gister ontdekt: ik heb er nog gewoon 2 liggen, nog in plastic verpakt.maar soms neem je wat mee dat je denkt.. Altijd makkelijk. Maar tegen de tijd je het nodig heb ben je het vergeten.
![]()
Een dB meter. 2x gebruikt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, kunnen we elkaar een handje gevenmaar soms neem je wat mee dat je denkt.. Altijd makkelijk. Maar tegen de tijd je het nodig heb ben je het vergeten.
Zo'n labelprinter (handig om dozen en kastplanken te labelen, beetje orde scheppen). 3x gebruikt.
Electronische afstandsmeter ('want dat gedoe met zo'n centimeterband, dit moet anders'). 1x gebruikt.How can I make this topic about me?![]()
jappa ja jaa @Jippie @Jippie jeequote:Op zondag 25 oktober 2020 01:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Ook bedacht ik nog: 'niet vergeten een paar extra meerwegstekkers te kopen bij het eerstvolgende Hornbach bezoek'. Gister ontdekt: ik heb er nog gewoon 2 liggen, nog in plastic verpakt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Labellprinter gebruik ik regelmatig.quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een dB meter. 2x gebruikt.
Zo'n labelprinter (handig om dozen en kastplanken te labelen, beetje orde scheppen). 3x gebruikt.
Electronische afstandsmeter ('want dat gedoe met zo'n centimeterband, dit moet anders'). 1x gebruikt.![]()
tepelsTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vind het de meest prettige winkel eigenlijk, en ook goedkoper dan de Gamma en Praxis. En Bauhaus is nog duurder.quote:How can I make this topic about me?![]()
Zoo herkenbaarquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Electronische afstandsmeter ('want dat gedoe met zo'n centimeterband, dit moet anders'). 1x gebruikt.wat ook grappig is, sommig gereedschap bij aldi of lidl. Mijn broer een boormachine cq kangoo gekocht bij de lidl voor 39e.hele schoorsteen mee weggejekkert en huren kangoo was 50e ofzo. Heeft dat ding nog, lol
![]()
wij hebben hier alleen een karwei hubo en praxisquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vind het de meest prettige winkel eigenlijk, en ook goedkoper dan de Gamma en Praxis. En Bauhaus is nog duurder.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Owja, Karwei en Hubo zijn er ook nog.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wij hebben hier alleen een karwei hubo en praxis
Nou, tussen Karwei en Gamma zit amper verschil. Beide hebben ook een klantenkaart enzo.How can I make this topic about me?![]()
Dan is praxis beter dan die twee andere, maar hornbach de beste vind ikquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wij hebben hier alleen een karwei hubo en praxis![]()
ntergamma.nl | homequote:Op zondag 25 oktober 2020 02:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja, Karwei en Hubo zijn er ook nog.
Nou, tussen Karwei en Gamma zit amper verschil. Beide hebben ook een klantenkaart enzo.
[Zoek op domein www.intergamma.nl] https://www.intergamma.nl
Intergamma is de organisatie achter de doe-het-zelf-formules GAMMA en KARWEI. Wij helpen onze klanten bij de keuze van de juiste producten voor oplossingen in en om het huis.![]()
De beste verf komt wel van gamma, zonder twijfelquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ntergamma.nl | home
Intergamma is de organisatie achter de doe-het-zelf-formules GAMMA en KARWEI. Wij helpen onze klanten bij de keuze van de juiste producten voor oplossingen in en om het huis.![]()
Aha. Dit wist ik niet. Dat verklaart de gelijke opzet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ntergamma.nl | home
Intergamma is de organisatie achter de doe-het-zelf-formules GAMMA en KARWEI. Wij helpen onze klanten bij de keuze van de juiste producten voor oplossingen in en om het huis.
Waarom heffen ze 1 keten niet op dan? Hier in de stad zitten de Gamma en Karwei niet ver naast elkaar. Als er nu 15km afstand tussen zat...How can I make this topic about me?![]()
Ja de Oh ja Nice to havesquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Electronische afstandsmeter ('want dat gedoe met zo'n centimeterband, dit moet anders'). 1x gebruikt.![]()
Volgens mij is dat ook alle 2 hetzelfde. Om het zeker te weten moet ik het aan mijn ex vragen. Die heeft bij intergamma op kantoor gewerkt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De beste verf komt wel van gamma, zonder twijfel![]()
Wist ik wel al hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Dit wist ik niet. Dat verklaart de gelijke opzet.
Waarom heffen ze 1 keten niet op dan? Hier in de stad zitten de Gamma en Karwei niet ver naast elkaar. Als er nu 15km afstand tussen zat...![]()
Hornbach is wel goed ja, laatst nog wat gereedschap gehaald.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dan is praxis beter dan die twee andere, maar hornbach de beste vind ik
Een gedicht over Maanvis
Dat heeft te maken met vergunningen en marktaandeel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Dit wist ik niet. Dat verklaart de gelijke opzet.
Waarom heffen ze 1 keten niet op dan? Hier in de stad zitten de Gamma en Karwei niet ver naast elkaar. Als er nu 15km afstand tussen zat...![]()
Hahahaquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hornbach is wel goed ja, laatst nog wat gereedschap gehaald.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
WelterustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
"Met een Bosch heb je wat goeds in handen."quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hornbach is wel goed ja, laatst nog wat gereedschap gehaald.
[ afbeelding ]
Maar dat is ook zo. Zolang je geen Bosch apparaten neemt die op accu's gaan. Gewoon met snoer, die zijn het beste.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Dug manquote:Nou, sommigen voorspellen alweer de strengste winter in honderd jaar aankomende winter?quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:11 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast voor @:Justin_Case een paar van die sneeuwpoppen gemaakt![]()
DugThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat heb je gegravenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Van mij mag het. 's nachts -15 tot -20 en overdag -5 Kunnen we tenminste weer eens goed schaatsenquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:12 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dug man
[..]
Nou, sommigen voorspellen alweer de strengste winter in honderd jaar aankomende winter?![]()
Ja, en hoevaak de wereld al niet vergaan zou zijn...quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:12 schreef Ferrous het volgende:
Nou, sommigen voorspellen alweer de strengste winter in honderd jaar aankomende winter?
Vorige winter heeft het 1x gesneeuwd. We gaan het wel zien. We zitten toch alllemaal goeddeels binnen deze winter, met die corona.How can I make this topic about me?![]()
Vriest dat virus niet dood ?quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en hoevaak de wereld al niet vergaan zou zijn...
Vorige winter heeft het 1x gesneeuwd. We gaan het wel zien. We zitten toch alllemaal goeddeels binnen deze winter, met die corona.![]()
Iddquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en hoevaak de wereld al niet vergaan zou zijn...
Vorige winter heeft het 1x gesneeuwd. We gaan het wel zien. We zitten toch alllemaal goeddeels binnen deze winter, met die corona.Nee volgens mij niet, alleen hittequote:![]()
Maan Roos Visquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben al aan het zoeken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Idd
[..]
Nee volgens mij niet, alleen hitte![]()
lekker @roos94 tussen mijn benenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tot nu toe vind ik alleen dat virussen juist overleven bij lage temperaturen dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:![]()
ligt aan het virus hequote:Op zondag 25 oktober 2020 02:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik alleen dat virussen juist overleven bij lage temperaturen dus ik denk dat je gelijk hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja want ze worden ook diepgevroren om te behouden. Bizar hoor. Want een bacterie leeft en een virus niet... Bacterie sterft wel bij lage temp.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik alleen dat virussen juist overleven bij lage temperaturen dus ik denk dat je gelijk hebt.![]()
Het is een leerzaam avondje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja want ze worden ook diepgevroren om te behouden. Bizar hoor. Want een bacterie leeft en een virus niet... Bacterie sterft wel bij lage temp.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. devzero / 589 / 4381
2. m1st1g / 589 / 8343
3. FreshFruit / 285 / 4539
4. Limoentjuh / 280 / 4706
5. dud0r / 263 / 7190
6. Ferrous / 257 / 4718
7. kree / 229 / 3868
8. Justin_Case / 202 / 7891
9. engine / 182 / 2623
10. Maanvis / 157 / 2712
11. mario390 / 144 / 2109
12. maily / 118 / 4588
13. jerney / 117 / 3758
14. ToT / 113 / 3814
15. Jacquelinehasselbaink / 110 / 4877
16. Jippie / 105 / 3723
17. DeBraad / 100 / 6880
18. DerRabbit / 96 / 1886
19. Dotteke / 94 / 3296
20. Dven / 92 / 1471SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. devzero / 589 / 4381
2. m1st1g / 589 / 8343
3. FreshFruit / 285 / 4539
4. Limoentjuh / 280 / 4706
5. dud0r / 263 / 7190
6. Ferrous / 257 / 4718
7. kree / 229 / 3868
8. Justin_Case / 202 / 7891
9. engine / 182 / 2623
10. Maanvis / 157 / 2712
11. mario390 / 144 / 2109
12. maily / 118 / 4588
13. jerney / 117 / 3758
14. ToT / 113 / 3814
15. Jacquelinehasselbaink / 110 / 4877
16. Jippie / 105 / 3723
17. DeBraad / 100 / 6880
18. DerRabbit / 96 / 1886
19. Dotteke / 94 / 3296
20. Dven / 92 / 1471Thanks monitor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar 1650 posts..Dat gaat de goede kant op![]()
Daarom helpt antibiotica niet tegen virussen want die leven niet, en dus wel tegen bacteriën. Zelfde verhaal met schoenen die stinken in de vriezer leggen. Zweet is bacteriën en als ze kapot vriezen stank weg![]()
![]()
They love youquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:35 schreef m1st1g het volgende:
Hoe kan ik 50 punten gehaald hebben vandaag ?![]()
HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaF.K.A. SuperwormJim![]()
Je moet lachen als je begraven word😂quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
bolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:39 schreef SuperwormJim het volgende:
HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:35 schreef m1st1g het volgende:
Hoe kan ik 50 punten gehaald hebben vandaag ?.
![]()
Lolquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolk![]()
Niet geweten.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:34 schreef Ferrous het volgende:
Daarom helpt antibiotica niet tegen virussen want die leven niet, en dus wel tegen bacteriën. Zelfde verhaal met schoenen die stinken in de vriezer leggen. Zweet is bacteriën en als ze kapot vriezen stank wegHow can I make this topic about me?![]()
I didn't mean to end his life, I know it wasn't right.
I can't even sleep at night, can't get it off my mind
I need to get out of sight 'fore I end up behind bars.
![]()
Lijkt me best kut als je schoenen niet meer naar zweet stinken maar je een week later je biefstuk bakt en het stinkt dan naar zweetvoetenquote:
Een gedicht over Maanvis
Daarom zo kut om te bestrijden.en vaccinatie is altijd virus gericht. Bacteriële is antibioticaquote:![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:45 schreef moemoe het volgende:
Oh, mama, mama, mama
I just shot a man down in central station
In front of a big ol' crowd.
Yeah the moment passed us by
And it felt just like before
As I leave this world behind
I know I'll come back for moreTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
met zweetvoetquote:
Een gedicht over Maanvis
je lijkt @Limoentjuh welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
ik denk hetquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:58 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Die kijkt alleen recht als ze klaar komt?
Een gedicht over Maanvis
Alstublieft, 5 punten! Krijg ik er nu ook weer 5 van jou?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hoezo is het ineens 2:06?
Beter delen dan bolken zolang het gaat. Eerlijk tochquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alstublieft, 5 punten! Krijg ik er nu ook weer 5 van jou?![]()
* Homijn wil meedelen
Oké
![]()
ligt aan de cronjob instellingquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:13 schreef Ferrous het volgende:
Weet alleen niet hoe het met de downtime zit nu? Of wel vandaag of morgen pas normale tijd?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Cronjob?Normale tijd?
Maanvis liet jou ook niet.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Klaar nuMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
met zijn 3-en werkt puntenklaas toch vaak nietTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Door mijn score heen praten.
Een gedicht over Maanvis
Wel hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:18 schreef Maanvis het volgende:
met zijn 3-en werkt puntenklaas toch vaak niet![]()
Met zijn enen werkt Puntenklaas veel beter.![]()
/hintMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Wel hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:18 schreef Maanvis het volgende:
met zijn 3-en werkt puntenklaas toch vaak nietquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:18 schreef Homijn het volgende:
Met zijn enen werkt Puntenklaas veel beter.![]()
/hint![]()
![]()
welMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
...
Ik ook, maar er is iets met de tijd aan de hand.quote:
![]()
X2MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:
Een gedicht over Maanvis
![]()
![]()
![]()
X niksMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
6 uur?
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Wij gaan gewoon ff hunten om 39quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:31 schreef Maanvis het volgende:
@:breuls @:danny @:iteejer gaat FOK! nou down om 3:40 of 2:40 vannacht?![]()
![]()
tot het eindquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:30 schreef Danny het volgende:
In verband met de overgang van zomer- naar wintertijd gaan de FOK!-servers komende nacht niet down. Rond 07:00 uur zondagochtend vindt de gebruikelijke update plaats en is FOK! niet bereikbaar.bovenstaande quote is fake
[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 25-10-2020 06:40:53 ]MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Lekken banquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
Alles voor de punten, slim aangepaktquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Geen downtimeMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: